Pastori profeetta Jari Pasanen Ennusti vuosi sitten tämänhetkisen sotilaallisen kriisin itämerellä https://youtu.be/po__T7NKygM?is=TLFAobU7p0RU8iFx
Profeetta Pasanen Ennusti hyvin Itämeren kriisin
59
688
Vastaukset
- Anonyymi00001
Profeetta Pasasen ennustama eskalaatio: Viro ei enää uskalla pysäyttää venäjän varjo laivaston aluksia
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/587e3b93-9901-42ab-a35d-f1be8b942cf8 - Anonyymi00002
Ei tilanne ole sama kuin Hormuzinsalmessa jossa Trump uhkasi lähettää helvettiin ne, jotka puuttuvat siellä Yhdysvaltojen touhuihin.
- Anonyymi00003
Tilanne saattaa eskaloitua myös itämerellä
- Anonyymi00053
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tilanne saattaa eskaloitua myös itämerellä
Niin saattaa ja jos niin tapahtuu niin Pasanen on sitten todistanut olevansa aito profeetta.
- Anonyymi00004
Onko profeetalta tilattavissa muita ajankohtaisia profetioita?
- Anonyymi00005
Odotetaan ensin että entiset eskaloituu.
- Anonyymi00028
Demokrates kirjoitti:
Oikia rohveetta kertoo oikiat lotto numerot.💶
Ei nuo uskovat hyviä asioita ennusta, aina jotakin pahaa. Kun ovat paholaisen omia. Koronan aikaan joku ennusti miten se ei todellakaan ole vielä ohi, vaan pahenee kunnolla. Siitä noin puoli vuotta ja hävisi koko korona Suomesta :D.
- Anonyymi00006
Jer.51:57 Minä juovutan hänen ruhtinaansa, tietäjänsä, herransa, päämiehensä ja voimallisensa, niin että heidän pitää lepäämän ijankaikkista unta, josta ei heidän enään pidä heräämän, sanoo Kuningas, jonka nimi on Herra Zebaot. Biblia (1776)
- Anonyymi00007
Missä tämän profeetan puhetta voisi kuunnella livenä?
- Anonyymi00008
Nehemia seurakunnassa
- Anonyymi00041
Toivottavasti ei missään.
- Anonyymi00056
Ymmärtääkseni Jari vierailee virolaisissa seurakunnissa todistamassa jossa tulkki kääntää puheen viron kielelle. Lisäksi on tuo YouTube kanava mistä Jarin puheita voi kuunnella.
- Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Ymmärtääkseni Jari vierailee virolaisissa seurakunnissa todistamassa jossa tulkki kääntää puheen viron kielelle. Lisäksi on tuo YouTube kanava mistä Jarin puheita voi kuunnella.
Löytyykö videota Pasasen puheesta Virossa?
- Anonyymi00009
Joh.8:21 Niin Jesus sanoi taas heille: minä menen pois, ja te etsitte minua, ja teidän pitää kuoleman teidän synneissänne. Kuhunka minä menen, ette sinne taida tulla. Biblia (1776) Joh.7:34. 7:36. n
- Anonyymi00010
Joh.8:24 Sentähden sanoin minä teille: teidän pitää kuoleman synneissänne; sillä jos ette usko, että minä se olen, niin teidän pitää kuoleman synneissänne. Biblia (1776)
- Anonyymi00011
Joh.13:33 Rakkaat lapsukaiset, minä olen vielä vähän aikaa teidän kanssanne: teidän pitää minua etsimän, ja niinkuin minä sanoin Juudalaisille: ette taida sinne tulla, kuhunka minä menen, niin minä sanon myös nyt teille. Biblia (1776) Joh.7:34. 8:21-22.
- Anonyymi00012
Itämeren sotilaallinen tilanne ei ole missään tekemisissä jonkun ristuspuolueen hihhulin kanssa.
- Anonyymi00013
pedofiiliprofeetta kiillottaa jutuillaan minuuttaan ja hakee sitä, että emme näkisi myllykiveä kaulassa.
- Anonyymi00014
Ymmärrätkö sinä raukka, että Jumala on Jarin jo armahtanut.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Siitä huolimatta pitää jumalan palvelijalla olla hyvä todistus uskomattomiltakin ?
