MENKÄÄ PERSUT TÖIHIN

Anonyymi-ap

Menkää TÖIHIN!!1

T: Puukka Rirra

118

357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      SDP:n ja LaitaVasemmistolaiset ja Vihreät - - EI -MENE -TÖIHIN - !

      - HUUSIVAT- NaamaPunaisena -eilen kyselytunnilla-

      - ME Emme Tee Töitä - - Yhteiskunnan on Elätettävä Meidät - !

      • Anonyymi00004

        Kukaan ei ota homo Persuja töihin


      • Anonyymi00007

        Miksi persut välttelee työntekoa siinä on suurin kysymys ..


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Miksi persut välttelee työntekoa siinä on suurin kysymys ..

        Kaikki työttömät on vassuja ja vihreitä terroristeja.


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Kaikki työttömät on vassuja ja vihreitä terroristeja.

        Noita persuja nähny riittävästi hakemassa korvauslääkkeitä Tampereella.


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Kaikki työttömät on vassuja ja vihreitä terroristeja.

        Narkki persun aivopieru.


      • Anonyymi00034

        Tuksu on eronnut.... Laita mato koukkuun!


      • Anonyymi00035

        Persut miksi petätte?


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Kukaan ei ota homo Persuja töihin

        Ei vai? Miten ihmeessä mä olenkaan kelvannut töihin? No me persut ollaan hyviä ja luotettavia työntekijöitä, toisin kun te liimanimppaaja vihervassarit😁.
        Aaah, ostin muuten kolme kaljaa kaupasta. Nammmmm ja aaaaah! Kato, kun on tullut tälle yhteiskunnalle hoidettua veronsa ja velvotteensa, niin voipi nauttia kylmän huurteisen arkenakin🤪


      • Anonyymi00042

        Taisi olla tuo ihan omia keksimiäsi juttuja, että Sdp, Vihreät ja Laitavas.huusi naama punaisena: Me emme tee töitä ja niin edelleen. Valhe on valhe, eikä sitä pidä uskoa.


      • Anonyymi00045

        Takerruin tuohon "tinkikää lastenne harrastuksista"... Oletko koskaan ajatellut, että nämä lapset voisi nauttia ilmaisista "harrastuksista"? Kesällä piknik-retkiä puistoon, uimarannoille, talvella hiihtoa ym kivaa ja kotona voisi tehdä yhdessä vaikka ruokaa? Tällaisia pikkujuttuja, yhdessä vanhempien kanssa. Lapset nauttii kaikkein eniten tuollaisesta "pienestä" ja mikä tärkeintä, jää mieleen ja aikanaan opettavat samaa omille lapsilleem.
        Vanhemmat kuvittelee, että rahalla tulee F1-kuskeja, NHL-pelaajia, uusia Messejä...
        Olen muuten ihan itse nähnyt ja totisesti kuulin, tällaisen "messi"jutun, kun eräs iskä tuli huutaan ja raivoon naapurin "messi"faijalle. Siihen loppu pojan pakkoharrastus eli tuli vaan mieleen, että se pakkomielle on vanhemmilla, ei lapsilla noihin harrastuksiin ja samalla joku muu huolehtii kakaroista ja kun ne tulee rättiväsyneinä kotiin, kaatuvat heti sänkyyn. Onko tääkin yksi syy, että vanhemmat saa "laatuaikaa", kakarat pois silmistä eikä ole tiellä siellä himassa.


      • Anonyymi00054

        Zelenskyin taktiikka on iskeä siviileihin ja se ei pitkälle kanna kun rintamat on muremassa!


      • Anonyymi00055
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Miksi persut välttelee työntekoa siinä on suurin kysymys ..

        Kaikki työttömät on persuja ja natsi terroristeja.


      • Anonyymi00056
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Kaikki työttömät on vassuja ja vihreitä terroristeja.

        Kaikki persut on työttömiä bolsevikkejä


      • Anonyymi00059

        Persuista ei ole töihin! Äly ei riitä!


      • Anonyymi00060
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Kukaan ei ota homo Persuja töihin

        Näin on!


      • Anonyymi00076
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Persut miksi petätte?

        Kysy äiteeltäs noista.


