Onko Jouko Pihon profetiat jo toteutuneet

Anonyymi-ap

Jouko Piho on ennustanut laajasti kotimaan politiikkaan ja mm maailmanloppuun liittyvää. Olen seurannut 20v. Milloin se ja se tulee valtaan . Milloin hän itse on vallassa. Onko teistä hän oikeassa. Nyt Trumpia ennustaa. Ikäänkuin olisi ikuinen.

17

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Helluntailaisuuden profetianhenki vaikuttaa Joukossa ja helluntailaisten joukossa.

• Anonyymi00002

Helluntailaisuudessa on eniten jeesusilmestyksiä, "jumala puhui" kokemuksia, profetioita ja unia enkeleistä.

[22] Hän vastasi: 'Minä menen valheen hengeksi kaikkien hänen profeettainsa suuhun'. Silloin Herra sanoi: 'Saat viekoitella, siihen sinä pystyt; mene ja tee niin'.

• Anonyymi00003

Helluntailahkolaiset ovat sotaisaa ja upotuskiihkoista porukkaa.

• Anonyymi00004

Helluntalaisliike on suuri huijaus, saarnaajat elävät leveästi ja pelottelevat lapsia ja aikuisiakin kaikenlaisella paskalla. Nähty on💩

• Anonyymi00015

Onko siinä kuva sinusta ?

Ihan sopii kommentin kanssa.

• Anonyymi00005

Amerikan verinen historia mahdollisti lahkolaisuuden syntymisen.

Kunka monessa sodassa on Amerikka + lahkot olleet mukana koko maailmassa ?

• Anonyymi00006

Helluntaipastorit hullutuksineen.

Jouko Piho Suomen presidenttinä

"Olen nähnyt 15.4.2008 lähtien vuosien mittaan 12 unta, joissa on viittauksia siihen, että minusta tulisi Suomen presidentti.

Sen lisäksi seitsemän eri henkilöä on sanonut minulle, että minusta pitäisi tulla presidentti tai vielä suoremmin, että minusta tulee presidentti.

Viimeksi näin viime yönä unta, että minut oli valittu presidentiksi ja olin menossa johonkin tilaisuuteen, jossa oli paljon ihmisiä. Minulla oli kädessäni iso valtikka, millaista ei Suomessa käytetä, joten sen merkitys on symbolinen kuvaten valtaa.

Kun kävelin kohti minulle varattua paikkaa, katsoin vasemmalle ja oikealle ja tervehdin ihmisiä pään nyökkäyksellä. Mietin kulkiessani, että toivottavasti minä nyt osaan käyttäytyä arvokkaasti ja presidentillisesti.

Päästyäni paikalleni jäin seisomaan, koska menossa oli jokin juhlallinen seremonia, luultavasti kansallislaulu, en muista tarkkaan."

• Anonyymi00013

Jokainen jää siihen asemaan jossa silloin on kun Jeesus Ilmestyy! Piho ymmärtää uskon välityksellä senkin sanan, mutta on vähän kiero ja oman edun tavoittelija sen suhteen. Eikö hän voisi pitää muita parempana kuin itseään? Eikö hän voisi puhua muiden olevan presidentti. Hyviä ehdokkaita on varmasti muitakin. Esimerkiksi TV 7 perustaja ja pyörittäjä.

Tänä Antikristusten aikana on vaikea olla. Jeesus Kristus on lihaan tullut. Mutta Kaikissa teissä on Kristus ja te kaikki olette Kristuksessa. Ylilyöntejä kuitenkin välillä tapahtuu. Islamissa on oma lokero eli Suufilaisuus tuollaisia ylilyöntejä varten. Miksi ei Luterilaisessa kirkossakin voisi olla. Pitääkö aina toimittaa mielisairaalaan tai vankilaan ne joilla on Auringon kokoinen sydän.

• Anonyymi00007

Lahkolaisuus pehmentää aivot.

• Anonyymi00008

Monet helluntaipastorit ovat uskonnon uhreja.

• Anonyymi00009

Harhaa ovat toteutuessaankin unet, profetiat yms. Tosi Jumala ei enää silla lailla toimi, joten tiedämme, että sellainen on joko sielullista tai paholaisesta itsestään. Vanha Israel oli teokratia, mutta näemme, että ei ole enää Jeesuksen jälkeen.
      Yksin Jeesus Kristus on Tie, TOTUUS ja Elämä. Kaikki muu on eksytystä tai tähän maailman aikaan kuuluvaa, maailmamme on Jumalan sallimuksesta ja lunastuksesta huolimatta vielä Pahan vallassa näkyvästi. Kaiken nähdään muuttuvan aikanaan. Paljoa muuta emme tiedä eikä kannattaisi pahasti spekuloida, kun ei näytä edes puoliksi onnistuvan.

• Anonyymi00010

Jouko on helluntaiuskonnon uhri.
      Nämä ovat Pyhän Hengen jäljitelmiä helluntaihengessä.

Sain tiedon sanat.
      "Helluntailaisten joukossa tyhmyys tiivistyy."

• Anonyymi00011

Ennusti että Paavo Väyrynen olisi nyt presidentti ja hän itse jonakin päivänä.

• Anonyymi00012

Kuka oli nyt helluntailaisista presidenttiehdokkaana ?

• Anonyymi00014

Menkää töihin tyhjäntoimittajat !

• Anonyymi00016

Lannan luojista onkin navetoissa huutava pula. Sinne on mentävä talikko kädessä? Ennen kuin on myöhäistä ja viimeinenkin lehmätila lopetetaan.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Lannan luojista onkin navetoissa huutava pula. Sinne on mentävä talikko kädessä? Ennen kuin on myöhäistä ja viimeinenkin lehmätila lopetetaan.

Paras 3nnustaja oli profeetta Harrinen, mutta sekin kuoli

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      68
      2342
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      244
      2304
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1528
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      30
      1346
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      58
      1340
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1299
    7. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1220
    8. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      81
      998
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      989
    10. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      989
    Aihe