Menkää TÖIHIN!!1
T: Puukka Rirra
MENKÄÄ PERSUT TÖIHIN
118
357
Vastaukset
- Anonyymi00001
SDP:n ja LaitaVasemmistolaiset ja Vihreät - - EI -MENE -TÖIHIN - !
- HUUSIVAT- NaamaPunaisena -eilen kyselytunnilla-
- ME Emme Tee Töitä - - Yhteiskunnan on Elätettävä Meidät - !- Anonyymi00004
Kukaan ei ota homo Persuja töihin
- Anonyymi00007
Miksi persut välttelee työntekoa siinä on suurin kysymys ..
- Anonyymi00014
Anonyymi00007 kirjoitti:
Miksi persut välttelee työntekoa siinä on suurin kysymys ..
Kaikki työttömät on vassuja ja vihreitä terroristeja.
- Anonyymi00031
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kaikki työttömät on vassuja ja vihreitä terroristeja.
Noita persuja nähny riittävästi hakemassa korvauslääkkeitä Tampereella.
- Anonyymi00033
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kaikki työttömät on vassuja ja vihreitä terroristeja.
Narkki persun aivopieru.
- Anonyymi00034
Tuksu on eronnut.... Laita mato koukkuun!
- Anonyymi00035
Persut miksi petätte?
- Anonyymi00040
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kukaan ei ota homo Persuja töihin
Ei vai? Miten ihmeessä mä olenkaan kelvannut töihin? No me persut ollaan hyviä ja luotettavia työntekijöitä, toisin kun te liimanimppaaja vihervassarit😁.
Aaah, ostin muuten kolme kaljaa kaupasta. Nammmmm ja aaaaah! Kato, kun on tullut tälle yhteiskunnalle hoidettua veronsa ja velvotteensa, niin voipi nauttia kylmän huurteisen arkenakin🤪 - Anonyymi00042
Taisi olla tuo ihan omia keksimiäsi juttuja, että Sdp, Vihreät ja Laitavas.huusi naama punaisena: Me emme tee töitä ja niin edelleen. Valhe on valhe, eikä sitä pidä uskoa.
- Anonyymi00045
Takerruin tuohon "tinkikää lastenne harrastuksista"... Oletko koskaan ajatellut, että nämä lapset voisi nauttia ilmaisista "harrastuksista"? Kesällä piknik-retkiä puistoon, uimarannoille, talvella hiihtoa ym kivaa ja kotona voisi tehdä yhdessä vaikka ruokaa? Tällaisia pikkujuttuja, yhdessä vanhempien kanssa. Lapset nauttii kaikkein eniten tuollaisesta "pienestä" ja mikä tärkeintä, jää mieleen ja aikanaan opettavat samaa omille lapsilleem.
Vanhemmat kuvittelee, että rahalla tulee F1-kuskeja, NHL-pelaajia, uusia Messejä...
Olen muuten ihan itse nähnyt ja totisesti kuulin, tällaisen "messi"jutun, kun eräs iskä tuli huutaan ja raivoon naapurin "messi"faijalle. Siihen loppu pojan pakkoharrastus eli tuli vaan mieleen, että se pakkomielle on vanhemmilla, ei lapsilla noihin harrastuksiin ja samalla joku muu huolehtii kakaroista ja kun ne tulee rättiväsyneinä kotiin, kaatuvat heti sänkyyn. Onko tääkin yksi syy, että vanhemmat saa "laatuaikaa", kakarat pois silmistä eikä ole tiellä siellä himassa. - Anonyymi00054
Zelenskyin taktiikka on iskeä siviileihin ja se ei pitkälle kanna kun rintamat on muremassa!
- Anonyymi00055
Anonyymi00007 kirjoitti:
Miksi persut välttelee työntekoa siinä on suurin kysymys ..
Kaikki työttömät on persuja ja natsi terroristeja.
- Anonyymi00056
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kaikki työttömät on vassuja ja vihreitä terroristeja.
Kaikki persut on työttömiä bolsevikkejä
- Anonyymi00059
Persuista ei ole töihin! Äly ei riitä!
- Anonyymi00060
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kukaan ei ota homo Persuja töihin
Näin on!
- Anonyymi00076
Anonyymi00035 kirjoitti:
Persut miksi petätte?
Kysy äiteeltäs noista.