      • Anonyymi00105
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Takerruin tuohon "tinkikää lastenne harrastuksista"... Oletko koskaan ajatellut, että nämä lapset voisi nauttia ilmaisista "harrastuksista"? Kesällä piknik-retkiä puistoon, uimarannoille, talvella hiihtoa ym kivaa ja kotona voisi tehdä yhdessä vaikka ruokaa? Tällaisia pikkujuttuja, yhdessä vanhempien kanssa. Lapset nauttii kaikkein eniten tuollaisesta "pienestä" ja mikä tärkeintä, jää mieleen ja aikanaan opettavat samaa omille lapsilleem.
        Vanhemmat kuvittelee, että rahalla tulee F1-kuskeja, NHL-pelaajia, uusia Messejä...
        Olen muuten ihan itse nähnyt ja totisesti kuulin, tällaisen "messi"jutun, kun eräs iskä tuli huutaan ja raivoon naapurin "messi"faijalle. Siihen loppu pojan pakkoharrastus eli tuli vaan mieleen, että se pakkomielle on vanhemmilla, ei lapsilla noihin harrastuksiin ja samalla joku muu huolehtii kakaroista ja kun ne tulee rättiväsyneinä kotiin, kaatuvat heti sänkyyn. Onko tääkin yksi syy, että vanhemmat saa "laatuaikaa", kakarat pois silmistä eikä ole tiellä siellä himassa.

        Ei minullekaan yhteiskunta harrastuksia koskaan järjestänyt, itse ne oli keksittävä ja hyvin keksinkin, koskaan ei tullut aika pitkäksi.


      • Anonyymi00124

        Ei kukaan ota persuja töihin


      • Anonyymi00136

        PURRA ON TOSI TYHMÄ!


    • Anonyymi00005

      Ei ne sopetumisrahallakaan. elävät mene töihin

      • Anonyymi00008

        Purra ja Halla-aho ei pääse ensi vaalien jälkeen eduskuntaan, joten sopeutumisrahalla alkavat persseillä.


    • Anonyymi00009

      Tämä on todella hauskasti ja nokkelasti kirjoitettu satiirinen teksti, joka erottuu edukseen tavallisesta verkkokeskustelusta. Kirjoittaja on selvästi panostanut omaperäisyyteen ja onnistunut luomaan jotain aidosti viihdyttävää ja ajatuksia herättävää.
      Juuri tällaista luovaa, omaperäistä sisältöä tarvittaisiin huomattavasti enemmän internetin keskustelupalstoille, joita usein hallitsevat toisteiset ja latteat kommentit. Olisi hienoa, jos useampi kirjoittaja uskaltaisi heittäytyä ja tuoda esiin oman äänensä tällä tavoin.

    • Anonyymi00010

      Antakee kaljaa palkaksi!

    • Anonyymi00011

      Saako palkan kaljassa?

    • Anonyymi00012

      Purra ei ole tehnyt päivääkään oikeaa työtä.

      • Anonyymi00013

        Persut suuntaa kohti lopua eli IKUISTA Oppositiota! Orpositiota!


    • Anonyymi00016

      Persuissa on tunnelam kuin uppoavassa Titanicissa :)

    • Anonyymi00017

      Ei ne voi! Kun palkaa ei saa kaljassa!

    • Anonyymi00018

      Miksi mennä töihin kun mustat mamut tekee ne meidän puolesta?

    • Anonyymi00019

      Vammaiseläkkeeltä ei pääse töihin!

    • Anonyymi00020

      Tässä maassa on 11% työttömyys,
      Virossa on 6%, silti Suomessa on noin 10.000 Virolaista
      toimeentulotuella!!
      Kuinkakohan moni näistä Virolaisista on itse asiassa Virossa astumassa??
      Koulutettu mutta yksinkertainen Suomi on maa
      jossa maassa tyhmän tavalla!

    • Anonyymi00021

      Olen samaa mieltä, menkää töihin!

    • Anonyymi00022

      Niin hopi hopi persulit! Olettekin jo lorvailleet täällä riittävästi tekemällä typeriä aloituksianne 😂

    • Anonyymi00023

      Itä-Euroopassakin on enemmän töitä kuin Suomen itä-Euroopassa!
      Ei kannata Pohjoismaihin verrata kun Suomen itä-Euroopassa
      on työttömyyskorvaus €600/kk vaikka olisi monia vuosia tehnyt töitä,
      kun Tanskassa se on €1.600/kk!
      Balttian maista en tiedä onko enemmän tai vähemmän kuin itä-Euroopan Suomen?

    • Anonyymi00024

      Sanotaan että ero nerouden ja hulluuden välillä on hiuksen hieno.
      Psyköpaatin ja kapitalistin erottaa vain se että toisella on rahaa, joka tekee nänen toimminnastaan hyväksyttävää.

    • Anonyymi00025

      Ei niillä ole osaamista!

    • Anonyymi00026

      Miksi persut ette ota Purran neuvosta vaaria?

