Mikä ihme monella on tuijottaa kun pyöräillään ulkona, onko muut törmännyt tälläiseen?
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Pyöräile sisällä.
- Anonyymi00002
Harvemmin sellaista idioottien suorittamaa idiotismia näkee.
- Anonyymi00003
Aloittelevan pyöräilijän tunne. Huomaat kyllä, ettei sinua huomaa kukaan. Ei edes autoilijat.
- Anonyymi00004
En ole huomannut. Tosin saattaa johtua siitä etten ota katsekontaktia muihin. Auttaisiko sinullakin sama ratkaisu?
- Anonyymi00005
sinulla on apupyörät !
- Anonyymi00006
Yritän heittäytyä alta pois. Miksi kaksi ihmistä tulee rinnakkain kohti minua pyörällä tai ilman. Jopa perhe. Väistäkää muita!
- Anonyymi00007
Kuka sitä nyt sisällä?
- Anonyymi00008
Moni nuori on tullut jostain paskastaniasta jossa polkupyörä on täysin tuntematon laite !
- Anonyymi00009
Pyöräily vaatii hyvän itsetunnon. Auto antaa suojskuoren egolle.
Pyörätiellä on näitä rinnanajelijoita,amatöörit hakee laumaturvaa. - Anonyymi00010
Siinäpä mainio kiteytys pyörämaailmasta, näinhän se on.
Reippaasti vaan sekaan pyörällä ihan yksin, siellä me muutkin olemme. - Anonyymi00011
Näette minut taas kesällä olen tosi karvainen ukkeli ja kesä helteellä kun pyöräilen niin vaan vaan pelkät stringit jalassa näen monesti kundien himoitsevia katseita.
- Anonyymi00012
Näääiiin, ego kuin autoilijalla.
Eteenpäääin poijjaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568