Kuulkaaapa , kutaa on nyt kerrovaisenani!

Anonyymi-ap

Kovasti kutittaa jalkapohjasta, eipä ole ennen kutittanut. Johtuuko se jostakin kuten siitä että tulin just 4h31min kestäneeltä kävellylliseltä?

Kylläpä kutittaa, ettäs kehtaakin niin kutista että jouvun kutittamaan jalkapohjaksestain.

Mitähän se 4h31 min itten sanookaan terveyvellein käveyksellisyyvest?

Ja Antti Kaikkoselta saa kysyy miks tässä kävellisöin, jos motivoituneisuutta mietittä, oon vaan kuullunna, kuta Antti käskylliseerannut ja sitä sitten itte laajentanut 2025jKr tähän ajanmaisemaan asti!

Jeesus on Herra, on TOTISESTI HERRA ainijaasti!

" Hakutulosten perusteella 4 tuntia 31 minuuttia (4h 31min) kestänyt suoritus voi viitata pitkään polkujuoksuun/kävelyyn, jossa on liikkuttu vaativassa maastossa.
Erään juoksufoorumin käyttäjän esimerkin mukaan 4h 31min suorituksella on katettu 40,4 kilometrin matka, johon sisältyi noin 1081 nousumetriä.
Yleisiä kävelynopeuksia vertailun vuoksi:
Reipas kävely: Noin 5–6 km/h.
Normaali kävely: Alle 60-vuotiailla keskimäärin 4,7–5,0 km/h.
Duodecimlehti.fi
Duodecimlehti.fi
+3
Mikäli kyseessä on tasamaalla tapahtuva reipas kävely (esim. 5,5 km/h), 4h 31min aikana etenisi noin 25 kilometriä. Maasto ja korkeuserot vaikuttavat merkittävästi kokonaismatkaan."

Tekonivelötön Äly

Selef Urge

10

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Söin just saaristolaisleivää jakylmäsavustettua lohta lisukkeellistoineen.

Maistui hyväkkeellistoituneesti mun suuni suullikkuuveksikkujes .

Taijan kohta jäätelöveneen tai kaks ottaa jälkimmäiseks ruuvalliseks, kermavaahtoo tiettyllisesti jäätelöveneijen päälle kuin pilvenhattaraisiks ylösnousemusteemaisuuves kun Jeesus pilvellisel n.2000v sitten taivasseen silleellisellä matkalsi.

Oon sopivasti syöny ny.

Oli hyvää, kiitos Herralle. Onkohan taivaassa lohija syötäväksellisöitäväks?

Lohi on hyvän mavuista.

Selef Urge

• Anonyymi00002

mitä yrität kertoa tällä syömisellä?

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

"Joka syö kaikkea, älköön halveksiko sitä joka ei syö, ja joka taas ei syö kaikkea, älköön tuomitko sitä joka syö. Onhan Jumala ottanut omakseen hänetkin. "

Roomalaisille 14:3

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Mitä tapahtuu kun Suomenparhaaseen jukurttiseen sekoitetaan runsaasti kermavaahtoa?

Herkuista herkuin.

Se on kermajukurttisuus, se on suussa yllätyksellisyyvessäänsä mavussaansa ihmeteltävyys.

Selef Urge

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Mitä tapahtuu kun Suomenparhaaseen jukurttiseen sekoitetaan runsaasti kermavaahtoa?

Herkuista herkuin.

Se on kermajukurttisuus, se on suussa yllätyksellisyyvessäänsä mavussaansa ihmeteltävyys.

Selef Urge

Minulle taas kelpaa aivan hyvin halvempikin vaihtoehto, jossa sulatan pieneen vesitilkkaseen puolikkaan C-vitamiiniporetabletin ja sekoitan sen sitten isoon mukilliseen Valion arkiyogurttia.

Vitamiinipore antaa muuten hieman arkisen mauttomaan yogurttiin sopivasti lisämakeutta, kirpeyttä ja hapokkuutta ja nostaa sen ainakin omasta mielestäni ihan 5/5 -tasolle.

- Yx Herran oma

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Minulle taas kelpaa aivan hyvin halvempikin vaihtoehto, jossa sulatan pieneen vesitilkkaseen puolikkaan C-vitamiiniporetabletin ja sekoitan sen sitten isoon mukilliseen Valion arkiyogurttia.

Vitamiinipore antaa muuten hieman arkisen mauttomaan yogurttiin sopivasti lisämakeutta, kirpeyttä ja hapokkuutta ja nostaa sen ainakin omasta mielestäni ihan 5/5 -tasolle.