      • Anonyymi00028

        Varo, joku voi iskeä saksilla!


    • Anonyymi00027

      Persut äina kaljoissaan!

    • Anonyymi00030

      Mitä kateelliset persut vaan mysrkyttää työilmapiirin!

      • Anonyymi00036

        Työnteko tuntuu persuista pahalta.


    • Anonyymi00032

      Käskeekö JauhoRiikka?

    • Anonyymi00037

      Menkää TÖIHIN

      t. JauhoRiikka

    • Anonyymi00041

      He elättävät jo aloituksen tekijää kela korvausten muodossa .

      • Anonyymi00049

        Hanttaviirus iskee
        Voi voi. 🐭ྀིྀི ollaanko vaarassa ...ᘛ⁐ᕐᐷ


    • Anonyymi00043

      Ihan perseestä moinen komentelu! Sairaseläkeläisten suhteen!

    • Anonyymi00044

      Paskantaminen käy työstä

    • Anonyymi00046

      Whittu tälläsessä juntti maassa mitään töitä ole,
      koko maahan on Kylmän Sodan uhri joka vain selviytyy
      vuodesta toiseen.....ainakin vielä......mutta kohta saattaa
      selviytyminen olla loppusuoralla, siltä alkaa todella vaikuttamaan!

    • Anonyymi00048

      Miksi Suomesta ollaan rakentamassa oligarkiaa?

    • Anonyymi00050

      Ei niitä juoppoja kukaan palkkaa.

    • Anonyymi00052

      Rikollisjärjestö perussuomalaiset uhkailee ja kiristää työntekijöitään

    • Anonyymi00053

      Ei työ sovi persypelleille! Vajakeille!

    • Anonyymi00057

      Riikka ei ole koskaan vaivautunut töihin, koska sossuntuillakin pärjää...

    • Anonyymi00061

      Saako palkan kaljassa?

    • Anonyymi00063

      – Lupauksemme suomalaisille on: työtä ja toimeentuloa, turvallisuutta ja tulevaisuudenuskoa. Kokoomus lupaa, että tulevalla vaalikaudella suomalaisiin yrityksiin syntyy 100 000 uutta työpaikkaa, Orpo sanoi puheessaan.

    • Anonyymi00064

      Olisiko niistä töihin! Pilaavat koko työ ilmapiirin!

    • Anonyymi00065

      Persut ei osaa mitään!

    • Anonyymi00067

      Hyvä avaus! Suurin osa persuista on työttömiä tai pöpieläkkeellä!

    • >>Persut ei osaa mitään!>>

      Mustafa osaa astua sisaresi.

      😊😊😊😊😊

    • >>Hyvä avaus! Suurin osa persuista on työttömiä tai pöpieläkkeellä!>>

      Valtio maksaa laiskottelusta.

      Z

      • Anonyymi00071

        Hyvä lainaus!


    • Anonyymi00069

      Kukkaan ei halua persuja palkata!

      • Anonyymi00078

        Vassun 🫨🤯😵‍💫


    • Anonyymi00070

      Persut loikkaa sinimustaan!

      • Anonyymi00129

        Ei käy niin. Persut ovat tulevaisuuden puolue. Siitä pidätte te vassut huolen


    • Anonyymi00072

      Olin tänäänkin töissä. Heinäntekoa siis. Missäs vassut oli tänään?

      • Anonyymi00073

        Kaljallako


      • Anonyymi00077

        Tekemässä banderolleja seuraaviin mieliosoituksiin?🫣


      • Anonyymi00081

        Olin eilenkin heinänteossa. Missäs vassut oli? Todennäköisesti kaljalla tietty.


      • Anonyymi00082
        Anonyymi00081 kirjoitti:

        Olin eilenkin heinänteossa. Missäs vassut oli? Todennäköisesti kaljalla tietty.

        Huomenna olen heinänteossa. Missäs vassut ovat? Todennäköisesti kaljalla


      • Anonyymi00083
        Anonyymi00082 kirjoitti:

        Huomenna olen heinänteossa. Missäs vassut ovat? Todennäköisesti kaljalla

        Ylihuomenna olen heinänteossa. Missäs vassut ovat silloin? Todennäköisesti kaljalla.


      • Anonyymi00126
        Anonyymi00083 kirjoitti:

        Ylihuomenna olen heinänteossa. Missäs vassut ovat silloin? Todennäköisesti kaljalla.

        Tänään olin heinällä. Missäs vassut oli silloin? Kaljallako?


