"Huhtikuu on kuukausista julmin."
Mitä tarkoittaa sanonta :
16
137
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Sivistä itseäsi ja lue T.S. Eliotin, Autio maa,,,
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei kuule Seppo oikein aukea,,,,,,,,,,,,, https://fi.wikipedia.org/wiki/Autio_maa
Kuuleppa Uuno-poju ei se aukene lukemalla wikipediaa tai jotain AI-sontaa!!!
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kuuleppa Uuno-poju ei se aukene lukemalla wikipediaa tai jotain AI-sontaa!!!
Aukaase itte sitte äläkä siinä hypi pitkin seiniä :D
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Aukaase itte sitte äläkä siinä hypi pitkin seiniä :D
Uuno-poju aloitti itse päänaukomisen ja sitten ei itse kestäkään herjaa!!!
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Uuno-poju aloitti itse päänaukomisen ja sitten ei itse kestäkään herjaa!!!
Menehän nyt tomppeli nukkumaan siitä.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Menehän nyt tomppeli nukkumaan siitä.
Uuno-poju jatkaa edelleenkin kuten VajakkiPenikoilla on aina tapana kun äiti ei ole käskemässä mennä nukkumaan!!!
- Anonyymi00006UUSI
Mielestäni Englannin huhtikuu vastaa Suomen toukokuuta.
Tunnetusti toukokuussa tehdään Suomessa eniten itsemurhia. - Anonyymi00007UUSI
Suomessa sitaatti resonoi, koska kevään valo voi olla uuvuttavaa pitkän pimeän jälkeen, ja se liitetään usein kevätmasennukseen.
- Anonyymi00009UUSI
Luonto herää väkevästi, mutta itsellä ei ole voimia.
- Anonyymi00012UUSI
Monella nuppi sekoaa ja tehdään itsareita...valo on joillekin hermiheikoille liikaa...
- Anonyymi00016UUSI
Huhtikuu on “julma”, koska se herättää eloon sekä luonnon että ihmisen sisäisen maailman – myös ne osat, joita ei haluaisi kohdata.
- Anonyymi00017UUSI
Aprillipäivän jaa vappusäästöjen väliin jäänyttä aikaa, jolloin heliumpallokin pysyy ilmassa.
- Anonyymi00019UUSI
Huhtikuu on venäjälle kuoleman kuukausi...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,634908Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk313715Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699223340- 792315
- 241889
Tekeekö hän
Tekeekö hän sinut h*lluksi ja millä tavalla? Uusi yritys, kun edellinen aloitus poistettiin.271571Laine voitti oikeudessa
Onnea Savonlinna! Laine voitti oikeudessa kuten arvelinkin ja lieköhän palaa valtaisuimelleen?401512Grahn-laasonen taas todisti millaista porukkaa
kokoomusloiset ovat...työttömät jäävät kuulemma kotiin nukkumaan kun naapuri lähtee töihin...eikös taannoin kokoomuslois3281449Puistotyöntekijät
Miksi ei siivoojia näy. Näin hyvät ilmat. Voisi kerätä roskat. Onko rahat loppu. 🤔🤔🤔141423Onko kaivatullasi iso ego? Entä sinulla?
Vaikuttaako jommankumman ego jotenkin siihen, että ette voi lähentyä?331320