- Yx Herran oma

Mä elän olen sivuhuomatuksenallisuutenallisuutenallisuuveksellakkaasti julkituotuisteisesti erittäin c-vitamiinirikasta elämää Herras Jeesukses Kristukses, sillä nimittäinkin mulla on kaksi pakastinta ja ne ovat kunpikin runsaallisesti erilaisija marjaisuuksija täynnä, jotka ovat seevitamiineja täynnä. Väitän että kun lisään punaviinimarjoi, mustaviinimarjoi,vajelmii, mansikkoisii,rapaprpeerisii niin se on terveelliseenpää.

Ainakin luulen niin. Tosin pitää nyt sitten kysyy tekoälyltä kumpi seevitamiinen lähjeekkyys on terveelliseenpi, mutta semmoisuus on mun käsityksisyys.

Jees, tein kyselyn ja olin oikeessa taas!!!

Sankarin kysymys:

" kumpi on terveellisempi seevitamiinin lähde seevitamiini poretapletti vai punaviinimarjoista?"

Vastaus tekoälyn:

" Punaviinimarjat ovat huomattavasti terveellisempi C-vitamiinin lähde kuin poretabletit. Vaikka poretabletti tarjoaa nopean ja suuren annoksen vitamiinia, marjat ovat luonnollinen, monipuolinen paketti, joka sisältää C-vitamiinin lisäksi muita terveellisiä ravintoaineita.
        Tässä tärkeimmät syyt, miksi marjat ovat parempi vaihtoehto:
        Ravintoaineiden kokonaisuus: Punaviinimarjat sisältävät C-vitamiinin (jota on niissä enemmän kuin appelsiinissa) lisäksi kuituja, kivennäisaineita ja antioksidantteja, jotka edistävät terveyttä. Poretabletti sisältää yleensä vain vitamiinia ja lisäaineita.
        Luonnollisuus: THL:n mukaan ravintolisien korvaaminen monipuolisella ruokavaliolla (kuten marjoilla) on suositeltavaa terveelle aikuiselle.
        Vitamiinin tarve: Suuret C-vitamiiniannokset poretableteista voivat olla turhia, sillä elimistö ei pysty hyödyntämään niitä tehokkaasti, ja ylimääräinen vitamiini poistuu virtsan mukana.
        Sokeri ja lisäaineet: Poretabletit sisältävät usein sokeria, makeutusaineita ja muita lisäaineita, joita marjoissa ei ole.
        Yliopiston Apteekki
        Yliopiston Apteekki
        +3
        Poretabletin ainoa etu on sen helppokäyttöisyys ja nopea nesteytys, ja se sopii tilanteisiin, joissa vitamiinia ei ole mahdollista saada ruoasta.
        Facebook
        Facebook
        Yhteenveto: Valitse punaviinimarjat (tai vieläkin paremmin mustaherukat) ensisijaiseksi C-vitamiinin lähteeksi."

Aloin miettimään kokeilisko tuota poretaplettivinkkiis, mutta en ehkä enää tässä ajassa. Muuten on hywä, kun jaamme toinen toisillenme erilaisija vinkkei.

Yksi sellainen on viherpippurijen, rosepippurijen murskaaminen ja erilaisiin ruokiin lisääminen: terveellistä ja makuisuutta joka kerrallisesti parantaallisoivaa ilman polarisoitumista. Sain tältä palstalta joskus vinkin tuosta viherpippurista ja se on mun rakkain vinkkimuisto, sitä kautta löysin muitakin terveyspippureita, joista erityisesti olen mieltynyt viherpippurin lisäksi oikein loistavana mavullistajana rosepippurillisuuven. Rooseepippuri vaatii jauhinmyllyy, mulla on niitä. Joskus koitin väksin painaa sormijen välissä muruiksi, mutta ne ei mee aina muruiksi kuten viherpippuri, tosin viherpippureissakin on pähkinänkuorimaisija kovissällipippureisuuksii, jotka eivät suostu helpolla jauhetuiksi.

Selef Urge

Selef Urge

• Anonyymi00005

Kävitkö Emmauksessa?

• Anonyymi00008

En.Suomeksessa Helsingiksessä käveskeliksin. Tulin just kävelylliseltä. Kävelin tänään vaan 65min. Ei oikein inspannu samaan tapaan kuin maanantaina.

Selef Urge

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

En.Suomeksessa Helsingiksessä käveskeliksin. Tulin just kävelylliseltä. Kävelin tänään vaan 65min. Ei oikein inspannu samaan tapaan kuin maanantaina.

Selef Urge

Lentokoneella pääsee nopeammin Thaimaaseen.

https://www.youtube.com/watch?v=hdJN0ss7jA0

• Anonyymi00010

Piimää ja ruisleipää, mitä muuta ihmislapsi tarvitsee.
      Rauhallinen, levollinen pitkä uni, aina kello 05:n asti.
      se on siinä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      27
      1652
    2. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1147
    3. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      50
      1130
    4. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1097
    5. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      1029
    6. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      960
    7. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      955
    8. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      942
    9. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      89
      887
    10. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      114
      878
    Aihe