Apostolien teot:
23:6 Mutta koska Paavali tiesi osan heistä olevan saddukeuksia ja toisen osan fariseuksia, huusi hän neuvoston edessä: "Miehet, veljet, minä olen fariseus, fariseusten jälkeläinen; toivon ja kuolleitten ylösnousemuksen tähden minä olen tuomittavana".
Apostolien teot:
26:5 He tuntevat minut jo entuudestaan, jos tahtovat sen todistaa, että minä meidän uskontomme ankarimman lahkon mukaan olen elänyt fariseuksena.
Filippiläiskirje:
3:5 joka olen ympärileikattu kahdeksanpäiväisenä ja olen Israelin kansaa, Benjaminin sukukuntaa, hebrealainen hebrealaisista syntynyt, ollut lakiin nähden fariseus,
3:6 intoon nähden seurakunnan vainooja, lain vanhurskauteen nähden nuhteeton.
Paavali oli juutalainen, eikä mikään kristitty.
37
202
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllä - löytyyhän se Paavalin sanoin Raamatustakin - laitan kohdat, kun Paavali kuvaa kristinuskonsa tekemisen
- Anonyymi00003
1.Korinttolaiskirje:
"4:15 Sillä vaikka TEILLÄ olisi kymmenentuhatta kasvattajaa Kristuksessa, niin ei TEILLÄ kuitenkaan ole monta isää; sillä MINÄ TEIDÄT SYNNYTIN evankeliumin kautta Kristuksessa Jeesuksessa."
2.Korinttolaiskirje:
"11:2 Sillä minä kiivailen TEIDÄN puolestanne Jumalan kiivaudella; minähän olen kihlannut TEIDÄT miehelle, yhdelle ainoalle, asettaakseni Kristuksen eteen puhtaan neitsyen."
Ei Paavali edes väitä synnyttäneensä itseään, vaan TEIDÄT, ja kaiken lisäksi vielä omvalla evankeliumillaan.
2.Roomalaiskirje:
"2:16 sinä päivänä, jona Jumala on tuomitseva ihmisten salaisuudet Kristuksen Jeesuksen kautta, MINUN EVANKELIUMINI MUKAAN."
https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=luku&kaannos=fi-38&kirja=roo&luku=2
- Anonyymi00002
Miksi kristityt tai eikristiryt yrittävät tehdä toisten kodeista synagoogia. Salassa!
Minun kotini ei ole synagoga.
Enkä hyväksy myöskään israelilaisten sellaisten tekoa.
Toivon saavani asiallisen vastauksen.
Alan kohta katsoa karsaasti sen takia.- Anonyymi00010
Tarkoitat varmaan juutalaisIa, etkä israelilaisia?
- Anonyymi00004
"olen elänyt fariseuksena"
"lain vanhurskauteen nähden nuhteeton" - VALEHTELI! KÄSKI SYÖDÄ SIKAA, VAIIKA SE LAISSA KIELLETTIIN!
AMMATTIVALEHTELIJA KOKO PAAVALI!- Anonyymi00011
Varmaan käski kristittyjä, heidtähän piti saada lainsuojattomina kirotuiksi uhreiksi juutalaisten Baal-jumalalle, sehän on koko tarinan idea.
- Anonyymi00005
Paavali syntyi juutalaiseksi mutta myöhemmin hän uudestisyntyi kristityksi.
- Anonyymi00012
Et ilmeisesti edeltä osaa lukea, kun on Raamatusta tästä asiasta hänen omat sanat?
- Anonyymi00006
Kaikki Raamatun henkilöhahmot ovat juutalaisia. Kysehän on vain meidän suhteesta lakiin, henkisestä hyvinvoinnista ja yksilönvapaudesta. Ei ole mitään merkitystä sillä mitä joku on.
- Anonyymi00013
Juu, voi olla, paitsi israelilainen Jeesus, joka opetti Israelin Jumalasta, ja sanoi juutalaisten jumalaa Saatanaksi ja kaiken valheen isäksi - kuten valhe, että Jeesus olisi ollut juutalainen, jonka Paavali tappoi jumalanpilkkasyytteellä.