Onko liian vaikea ymmärtää yksi lause ! - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Siitä huolimatta pitää jumalan palvelijalla olla hyvä todistus uskomattomiltakin ?
Onko liian vaikea ymmärtää yksi lause !Ai että vasta kun täytät tietyt ehdot, olet kelvollinen palvelemaan Jumalaa? En ole typerämpää vähään aikaan lukenut.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ai että vasta kun täytät tietyt ehdot, olet kelvollinen palvelemaan Jumalaa? En ole typerämpää vähään aikaan lukenut.
Ei Jumala tarvitse ihmisiltä palveluja.
- Anonyymi00023
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ai että vasta kun täytät tietyt ehdot, olet kelvollinen palvelemaan Jumalaa? En ole typerämpää vähään aikaan lukenut.
Valita jumalalle raamatun ilmoituksesta!
- Anonyymi00026
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kuule Pasanen tuo on aika näkyvää kun kommenteissa puolustelet itseäsi.
- Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kuule Pasanen tuo on aika näkyvää kun kommenteissa puolustelet itseäsi.
Mitä hourailet? Minä kirjoitin Jarista kommentin enkä todellakaan ole hän. Taitaa sinulla itselläsi mielikuvitus viipottaa hiukan liian nopeasti.
- Anonyymi00039
Anonyymi00029 kirjoitti:
Mitä hourailet? Minä kirjoitin Jarista kommentin enkä todellakaan ole hän. Taitaa sinulla itselläsi mielikuvitus viipottaa hiukan liian nopeasti.
Taidatpa kuitenkin olla Pasanen itse
- Anonyymi00018
1Tim.3:2 Niin pitää piispan oleman nuhteettoman, yhden emännän miehen, valppaan, raittiin, siviän, vierasten holhojan, opettavaisen. Biblia (1776) Tiit.1:6-7. 1Piet.5:3.
- Anonyymi00019
1Piet.2:25 Sillä te olitte niinkuin eksyväiset lampaat, vaan nyt te olette palanneet teidän sieluinne paimenen ja piispan tykö. Biblia (1776)
- Anonyymi00020
Ei siihen tarvitse olla kummoinenkaan "profeetta". Sosiologit osaavat samalla tavalla. 😆
- Anonyymi00021
Ps.12:2 Auta, Herra, sillä hurskaat ovat hävinneet, uskolliset ovat kadonneet ihmisten joukosta. Jes.57:1. Miika.7:2. Matt.7:14.
- Anonyymi00022
Ei ole mikään ihme, että pyhäaamuisin Suomen kirkoissa rukoillaan yksinkertaisten persujen puolesta.
"Minä olen ikuinen, mutta tyhmät ovat teillä aina keskuudessanne". Näin sanoo Herra.- Anonyymi00025
Ei sano vaan sanoo että köyhät teillä ovat aina..jne..
Ja työttömät toki myös @
- Anonyymi00024
Matt.26:11 Sillä teidän tykönänne ovat aina vaivaiset; mutta en minä teillä aina ole. Mark.14:7 Sillä teillä ovat aina vaivaiset, ja koska ikänä te tahdotte, niin te saatte heille tehdä. Mutta en minä teillä aina ole. Biblia (1776) 5Moos.15:11.
- Anonyymi00027
Luuk.4:27 Ja monta spitalista oli Israelissa Elisa prophetan ajalla, ja ei yksikään heistä puhdistettu, vaan Naeman Syrialainen. Biblia (1776) 2Kun.5:1. 5:14.
- Anonyymi00030
Mitä iloa on oikein tai väärin ennustamisesta? Auttaako se yhtään asiaa? Ihan sama tiesikö etukäteen vai ei, kun ei voi muuttaa tilannetta.
Profetoiminen uudessa Testamentissa harvoin tarkoitti ennustamista, vaan opettamista, lohduttamista yms.
Vanhan Testamentin profeetoilla oli oma tehtävänsä eikä sitä enää ole. Johannes Kastaja oli viimeinen.
Joka uskonnossa ja uskomattomuudessakin ennustetaan oikein ja väärin. Ettei vain olisi omaa nostoa tuo hell. profetointi, ylpeyttä ja jotain ansiota ja kunniaa hamuavaa.
