Maria Veitola yökylässä Sofia Virta kertoo karsin eduskunta töitä, jotta ehdimme pitää hauskaa keskenään ja jutella enemmän.
TV-ohjelma meni Sofia Virran eduskuntatyön edelle
14
234
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ja höpöhöpö... :)
Persut taas kuulevat omiaan...- Anonyymi00002
Katso itse! Miten tyhjänpäiväinen ohjelma ja siihen meni sitten työaikana.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Katso itse! Miten tyhjänpäiväinen ohjelma ja siihen meni sitten työaikana.
Pitääkö poliitikonkin olla töissä 24/7? Vaikka ovat muutenkin jatkuvasti "ylitöissä".
- Anonyymi00006
Höpö höpö on sun disinformaatio kiistämiset.
- Anonyymi00003
Minullajin on hyvä työ . Välillä teen pitkää 12 tuntia päivää niin saan yhden ylimääräisen vapaapäivän omiin menoihin .
- Anonyymi00005
Selvästi persujen syy.
- Anonyymi00007
Persut syyllisiä kun vihreä poliitikko luistaa töistä.
- Anonyymi00008
Niin kauheaa olla töissä. Minäkin olisin mieluummin yökylässä entisen heilani luona.
- Anonyymi00009
Kansa maksaa.
- Anonyymi00010
Ei syö paljon punaista lihaa vaan riistaa :))))
- Anonyymi00012
Joo tuo ei vaikuta miltään ruudinkeksijältä, toisaalta nostaa kovaa palkkaa tolla työmäärällä. Välillä käy kameran edessä säkättämässä jotain skeidaa
- Anonyymi00011
Eka Veitola-jakso missä olis tarvinnu tekstityksen, ihan kun toi Virta olis vetänyt liikaa kofeiinia...tai jotain, toi puheen nopeus vaihtelee niinkutotaööelikkä änkyttämisestä ihme kiihdyttelyyn ettei korva ehdi mukaan. Outo tyyppi
- Anonyymi00013
Vihreitä äänestäny joskus, mutta niin kauan kuin tuo cityvihreä tai joku samankaltainen on puheenjohtajana en äänestä vihreitä.
On jotenkin niin kaukana alkuperäisestä ajatuksesta koko puolue puheenjohtajaa myöten.
Ohjelma vahvisti entisestään tätä käsitystä.
Suomeen tarvittaisiin aito luonnon ja ympäristön hyvinvointia ajava puolue. - Anonyymi00014
Veitola oli sensuroinut Sohvin pepun esittelyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1542079Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3081769- 931577
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois801241Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671160
- 251081
- 481017
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73976Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei23967