Elosteli muiden kustannuksella ja myöhemmin murhasi kaikki jotka tiesivät hänestä jotain ilkeää...
Stalin ei koskaan tehnyt oikeaa työtä.
15
123
Vastaukset
- Anonyymi00001
Onkohan Orpo tehnyt ikinä mitään oikeaa työtä ?. No Orpo ei kyllä murhaa ketään .
- Anonyymi00010
Orpo murhaa vanhukset terveydenhuollon leikkauksilla,
- Anonyymi00014
Persut ei ole tehnyt töitä ikinä
- Anonyymi00002
Ei tehnyt hitlerkään . Aatu oli kyllä maalauskoulussa mut ei Hitleristä ollut taiteilijaksi .
- Anonyymi00004
Olijan Aatu ekassa maailmansodassa..
- Anonyymi00003
Kyllä Stalin teki työtä. Toimi ihan rehellisesti vallankumouksellisena pankkirosvona ja tsaarinvallan käskystä Siperiassa metsästäjänä, kun oli karkotettuna. Tosin vallankumous houkutteli kesken pestin sinne, missä alkoi tapahtua ja siitä eteenpäin se sitten onkin sitä paljon puhuttua historiaa.
- Anonyymi00015
Kavalsi tovereitaan Ohranalle. Ymmärsi verkostoitua jo uran alussa.
- Anonyymi00005
Juuri sen vuoksi venäläiset yhä edelleen palvovat Stalinia suurena sankarina. Toteutti venäläisyyden ideaa puhtaimmillaan.
- Anonyymi00008
Voi vain kuvitella montako wc-pyttyä Stalin on varastanut.
- Anonyymi00006
Purra sentään teki muutaman vuoron mäkkärillä.
- Anonyymi00007
Tuppi hallitsee wokella
Josif Stalin (1878–1953) oli Neuvostoliittoa 1920-luvun lopulta kuolemaansa asti rautaisella otteella hallinnut diktaattori. Hän muutti maan nopeasti maatalousvaltaisesta valtiosta teolliseksi suurvallaksi, mutta tämä tapahtui miljoonien uhrien hintana, vainojen, pakkokollektivisoinnin ja nälänhätien kautta.- Anonyymi00009
Sääli on sairaus...
- Anonyymi00011
Analyysi: Stubbia ei kutsuttu golfaamaan – Ukrainasta puhuminen ei ole enää pääsylippu Trumpin puheille
Kanadassa hyvin viihtynyt Alexander Stubb huomasi Donald Trumpiin vaikuttamisen rajat, kirjoittaa Yhdysvaltain-kirjeenvaihtaja Ilmari Reunamäki. - Anonyymi00012
Tekevätkö trollit, blokkaajat ja mielipiteenmuokkaajat/propagandistit oikeaa työtä?
- Anonyymi00013
Stalin taisi kuitenkin toimia kirkon palvelijana nuoruudessaan.
Hän pelasti sieluja ikuiseen autuuteen.
Voiko sen arvokkaampaa työtä ihmisten hyväksi olla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2592727Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172197Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3391934- 1051659
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois961599Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2081313- 671220
- 251141
- 501103
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl751083