- Anonyymi00007
Kyllä Paavali on kristitty. Hän uskoi Jeesukseen Kristukseen syntiensä sovittajana.
Lisäksi Paavali on apostoli. Hän on merkittävin apostoli teologian kannalta.
Tämä aloitus on ihan tyhmä, suorastaan idioottimainen.- Anonyymi00014
IDIOOTTI. ETKÖ OSAA LUKEA EDELTÄ PAAVALIN OMIA SANOJA RAAMATUSTA?
- Anonyymi00008
Älä valehtele!
Apostoli Paavali oli sekä juutalainen että kristitty. Hänen identiteettinsä rakentui molempien varaan, mutta eri tavoin elämän eri vaiheissa:
Juutalaisuus: Paavali syntyi juutalaiseen perheeseen Tarsoksessa ja oli koulutukseltaan fariseus. Hän tunsi juutalaisen lain ja kirjoitukset erinomaisesti ja oli alkujaan intohimoinen juutalaisuuden puolustaja, joka jopa vainosi kristittyjä.
Kristinusko: Paavalin elämä muuttui ratkaisevasti niin sanotun Damaskoksen tien kokemuksen myötä, jossa hän koki ylösnousseen Kristuksen ilmestyvän hänelle. Tämän jälkeen hänestä tuli kristinuskon merkittävin apostoli ja teologi, joka levitti oppia Jeesuksesta erityisesti ei-juutalaisten eli pakanoiden keskuuteen.
Paavali ei kuitenkaan nähnyt kääntymistään juutalaisuuden hylkäämisenä, vaan pikemminkin sen täyttymyksenä. Nykytermein häntä voitaisiin kutsua messiaaniseksi juutalaiseksi, sillä hän säilytti juutalaisen identiteettinsä samalla kun uskoi Jeesuksen olevan luvattu Messias. Lisäksi hänellä oli Rooman kansalaisuus, mikä antoi hänelle erityisvapauden liikkua ja opettaa laajasti Rooman valtakunnan alueella.- Anonyymi00015
EIKÖ KELPAA PAAVALIN OMA TODISTUS RAAMATUSTA??? MIKÄ VIKANA?
- Anonyymi00009
(Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus'...) Damaskuksen tiellä.
Fariseus-Saulus-Paulus-Paavali on lukenut Danielia:
( Daniel:
10:7 Ja minä, Daniel, yksin näin sen näyn, mutta miehet, jotka olivat minun kanssani, eivät näkyä nähneet; kuitenkin valtasi heidät suuri pelko, ja he pakenivat ja lymysivät. )
<-----------
Matteuksen evankeliumi:
24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.
Markuksen evankeliumi:
13:21 Ja jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tai: 'Katso, tuolla', niin älkää uskoko.
13:22 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät tunnustekoja ja ihmeitä, eksyttääkseen, jos mahdollista, valitut.
13:23 Mutta olkaa te varuillanne. Minä olen edeltä sanonut teille kaikki.
<--------------------->
Apostolien teot:
9:7 Ja miehet, jotka matkustivat hänen kanssansa, seisoivat mykistyneinä: he kuulivat kyllä äänen, mutta eivät ketään nähneet.
Apostolien teot:
22:6 Niin tapahtui, kun minä matkalla ollessani lähestyin Damaskoa, että keskipäivän aikaan yhtäkkiä taivaasta leimahti suuri valo minun ympärilläni;
22:7 ja minä kaaduin maahan ja kuulin äänen sanovan minulle: 'Saul, Saul, miksi vainoat minua?'
22:8 Niin minä vastasin: 'Kuka olet, herra?' Ja hän sanoi minulle: 'Minä olen Jeesus Nasaretilainen, jota sinä vainoat'.
22:9 Ja minun seuralaiseni näkivät kyllä valon, mutta eivät kuulleet sen ääntä, joka minulle puhui.
1.Korinttolaiskirje:
15:7 Sen jälkeen hän näyttäytyi Jaakobille, sitten kaikille apostoleille.
