Apostolien teot 2:42
Ja he pysyivät apostolien opetuksessa ja KESKINÄISESSÄ YHTEYDESSÄ ja leivän murtamisessa ja rukouksissa.
24/7
"Ole siis nuhteeton Herran, sinun Jumalasi, edessä."
Valmistautuminen 24/7 seurakunnan ylöstempaukseen
12
136
Vastaukset
- Anonyymi00001
Paimensa johdolla.
Hänellä on vastuu laumastaan (jos on oikea paimen). - Anonyymi00002
Se on surullista kun maailma vetää puoleensa enemmän kuin seurakunta.
Luukas 16:13
"Ei kukaan palvelija voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa." - Anonyymi00003
Seurakunnan ylöstempaus.
Mikä mahtaa olla se oikea seurakunta ? - Anonyymi00004
Silloin kun seurakunta on kokoontunut yhteen niin silloin tapahtuu srk:n ylöstempaus ?
- Anonyymi00005
Jokainen on vastuussa omasta jumalasuhteestaan. Vastuuta ei voi siirtää paimenelle tai seurakunnalle.
- Anonyymi00007
Paimen johdattaa laumaansa.
Paimenella on suuri vastuu. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Paimen johdattaa laumaansa.
Paimenella on suuri vastuu.Kyllä helluntaiseurakunnassa puhutaan
1. Pelastusvarmoista (kaikki uskovat tähän)
2. Seurakunnan ylöstempauksesta
- Anonyymi00006
[13] Tervehdyksen lähettää teille Babylonissa oleva seurakunta, valittu niinkuin tekin, ja minun poikani Markus. [14] Tervehtikää toisianne rakkauden suunannolla. Rauha teille kaikille, jotka Kristuksessa olette!
1. Pietarin kirje 5:13-14 - Anonyymi00009
Eivät he silloin tienneet mistään ylöstempauksesta. He olivat kodeissaan juutalaisten pelosta kun heitä vainottiin koska eivät noudattaneet juutalaisia tapoja ja lakeja.
Vasta Paavali kirjoitti ylöstempaamisesta ja uskoi itse tulevansa temmatuksi taivaan ilmoihin kun Jeesus tulee ja muutkin uskovat menevän niin Jeesusta vastaan.
Paavalille ei niin tietenkään käynyt, mutta kerrankos sitä ihminen erehtyy. - Anonyymi00010
Srk-yhteys tulee leivän murtamisessa.
Mahdollisimman usein. - Anonyymi00011
Jeesus kyllä sanoi tulevansa takaisin, mutta ei kertonut aikaa eikä tapaa.
Paavali se kirjoitti vasta ylöstempauksesta sekä siitä miten siinä hetkessä ihminen muuttuu, hän jättää maallisen kehonsa ja saa taivaallisen olomuodon. Paavali haaveili siitä pelastuksesta missä ei näe kuolemaa, missä siirtyy suoraan maallisesta elämästä taivaalliseen. Joskin se jäi vain unelmaksi. - Anonyymi00012
Ennen ylöstempausta kannattaa syödä kevyesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1233067EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351445- 1041309
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621037Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1351037Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661027- 60957
- 41767
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22743Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta120730