"rakastan käyttää rahaa kaupunkilaiseen elämään".
Tästä kun annoin ajatuksen juosta niin keksi uuden puolueen.
Kaupunkilaisten puolue.
Fatima Diarra älähti
36
392
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Luonnonystävät asuu ja viihtyy betoniviidakoissa.
- Anonyymi00007UUSI
Näinhän se on ollut vasemmistossa iät ja ajat. Leninit, Marxit, Engelsit olivat eliittiä; "kansa" hoiti likaisen työn, että eliitti pääsee pröystäilemään. Vihervasurit ovat helppoheikkejä, jotka naamioivat omat valtapyrkimyksensä eko- ja yhdenvertaisuusjargonilla, ettei vain itse joutuisi töihin.
Pukkeja kaalimaan vartijoina, kuten varmaan aika moni muukin poliitikko. Anonyymi00007 kirjoitti:
Näinhän se on ollut vasemmistossa iät ja ajat. Leninit, Marxit, Engelsit olivat eliittiä; "kansa" hoiti likaisen työn, että eliitti pääsee pröystäilemään. Vihervasurit ovat helppoheikkejä, jotka naamioivat omat valtapyrkimyksensä eko- ja yhdenvertaisuusjargonilla, ettei vain itse joutuisi töihin.
Pukkeja kaalimaan vartijoina, kuten varmaan aika moni muukin poliitikko.Vihreät eivät ole vasemmistoa imbesilli.🐟
- Anonyymi00002UUSI
Tässä erinomainen esimerkki siitä onko tämänkaltaisten henkilöiden maahanmuutto tarpeellista ja hyödyllistä suomelle ja suomalaisille ?
- Anonyymi00008UUSI
Eikö meillä ole näitä itsekeskeisiä sosiopaatteja omasta takaa riittävästi?
- Anonyymi00003UUSI
Luulin että tuo käyttää kaiken rahan ruokaan
- Anonyymi00020UUSI
kaupungissa ravitsemusliikkeitä riittää
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
kaupungissa ravitsemusliikkeitä riittää
Eikä lähiö pubikaan ole liian kaukana. Ei tarvitse liikkua pitkään jalan. Fatimallahna on se korruptio sähköpyöräkin, näyttäs että se on ollut kovassa käytössä.
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Eikä lähiö pubikaan ole liian kaukana. Ei tarvitse liikkua pitkään jalan. Fatimallahna on se korruptio sähköpyöräkin, näyttäs että se on ollut kovassa käytössä.
Sähköfillari on varmasti rysähtänyt läjään
- Anonyymi00004UUSI
Itse mietin, kuinka noin lihava ihminen kykenee peseytymään suihkussa kunnolla.
- Anonyymi00015UUSI
Mites sitten pöntöllä pyyhkiminen?
Pystyykö itse? - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mites sitten pöntöllä pyyhkiminen?
Pystyykö itse?Ei pysty, ja paskakin kuulemma roiskuu pitkin seiniä
- Anonyymi00005UUSI
Ei taida enää kyetä ajamaan ilmaispyörällä. Ei pinnat eikä pinna kestä.
Vihreän aatteen ruumiillistuma.- Anonyymi00009UUSI
Onko lahjapyörän satula jo löydetty?
- Anonyymi00010UUSI
Tyypillinen on tyypillinen mamu , joka harjoittaa rasismia ja solvauksia suomalaisia kohtaan.
Kun Suomessa asuu henkilö, jolla on Suomen passi ja hän esittää jatkuvasti suomalaisia halventavia ja kriittisiä arvioita suomalaisista, mutta ei koe itse olevansa esittämiensa arvioiden kohteena, niin hän ei todellisuudessa ole suomalainen, vaikka olisi Suomessa syntynyt.
Suomalaisen ymmärtää itse olevansa esittämiensä huonojen ja hyvien arvioiden kohde, eikä esitä niitä ulkopuolisena.
Tuo tyhjäntoimittaja on afrikkalainen ja pysyy sellaisena kuolemaansa saakka.- Anonyymi00016UUSI
Se on nee•▪︎ri.
- Anonyymi00011UUSI
FAT im Darra
- Anonyymi00012UUSI
Joku tolkku pitäisi olla vasemmistolaisilla ja viherhihhuleillakin ....
- Anonyymi00013UUSI
Kaksi kolmasosaa viheriäisten äänestelijöistä kertoo olevansa mt-ongelmaisia.
- Anonyymi00014UUSI
Kuka on sanoittanut kappaleen läskiä lootiinaa ?
- Anonyymi00018UUSI
En ymmärrä miksi mollaatte Fatimaa täällä? Itse haaveilen hänestä lakanoiden välissä tekemässä tuhmia kanssani. Ai että sitä loputonta lotinaa - onko Fatima sinkku?
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
En ymmärrä miksi mollaatte Fatimaa täällä? Itse haaveilen hänestä lakanoiden välissä tekemässä tuhmia kanssani. Ai että sitä loputonta lotinaa - onko Fatima sinkku?
Jos jäät alle et selviä hengissä
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Jos jäät alle et selviä hengissä
Ja takaa ei ylety, eikä päälle uskalla kiivetä.
- Anonyymi00022UUSI
Nätti tyttö tuo :)
Lemmenkäinen Värittömät vihreät ajatukset nukkuvat raivokkaasti.💚
- Noam Chomsky -- Anonyymi00023UUSI
- onko tämä puhdas ja ympärileikattu ? - ja onnistuuko kyykky kakka eduskunnassa,
vai pitäisikö olla lattia reikä vessa ? lehitysmaa tavoin,.
ettei sotkeutuisi vaatteet ja vessat !? - Anonyymi00024UUSI
" ÄLÄHHHHHH!! ❗️😮❗️"
- Anonyymi00025UUSI
Fatiman kotimaassa Malissa naiset on ihan normaalikokoisia tai hoikkia.
https://www.google.com/search?hl=fi&tbm=isch&q=woman+in+mali
Miksi tuo tänne Suomeen tullut malitar on ahtanut itsensä noin turpeaksi?
Alkaa pian kaikenlaiseyt sairaalakierteet ja muut insuliinihoidot, kun on noin pakussa kunnossa. - Anonyymi00026UUSI
yhteiskunnan loinen, kuuluisi Afrikkaan apinoiden sekaan, tosin tuskin edes apinat hänestä pitäisivät.
- Anonyymi00027UUSI
rumuus ja tyhmyys yhdistyvät tässä himmeänvärisessä ihmisoletetussa.
- Anonyymi00028UUSI
Fatima ei ole yksin ihroinensa. Suomesta löytyy noin 5000 samanlaista, vihreää naista.
He antavat toistuvatsi äänensä Fatimalle, että tämä pääsee taas 4 vuodeksi syömään Eduskunnan kuppilan lihapatoja tyhjäksi. - Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Fatima ei ole yksin ihroinensa. Suomesta löytyy noin 5000 samanlaista, vihreää naista.
He antavat toistuvatsi äänensä Fatimalle, että tämä pääsee taas 4 vuodeksi syömään Eduskunnan kuppilan lihapatoja tyhjäksi.Haluaisin istuttaa n. miljoona kappaletta Fatimaan.
- Anonyymi00035UUSI
Niinpä hänhän tiesi, että metsään mennään vaan harrastamaan insestiä.
- Anonyymi00036UUSI
Farkkujen koko lienee 75
- Anonyymi00037UUSI
Ruokaan käyttää tuo hehtaariläski
- Anonyymi00040UUSI
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1764987Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184366Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993097Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2512933Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432872- 522501
- 271919
- 221737
- 341733
- 651699