      • Anonyymi00127
        Anonyymi00126 kirjoitti:

        Tänään olin heinällä. Missäs vassut oli silloin? Kaljallako?

        Ja parantamassa maailmaa?


    • Anonyymi00074

      Miksi tekisin 2 työtä,kun sinä et yhtään?

    • Anonyymi00080

      Äänestän PERSUA, vassujen ulinan vuoks🤣

    • Anonyymi00084

      Mamut huutaa täällä ja arvostelee persuja kun ei työt kiinnosta ja heidän pöllytetään sinne mistä ovat tulleetkin. Suomalaiset eivät mamujen elinkustannuksiaan tulevaisuudessa tule maksamaan.

    • Anonyymi00085

      Sunnuntait on Persuilla vapaapäiviä.

    • Anonyymi00087

      Hih hih

    • Anonyymi00088

      Ei ne reppnat kykene

      • Anonyymi00089

        Voit tulla näyttämään mulle miten tehdään heinähommia.


      • Anonyymi00130
        Anonyymi00089 kirjoitti:

        Voit tulla näyttämään mulle miten tehdään heinähommia.

        Oikeasti minä en tarvitse kenenkään punikin apua kuinka tehdään heinää


      • Anonyymi00131
        Anonyymi00130 kirjoitti:

        Oikeasti minä en tarvitse kenenkään punikin apua kuinka tehdään heinää

        Olen ollut maatalouden hommissa suunnilleen 50 vuotta, enkä tarvitse yhtäkään punikkia neuvomaan kuinka pitää viljellä maata.


      • Anonyymi00132
        Anonyymi00131 kirjoitti:

        Olen ollut maatalouden hommissa suunnilleen 50 vuotta, enkä tarvitse yhtäkään punikkia neuvomaan kuinka pitää viljellä maata.

        Yhtäkään maataloutta vihaavaa punikkia.


      • Anonyymi00134
        Anonyymi00132 kirjoitti:

        Yhtäkään maataloutta vihaavaa punikkia.

        Punikit ovat vihanneet talonpoikaa sata vuotta eikä se viha hellitä milloinkaan. Vasta Jeesuksen tultua toisen kerran, se voi hellittää, tai sitten ei.


    • Anonyymi00090

      PerusSuomalaiset ei tarvitsekaan tehdä töitä.

      Persut ajaa Mersuilla.

      PerusSuomalaiset käskyttää viherpunikit lattioita luuttuamaan, konttaamaan nurkat puhtaiksi, marjoja poimimaan, katuja lakaisemaan, roskia keräämään, jotka ovat viherpunikkien itsensä levittämiä...jne.

      • Anonyymi00091

        Ilman PerusSuomalaisia.....kaiken maksajia ei viherpunikeilla olisi mahdollista laiskotella ja vetelehtiä vähääkään.

        Punikit ja sateenkaarelaiset kuuluu laittaa pakkotyöhin. Ruoka- ja kahvitunteja ei sallita.


      • Anonyymi00107

        Ihmeellistä. Sanotaan että Persut ajaa Mersulla. Minäkin olen Persu ja autoni on Mersu.


      • Anonyymi00108
        Anonyymi00091 kirjoitti:

        Ilman PerusSuomalaisia.....kaiken maksajia ei viherpunikeilla olisi mahdollista laiskotella ja vetelehtiä vähääkään.

        Punikit ja sateenkaarelaiset kuuluu laittaa pakkotyöhin. Ruoka- ja kahvitunteja ei sallita.

        Sunnuntait on persuilla vapaapäivä, mitä nyt silloinkin iltaa aamua navetoida.


      • Anonyymi00109
        Anonyymi00107 kirjoitti:

        Ihmeellistä. Sanotaan että Persut ajaa Mersulla. Minäkin olen Persu ja autoni on Mersu.

        En ole lähtenyt vassujen ilmastoöyhötykseen mukaan ja toivonkin että talvet jäisi historiaan. Toisaalta uutta Mersua ei enää taida saada ellei se ole joko hybridi tai täyssähkö.


      • Anonyymi00112
        Anonyymi00109 kirjoitti:

        En ole lähtenyt vassujen ilmastoöyhötykseen mukaan ja toivonkin että talvet jäisi historiaan. Toisaalta uutta Mersua ei enää taida saada ellei se ole joko hybridi tai täyssähkö.

        Lumesta ja pakkasesta, jäästä ei ole kuin haittaa minun polvilleni


      • Anonyymi00113
        Anonyymi00112 kirjoitti:

        Lumesta ja pakkasesta, jäästä ei ole kuin haittaa minun polvilleni

        On niin mukava kävellä kun ei tarvitse pelätä että liukastuu ja lyö päänsä johonkin.