Paholainenkin tietää tulevia asioita ja ainakin silloin kertoo niitä mielellään, kun voi tuhota elämää ja uskoa, toivoa. Järkyttävää on monesti uhkailu ja vaatimukset profetoijan suusta.- Anonyymi00032
"Mitä iloa on oikein tai väärin ennustamisesta?"
Ei siitä iloa olekaan, vaan ahdistusta ja pelkoa. Sitähän nämä oman elämänsä "profeetat" tekevät omaa uskoansa pönkittääkseen. Eivät he välitä muista kuin itsestään.
- Anonyymi00031
"....Ilmoitusprofetia ja jatkuva ilmoitus
Nykyisessä sekavassa ajassamme elävinä uskovina meille on erittäin tärkeää, jos suostumme siihen, että Jumalan arvovaltaisen ja luotettavan ilmoituksen sanan ovat saaneet ja voineet välittää meille vain Vanhan ja Uuden testamentin profeetat ja apostolit. Heillä on ollut ehdoton erikoisasema kaikkien aikojen profeettojen joukossa. Heidän profetoimisensa on ollut ratkaisevasti erilaista kuin muu heidän aikaisensa ja heidän jälkeisensä profetia. Heidän välittämänsä sana on säilytetty luotettavalla tavalla Raamatussa.
Heidän jälkeensä Jumala ei ole enää nähnyt hyväksi antaa kansalleen uusia, luotettavia ilmoitusprofetioita.
UT:n lopussa ovat sanat, jotka hyvin soveltuvat koko Raamattuun: "Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan" (Ilm 22:18).
Emme usko katolisen kirkon, mormoonikirkon tai muslimien tavoin, että ilmoitus on jatkunut apostolisen ajan jälkeenkin. "Muuta perustusta ei kukaan voi panna, kuin mikä pantu on" (1 Kor 3:11). "Ei yli sen, mikä kirjoitettu on" (1 Kor 4:6).
Ilmoitusprofetian on tultava eläväksi
Meidän tehtävämme on muistaa niitä sanoja, joita pyhät profeetat (2 Piet 3:2) ja apostolit ovat ennen puhuneet (Juuda 17). Vain tätä Raamatussa talletettua sanaa haluamme kuunnella uskonelämän kysymyksissä. Vain siihen luotamme sydämestämme ja turvaudumme hädässä ja kuoleman edessä. Vain siinä on sanaa, joka kestää, vaikka taivas ja maa katoaisivatkin.
Tarvitsemme julistusta, joka tekee ajankohtaiseksi tämän jo saadun Jumalan ilmoituksen. Perustava kysymys nyt onkin voiko ja kykeneekö meidänkin ajassamme ilmenevä ns. profetoiminen auttamaan Raamatun sanan tulemisessa eläväksi?
Jos käytämme jostakin aikamme kristitystä nimitystä profeetta, niin se merkitsee nimenomaan sitä, että hänen julistaessaan, "profetoidessaan", Raamatun sanat alkavat elää ja tulevat meille todellisiksi. Oikea profeetta tunnetaankin siitä, että hän kirkastaa nimenomaan kirjoitettua Jumalan sanaa ja sitä kautta Jeesusta Kristusta.
Mitä on nykyinen profetiaksi kutsuttu ilmiö?
Ilmoitusprofetia lakkasi UT:n apostolien jälkeen vaikuttamasta seurakunnassa. Sensijaan ilmiö, jota kutsumme ekstaattiseksi profetoimiseksi tai hetkiprofetiaksi ei ole lakannut. Usein se on tullut esiin tilanteessa, jossa on koettu Jumalan läsnäoloa voimakkaasti.
Ekstaattinen profetoiminen on kokemus, mutta siihen ei liity arvovaltaisen ilmoitussanan välittämistä. Näille sanoille ei saa koskaan eikä missään tapauksessa antaa Jumalan ilmoitussanan erehtymätöntä arvovaltaa.
Koskaan nämä yhä jatkuvan profetiailmiön sanat eivät saa tuoda mitään lisää kirjoitettuihin ilmoitussanoihin, ei olla niiden kanssa ristiriidassa eikä leikata jotain oleellista pois. Ne ovat vain tarkoitettu vahvistamaan ja tekemään eläväksi jo olemassa olevaa ilmoituksen sanaa. Ne ovat "rakennukseksi ja kehotukseksi ja lohdutukseksi" (1 Kor 14:3)...."
