Synnytyksen tuskallisuus

Anonyymi-ap

Jostain se alkoi synnytystuskaisuus . Sitten ne jatkuloivat muuttuen yleisemmiksi ja kovenmiksi, synnytystuskat eli sovat, näläksenhätät, monekseenlaisuuvet ihmiselle tuskallisuuveksi kestää ilman tuskanhuutoisuutta, joita saamme kuulla , viesteinä sotista, toinen toisensa perään.

Katso, ei tarvii olla rohveetta ymmärtääkseen kuinka sotaksisuus tulee tuskaisemmaksi tuskaa porisevassa lihapataksessa.

Vielä ei oo pellit kokonaan auki, mutta synnytyksen etenemisen paine on siihen suuntaan menoksessaansa kuten lookista on.

Mitähän seuraavaksi? Tarkoitan Hormussiin salmen jälkeen vai mehevöityykö tämä nyt Psalmin83 sotaakseen , ja katso, miten käynöökään Russija Ukraine mittelössä, kunpi voittaa vai jääkö käjenvääntö "tasapeliin"?

Joka tapauksessa nyt on menossa se minkä oon tajunna jo kauvan eli se että Goog köyhtyy nyt siihen tilaan että sen on talouvellinen pakote liittyy ryästöretkelle suurrikkaan Israjellin kinppuun kera laajallisen Psalmillises 83 mainíttuijen muslimiliittouman maijen.

Jännän äärellä sanomija sojista kuullekskelles,

Selef Urge

11

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ajatus pökkäs äsken eli lisäyksellisyys tulossa:

"Goog köyhtyy nyt siihen tilaan että sen on talouvellinen pakote liittyy ryästöretkelle suurrikkaan Israjellin kinppuun kera laajallisen Psalmillises 83 mainíttuijen muslimiliittouman maijen" jatkuu suaraan siit.........jonka jälkeen alkaa Gookkiin sota, jossa runsaasti köyhtynyt Venäjä on mukana myös, tulevassa Psalmin83 sotassa , Goog eli Russija , ei oo messis. Köyhtymys Venäjän on mielestäni se koukkujuttu, jolla Goog , Karhu, koukuttu ilmestymään johtamaan johtomaan sotaa Israjellii vastaan, saatanan roolii ja vaikutusta unohtamatta, joka sisältyy siihehn totejamukseen, jossa sotaa käyvään myös valtakunta valtakuntaa vastaan, siihen sisältyy hengen maajilman sotiminenkinrejaaliaikaisesti, kuta me emme näje lihan silmikkäisin.

Selef Urge

• Anonyymi00002

kuulostaa pelottavalta. Israelia vastaan on koko ajan vihaa Lähi-Idässä.

• Anonyymi00003

No miten siihen suhtautuu ja tulokulmansa suhteuttaa, se nyt vaan on mitä on ja niin pitää käyväkseensä käyväksyä. Rohveetta Zacharijas kirjaksessaan 12:3 toteja kuinka Yerushalajimiist tulloo raskas väkikiv kaikille kansoille, sillä kaikki jotka yrittävät väkikivi Yeruyúshalajimija nostaa loukkaavat ittensä pahastikkaasti eli hyökkääjille käy köpelökkäästi, loukkaavat itteensä pahasti, niin Psalmin 83 sotassa kuin sitä seuraavaksessa Gookin sotassa.

Kunpi on ensin. Israjellin valtijon jako vai Psalmin 83 sota, entä mihin aikajanallisen välikkääseen palapelin osa nimelta Tamaskoksen tuho raunijoläjäkkäisiks mahtaa männä?

Psalmin 83 sotassa Israjellill männöö viel hyvin stronkisti, mutta Gookin sotassa het joutuvat alakynteen kaikkijen kansojen uhitellen ryöstämistä varten kokoonnuttua Israjellija vastaan, kunnes niissä silloisis pijan jo olevaisis ajantapahtumis,sotassa kolmasosaisuuteen kutistautuloitunut juutalainen kansa huutaa Jeesusta apuun, ja katsoppa , silloin Jeesus rientää avunhuutoon vastaten juutalaisen kansa avuksi, ja Herra suokoon että saan olla siin joukoksessa mukanaksessa.

Tuesday night änd I fiil ool raait.

Selef Urge

• Anonyymi00004
      UUSI

Hedelmättömän ei tarvitse kärsiä synnytystuskista.

