Olen jo ikääntynyt mies ja kerron tarinani ja

Anonyymi-ap

se liittyy uskoon.Kun oli nuori ja menin rippileirille ja siellä nuori rippikoulu ohjaaja opiskeli papiksi ja kysyin että mitä minun on hyvä tehdä leirin jälkeen.Hän sanoi käyttäydy hyvin, opiskele ja hanki hyvät arvosanat ja ehkä voit mennä yliopistoon ja valitse mieluisa ammatti.
Tein kuten hän pyysi ja sain lukiossa hyviä arvosanoja ja pääsin yliopistoon ja valmistauduin ammattiin ja sain hyväpalkkaisen ammatin.
Tapasin hänet noin 20 vuotta jälkeenpäin ja hän sanoi minulle hymyillen että ei Jumala ole kiinnostunut sinun hyvästä palkasta ja arvosanoista vaan sinun pitää palvella ihmisiä.
Menin viikonlopuksi kun olin silloin vapaa töistä auttamaan vanhuksia eri järjestöissä ja kun olin auttanut vanhuksia ja tapasin tämän rippikoulu ohjaajani ja kerroin että olin auttanut vanhuksia viikonloppuisin hän hymyili että ei tuo viikonlopputyö riitä Jumalalle vaan sinun pitää löytää usko sydämessäsi..Nyt olen jo yli viisikymppinen ja olen samassa ammatissa ja teen viikonloppuisin hyväntekeväisyys työtä niin en mene enään juttelemaan tuolle rippikoulun papille koska vailla kuinka yritän niin en ole sydämestäni löytänyt mitään uskoa tai valoa vaan normaalia elämää kuten ehkä muillakin joten enpä mene uudestaan kysymään rippikoulu papiltani mitään koska kaikki mitä hän pyytää mene näköjään päin mäntyä ja hän ei koskaan näköjään ole tyytyväinen mitä minä yritän tehdä.

10

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kuuntele eniten Jumalaa ja ole hyvällä mielin!

• Anonyymi00002

Luulen että että pelko ja epäusko vaivaa niitä joilla on paljon omaisuutta ja niiden menetys voisi johtaa katastrofiin.Siksi rikkaat eivät mene kirkkoon jaarittelemaan papin kanssa jostain uskosta.
      Ja siksi rikkaat pyrkivät kaikin tavoin varjelemaan lapsiaan köyhistä miehistä jotka puhuvat vallankumouksesta,uskosta ja rakkaudesta.
      Auta armias jos joku köyhä luuseri nuorimies erehtyy
      rikkaan suvun tyttären kammariin niin tämä itseään rohkeana pitävä nuorimies saa aseesta ja hautapaikka
      löytyy kartanon takapihalta olevasta sikalasta jossa siat syövät tämän nuoren miehen luita myöten.

• Anonyymi00006

Kyllä rikkaat pystyvät poistamaan elävien kirjoista ne ihmiset jotka köyhinä tai rikollisina haluavat hyväksikäyttää yläluokkaisia viattomia nuoria tyttöjä tai poikia.
        Kyllä rikkailla ja kuninkaallisilla on oma hiottu väkivaltakoneisto näitä tapauksia varten.

• Anonyymi00003

On totta että rikkaat ja kuninkaalliset menevät vertaistensa kanssa naimisiin ja köyhät köyhien kanssa.Raha ratkaisee aivan kaikessa.Sitä kutsutaan elämän realismiksi ei haihatukseksi tai tuulen tupien rakentamiseksi.Hän joka tätä ei ymmärrä on elävä kurjan ja kapisen elämän.

• Anonyymi00004

Trump on meidän Jumala koska hän voi aloittaa sodat ja tuhota sivilisaatiot jos joku asettuu häntä vastaan.
      Hän on rikas mies jolla on valtaa.Hän määrää mikä on.
      Pitää olla tosi rohkea jos asettuu häntä vastaan.

• Anonyymi00005

Kyllä Trumpilla on maailman suurin armeija joka Trumpin käskystä pystyy tuhoamaan kaiken.

• Anonyymi00007

Kautta historian yläluokka ja papisto ovat yhdessä luoneet kellonvarman valtakoneiston jossa on oma paikkanssa yläluokille, kauppiaille, dotilasvoimille ja köyhälle kansalle.Tällä koneistolla ei ole minkäänlaisia
      illuusioita miten toimitaan tai ollaan toimimatta
      Myös kansalla tämän valtakoneiston alla on nahan alla muistoja mitä tottelemattomuudesta seuraa.
      Jos käyttäytyy hyvin ja iloitsee vallanpitäjistä tulee kansalle leipää ja sirkushuveja.Mutta sanon Mutta jos kansa alkaa nurisemaan alkaa vallanpitäjien isojen mustien koirien isojen raateluhammasten välistä kuulua sellaista tuomiopäivän kapitulin murinaa joka saa paatuneeltakin rikolliselta paskat ja kuset housuihin.Aamen

• Anonyymi00008

Isäni oli upseeri ja hän sanoi että sotilasvoimat ja valtarakenteet pitää huolen että jos kansa nurisee ja edes kuvittelee vallankumousta niin vallan mustat susihurtat tappavien raateluhampaiden näkyessä kun valta alkaa irvistää kuin tappoiskuun valmistautuva kaikkien susien Tappajasusi alkaa valmistautua iskuun niin jokaisella yhteiskunnan jäsenellä joka on vastaan Suurinta Valtaa tulee kusemaan housuihinsa ja mekkoihinsa

• Anonyymi00009

Vallanpitäjät ovat aina tienneet tämän salaisuuden.
      Nuoret ovat valmiita vallankumoukseen ja ovat aina varovaisia katsomaan muukalaista silmiin.
      Jokainen tietää että nuoret ovat varuillaan mutta hississä vanhukset katsovat silmiin ja haluavat sosiaalista kanssakäymistä koska ovat alkaneet heikentyä niin ruumiillisesti kuin fyysisesti ja niin että ovat luopuneet kriittisestä asenteesta muita ihmisiä ( susia) kohtaan.Siksi emme voi luottaa vanhuksiin vaan nuoriin.Ja myös valtakoneisto, armeija ja rikkaat tukeutuvat ja mielistelevät nuoria koska nuorissa on voimaa mutta vanhuksissa haisee jo mädäntynyt liha

• Anonyymi00010

Rippikolun jälkeen konfirmaatiossa (hieno sana) piti tunnustaa usko esiluetun kaavan mukaan.
      Suljin suuni. En voinut väittää uskovani valhetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      68
      2342
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      244
      2304
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1528
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      30
      1346
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      58
      1340
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1299
    7. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1220
    8. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      81
      998
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      989
    10. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      989
    Aihe