15:8 Mutta kaikkein viimeiseksi hän näyttäytyi minullekin, joka olen ikäänkuin keskensyntynyt.
15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
1.Korinttolaiskirje:
9:1 Enkö minä ole vapaa? Enkö minä ole apostoli? Enkö ole nähnyt Jeesusta, meidän Herraamme? Ettekö te ole minun tekoni Herrassa?
"Enkö minä ole apostoli?"
"minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan"
"Enkö minä ole apostoli?"- Anonyymi00017
Äärimmäisen huonosti sopivat Jeesuksen Matteuksen evsnkeliumi - taivasten valtakunnan evankeliumista isä Jumalalla - ja Paavalin Korintolaiskirje juutalaisuudesta yhteen, jonka jumaluutta Jeesus sanoi Saatanaksi ja valheen isäksi.
Varsinkin, kun Paavali kiroaa Jeesuksen evankeliumin Raamatussa, vaikka sitä lausuisi enkeli taivaasta.
Löytyy raamattuhaulla - OLKOON KIROTTU, myös sen lukijat.
Ja kirottu kiroukseksi on myös Jeesus, opettamanaan Israelin Jumalana, mitä kirousta seuraatte Raamatun mukaan juutalaisten Baal-jumalan uhreiksi, kun Paavalin kristinusko pelasti juutalaiset lain kirouksesta, kun Jeesus tuli kiroukseksi heidän edestään.
Juutalaisten ei tarvitse uhrata enää esikoispoikiaan ja syödä heitä, kun te syötte heidän sijastaan JEESUKSEN UHRIKSI, jota seuraatte helvettiin.
On se ongelma kun ei erota edes taivasta ja helvettiä, eikä Jumalaa ja Saatanas. - Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Äärimmäisen huonosti sopivat Jeesuksen Matteuksen evsnkeliumi - taivasten valtakunnan evankeliumista isä Jumalalla - ja Paavalin Korintolaiskirje juutalaisuudesta yhteen, jonka jumaluutta Jeesus sanoi Saatanaksi ja valheen isäksi.
Varsinkin, kun Paavali kiroaa Jeesuksen evankeliumin Raamatussa, vaikka sitä lausuisi enkeli taivaasta.
Löytyy raamattuhaulla - OLKOON KIROTTU, myös sen lukijat.
Ja kirottu kiroukseksi on myös Jeesus, opettamanaan Israelin Jumalana, mitä kirousta seuraatte Raamatun mukaan juutalaisten Baal-jumalan uhreiksi, kun Paavalin kristinusko pelasti juutalaiset lain kirouksesta, kun Jeesus tuli kiroukseksi heidän edestään.
Juutalaisten ei tarvitse uhrata enää esikoispoikiaan ja syödä heitä, kun te syötte heidän sijastaan JEESUKSEN UHRIKSI, jota seuraatte helvettiin.
On se ongelma kun ei erota edes taivasta ja helvettiä, eikä Jumalaa ja Saatanas.Se on näin helppoa - Paavalin Galatalaiskirje:
"3:13 Kristus on lunastanut MEIDÄT lain kirouksesta, kun hän TULI KIROUKSEKSI MEIDÄN EDESTÄMME - sillä kirjoitettu on: "Kirottu on jokainen, joka on puuhun ripustettu"
MEIDÄT on juutalaiset, kun taas kristityt on TE, TEIDÄT.
1.Korintolaiskirje, Paavali:
"4:15 Sillä vaikka TEILLÄ olisi kymmenentuhatta kasvattajaa Kristuksessa, niin ei TEILLÄ kuitenkaan ole monta isää; sillä MINÄ TEIDÄT SYNNYTIN evankeliumin kautta Kristuksessa Jeesuksessa."
Ei nyt ihan Einsteinin aivoja tarvita, että ymmärtää tämänkin eron, kuten helvetin ja taivaan ero, sekä myös Jumalan ja Saatanankin eron. Raamattu on koko ajan oikeassa linjassa tässä asiassa, eikä valehtele. Mutte te luulette ja kuvittelette, jotakin mitä kukaan ei koskaan ole sanonut totuudeksi Raamatusta, siitä yksinkertaisesti, että teitä huijattiin ymmärtämään väärin, koska te olette ne juutalaisuuden UHRIT.