Gal.4
      21 Sanokaa minulle te, jotka tahdotte lain alaisia olla, ettekö kuule, mitä laki sanoo?
      22 Onhan kirjoitettu, että Aabrahamilla oli kaksi poikaa, toinen orjattaresta, toinen vapaasta.
      23 Mutta orjattaren poika oli syntynyt lihan mukaan, vapaan taas lupauksen voimasta.
      24 Tämä on **kuvannollista puhetta**; nämä naiset ovat **kaksi liittoa**: toinen on Siinain vuorelta, joka synnyttää orjuuteen, ja se on Haagar;
      25 sillä HAAGAR on Siinain vuori Arabiassa ja **vastaa nykyistä Jerusalemia**, joka elää orjuudessa lapsineen.
      26 Mutta SE JERUSALEM, JOKA YLHÄÄLLÄ ON, ON VAPAA, JA SE ON MEIDÄN ÄITIMME.
      27 Sillä kirjoitettu on: "ILOITSE, SINÄ HEDELMÄTÖN, JOKA ET SYNNYTÄ, RIEMAHDA JA HUUDA SINÄ, JOLLA EI OLE SYNNYTYSKIPUJA . Sillä yksinäisellä on paljon lapsia, enemmän kuin sillä, jolla on mies."
      28 Ja te, veljet, olette lupauksen lapsia, niinkuin Iisak oli.
      29 Mutta niinkuin **LIHAN mukaan syntynyt** silloin vainosi **HENGEN mukaan syntynyttä**, niin nytkin.
      30 Mutta mitä sanoo Raamattu? "AJA POIS ORJATAR POIKINENSA; sillä orjattaren poika ei saa periä vapaan vaimon pojan kanssa."
      31 Niin me siis, veljet, emme ole orjattaren lapsia, vaan vapaan.

• Anonyymi00005
        UUSI

"30 Mutta mitä sanoo Raamattu? "AJA POIS ORJATAR POIKINENSA"

Haagar-Israelin palvojilla on kovat synnytystuskat siunatessaan ja yrittäessään rakentaa uudelleen Jeesuksen kiroamaa lihasta syntynyttä maallista Israelia ja selitellessään sen murhia ja sotarikoksia oikeutetuiksi vastoin kaikkia Jeesuksen opetuksia.

Joh.8
        39 He vastasivat ja sanoivat hänelle: "Aabraham on meidän isämme". Jeesus sanoi heille: "JOS OLISITTE AABRAHAMIN LAPSIA, NIIN TE TEKISITTE AABRAHAMIN TEKOJA.
        40 Mutta nyt te tavoittelette minua tappaaksenne, miestä, joka on puhunut teille totuuden, jonka hän on kuullut Jumalalta. Niin ei Aabraham tehnyt.
        41 Te teette isänne tekoja." He sanoivat hänelle: "Me emme ole aviorikoksesta syntyneitä; meillä on yksi Isä, Jumala".
        42 Jeesus sanoi heille: "JOS JUMALA OLISI TEIDÄN ISÄNNE, NIIN TE RAKASTAISITTE MINUA, sillä minä olen Jumalasta lähtenyt ja tullut; en minä ole itsestäni tullut, vaan hän on minut lähettänyt.
        43 Minkä tähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sen tähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani.
        44 TE OLETTE ISÄSTÄ PERKELEESTÄ, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut MURHAAJA alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on VALHETTELIJA ja sen isä.

Matt.23
        37 Jerusalem, Jerusalem, sinä, joka TAPAT profeetat ja KIVITÄT ne, jotka ovat sinun tykösi lähetetyt, kuinka usein minä olenkaan tahtonut koota sinun lapsesi, niinkuin kana kokoaa poikansa siipiensä alle! Mutta **te ette ole tahtoneet**.
        38 Katso, 'TEIDÄN HUONEENNE ON JÄÄVÄ HYLJÄTYKSI

Gal,4:26
        Mutta SE JERUSALEM, joka **ylhäällä on**, on vapaa, ja se on MEIDÄN ÄITIMME.

