Joko paikka pian siivottu vai meinaako pönde ja lahdensuo luistaa vieläkin jatkoajalle ?
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Ei kukaan tiedä asiasta mitään ?
- Anonyymi00002
Eikös tuolle ollut jokun ostajaehdokas taisivat vaan puhua lisäaikaa ettei tarvitse siivota tuota paikkaa
- Anonyymi00003
Tuota nyt tarvii purkaa, tulppa pohjaan ja antaa sadeveden täyttää, on sit mukava pikkurapakko siinä vaikka vesilintujen pesiä.
- Anonyymi00004
Yliaijalla mennään
- Anonyymi00005
Eikö tämä pitkä tukka kaupunginkampaari ole kokoomuspoikien kaveri.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Eikö tämä pitkä tukka kaupunginkampaari ole kokoomuspoikien kaveri.
Montako kampaviineriä eilen meni kun tehtiin hyviä päätöksiä ?
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Montako kampaviineriä eilen meni kun tehtiin hyviä päätöksiä ?
Kohta tuloo Hyviä Uutisia lehti taas
Maauimala erikoisnumero
- Anonyymi00008
Mitä kitajatta. Me teherähän niinku huvittaa. Ja laitetahan kaikelle stoppi.
- Anonyymi00009
Joo... Missäs se stoppi vuodeosastolle lakkautukselle. Niijoo, se oli kans stoppi, sängyt lähti jo Ukrainaan, kyllä kokoomuksen veijarit osaakin.
Nyt kysyn suoraan, missä on kaupungin munat?
Pönden housuusko? Uhkasakkoja vaan päälle, mutta eioo kaupungilla munaa. Kyllä sitä pitkin mettäkyliä on jaettu rakennuksista uhkasakkoja. Mutta ei, kun on kokoomuksen päällepäsmärit.
- Anonyymi00011
Itse kipu on erittäin tärkeää, sitä seuraa parantuminen. Kukaan ei halua itse kipua, koska se on kipua. Ennen kuin se kasvaa, aja neuvo kenelle, ei myöskään se, elämän vaihtelu, ei mikään. Mutta laakson piiri. Maksuton piiri, hinta, piiri kenelle, hoito kenelle, kipu. Elämän kynnyksellä, ellei kipu, seurauksena on eteinen.
- Anonyymi00012
En ymmärrä sanomaasi, ole mitä ilmeisimmin tyhmä, vaikka en haluaisi.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
En ymmärrä sanomaasi, ole mitä ilmeisimmin tyhmä, vaikka en haluaisi.
Jos googlaat, huomaat että kyse on satoja vuosia vanhasta kehnosti käännetystä latinankielisestä "viisaudesta".
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Jos googlaat, huomaat että kyse on satoja vuosia vanhasta kehnosti käännetystä latinankielisestä "viisaudesta".
Alkuperä: Marcus Tullius Cicero
Teksti perustuu muinaisen roomalaisen filosofin ja valtiomiehen Ciceron vuonna 45 eaa. kirjoittamaan filosofiseen teokseen De finibus bonorum et malorum ("Hyvän ja pahan rajoista").
Alkuperäisessä teoksessa lukee:
"Neque porro quisquam est, qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit..."
(Suomennos: "Ei ole ketään, joka rakastaa itse tuskaa, joka etsii sitä ja haluaa saavuttaa sen vain siksi, että se on tuskaa...")
Miten siitä tuli "Lorem ipsum"?
Sana "Lorem" ei siis tarkoita mitään, vaan se on katkaistu Ciceron sanasta dolorem (tuska).
Joskus 1500-luvulla – kirjapainotaidon alkuaikoina – tuntematon kirjanpainaja otti Ciceron tekstin, sekoitti sanajärjestyksen, pätki sanoja ja poisti kirjaimia sieltä täältä. Tarkoitus oli luoda tekstipätkä, joka näyttää tavalliselta kirjakieleltä, mutta jota kukaan ei jäisi lukemaan.
Näin graafinen suunnittelija tai kirjanpainaja pystyi esittelemään kirjasintyyppejä, sivuasetteluja ja visuaalista ilmettä ilman, että itse tekstin sisältö vei huomiota pois ulkoasusta. 1960-luvulla Letraset-siirtokirjaimet toivat sen nykyaikaiseen mainosmaailmaan, ja sieltä se valui tietokoneiden (kuten Aldus Pagemakerin ja Microsoft Wordiin) myötä kaikkien graafikoiden ja koodareiden vakiotyökaluksi. - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Teksti perustuu muinaisen roomalaisen filosofin ja valtiomiehen Ciceron vuonna 45 eaa. kirjoittamaan filosofiseen teokseen De finibus bonorum et malorum ("Hyvän ja pahan rajoista").
"Neque porro quisquam est, qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit..."
(Suomennos: "Ei ole ketään, joka rakastaa itse tuskaa, joka etsii sitä ja haluaa saavuttaa sen vain siksi, että se on tuskaa...")
Sana "Lorem" ei siis tarkoita mitään, vaan se on katkaistu Ciceron sanasta dolorem (tuska).
Joskus 1500-luvulla – kirjapainotaidon alkuaikoina – tuntematon kirjanpainaja otti Ciceron tekstin, sekoitti sanajärjestyksen, pätki sanoja ja poisti kirjaimia sieltä täältä. Tarkoitus oli luoda tekstipätkä, joka näyttää tavalliselta kirjakieleltä, mutta jota kukaan ei jäisi lukemaan.
Näin graafinen suunnittelija tai kirjanpainaja pystyi esittelemään kirjasintyyppejä, sivuasetteluja ja visuaalista ilmettä ilman, että itse tekstin sisältö vei huomiota pois ulkoasusta. 1960-luvulla Letraset-siirtokirjaimet toivat sen nykyaikaiseen mainosmaailmaan, ja sieltä se valui tietokoneiden (kuten Aldus Pagemakerin ja Microsoft Wordiin) myötä kaikkien graafikoiden ja koodareiden vakiotyökaluksi.Tämä selvä
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Näin graafinen suunnittelija tai kirjanpainaja pystyi esittelemään kirjasintyyppejä, sivuasetteluja ja visuaalista ilmettä ilman, että itse tekstin sisältö vei huomiota pois ulkoasusta. 1960-luvulla Letraset-siirtokirjaimet toivat sen nykyaikaiseen mainosmaailmaan, ja sieltä se valui tietokoneiden (kuten Aldus Pagemakerin ja Microsoft Wordiin) myötä kaikkien graafikoiden ja koodareiden vakiotyökaluksi.Aikamoinen ennustaja tuo Cicero, kun tiesi 2100 vuotta sitten kuinka Lapuan maauimalan kanssa tulee tuskaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791329
- 851236
- 96977
- 48823
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83599Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29516Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44478Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33465