Britannia ja EU täydessä hyökkäys-sodassa Venäjää vastaan.

Anonyymi-ap

Britaniassa valmistetut doonit lähetetään tuhoamaan Venäjää ja Venäläisiä EU- maista. …….Sotakorvausten maksunaika tulee Voi, voi .. Kun ne ryöstetyt 350 miljardiakin pitäisi palauttaa.

17

146

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kuvottavan kaksinaamaista toimintaa. Suomen johdolla EUnukit määkyy . ” on vain yksi uhka Venäjä, Venäjä ja Venäjä. Kuvottavaa toimintaa.kun itse ovat vuosikymmenen ajan sunnitelleet Venäjän valloitusta.. tämä on totuus, tämä on poistettava👋👋

• Perustelet varmaankin näkemyksesi? Suomen armeijaa oltiin pikemminkin ajamassa alas ennen Ukrainan sotaa. Sittenkö Venäjän valloitusta suunniteltiin?

• Anonyymi00003
        TässäLyhytLausunto kirjoitti:

Perustelet varmaankin näkemyksesi? Suomen armeijaa oltiin pikemminkin ajamassa alas ennen Ukrainan sotaa. Sittenkö Venäjän valloitusta suunniteltiin?

Oltiin ajamassa alas, koska esim. Venäjästä ei ollut mitään uhkaa. Uhka on nyt keksitty, jotta Suomen kansa hyväksyisu paremmin nykyiset toilailut. Propaganda loi myös venäjämielinen-termin, ja yksinkertainen kansanosa lähti siihenkin mukaan.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Oltiin ajamassa alas, koska esim. Venäjästä ei ollut mitään uhkaa. Uhka on nyt keksitty, jotta Suomen kansa hyväksyisu paremmin nykyiset toilailut. Propaganda loi myös venäjämielinen-termin, ja yksinkertainen kansanosa lähti siihenkin mukaan.

Jep. Putin keksi uhkan.
        Tosin vanha heuvostoaikainen kikka harhauttaa kansaansa.

• Anonyymi00008

Suomi on kaksinaamainen muikku joka aseistaa Ukrainaa ei näin toimi valtio joka haluaa rauhaa

• Anonyymi00010
        Anonyymi00003 kirjoitti:

SE ON JUURI NÄIN. Itse luotuja uhkia Nyt on menossa TOTETTELUvaihe, jonka näivistö aloitti hyvin viekkaasti veteraanien kautta linnan juhlissa, nyt kokomustat valmistelevat tilannetta, ettei Suomesta veteraanit lopu. Suuri osa Suomalaismiehistä on vannonut sotilasvan, luvaten puolustaa Suomea, itsenäistä isäinmaata…….Sellaista maata EI ENÄÄN OLE, joten valan voima on hävinnyt kuin kokomustien pieru ukrainan aroille. Terveisin uhanalainen katoava luonnonvara, TARKKANÄKÖINEN Suamalainen tolkunmiäs 😎🇫🇮🇫🇮😎

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

SE ON JUURI NÄIN. Itse luotuja uhkia Nyt on menossa TOTETTELUvaihe, jonka näivistö aloitti hyvin viekkaasti veteraanien kautta linnan juhlissa, nyt kokomustat valmistelevat tilannetta, ettei Suomesta veteraanit lopu. Suuri osa Suomalaismiehistä on vannonut sotilasvan, luvaten puolustaa Suomea, itsenäistä isäinmaata…….Sellaista maata EI ENÄÄN OLE, joten valan voima on hävinnyt kuin kokomustien pieru ukrainan aroille. Terveisin uhanalainen katoava luonnonvara, TARKKANÄKÖINEN Suamalainen tolkunmiäs 😎🇫🇮🇫🇮😎

Samoille aroille kokomustat on vieneet omat pierunsa ja Suomalaisten rahat, samalla ajaneet Suomen konkurssiin harhaisilla peloillaan Venäjästä. On se saatana kun yle on tässä mukana, eikä yhtään TOISINAJATTELIJAA päästetä sanomaan totuutta😎🇫🇮🇫🇮😎

• Anonyymi00012
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Jep. Putin keksi uhkan.
        Tosin vanha heuvostoaikainen kikka harhauttaa kansaansa.