- Anonyymi00105
Anonyymi00045 kirjoitti:
Takerruin tuohon "tinkikää lastenne harrastuksista"... Oletko koskaan ajatellut, että nämä lapset voisi nauttia ilmaisista "harrastuksista"? Kesällä piknik-retkiä puistoon, uimarannoille, talvella hiihtoa ym kivaa ja kotona voisi tehdä yhdessä vaikka ruokaa? Tällaisia pikkujuttuja, yhdessä vanhempien kanssa. Lapset nauttii kaikkein eniten tuollaisesta "pienestä" ja mikä tärkeintä, jää mieleen ja aikanaan opettavat samaa omille lapsilleem.
Vanhemmat kuvittelee, että rahalla tulee F1-kuskeja, NHL-pelaajia, uusia Messejä...
Olen muuten ihan itse nähnyt ja totisesti kuulin, tällaisen "messi"jutun, kun eräs iskä tuli huutaan ja raivoon naapurin "messi"faijalle. Siihen loppu pojan pakkoharrastus eli tuli vaan mieleen, että se pakkomielle on vanhemmilla, ei lapsilla noihin harrastuksiin ja samalla joku muu huolehtii kakaroista ja kun ne tulee rättiväsyneinä kotiin, kaatuvat heti sänkyyn. Onko tääkin yksi syy, että vanhemmat saa "laatuaikaa", kakarat pois silmistä eikä ole tiellä siellä himassa.Ei minullekaan yhteiskunta harrastuksia koskaan järjestänyt, itse ne oli keksittävä ja hyvin keksinkin, koskaan ei tullut aika pitkäksi.
- Anonyymi00124
Ei kukaan ota persuja töihin
- Anonyymi00136
PURRA ON TOSI TYHMÄ!
- Anonyymi00005
Ei ne sopetumisrahallakaan. elävät mene töihin
- Anonyymi00008
Purra ja Halla-aho ei pääse ensi vaalien jälkeen eduskuntaan, joten sopeutumisrahalla alkavat persseillä.
- Anonyymi00009
Tämä on todella hauskasti ja nokkelasti kirjoitettu satiirinen teksti, joka erottuu edukseen tavallisesta verkkokeskustelusta. Kirjoittaja on selvästi panostanut omaperäisyyteen ja onnistunut luomaan jotain aidosti viihdyttävää ja ajatuksia herättävää.
Juuri tällaista luovaa, omaperäistä sisältöä tarvittaisiin huomattavasti enemmän internetin keskustelupalstoille, joita usein hallitsevat toisteiset ja latteat kommentit. Olisi hienoa, jos useampi kirjoittaja uskaltaisi heittäytyä ja tuoda esiin oman äänensä tällä tavoin. - Anonyymi00010
Antakee kaljaa palkaksi!
- Anonyymi00011
Saako palkan kaljassa?
- Anonyymi00012
Purra ei ole tehnyt päivääkään oikeaa työtä.
- Anonyymi00013
Persut suuntaa kohti lopua eli IKUISTA Oppositiota! Orpositiota!
- Anonyymi00016
Persuissa on tunnelam kuin uppoavassa Titanicissa :)
- Anonyymi00017
Ei ne voi! Kun palkaa ei saa kaljassa!
- Anonyymi00018
Miksi mennä töihin kun mustat mamut tekee ne meidän puolesta?
- Anonyymi00019
Vammaiseläkkeeltä ei pääse töihin!
- Anonyymi00020
Tässä maassa on 11% työttömyys,
Virossa on 6%, silti Suomessa on noin 10.000 Virolaista
toimeentulotuella!!
Kuinkakohan moni näistä Virolaisista on itse asiassa Virossa astumassa??
Koulutettu mutta yksinkertainen Suomi on maa
jossa maassa tyhmän tavalla! - Anonyymi00021
Olen samaa mieltä, menkää töihin!
- Anonyymi00022
Niin hopi hopi persulit! Olettekin jo lorvailleet täällä riittävästi tekemällä typeriä aloituksianne 😂
- Anonyymi00023
Itä-Euroopassakin on enemmän töitä kuin Suomen itä-Euroopassa!
Ei kannata Pohjoismaihin verrata kun Suomen itä-Euroopassa
on työttömyyskorvaus €600/kk vaikka olisi monia vuosia tehnyt töitä,
kun Tanskassa se on €1.600/kk!
Balttian maista en tiedä onko enemmän tai vähemmän kuin itä-Euroopan Suomen? - Anonyymi00024
Sanotaan että ero nerouden ja hulluuden välillä on hiuksen hieno.