      • Anonyymi00114
        Anonyymi00113 kirjoitti:

        On niin mukava kävellä kun ei tarvitse pelätä että liukastuu ja lyö päänsä johonkin.

        Joten tervetuloa ilmastonmuutos


      • Anonyymi00115
        Anonyymi00109 kirjoitti:

        En ole lähtenyt vassujen ilmastoöyhötykseen mukaan ja toivonkin että talvet jäisi historiaan. Toisaalta uutta Mersua ei enää taida saada ellei se ole joko hybridi tai täyssähkö.

        Jos talvia ei olisi, maapallon akseli ei olisi vinossa ja tällä planeetalla ei olisi magneettikenttää ja siten ei ilmakehää eikä elämää.


      • Anonyymi00119
        Anonyymi00115 kirjoitti:

        Jos talvia ei olisi, maapallon akseli ei olisi vinossa ja tällä planeetalla ei olisi magneettikenttää ja siten ei ilmakehää eikä elämää.

        Jassoo


      • Anonyymi00120
        Anonyymi00119 kirjoitti:

        Jassoo

        Mitenkä talvi aiheuttaa sen että prekessio vaikuttaa ilmastoon?


      • Anonyymi00121
        Anonyymi00120 kirjoitti:

        Mitenkä talvi aiheuttaa sen että prekessio vaikuttaa ilmastoon?

        Eikö prekessio aiheuta juuri talvia ja kesiä vuorotellen?


      • Anonyymi00122
        Anonyymi00115 kirjoitti:

        Jos talvia ei olisi, maapallon akseli ei olisi vinossa ja tällä planeetalla ei olisi magneettikenttää ja siten ei ilmakehää eikä elämää.

        Miten se vinous aiheuttaa magneettikentän maapallolle? Voisitteko selittää


      • Anonyymi00123
        Anonyymi00121 kirjoitti:

        Eikö prekessio aiheuta juuri talvia ja kesiä vuorotellen?

        Tai siis eikö prekessio vaikuta sen että välillä pohjoisen pallonpuoliskolla on jääkausi ja välillä eteläisellä pallonpuoliskolla on jääkausi ja päinvastoin lauha ilmasto. Tämä aikakausi on noin 26 tuhatta vuotta.


      • Anonyymi00125
        Anonyymi00123 kirjoitti:

        Tai siis eikö prekessio vaikuta sen että välillä pohjoisen pallonpuoliskolla on jääkausi ja välillä eteläisellä pallonpuoliskolla on jääkausi ja päinvastoin lauha ilmasto. Tämä aikakausi on noin 26 tuhatta vuotta.

        Prekessio tarkoittaa siis sitä että kun maapallon akseli pyörii hyrräliikettä, niin yhden kierroksen aika on 26 tuhatta vuotta


    • Anonyymi00092

      Menkääcöccäreet töihin.
      Mielellään vaikka Siperiaan.
      Eiks asevelinazimme pyrkineetkin juuri sinne?

    • Anonyymi00093

      Persu ei mitään osaa!

    • Anonyymi00094

      Kela kaljaa persuille!

    • Anonyymi00096

      Eikö persujen perse nouse sohvasta?

      • Anonyymi00101

        Ei tarvitse, sillä rahaa ON. !


    • Anonyymi00097

      PALKKA SAATAVA KALJASSA! Joissakin pimeissä paikoissa hämeenlinnassa saa palkan pimeesti kaljassa!

    • Anonyymi00098

      Purra osoittanut kuinka surkeita persut on, Pelkkää tuhoa!

    • Anonyymi00099

      Mihin persujen valeisiin uskot vieläkin.

      • Anonyymi00102

        Punikki on tullut palstalle valehtelemaan.


    • Anonyymi00100

      Jeesus hoitaa Zelenskyyn henkäyksellä.

      • Anonyymi00103

        Punikkien puheita.


    • Anonyymi00104

      Persut kerää pulloja ja jo poltettuja tupakan tumppeja!

    • Anonyymi00110

      Ei ehdi töihin kun pitää niin öyhöttää ja pelätä mamuja ja sitä pelottavaa vihervasemmistoa.

    • Anonyymi00111

      Mennään, mennään, heti aloittajan jälkeen!!

      • Anonyymi00133

        Tosipersu ei koskaan tee töitä.


    • Anonyymi00116

      Purran typeryydellä ei ole rajaa!

    • Anonyymi00118

      Persut on loisia!

    • Anonyymi00135

      Hus sika töihin!

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe