Poliittinen helluntailaisuus

Anonyymi-ap

Helluntaipastorit hullutuksineen.
Jouko Piholla vahva helluntaitausta saarnaajana.

Jouko Piho Suomen presidenttinä ja helluntaiuskonnon uhrina

"Olen nähnyt 15.4.2008 lähtien vuosien mittaan 12 unta, joissa on viittauksia siihen, että minusta tulisi Suomen presidentti.

Sen lisäksi seitsemän eri henkilöä on sanonut minulle, että minusta pitäisi tulla presidentti tai vielä suoremmin, että minusta tulee presidentti.

Viimeksi näin viime yönä unta, että minut oli valittu presidentiksi ja olin menossa johonkin tilaisuuteen, jossa oli paljon ihmisiä. Minulla oli kädessäni iso valtikka, millaista ei Suomessa käytetä, joten sen merkitys on symbolinen kuvaten valtaa.

Kun kävelin kohti minulle varattua paikkaa, katsoin vasemmalle ja oikealle ja tervehdin ihmisiä pään nyökkäyksellä. Mietin kulkiessani, että toivottavasti minä nyt osaan käyttäytyä arvokkaasti ja presidentillisesti.

Päästyäni paikalleni jäin seisomaan, koska menossa oli jokin juhlallinen seremonia, luultavasti kansallislaulu, en muista tarkkaan."

17

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Suomi24 on tahallisesti ja määrätietoisesti tehnyt palstasta sivut, joissa avoimesti rikotaan Suomen lakeja ja joka on alusta kiihottamiseen kansanryhmää vastaan. Suomi24 on tuhonnut palstan ja palstan aiheesta, helluntailaisuus, keskustelun ja näin sivut ovat täyttyneet Jumalan pilkkaamisesta ja helluntailaisten vainoamista ja panettelusta ja vihasta Jeesuksen seuraajia kohtaan.

• Anonyymi00008

Helluntaiseurakunnassa on omertan vaikenemisenlaki joka kieltää keskinäisen keskustelun helluntailaisuudesta ja sen villityksistä.

• Anonyymi00002

Helluntaiuskonnon uhreista.
      Kun helluntailaisuus panee pään sekaisin.
      Joku luulee olevansa presidentti ja pari jumalaakin löytyy.

Kuolleen helluntaipastorin henkiinherättäjäiset isolla lahkoporukalla jopa Suomessa.

• Aijai, kun tuosta olisi etukäteen tiennyt, olisi virittänyt siimaa jalkoihin ja käsiin. Niitä nykimällä liikahdukset olisivat saaneet jo sekaisin olevat hulluntalaiset mielipuolisen kiiman valtaan.

Ja eikun hassuihin kotivideoihin!

• Anonyymi00003

Poliitiikot ja helluntaoastorit tekevät suomalaisista maailman onnellisinman kansan.
      😃😃😃

Helluntaipresidentti joka lahkopastorin unelma.

• Anonyymi00004

Profeetta ja presidentii Piho lupaa kaikille häntä äänestäneille "pelastusvarmuuden."

• Anonyymi00005

Helluntaipastorit voisivat parantaa tai edes rukoilla mt-potilaiden puolesta uskossa ja voitelussa.

• Anonyymi00006

Tukka nousee pystyyn helluntaipastoreiden profetioista.

• Anonyymi00007

Helluntailaisten tempaukset, mistä hengestä ?

• Anonyymi00009

Äärimmäistä narsismia ja hulluutta jos kuvittelee itsensä presidentiksi.
      Selitys:
      Helluntaiuskonnon uhri.

• Anonyymi00010

Hallituksessa kaksi helluntailaista ministeriä jotka ajamassa Suomea helluntaisotaprofetian mukaan kurjuuteen ja kuolemaan sodassa.
      Suomessa jo miljoona köyhää.
      ❤️Kiitos Hallitus.

• Anonyymi00011

Mitä eroa on helluntaipastorilla ja lyhtypylväällä?
      – Lyhtypylvään päässä on valoa

😀😄😀

• Anonyymi00012

Onneksi Trump on amerikan lahkolaisten presidentti eikä Piho.

• Anonyymi00016

Palstalla ja tässäkin ketjussa näkyy aito ja alkuperäinen ja peittelemätön luterilaisuus: Jeesuksen omia pilkkaava ja vainoava julma uskonto, ilmestyskirjan portto:
      nainen oli puettu purppuraan ja helakanpunaan ja koristettu kullalla ja jalokivillä ja helmillä ja piti kädessään kultaista maljaa, joka oli täynnä kauhistuksia ja hänen haureutensa riettauksia.
      Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien äiti".
      Ja minä näin sen naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajain verestä; ja nähdessäni hänet minä suuresti ihmettelin.

• Anonyymi00017

Helluntailaisuus on tuo Jeesuksen omia pilkkaava uskonto

Täällä herjataan uskovia mm pakkovauvakastetuiksi ja vedenpalvojiksi

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Helluntailaisuus on tuo Jeesuksen omia pilkkaava uskonto

Täällä herjataan uskovia mm pakkovauvakastetuiksi ja vedenpalvojiksi

Näin on, tuossa raamatunkohdassa puhutaan siis kasteenuusijoista

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      116
      3005
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      34
      1392
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      103
      1247
    4. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1017
    5. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1007
    6. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      133
      998
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      59
      911
    8. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      41
      727
    9. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      22
      713
    10. Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja

Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      664
    Aihe