Kyllä sen uhkan keksivät ihan Suomen päättäjät itse. Ja lammaskansa nyökytteli tietömättömänä päätään.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Suomi on kaksinaamainen muikku joka aseistaa Ukrainaa ei näin toimi valtio joka haluaa rauhaa

Rauhaa rakastaa vain sellainen kansa, joka antaa Venäjän hyökätä pidäkkeettä naapurimaansa (-maidensa) imppuun.

• Anonyymi00002

GPS-sijaintien käyttäminenpitäisi kieltääkun niin epäluotettavia mahdollisen häirinnän takia

• Anonyymi00004

Venäjän olisi tosiaan aika alkaa maksaa.

• Anonyymi00006

minun puhelimenkin GPS näyttää aina että olisin jossain täysin eri paikassa...

• Anonyymi00017

Minun puhelimeni GPS ennustaa usein minun lähitulevaisuuteni.

Kun minä makaan kotona sohvalla ja kuuntelen lattioita moppaavan muijan kalkatusta, näyttää minun puhelimeni GPS että minä olen lähipubissa.

Ja, katso! Puolen tunnin kuluttua minä olen siellä.

• Anonyymi00007

EU oli Suomen johdolla, toki ETYJ varjolla , ilkka kanervan johtamien etyj-joukkojen voimin tyhjentämässä ukrainaa Venäläisistä ja Venäjämielisistä, YLI 12. TUHATTA Venäläistä tapettiin , ennenkuin Venäjä otti Krimin takaisin, syystä, että b hussein obamaja h clintton lähettivät kuusi amerikkalaista sota-alust Krimille , jossa on Venäjän laivaston tukikohta. baiden obaman varapresidenttinä järjesteli samanaikaisesti mielenosoituksia ja vallanryöstöä Kiovassa.Tässä juurisyyt. Käynnissä oleva sota on LÄNNEN DEMOKRAATTIEN laajenemis -ja valloitus-sota ……Samoin kuin hitler puolan ja ukrainan kautta kohti Venäjän rikkauksia, Suomalaisilla on veljeily natsien kanssa muistissa….. paitsi KOKOmustilla Näivistön ja häkämiehen johdolla totuus on kadonnut muustista. Lännen demokraattien arvot on yks yhteen kansallis-sosialistisen työväenpuolueen eli NATSIEN kanssa.

• Anonyymi00009

Lännen demokraatit eu:n johdolla…… ( muuttunut tilanne, koska demokraatit syrjäytettiin USAssa). käyvät aatesotaansa vaalien tuloksia vääristelemällä. Pää tulee vetävän käreen tässäkin operaatiossa…….aikanaan. Eikä pidä unohtaa sitä YLI 350 miljardin ryöstösaaliin palautusta.

• Anonyymi00014

Loistavaa kohta näemme siis moskvan sienpileven siitä tulee losiva näky sillä se näkyy tänne etelä suomeen asti.

• Anonyymi00016

entinen siirtomaa valta gb on lietsonut tätä ukraina siirtomaa sotaaa.
      Syntyi massa tuhonta, silti lontoossa ei oteta vastuuta !!??

Syy sodan lietsontaan on gb omat ongelmat, talous täysion kuralla, kotimaan asiat sekaisin, ja ei enää vaikutusvaltaa missään.
      -- niin sotaa lietsomalla siirretään huomio pois omista ongelmista !!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      13
      1713
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      140
      1702
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      291
      1312
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1098
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1076
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      130
      972
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      965
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      915
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      895
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      888
    Aihe