- Anonyymi00016
Mitä noita ikivanhojen sepustusten roolihahmoja märehtimään, vaan joutavillahan aina jotain riitelyn aihetta.
- Anonyymi00024
Kysypä syytä Trumpilta.
- Anonyymi00018
Paavali:
Galatalaiskirje:
1:8 Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.
1:9 Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu.
Jeesus:
5.Mooseksen kirja:
14:8 sikaa, jolla kyllä on sorkat, mutta joka ei märehdi: se olkoon teille saastainen. Näiden lihaa älkää syökö, ja niiden raatoihin älkää koskeko.
<--------------------->
Matteuksen evankeliumi:
5:17 Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään.
5:18 Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
5:19 Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa.
5:20 Sillä minä sanon teille: ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette pääse taivasten valtakuntaan.
Paavali:
1.Korinttolaiskirje:
10:25 Syökää kaikkea, mitä lihakaupassa myydään, kyselemättä mitään omantunnon tähden,
Galatalaiskirje:
1:8 Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.
1:9 Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu.- Anonyymi00020
Niin Paavali kirosi Jeesuksen evankeliumin, ja sen lukijat. Ja kirosi Jeesuksen kiroukselsi tekemällään evankeliumilla.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Niin Paavali kirosi Jeesuksen evankeliumin, ja sen lukijat. Ja kirosi Jeesuksen kiroukselsi tekemällään evankeliumilla.
KUNNES TAIVAS JA MAA KATOAVAT = LUONNON LAIT, EI MOOSEKSEN LAKI.
Jeesus tapettiin Mooseksen lain, temppelin ja uhrikultin vastustamisesta. Ja löydät muutenkin valheita juutalaisten kirjoittamana Jeesuksen suuhun.
Mutta tämä on taas tällainen,"luulen, kuvittelen uskon" harhaanjohtaminen tarkoituksella.
Miksi Jeesus olisi kumonnut juutalaisten uskonnon - kuten hän sanoi ne oli Johanneksern asti hänen oppilaillaan, ja siitä lähtien piti alkaa julistamaan taivasten valtakunnan tulemista maan päälle, mutta sinne tunkeuduttiin väkisin, ja lopulta se ryöstettiin.
Se mikä oli Jeesuksen suhde juutalaisuuteen, löytyy Wikipediasivu Pyhä Stefanos, joka myös Paavalin toimesta kivitettiin kuoliaaksi, kun opetti Jeesuksen opetuksia. - Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
KUNNES TAIVAS JA MAA KATOAVAT = LUONNON LAIT, EI MOOSEKSEN LAKI.
Jeesus tapettiin Mooseksen lain, temppelin ja uhrikultin vastustamisesta. Ja löydät muutenkin valheita juutalaisten kirjoittamana Jeesuksen suuhun.
Mutta tämä on taas tällainen,"luulen, kuvittelen uskon" harhaanjohtaminen tarkoituksella.
Miksi Jeesus olisi kumonnut juutalaisten uskonnon - kuten hän sanoi ne oli Johanneksern asti hänen oppilaillaan, ja siitä lähtien piti alkaa julistamaan taivasten valtakunnan tulemista maan päälle, mutta sinne tunkeuduttiin väkisin, ja lopulta se ryöstettiin.
Se mikä oli Jeesuksen suhde juutalaisuuteen, löytyy Wikipediasivu Pyhä Stefanos, joka myös Paavalin toimesta kivitettiin kuoliaaksi, kun opetti Jeesuksen opetuksia.Kun Raamatusta todistettavasti Jeesuksen opettama taivasten valtakunnan isä on ISRAELIN JUMALA, ja Saatanaksi sanoma juutalaisten jumala on ihan arkeologisin todisteinkin todistettu Baal-jumalaksi - eli ILMESTYSKIRJAN PIHUVAKSI PEDON KUVAKSI, luku 13, joka saa kaikki kumartamaan itseään.