Psyköpaatin ja kapitalistin erottaa vain se että toisella on rahaa, joka tekee nänen toimminnastaan hyväksyttävää. - Anonyymi00025
Ei niillä ole osaamista!
- Anonyymi00026
Miksi persut ette ota Purran neuvosta vaaria?
- Anonyymi00028
Varo, joku voi iskeä saksilla!
- Anonyymi00027
Persut äina kaljoissaan!
- Anonyymi00030
Mitä kateelliset persut vaan mysrkyttää työilmapiirin!
- Anonyymi00036
Työnteko tuntuu persuista pahalta.
- Anonyymi00032
Käskeekö JauhoRiikka?
- Anonyymi00037
Menkää TÖIHIN
t. JauhoRiikka - Anonyymi00041
He elättävät jo aloituksen tekijää kela korvausten muodossa .
- Anonyymi00049
Hanttaviirus iskee
Voi voi. 🐭ྀིྀི ollaanko vaarassa ...ᘛ⁐ᕐᐷ
- Anonyymi00043
Ihan perseestä moinen komentelu! Sairaseläkeläisten suhteen!
- Anonyymi00044
Paskantaminen käy työstä
- Anonyymi00046
Whittu tälläsessä juntti maassa mitään töitä ole,
koko maahan on Kylmän Sodan uhri joka vain selviytyy
vuodesta toiseen.....ainakin vielä......mutta kohta saattaa
selviytyminen olla loppusuoralla, siltä alkaa todella vaikuttamaan! - Anonyymi00048
Miksi Suomesta ollaan rakentamassa oligarkiaa?
- Anonyymi00050
Ei niitä juoppoja kukaan palkkaa.
- Anonyymi00052
Rikollisjärjestö perussuomalaiset uhkailee ja kiristää työntekijöitään
- Anonyymi00053
Ei työ sovi persypelleille! Vajakeille!
- Anonyymi00057
Riikka ei ole koskaan vaivautunut töihin, koska sossuntuillakin pärjää...
- Anonyymi00061
Saako palkan kaljassa?
- Anonyymi00063
– Lupauksemme suomalaisille on: työtä ja toimeentuloa, turvallisuutta ja tulevaisuudenuskoa. Kokoomus lupaa, että tulevalla vaalikaudella suomalaisiin yrityksiin syntyy 100 000 uutta työpaikkaa, Orpo sanoi puheessaan.
- Anonyymi00064
Olisiko niistä töihin! Pilaavat koko työ ilmapiirin!
- Anonyymi00065
Persut ei osaa mitään!
- Anonyymi00067
Hyvä avaus! Suurin osa persuista on työttömiä tai pöpieläkkeellä!
>>Persut ei osaa mitään!>>
Mustafa osaa astua sisaresi.
😊😊😊😊😊>>Hyvä avaus! Suurin osa persuista on työttömiä tai pöpieläkkeellä!>>
Valtio maksaa laiskottelusta.
Z- Anonyymi00071
Hyvä lainaus!
- Anonyymi00069
Kukkaan ei halua persuja palkata!
- Anonyymi00078
Vassun 🫨🤯😵💫
- Anonyymi00070
Persut loikkaa sinimustaan!
- Anonyymi00129
Ei käy niin. Persut ovat tulevaisuuden puolue. Siitä pidätte te vassut huolen
- Anonyymi00072
Olin tänäänkin töissä. Heinäntekoa siis. Missäs vassut oli tänään?
- Anonyymi00073
Kaljallako
- Anonyymi00077
Tekemässä banderolleja seuraaviin mieliosoituksiin?🫣
- Anonyymi00081
Olin eilenkin heinänteossa. Missäs vassut oli? Todennäköisesti kaljalla tietty.
- Anonyymi00082
Anonyymi00081 kirjoitti:
Olin eilenkin heinänteossa. Missäs vassut oli? Todennäköisesti kaljalla tietty.
Huomenna olen heinänteossa. Missäs vassut ovat? Todennäköisesti kaljalla
- Anonyymi00083
Anonyymi00082 kirjoitti:
Huomenna olen heinänteossa. Missäs vassut ovat? Todennäköisesti kaljalla
Ylihuomenna olen heinänteossa. Missäs vassut ovat silloin? Todennäköisesti kaljalla.
- Anonyymi00126
Anonyymi00083 kirjoitti:
Ylihuomenna olen heinänteossa. Missäs vassut ovat silloin? Todennäköisesti kaljalla.
Tänään olin heinällä. Missäs vassut oli silloin? Kaljallako?