Ilm.21
        2 Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
        9 Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa täynnä seitsemää viimeistä vitsausta, ja puhui minun kanssani sanoen: "Tule tänne, minä näytän sinulle morsiamen, Karitsan vaimon".
        10 Ja hän vei minut hengessä suurelle ja korkealle vuorelle ja näytti minulle pyhän kaupungin, Jerusalemin, joka laskeutui alas taivaasta Jumalan tyköä,

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

"30 Mutta mitä sanoo Raamattu? "AJA POIS ORJATAR POIKINENSA"

Haagar-Israelin palvojilla on kovat synnytystuskat siunatessaan ja yrittäessään rakentaa uudelleen Jeesuksen kiroamaa lihasta syntynyttä maallista Israelia ja selitellessään sen murhia ja sotarikoksia oikeutetuiksi vastoin kaikkia Jeesuksen opetuksia.

Joh.8
        39 He vastasivat ja sanoivat hänelle: "Aabraham on meidän isämme". Jeesus sanoi heille: "JOS OLISITTE AABRAHAMIN LAPSIA, NIIN TE TEKISITTE AABRAHAMIN TEKOJA.
        40 Mutta nyt te tavoittelette minua tappaaksenne, miestä, joka on puhunut teille totuuden, jonka hän on kuullut Jumalalta. Niin ei Aabraham tehnyt.
        41 Te teette isänne tekoja." He sanoivat hänelle: "Me emme ole aviorikoksesta syntyneitä; meillä on yksi Isä, Jumala".
        42 Jeesus sanoi heille: "JOS JUMALA OLISI TEIDÄN ISÄNNE, NIIN TE RAKASTAISITTE MINUA, sillä minä olen Jumalasta lähtenyt ja tullut; en minä ole itsestäni tullut, vaan hän on minut lähettänyt.
        43 Minkä tähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sen tähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani.
        44 TE OLETTE ISÄSTÄ PERKELEESTÄ, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut MURHAAJA alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on VALHETTELIJA ja sen isä.

Matt.23
        37 Jerusalem, Jerusalem, sinä, joka TAPAT profeetat ja KIVITÄT ne, jotka ovat sinun tykösi lähetetyt, kuinka usein minä olenkaan tahtonut koota sinun lapsesi, niinkuin kana kokoaa poikansa siipiensä alle! Mutta **te ette ole tahtoneet**.
        38 Katso, 'TEIDÄN HUONEENNE ON JÄÄVÄ HYLJÄTYKSI

Gal,4:26
        Mutta SE JERUSALEM, joka **ylhäällä on**, on vapaa, ja se on MEIDÄN ÄITIMME.

Ilm.21
        2 Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
        9 Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa täynnä seitsemää viimeistä vitsausta, ja puhui minun kanssani sanoen: "Tule tänne, minä näytän sinulle morsiamen, Karitsan vaimon".
        10 Ja hän vei minut hengessä suurelle ja korkealle vuorelle ja näytti minulle pyhän kaupungin, Jerusalemin, joka laskeutui alas taivaasta Jumalan tyköä,

"Haagar-Israelin palvojilla on kovat synnytystuskat siunatessaan ja yrittäessään rakentaa uudelleen Jeesuksen kiroamaa lihasta syntynyttä maallista Israelia"

Kuinka pitkälle on edistytty temppelin uudelleen rakentamispuuhissa?
        Ovatko "kristittyjen" siunaamiset vauhdittaneet Haagarin asiaa ?

Joh.2
        14 Niin hän tapasi pyhäkössä ne, jotka myivät härkiä ja lampaita ja kyyhkysiä, ja rahanvaihtajat istumassa.
        15 Ja hän teki nuorista ruoskan ja ajoi ulos pyhäköstä heidät kaikki lampaineen ja härkineen ja kaasi vaihtajain rahat maahan ja työnsi heidän pöytänsä kumoon.
        16 Ja hän sanoi kyyhkysten myyjille: "Viekää pois nämä täältä. Älkää tehkö minun Isäni huonetta markkinahuoneeksi."
        17 Silloin hänen opetuslapsensa muistivat, että on kirjoitettu: "Kiivaus sinun huoneesi puolesta kuluttaa minut".
        18 Niin juutalaiset vastasivat ja sanoivat hänelle: "MINKÄ MERKIN sinä näytät meille, koska näitä teet?"
        19 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Hajottakaa maahan TÄMÄ TEMPPELI, niin minä pystytän sen kolmessa päivässä".
        20 Niin juutalaiset sanoivat: "Neljäkymmentä kuusi vuotta on TÄTÄ TEMPPELIÄ rakennettu, ja sinäkö pystytät sen kolmessa päivässä?"
        21 Mutta hän puhui ruumiinsa temppelistä.

