Pienen pikkiriittisen vähemmistön itselleen hankkima määräysvalta kirkollisesta elämästä ei katoa mihinkään ellei sitä aleta aktiivisesti poistamaan. Paras keino aloittaa on tietenkin jättää vapaa-ajattelijoiden jäsenmaksu maksamatta ja heidän silkkaa uskonnonvastaista propagandaansa oleva kiihotuslehti lukematta.
Sitten seuraavaksi tietenkin lakipäätökset yhteiskunnallisen rahoituksen lopettamiseksi.
Vapaa-ajattelijoiden etuoikeudet eivät katoa itsestään
Anonyymi-ap
2
81
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vapaa-ajattelijoiden sekulaari-humanistinen ateismi toimisi todennäköisesti samalla tavalla toisinajattelijoita vastaan kuin ateistinen kommunismi, jos saisi käsiinsä ehdottoman valta-aseman. Valistuksen vaikutuksesta Ranskan vallankumouksessa katkottiiin toisinajattelijoiden kauloja ja valistuksen perillisiähän vapaa-ajattelijat katsovat olevansa.
- Anonyymi00002
Kyllä vaparien retoriikka on erittäin bolsevistista. Uskonto koetaan kansanvihollisena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2633228Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.751281- 661203
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1861018- 63921
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48913- 48824
- 47762
- 41752
- 39708