Lähde:
https://rovasti.fi/node/270 - Anonyymi00033
Sitä saa mirä kylvää eli Jeesus kylvää rahan ahneutta ja pajoha omenia
- Anonyymi00034
Vuosi sitten? Tämähän jatkuu hyvän matkaa jo viidettä vuotta.
- Anonyymi00035
Profeetan kaikki ennustukset tulevat vielä toteutumaan 🙏
- Anonyymi00036
Herra puhuu/on ainakin puhunut , joten puhunee nykyäänkin profeettojen välityksellä.
Onko Pasanen todellakin oikea profeetta?
Anna linkki toteutuneeseen profetiaan jos sellainen on todisteena profetiudesta, kiitos.- Anonyymi00037
Aloituksen ennustus tekee pasasesta profeetan heti kun sota syttyy itämerellä.
- Anonyymi00038
TERVESIN JARI PASANEN PROFEETTA PASTORI NEHEMIA SRK NETTITYÖNTEKIJÄ LÄHETYSTYÖ SANAN JULISTAJA 9:14 ja se sanoi kuudennelle enkelille, jolla oli pasuna: "Päästä ne neljä enkeliä, jotka ovat sidottuina suuren Eufrat-virran varrella". >> Jakeen lisätiedot
9:15 Silloin päästettiin ne neljä enkeliä, jotka hetkelleen, päivälleen, kuukaudelleen ja vuodelleen olivat valmiina tappamaan kolmannen osan ihmisistä.
9:16 Ja ratsuväen joukkojen luku oli kaksikymmentä tuhatta kertaa kymmenen tuhatta; minä kuulin niiden luvun.
9:17 Ja tämänkaltaisilta minusta näyttivät hevoset ja niiden selässä istujat näyssä: ratsastajilla oli tulipunaiset ja tummansinervät ja tulikivenkeltaiset haarniskat; ja hevosten päät olivat kuin leijonain päät, ja niiden suusta lähti tuli ja savu ja tulikivi.
9:18 Näistä kolmesta vitsauksesta sai kolmas osa ihmisiä surmansa: tulesta ja savusta ja tulikivestä, jotka lähtivät niiden suusta.
9:19 Sillä hevosten voima oli niiden suussa ja niiden hännässä; niiden hännät näet olivat käärmeitten kaltaiset, ja niissä oli päät, joilla ne vahingoittavat.
9:20 Ja jäljelle jääneet ihmiset, ne, joita ei tapettu näillä vitsauksilla, eivät tehneet parannusta kättensä teoista, niin että olisivat lakanneet kumartamasta riivaajia ja kultaisia ja hopeaisia ja vaskisia ja kivisiä ja puisia epäjumalankuvia, jotka eivät voi nähdä eikä kuulla eikä kävellä.
9:21 He eivät tehneet parannusta murhistaan eikä velhouksistaan eikä haureudestaan eikä varkauksistaan
- Anonyymi00040
Pasanen ei ole profeetta, ei edes Herran palvelija, vaan kelvoton, itse itsensä korottanut hönö!!
Älköön milloinkaan unohdettako sitä, että hän turmeli seksuaalisesti kolme tytärtään, tuomittiin ja istui vankilassa.
Vaikka maallisen lain edessä tekonsa on sovitettu, on hän tekojensä tähden TÄYSIN SOPIMATON SANAN OPETTAJAKSI!!! Täysin sopimaton!!!- Anonyymi00042
Juuri näin, hyvin ylläoleva kirjoitti.
Eikä puolustelijoiden tarvitse kommentoida ja yrittää raamatunlauseilla todistaa mustaa valkoiseksi. - Anonyymi00044
Jumala on Jarin kohottanut profeetaksi ja kateelliset panettelijat voivat olla asiasta mitä mieltä hyvänsä. Ei heillä riitä paukut kuin lonksuttaa leukojaan netissä foorumilla.
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Jumala on Jarin kohottanut profeetaksi ja kateelliset panettelijat voivat olla asiasta mitä mieltä hyvänsä. Ei heillä riitä paukut kuin lonksuttaa leukojaan netissä foorumilla.