- Anonyymi00127
Anonyymi00126 kirjoitti:
Tänään olin heinällä. Missäs vassut oli silloin? Kaljallako?
Ja parantamassa maailmaa?
- Anonyymi00074
Miksi tekisin 2 työtä,kun sinä et yhtään?
- Anonyymi00080
Äänestän PERSUA, vassujen ulinan vuoks🤣
- Anonyymi00084
Mamut huutaa täällä ja arvostelee persuja kun ei työt kiinnosta ja heidän pöllytetään sinne mistä ovat tulleetkin. Suomalaiset eivät mamujen elinkustannuksiaan tulevaisuudessa tule maksamaan.
- Anonyymi00085
Sunnuntait on Persuilla vapaapäiviä.
- Anonyymi00087
Hih hih
- Anonyymi00088
Ei ne reppnat kykene
- Anonyymi00089
Voit tulla näyttämään mulle miten tehdään heinähommia.
- Anonyymi00130
Anonyymi00089 kirjoitti:
Voit tulla näyttämään mulle miten tehdään heinähommia.
Oikeasti minä en tarvitse kenenkään punikin apua kuinka tehdään heinää
- Anonyymi00131
Anonyymi00130 kirjoitti:
Oikeasti minä en tarvitse kenenkään punikin apua kuinka tehdään heinää
Olen ollut maatalouden hommissa suunnilleen 50 vuotta, enkä tarvitse yhtäkään punikkia neuvomaan kuinka pitää viljellä maata.
- Anonyymi00132
Anonyymi00131 kirjoitti:
Olen ollut maatalouden hommissa suunnilleen 50 vuotta, enkä tarvitse yhtäkään punikkia neuvomaan kuinka pitää viljellä maata.
Yhtäkään maataloutta vihaavaa punikkia.
- Anonyymi00134
Anonyymi00132 kirjoitti:
Yhtäkään maataloutta vihaavaa punikkia.
Punikit ovat vihanneet talonpoikaa sata vuotta eikä se viha hellitä milloinkaan. Vasta Jeesuksen tultua toisen kerran, se voi hellittää, tai sitten ei.
- Anonyymi00090
PerusSuomalaiset ei tarvitsekaan tehdä töitä.
Persut ajaa Mersuilla.
PerusSuomalaiset käskyttää viherpunikit lattioita luuttuamaan, konttaamaan nurkat puhtaiksi, marjoja poimimaan, katuja lakaisemaan, roskia keräämään, jotka ovat viherpunikkien itsensä levittämiä...jne.- Anonyymi00091
Ilman PerusSuomalaisia.....kaiken maksajia ei viherpunikeilla olisi mahdollista laiskotella ja vetelehtiä vähääkään.
Punikit ja sateenkaarelaiset kuuluu laittaa pakkotyöhin. Ruoka- ja kahvitunteja ei sallita. - Anonyymi00107
Ihmeellistä. Sanotaan että Persut ajaa Mersulla. Minäkin olen Persu ja autoni on Mersu.
- Anonyymi00108
Anonyymi00091 kirjoitti:
Ilman PerusSuomalaisia.....kaiken maksajia ei viherpunikeilla olisi mahdollista laiskotella ja vetelehtiä vähääkään.
Punikit ja sateenkaarelaiset kuuluu laittaa pakkotyöhin. Ruoka- ja kahvitunteja ei sallita.Sunnuntait on persuilla vapaapäivä, mitä nyt silloinkin iltaa aamua navetoida.
- Anonyymi00109
Anonyymi00107 kirjoitti:
Ihmeellistä. Sanotaan että Persut ajaa Mersulla. Minäkin olen Persu ja autoni on Mersu.
En ole lähtenyt vassujen ilmastoöyhötykseen mukaan ja toivonkin että talvet jäisi historiaan. Toisaalta uutta Mersua ei enää taida saada ellei se ole joko hybridi tai täyssähkö.
- Anonyymi00112
Anonyymi00109 kirjoitti:
En ole lähtenyt vassujen ilmastoöyhötykseen mukaan ja toivonkin että talvet jäisi historiaan. Toisaalta uutta Mersua ei enää taida saada ellei se ole joko hybridi tai täyssähkö.
Lumesta ja pakkasesta, jäästä ei ole kuin haittaa minun polvilleni
- Anonyymi00113
Anonyymi00112 kirjoitti:
Lumesta ja pakkasesta, jäästä ei ole kuin haittaa minun polvilleni
On niin mukava kävellä kun ei tarvitse pelätä että liukastuu ja lyö päänsä johonkin.