• Anonyymi00007
      UUSI

Israelhan siellä hyökkää vistyomien kimppuun

• Anonyymi00008
        UUSI

Ei viaton ole, kuka palvoo epäjumalanaanjuutalaisen kansanmurhaan yllyttäjää sorkkajalkaa?

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ei viaton ole, kuka palvoo epäjumalanaanjuutalaisen kansanmurhaan yllyttäjää sorkkajalkaa?

Olisi paras tarkkailla niitä tekoja puheiden ja propagandan sijaan, nimittäin kuka hyökkäilee, aloittelee sotia ja tekee kansanmurhaa ? Muslimitko ?

No ei, vaan Israel.

Amerikassakin ollaan jo herätty huomaamaan, että amerikkalaiset joutuu kustantamaan Israelin aloittamat sodat ja uhraamaan omia kansalaisiaan näissä. Rahaa ei riitä oman kansan hyväksi, kun ne rahat käytetään Israelin ja sen sotien tukemiseen.

Trumppi lupasi maga.-porukoilleen, että lopettaa ulkomailla sotimiset, mutta kaikki lupaukset on petetty, sillä Israelin kätyri juutalainen ihmiskauppias ja pedofiili Jeffrey Epstein hankki Trumpista kiristysmateriaalia, eikä Trumpilla ole muuta mahdollisuutta kuin kiltisti totella, mitä Netanjahu käskee hänen tehdä.

Osa Trumpin aikaisemmista vankoista tukijoista onkin saanut tarpeekseen Trumpin valheista ja kääntynyt häntä ja israelia vastaan ja tämä joukko kasvaa koko ajan.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Olisi paras tarkkailla niitä tekoja puheiden ja propagandan sijaan, nimittäin kuka hyökkäilee, aloittelee sotia ja tekee kansanmurhaa ? Muslimitko ?

No ei, vaan Israel.

Amerikassakin ollaan jo herätty huomaamaan, että amerikkalaiset joutuu kustantamaan Israelin aloittamat sodat ja uhraamaan omia kansalaisiaan näissä. Rahaa ei riitä oman kansan hyväksi, kun ne rahat käytetään Israelin ja sen sotien tukemiseen.

Trumppi lupasi maga.-porukoilleen, että lopettaa ulkomailla sotimiset, mutta kaikki lupaukset on petetty, sillä Israelin kätyri juutalainen ihmiskauppias ja pedofiili Jeffrey Epstein hankki Trumpista kiristysmateriaalia, eikä Trumpilla ole muuta mahdollisuutta kuin kiltisti totella, mitä Netanjahu käskee hänen tehdä.

Osa Trumpin aikaisemmista vankoista tukijoista onkin saanut tarpeekseen Trumpin valheista ja kääntynyt häntä ja israelia vastaan ja tämä joukko kasvaa koko ajan.

Israel haluaa elää rauhassa. Sulla ei ole tietoa tai sitten valehtelet tahallasi.

Sulla on vastuu valheistasi.

Kuolemaa muslimit huutaneet siitä asti kun juutalaiset palasivat takaisin Israeliin.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Israel haluaa elää rauhassa. Sulla ei ole tietoa tai sitten valehtelet tahallasi.

Sulla on vastuu valheistasi.

Kuolemaa muslimit huutaneet siitä asti kun juutalaiset palasivat takaisin Israeliin.

"Israel haluaa elää rauhassa."

Joopa joo...Venäjäkin haluaa elää rauhassa, eikä ole hyökännyt Ukrainaan, vaan Ukraina aloitti sodan ja hyökkäsi Venäjälle...

Näin se propaganda aina menee...psykopaatit kääntävät kaiken aina päinvastoin ja tekevät uhreista syyllisiä.

Ei siis kannata kuunnella puheita, vaan tarkkailla tekoja, sillä jostain kumman syystä näiden "rauhanmiesten" Netanjahun ja Putlerin "puolustussotia" käydään pääasiassa jossain muualla kuin heidän omalla maaperällään.

"Kuolemaa muslimit huutaneet siitä asti kun juutalaiset palasivat takaisin Israeliin."

Huudot on pelkkiä huutoja...ja Israeliin on "palannut" sellaisiakin, jotka eivät ole siellä koskaan edes asuneet...eivät he, eivätkä heidän esi-isänsä, vaan ovat geeniperimältään samaa slaavilaista sukujuurta kuin Putinkin. He ainakin ovat siis pelkkiä huijareita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      176
      4987
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4366
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3097
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      251
      2933
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2872
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27