Helluntaiseurakunnassa on omertan vaikenemisenlaki joka kieltää keskinäisen keskustelun helluntailaisuudesta ja sen villityksistä.
Mafian kieltolaki
14
137
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mafia ei kiellä puhumasta pahaa pakkovauvakastetuista vaan jopa yllyttää.
- Anonyymi00002
Tuo on ihan normaalia . Eihän esim venäläiset uskalla keskenäänkään keskustella Putinista .
En ole HELL mutta alotus ei ole totta.😿
- Anonyymi00005
Missä Helluntaiseurakunnan kokouksessa keskustellaan vapaasti helluntailaisuudesta ?
Anonyymi00005 kirjoitti:
Missä Helluntaiseurakunnan kokouksessa keskustellaan vapaasti helluntailaisuudesta ?
Kahvitauolla yleensä. ☕️🍩Oon ollu HELLsrkn jäsen.✝️ Hyviä ja vähemmän hyviä kokemuksia.🕊👿 HELL jengissäkin on monenlaista sukankuluttajaa aivan kuin vaikkapa evlutissakin.🧦
- Anonyymi00011
Demokrates kirjoitti:
Kahvitauolla yleensä. ☕️🍩Oon ollu HELLsrkn jäsen.✝️ Hyviä ja vähemmän hyviä kokemuksia.🕊👿 HELL jengissäkin on monenlaista sukankuluttajaa aivan kuin vaikkapa evlutissakin.🧦
Missä helluntaiseurakunnassa ei tarjota kahvia sunnuntain kokouksen yhteydessä ?
- Anonyymi00003
Putin ei ole aiheuttamassa sotia ympäri maailmaa niinkuin antikristus Trump.
- Anonyymi00004
Helluntailaiset äänestivät Trumpin presidentiksi (diktaattoriksi).
- Anonyymi00006
Taitaa paimenella olla muut metkut mielessä.
https://youtube.com/shorts/Nook1JRPD3I?is=aFzZVMu85G5UIimx - Anonyymi00007
Miksi ihmiset pakenee Lut.kirkosta?
50 000 vuodessa.- Anonyymi00009
Olet helluntaikäärmeen kasvattiuhri ja et halua keskustella helluntailaisuusesta.
- Anonyymi00008
Miksi helluntailaisuudessa ja jehovien lahkossa on suhteellisen eniten uskonnon uhreja ?
- Anonyymi00012
Juopporetkut näkyy käyneen foorumilla
Kuten joka päivä ! - Anonyymi00013
Helluntailaiset eivät saa etenkään keskenään keskustella helluntailaisuudesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1203028EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351415- 1041269
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621027Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661017Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133998- 60937
- 41737
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22723Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta112681