Veden voimat

Anonyymi-ap

Jos onnistuu saavuttamaan juomatasapainon, niin on paljon parempi olo. Jopa vettäkin voi juoda siten, että vatsa kestää sen. Veden raikkaus voi olla mahdollisuus, jos sellainen on käytettävissä.

15

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Kyllä pian alkaa se Radler-aika. Se onkin erinomainen janojuoma.

    • vesi kuulemma kallistuu.. miten se meni aikoinaan merimiehelle pelastusveneessä..skotlannissa?? vettä vettä meren avarat mutta et voi vettä juoda saa..

      • Anonyymi00002

        Nyt on menty puolikas lasillinen kerrallaan. Jäiden, kylmyyden ja makujen kanssa vedestä saa rakennettua monenlaista. Mitä makuja teillä suositaan?


      • Anonyymi00002 kirjoitti:

        Nyt on menty puolikas lasillinen kerrallaan. Jäiden, kylmyyden ja makujen kanssa vedestä saa rakennettua monenlaista. Mitä makuja teillä suositaan?

        oluen makua valitettavasti mutta on tuota vettäkin tullu juotua..kirpakkaiden vihreiden omenan makua suosin nyt koska niitä on tarjolla..kunhan vaan uppois ..tällä hetkellä. uppoo halpa cupari


    • Anonyymi00005

      Apina

    • Anonyymi00006

      Runsaan alkoholin kulutuksen takia aivot on turvonnut rusinan kokoiseksi.

    • Anonyymi00007

      Kyllä minäkin liputan sen Radlerin puolesta. Kepeä sitruunainen maku.

    • Anonyymi00008

      Jo on aikoihin eletty kun kirjoituksia kestääkö vatsa vettä siis täh.

      • Anonyymi00009

        Maarua voi alkaa ja alkaa kipristämään, jos ei valmista hanavettä kunnollisesti.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Maarua voi alkaa ja alkaa kipristämään, jos ei valmista hanavettä kunnollisesti.

        Mieluummin maarukipu vedestä kuin veitsestä, paskiainen?


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Mieluummin maarukipu vedestä kuin veitsestä, paskiainen?

        Lehdessä oli artikkeli siitä, kuinka viranomaiset suosittelivat veden keittämistä eräissä paikoissa. Ja, että vettä tulisi keittää vähintään viisi minuuttia, että se saavuttaisi raikkauden.
        Sitten on vielä veden jäähdyttäminen pakastimessa, jääpalojen laittaminen veteen jne. Ja tätä on tietenkin edeltänyt em. veden keittämien ja muut mahdolliset valmistustoimenpiteet sen saamiseksi käyttökelpoiseksi. Muutoin voi olla, että masua kipristää. Vettä voi mennä useita litroja päivässä per ihminen. Jos vain masu kestää sitä.
        Puhumattakaan suihkuista, erilaista pesukoneista yms. joiden tähden ihminen voi altistua hanavedelle.
        Kyllä köyhänäkin on seurattava aikaa ja oltava tarkkana, koska juoma on syömän huuhtelua. Molemmat vaikuttavat yhdessä alelaarilta alusastiaan.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Lehdessä oli artikkeli siitä, kuinka viranomaiset suosittelivat veden keittämistä eräissä paikoissa. Ja, että vettä tulisi keittää vähintään viisi minuuttia, että se saavuttaisi raikkauden.
        Sitten on vielä veden jäähdyttäminen pakastimessa, jääpalojen laittaminen veteen jne. Ja tätä on tietenkin edeltänyt em. veden keittämien ja muut mahdolliset valmistustoimenpiteet sen saamiseksi käyttökelpoiseksi. Muutoin voi olla, että masua kipristää. Vettä voi mennä useita litroja päivässä per ihminen. Jos vain masu kestää sitä.
        Puhumattakaan suihkuista, erilaista pesukoneista yms. joiden tähden ihminen voi altistua hanavedelle.
        Kyllä köyhänäkin on seurattava aikaa ja oltava tarkkana, koska juoma on syömän huuhtelua. Molemmat vaikuttavat yhdessä alelaarilta alusastiaan.

        Mitkä nämä eräät paikat on jossa vesi täytyisi keittää. Ei Suomessa ainakaan kaupunki alueiden vettä tarvi keittää.Pölhölän kirjoituksia.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Mitkä nämä eräät paikat on jossa vesi täytyisi keittää. Ei Suomessa ainakaan kaupunki alueiden vettä tarvi keittää.Pölhölän kirjoituksia.

        Joka vuosi on Suomessa uutisia, missä kerrotaan vesiverkoston rikosta ja
        sen seurauksena pitää vettä keittää tietyn varoajan aikana.
        Normaalitilassa voi lähes koko Euroopan vesijohtovettä juoda sellaisenaan.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Mitkä nämä eräät paikat on jossa vesi täytyisi keittää. Ei Suomessa ainakaan kaupunki alueiden vettä tarvi keittää.Pölhölän kirjoituksia.

        Osassa espoota on jokin tilapäinen putkihäikkä ja veden keittämistä suositellaan.


    • Anonyymi00011

      Jossain kehitysmaissa mukavaa kun juomana jotain kuraveden näköistä niin varm saa loisia.Vichyveden kylläkin ymmärrän vaikka helteellä niin saa suoloja.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe