Homma etenee odotetusti,jes👍👍
Näykkiä podiumille
29
888
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllä Lapua on paras
- Anonyymi00002
Voi teitä
- Anonyymi00003
Miten kunnanhallituksen jäsenet voivat olla noin varomattomia että puhuvat yleisessä vessassa keskeneräisistä , salassa pidettävistä asioista, tarkistamatta ettei kuulijoita ole viereisessä kopissa??
Tieto Näykin ykkösasemasta tuli tietoon välittömästi kh:n kokouksen jälkeen.- Anonyymi00004
Narraat. Ei Lappajärvellä ole sellaisia vessoja.
- Anonyymi00005
Voi halvattu minkälaista skeidaa. Kyllä sinun on vaan tyytyminen 19 valtuutetun tekemään valintaan, vaikka kuinka harmittaa. Asetu ehdokkaaksi kun tekee noin valtavasti mieli olla oikeasti päätöksenteossa mukana. Harmi vaan, siellä ei voi olla nimettömänä, riittääköhän kantti, ei varmaan
- Anonyymi00022
Ei omat mielipiteet ole salaisia. Ei olla onneksi Puuttinilla
- Anonyymi00026
Mitäs ne Lapuan Simpsiön velat..
Kepsahtiko ne Lapuan kunnan piikkiin..
- Anonyymi00006
Nyt pitää olla tarkkana nähty on millainen Näykin toiminta on ollut tähän saakka eli ei mitään tolkkua rahaa on syydetty kaikenlaiseen humpuukiin tärkeämpää on olla Lapualainen . Nyt hallitus järki käteen .
- Anonyymi00007
Entä se Nykälän aallonmurtaja. Oliko Näykin näytös, vai jo aiemmin aloitettu?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Puheenjohtaja ihannoi kauhavaa ja lapualainen johtaja olisi ihanaa.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Puheenjohtaja ihannoi kauhavaa ja lapualainen johtaja olisi ihanaa.
Onneksi ei yhdellä äänellä valita.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Onneksi ei yhdellä äänellä valita.
Arja on ykkönen.
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Budjetti ylittyi reilusti ja siellä se kivikasa nyt on turhan panttina. Muutama vene oli viime kesänä.
- Anonyymi00012
Paljonko on teknisen puolen viranhaltijapäätösen vaativia hankintoja tilattu lapualaisilta? Nyt valtuutetut lukemaan päätöksiä tekniseen toimistoon.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Budjetti ylittyi reilusti ja siellä se kivikasa nyt on turhan panttina. Muutama vene oli viime kesänä.
Niin se on koko nykälänniemi tyhjän panttina kesät talvet todellisuudessa.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Paljonko on teknisen puolen viranhaltijapäätösen vaativia hankintoja tilattu lapualaisilta? Nyt valtuutetut lukemaan päätöksiä tekniseen toimistoon.
Mene itse jos noin vaivaa,tai yksi tabletti lisää
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Minua kiinnostaisi myös tietää tuo paljonko niitä hankintoja on Lapuan suuntaan mennyt.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Minua kiinnostaisi myös tietää tuo paljonko niitä hankintoja on Lapuan suuntaan mennyt.
Tarjousten ja yritysten mahdollisuuksien mukaan ne menee.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Niin, jos on kilpailutettu. Ei ole missään ollut kilpailutusta liikenneympyrän monumentista, jonka suunnittelu ja toteustus on tilattu Lapualta. Eikä tuo monumentti sisältynyt liikenneympyrän rakenteelliseen urakkaankaan, jonka suunnittelu oli myös Lapualta.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Viranhaltijalla on hankintaoikeus. Kuinka suuri se on teknisellä johtajalla? Hankintoja voi sen turvin tehdä ihan omalla päätöksellä, pilkkoa pienempiin osiin jne. Viranhaltijapäätökset toki tarvitsee, Mutta kuka niitä kuntaan menee lukemaan. Olisi syytä saada nekin kunnan sivuille.
- Anonyymi00019
Anonyymi00014 kirjoitti:
Pitäisi vaivata muitakin. Ilmeisesti napit on naukkailtu, kun ei mikään jaksa kiinnostaa.
- Anonyymi00020
Anonyymi00015 kirjoitti:
Lapuan Putki - ja Lankatuote, Näykki hallituksen jäsen. Firman tekee metallitöitä jne. Moneen ehtii.
Miten riittää aika monilta yrityksiä kunnanjohtajan hommiin? - Anonyymi00021
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei ylittynyt, näytäppä oikeat luvut väitteesi tueksi. Ei taida löytyä
- Anonyymi00023
Säästänyt kuntalaisten rahoja kun on vääntänyt suntit kiinni kun maksuja ei ole hoidettu
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Säästänyt kuntalaisten rahoja kun on vääntänyt suntit kiinni kun maksuja ei ole hoidettu
Näykki näykkii kuntaa
- Anonyymi00027
Iivens se Näykinkö projekti..
Täysin kunta syöttää suuhun.. - Anonyymi00029
Anonyymi00015 kirjoitti:
Koko on tehty vaimolle työpaikka Lappajärvellä ja kulut napsahtaa kuntaan
- Anonyymi00025
Näykki ihte kirjoittelee tänne. Sillä on kaksi kannattajaa hallituksessa ja kolme valtuustossa. Loput ei sitä äänestä, eikä piäkkään.
- Anonyymi00031
Arja!
- Anonyymi00028
Lappajärvi on kuin Gennesaretin järvi!
- Anonyymi00030
Ei Herran jumala.
Älkää nyt valitko näykkiä.
Sehän on Kepun piirin poliitikko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."422116Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711893- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96935
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73889Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78839Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691