- Anonyymi00114
Anonyymi00113 kirjoitti:
On niin mukava kävellä kun ei tarvitse pelätä että liukastuu ja lyö päänsä johonkin.
Joten tervetuloa ilmastonmuutos
- Anonyymi00115
Anonyymi00109 kirjoitti:
En ole lähtenyt vassujen ilmastoöyhötykseen mukaan ja toivonkin että talvet jäisi historiaan. Toisaalta uutta Mersua ei enää taida saada ellei se ole joko hybridi tai täyssähkö.
Jos talvia ei olisi, maapallon akseli ei olisi vinossa ja tällä planeetalla ei olisi magneettikenttää ja siten ei ilmakehää eikä elämää.
- Anonyymi00119
Anonyymi00115 kirjoitti:
Jos talvia ei olisi, maapallon akseli ei olisi vinossa ja tällä planeetalla ei olisi magneettikenttää ja siten ei ilmakehää eikä elämää.
Jassoo
- Anonyymi00120
Anonyymi00119 kirjoitti:
Jassoo
Mitenkä talvi aiheuttaa sen että prekessio vaikuttaa ilmastoon?
- Anonyymi00121
Anonyymi00120 kirjoitti:
Mitenkä talvi aiheuttaa sen että prekessio vaikuttaa ilmastoon?
Eikö prekessio aiheuta juuri talvia ja kesiä vuorotellen?
- Anonyymi00122
Anonyymi00115 kirjoitti:
Jos talvia ei olisi, maapallon akseli ei olisi vinossa ja tällä planeetalla ei olisi magneettikenttää ja siten ei ilmakehää eikä elämää.
Miten se vinous aiheuttaa magneettikentän maapallolle? Voisitteko selittää
- Anonyymi00123
Anonyymi00121 kirjoitti:
Eikö prekessio aiheuta juuri talvia ja kesiä vuorotellen?
Tai siis eikö prekessio vaikuta sen että välillä pohjoisen pallonpuoliskolla on jääkausi ja välillä eteläisellä pallonpuoliskolla on jääkausi ja päinvastoin lauha ilmasto. Tämä aikakausi on noin 26 tuhatta vuotta.
- Anonyymi00125
Anonyymi00123 kirjoitti:
Tai siis eikö prekessio vaikuta sen että välillä pohjoisen pallonpuoliskolla on jääkausi ja välillä eteläisellä pallonpuoliskolla on jääkausi ja päinvastoin lauha ilmasto. Tämä aikakausi on noin 26 tuhatta vuotta.
Prekessio tarkoittaa siis sitä että kun maapallon akseli pyörii hyrräliikettä, niin yhden kierroksen aika on 26 tuhatta vuotta
- Anonyymi00092
Menkääcöccäreet töihin.
Mielellään vaikka Siperiaan.
Eiks asevelinazimme pyrkineetkin juuri sinne? - Anonyymi00093
Persu ei mitään osaa!
- Anonyymi00094
Kela kaljaa persuille!
- Anonyymi00096
Eikö persujen perse nouse sohvasta?
- Anonyymi00101
Ei tarvitse, sillä rahaa ON. !
- Anonyymi00097
PALKKA SAATAVA KALJASSA! Joissakin pimeissä paikoissa hämeenlinnassa saa palkan pimeesti kaljassa!
- Anonyymi00098
Purra osoittanut kuinka surkeita persut on, Pelkkää tuhoa!
- Anonyymi00099
Mihin persujen valeisiin uskot vieläkin.
- Anonyymi00102
Punikki on tullut palstalle valehtelemaan.
- Anonyymi00100
Jeesus hoitaa Zelenskyyn henkäyksellä.
- Anonyymi00103
Punikkien puheita.
- Anonyymi00104
Persut kerää pulloja ja jo poltettuja tupakan tumppeja!
- Anonyymi00110
Ei ehdi töihin kun pitää niin öyhöttää ja pelätä mamuja ja sitä pelottavaa vihervasemmistoa.
- Anonyymi00111
Mennään, mennään, heti aloittajan jälkeen!!
- Anonyymi00133
Tosipersu ei koskaan tee töitä.
- Anonyymi00116
Purran typeryydellä ei ole rajaa!
- Anonyymi00118
Persut on loisia!
- Anonyymi00135
Hus sika töihin!
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651576
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;186425- 26419