Sanohan oletko tehnyt syntiä?
Oletko tehnyt pikkusyntiä vai
isompia kolttosia?
Minä join kerran ehtollismalagat.
Mutta vein pullon tilalle heti
palkkapäivänä.
Oletko tehnyt syntiä?
10
684
Vastaukset
- pamppu
Muuten,papit ovat suurimpia valehtelijoita ja pas-
kanjauhajia. - Repe Ruutikallo
olla uskontotunnilla varsinaisessa elementissäsi...
- Sisko
En, mutta haluaisin...
Yhden miehen kanssa!:)
Eikö sekin oo syntiä?- Milla
...se syntiä, jos mies on oma vihitty siippa?
- Sisko
Milla kirjoitti:
...se syntiä, jos mies on oma vihitty siippa?
On se, sitä mäkin täällä vonkaan!
- Ripa
Vedin nuorena ekat lärvit; 7pulloo keskarii...
oksensin melkeen kaikki...
Mikä synti; sellasta kaljan väärinkäyttööö!!! - janetta
en...haluaisin kyllä
- Ripa
Kun mä alotin, join kaikki maaliman kaljat!!!
Sulle ei jääny yhtään...
Ei siis ois kandennu alottaa...
Nyyskis, täällä vierotushoiros on muute kurjat sapuskat...
- Yleinen pappi
Toivottavasti pappi ymmärtää minkä asian kanssa leikkii, vaikka epäilen papin olevan oikea pappi. T: Yleinen pappi
- Repe Ruutikallo
tietenkään ole pappi vaan perskoulunope ja sitäkin vain toistaiseksi. Sinä et liene kumpaakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5982385Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4101892Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H231730Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641448JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191366- 651291
- 1221174
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka22940Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16928Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66843