Tössä nyt on esimerkki, että miten tuo kumartelu on saatu aikaiseksi - uskomalla sellaiseen mikä ei ole totta, JA MITÄ EI EDES LUE RAAMATUSSA! - Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kun Raamatusta todistettavasti Jeesuksen opettama taivasten valtakunnan isä on ISRAELIN JUMALA, ja Saatanaksi sanoma juutalaisten jumala on ihan arkeologisin todisteinkin todistettu Baal-jumalaksi - eli ILMESTYSKIRJAN PIHUVAKSI PEDON KUVAKSI, luku 13, joka saa kaikki kumartamaan itseään.
Tössä nyt on esimerkki, että miten tuo kumartelu on saatu aikaiseksi - uskomalla sellaiseen mikä ei ole totta, JA MITÄ EI EDES LUE RAAMATUSSA!Ja kuten Stefanoksen sanoista löytyy, aikalaiset pitivät Jeesusta profeettana, ei minään jumalhahmona.
- Anonyymi00028
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ja kuten Stefanoksen sanoista löytyy, aikalaiset pitivät Jeesusta profeettana, ei minään jumalhahmona.
Joten jos Jeesuksen opetuksiin viitaten, Trump esiintyy ihmeteoin lääkärinä, parantajana, se ei todellakaan ole jumalanpilkkaa, kuten ateisti kauhisteli, mutta voi kyllä pilkata juutalaisia ja uskovaisten Jeesus-uskoa, kun Jeesus lupasi ihmeiden tekokyvyn seuraajillern, mutta kun heidän Jumala onkin juutalaisopilla Saatana, niin jäi ihmeet tekemättä.
- Anonyymi00022
Roomalaiskirje:
2:25 Ympärileikkaus kyllä on hyödyllinen, jos sinä lakia noudatat; mutta jos olet lainrikkoja, niin sinun ympärileikkauksesi on tullut ympärileikkaamattomuudeksi.
1.Korinttolaiskirje:
9:5 Eikö meillä olisi oikeus kuljettaa muassamme vaimoa, uskonsisarta, niinkuin muutkin apostolit ja Herran veljet ja Keefas tekevät?
Apostolien teot:
16:1 Niin hän saapui myös Derbeen ja Lystraan. Ja katso, siellä oli eräs opetuslapsi, nimeltä Timoteus, joka oli uskovaisen juutalaisvaimon poika, mutta isä oli kreikkalainen.
16:2 Hänestä veljet, jotka olivat Lystrassa ja Ikonionissa, todistivat hyvää.
16:3 Paavali tahtoi häntä mukaansa matkalle ja otti hänet ja ympärileikkasi hänet juutalaisten tähden, joita oli niillä paikkakunnilla; sillä kaikki tiesivät, että hänen isänsä oli kreikkalainen.
2.Korinttolaiskirje:
12:7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi. - Anonyymi00026
Saatana meni ensin Juudakseen ja sitten Paavaliin.
- Anonyymi00027
Room. 3:7
Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?
On arvioitu, että Paavalin puheista 80% on ihan kelvollista opetusta, mutta sinne sekaan on laitettu 20% valheita.
Jesuiitat ottivat tuon Paavalin periaatteen omaksi tunnuslauseekseen: Tarkoitus pyhittää keinot. - Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Room. 3:7
Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?
On arvioitu, että Paavalin puheista 80% on ihan kelvollista opetusta, mutta sinne sekaan on laitettu 20% valheita.
Jesuiitat ottivat tuon Paavalin periaatteen omaksi tunnuslauseekseen: Tarkoitus pyhittää keinot.Se opetus Paavalilta 'oikeana' suhteeseessa edes 1 prosentilla Jeesukseen, ei auta, kun juutalaisen opin jumalana on Saatana helvetillä, minne Raamatun mukaan kristittyjen tie vie, ja Jeesuksen opetuksessa on Jumala taivasten valtakunnalla ja tie vie paratiisiin.
