Jos onnistuu saavuttamaan juomatasapainon, niin on paljon parempi olo. Jopa vettäkin voi juoda siten, että vatsa kestää sen. Veden raikkaus voi olla mahdollisuus, jos sellainen on käytettävissä.
Veden voimat
15
272
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllä pian alkaa se Radler-aika. Se onkin erinomainen janojuoma.
vesi kuulemma kallistuu.. miten se meni aikoinaan merimiehelle pelastusveneessä..skotlannissa?? vettä vettä meren avarat mutta et voi vettä juoda saa..
- Anonyymi00002
Nyt on menty puolikas lasillinen kerrallaan. Jäiden, kylmyyden ja makujen kanssa vedestä saa rakennettua monenlaista. Mitä makuja teillä suositaan?
Anonyymi00002 kirjoitti:
Nyt on menty puolikas lasillinen kerrallaan. Jäiden, kylmyyden ja makujen kanssa vedestä saa rakennettua monenlaista. Mitä makuja teillä suositaan?
oluen makua valitettavasti mutta on tuota vettäkin tullu juotua..kirpakkaiden vihreiden omenan makua suosin nyt koska niitä on tarjolla..kunhan vaan uppois ..tällä hetkellä. uppoo halpa cupari
- Anonyymi00005
Apina
- Anonyymi00006
Runsaan alkoholin kulutuksen takia aivot on turvonnut rusinan kokoiseksi.
- Anonyymi00007
Kyllä minäkin liputan sen Radlerin puolesta. Kepeä sitruunainen maku.
- Anonyymi00008
Jo on aikoihin eletty kun kirjoituksia kestääkö vatsa vettä siis täh.
- Anonyymi00009
Maarua voi alkaa ja alkaa kipristämään, jos ei valmista hanavettä kunnollisesti.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Maarua voi alkaa ja alkaa kipristämään, jos ei valmista hanavettä kunnollisesti.
Mieluummin maarukipu vedestä kuin veitsestä, paskiainen?
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mieluummin maarukipu vedestä kuin veitsestä, paskiainen?
Lehdessä oli artikkeli siitä, kuinka viranomaiset suosittelivat veden keittämistä eräissä paikoissa. Ja, että vettä tulisi keittää vähintään viisi minuuttia, että se saavuttaisi raikkauden.
Sitten on vielä veden jäähdyttäminen pakastimessa, jääpalojen laittaminen veteen jne. Ja tätä on tietenkin edeltänyt em. veden keittämien ja muut mahdolliset valmistustoimenpiteet sen saamiseksi käyttökelpoiseksi. Muutoin voi olla, että masua kipristää. Vettä voi mennä useita litroja päivässä per ihminen. Jos vain masu kestää sitä.
Puhumattakaan suihkuista, erilaista pesukoneista yms. joiden tähden ihminen voi altistua hanavedelle.
Kyllä köyhänäkin on seurattava aikaa ja oltava tarkkana, koska juoma on syömän huuhtelua. Molemmat vaikuttavat yhdessä alelaarilta alusastiaan. - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Lehdessä oli artikkeli siitä, kuinka viranomaiset suosittelivat veden keittämistä eräissä paikoissa. Ja, että vettä tulisi keittää vähintään viisi minuuttia, että se saavuttaisi raikkauden.
Sitten on vielä veden jäähdyttäminen pakastimessa, jääpalojen laittaminen veteen jne. Ja tätä on tietenkin edeltänyt em. veden keittämien ja muut mahdolliset valmistustoimenpiteet sen saamiseksi käyttökelpoiseksi. Muutoin voi olla, että masua kipristää. Vettä voi mennä useita litroja päivässä per ihminen. Jos vain masu kestää sitä.
Puhumattakaan suihkuista, erilaista pesukoneista yms. joiden tähden ihminen voi altistua hanavedelle.
Kyllä köyhänäkin on seurattava aikaa ja oltava tarkkana, koska juoma on syömän huuhtelua. Molemmat vaikuttavat yhdessä alelaarilta alusastiaan.Mitkä nämä eräät paikat on jossa vesi täytyisi keittää. Ei Suomessa ainakaan kaupunki alueiden vettä tarvi keittää.Pölhölän kirjoituksia.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mitkä nämä eräät paikat on jossa vesi täytyisi keittää. Ei Suomessa ainakaan kaupunki alueiden vettä tarvi keittää.Pölhölän kirjoituksia.
Joka vuosi on Suomessa uutisia, missä kerrotaan vesiverkoston rikosta ja
sen seurauksena pitää vettä keittää tietyn varoajan aikana.
Normaalitilassa voi lähes koko Euroopan vesijohtovettä juoda sellaisenaan. - Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mitkä nämä eräät paikat on jossa vesi täytyisi keittää. Ei Suomessa ainakaan kaupunki alueiden vettä tarvi keittää.Pölhölän kirjoituksia.
Osassa espoota on jokin tilapäinen putkihäikkä ja veden keittämistä suositellaan.
- Anonyymi00011
Jossain kehitysmaissa mukavaa kun juomana jotain kuraveden näköistä niin varm saa loisia.Vichyveden kylläkin ymmärrän vaikka helteellä niin saa suoloja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427