Pasasta ei Jumala ole korottanut yhtään mihinkään!! Hänen kieroutunut mielensä kyllä ja ei ole ainoa näinä aikoina!
- Anonyymi00046
katsoiko tuomittuna ja situneena pedona josta ei parannuta- minkä peiton alta profetiaansa.
- Anonyymi00047
mainostaako hän itseään, eihän hänen paikkansa ole kuin jonkun kirkon peräpenkissä, myllykivi kaulassa valmiina ---
kuka häntä hehkuttaa - Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
mainostaako hän itseään, eihän hänen paikkansa ole kuin jonkun kirkon peräpenkissä, myllykivi kaulassa valmiina ---
kuka häntä hehkuttaase on varoittava esimerkki niille, joiden mielessä elää vikapäisyys
- Anonyymi00049
Anonyymi00048 kirjoitti:
se on varoittava esimerkki niille, joiden mielessä elää vikapäisyys
https://www.murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?t=3904
jos kyse on samasta peroonasta- ei hyvältä näytä, jos ei- niin voi kertoa, että joku sama niminen on vikapää- muutoin hänen nimensä loistaa hänen otsastaan pedonmerkkinä.
Se sielu- joka syntiä tekee- ja hirvittävää syntiä- ei voi esiintyä Herran palvelijana- vaan takapenkin ihmisenä- joka toivoo- että Herra tuntisi hänet- kerran perillä.
aika on paha - Anonyymi00050
Anonyymi00049 kirjoitti:
https://www.murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?t=3904
jos kyse on samasta peroonasta- ei hyvältä näytä, jos ei- niin voi kertoa, että joku sama niminen on vikapää- muutoin hänen nimensä loistaa hänen otsastaan pedonmerkkinä.
Se sielu- joka syntiä tekee- ja hirvittävää syntiä- ei voi esiintyä Herran palvelijana- vaan takapenkin ihmisenä- joka toivoo- että Herra tuntisi hänet- kerran perillä.
aika on pahaSanoo sydämensä turmellut vaari, joka häpäisee vaimonsa muistoa toisen naisen kanssa, joka ei ole hänen. Sairauden muodot ilmenevät maailmassa niin moninaisina. Kykenemätön näkemään omaa syntiään joten syyttää tästä syystä tuomionsa sovittanutta lähimmäistään. Silkkaa tietämättömyyttä ja sokeutta.
- Anonyymi00051
Anonyymi00050 kirjoitti:
Sanoo sydämensä turmellut vaari, joka häpäisee vaimonsa muistoa toisen naisen kanssa, joka ei ole hänen. Sairauden muodot ilmenevät maailmassa niin moninaisina. Kykenemätön näkemään omaa syntiään joten syyttää tästä syystä tuomionsa sovittanutta lähimmäistään. Silkkaa tietämättömyyttä ja sokeutta.
Täällä ajassa täytyy rikoksensa vankilassa sovittaneenkin olla tehnyt parannus rikostaipumuksestaan näyttäen, ei lisää uhreja kaivata ja todellakaan, ei ole sopiva julistamaan uskoa, koska sielullista tai saatanasta on tuollaisten profetointi. Kuoleman rangaistus kuuluisi, mutta Suomessa ei ole käytössä. Eri asia on, jos juttu vain panettelua ja saman niminen on vain oikean rikollisen kanssa.
- Anonyymi00052
Jostain syystä kaikki tuntemani "pasaset" ovat kaheleita.
- Anonyymi00055
Jaahas, tiedän missä asuu tosi paljon Pasasia. Spedekin oli Pasanen eikä uskonut Jeesukseen, ainakaan en muista hänen koskaan suullaan sitä tunnustaneen.
- Anonyymi00054
Täsätä itämeren uhasta on voinut jo vuosia lukea medioista asiatuntijoiden varoituksia.
On Venäjäm ja naton koneetkin lentäneet vaarallisen lähellä toisiaan ja uhitelleet yms.- Anonyymi00057
Nyt väärät profeetat yrittää hakea vaan kunniaa itsellensä
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
Nyt väärät profeetat yrittää hakea vaan kunniaa itsellensä
Miksi näiden humpuukimaakareiden annetaan mesota netissä. Ei nämä Jumalaa korota itseänsä vaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82072Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1111446Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201195Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861074Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82031045Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661025Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67805- 76760
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.75675Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös36632