YMMÄRRÄTTEKÖ? SE EI OLE PROSENTEISTA KIINNI. - Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Se opetus Paavalilta 'oikeana' suhteeseessa edes 1 prosentilla Jeesukseen, ei auta, kun juutalaisen opin jumalana on Saatana helvetillä, minne Raamatun mukaan kristittyjen tie vie, ja Jeesuksen opetuksessa on Jumala taivasten valtakunnalla ja tie vie paratiisiin.
YMMÄRRÄTTEKÖ? SE EI OLE PROSENTEISTA KIINNI.Koko juutalaisuus syntikiristyksin, lasten uhraamisella ja syömisellä, ja kaikella iljettävyydellä (Israelin Jumalan sanat) oli kauttaaltaan pahuutena sitä, mitä Jeesus vastusti ja halusi muutoksen, mutta epäonnistui ja joutui itse uhriksi vastustamaansa juutalaiseen kulttiin kristinuskolla.
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Koko juutalaisuus syntikiristyksin, lasten uhraamisella ja syömisellä, ja kaikella iljettävyydellä (Israelin Jumalan sanat) oli kauttaaltaan pahuutena sitä, mitä Jeesus vastusti ja halusi muutoksen, mutta epäonnistui ja joutui itse uhriksi vastustamaansa juutalaiseen kulttiin kristinuskolla.
Kristinusko on juutalaisuuden umpiröyhkeyden tuotos Israelin Jumalan pilkalla Luojajumana, ja Jeesuksen järkyttävänä häpäisy.
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Kristinusko on juutalaisuuden umpiröyhkeyden tuotos Israelin Jumalan pilkalla Luojajumana, ja Jeesuksen järkyttävänä häpäisy.
Ja minun sieluni ei kestä enää yhtäkään pääsiäisnäytöstä, kun Jeesuksen kuoliaaksi kidutettua, runneltua ruumista häpäistään ja pilkataan juutalaisten iloksi, kanniskelemalla hänen kuvaa puolialadtomana pitkin katuja katolisissa maissa - on se todella niin ka onunista, hyvää ja pyhää - NIINKÖ, SAATANAN PALVOJAT?
- Anonyymi00033
Niin oli mutta kääntyi kristilliseksi. Kristinusko on juutalainen lahko. Sama asia kun vaikka nykypäivän kirkon herätysliike.
- Anonyymi00034
Ehkä me suomalaisina, emme kuitenkaan kiistä Paavalin omiaa sanoja 2000 vuoden takaa, jotka löytyvät autenttisina edeltä.
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ehkä me suomalaisina, emme kuitenkaan kiistä Paavalin omiaa sanoja 2000 vuoden takaa, jotka löytyvät autenttisina edeltä.
Tiedän, että suomalaiset mielellään tunnetulla suomalaisuudellaan haluavat korostaa ylivertaisuuttaan, mutta se ei päde Raamatun tekstiin, joka luotiin ennen kuin Suomea oli olemassakaan.
- Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
Tiedän, että suomalaiset mielellään tunnetulla suomalaisuudellaan haluavat korostaa ylivertaisuuttaan, mutta se ei päde Raamatun tekstiin, joka luotiin ennen kuin Suomea oli olemassakaan.
Ollaanhan me jo miljoonia vuosia vanhoja. Eihän mikään kansa synny tuhansissa vuosissa.
Eihän mikään kansa edes pysty millään tavalla edes syntymään tuosta vain.
Ei intiaanit, ei alkuasukkaat, ei saamelaiset eikä tietenkään myöskään suomalaiset.
Ei me olla tuhat vuotta sitten mistään taivaasta tipahdettu, vaan joku muu systeemi siinä on miten kansoja syntyy.
- Anonyymi00036
Saatana elää ja voi hyvin tällä palstalla. Väärän tiedon levittäminen Paavalista on Saatanan työtä.
Homot vihaavat Paavalia, koska hän kertoi totuuden homoseksuaalisuudesta Roomalaiskirjeen ensimmäisessä luvussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2822635Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."772453SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis552205Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj761877- 1221639
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis591554- 1361423
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731308Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.881130Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli761099