Työttömät töihin

Anonyymi-ap

Työttömät perhana töihin eikä vaan marista työttömyyskorvauksilla ettei rahat riitä.Ai jaa että se työpaikka tarvii oikeen tarjottimella tuoda.

126

960

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Ai sinä olet työtön. No niin minäkin.

    • Anonyymi00002

      Mamut ja Paperittomat-Paskiaiset -Jää aamulla - NUKKUMAAN -
      - Ja muut menee töihin -

      • Anonyymi00106

        Mut niillä on aina rahaa niin ei tarvitse töitä.


    • Anonyymi00005

      Eläkeläinen tarjottimella housut kintuissa&omena suussa🤢

    • Anonyymi00006

      Työttömät taloyhtiöissä voivat viedä nuortenkin eläkeläisten roskapussit.Notkuminen loputtava.Muut menevät töihin mutta työttömät jäävät nukkumaan.

      • Anonyymi00008

        Hih, Suomi nousuun. Sannin olis kantsinu jäädä nukkumaan. Meillä kaikilla olis asiat paremmin.

        nimim. päivystys sadan kilometrin päässä


      • Anonyymi00021

        Älä sönkötä apina. Olen pitkäaikaistyötön ja meidän rapusta lähden ekana päivän askareisiin säästä riippuen klo4-6. Pyörällä liikun maaliskuun puolivälistä joulukuulle kunnes tulee teille kuuraa ja jäätä. Turpa kiinni kun et tunne kuin itsesi kaltaisia.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Älä sönkötä apina. Olen pitkäaikaistyötön ja meidän rapusta lähden ekana päivän askareisiin säästä riippuen klo4-6. Pyörällä liikun maaliskuun puolivälistä joulukuulle kunnes tulee teille kuuraa ja jäätä. Turpa kiinni kun et tunne kuin itsesi kaltaisia.

        Hah hah päivän askareisiin juu 4-6 aikaan no no todellisuudessa pieret sängyssä.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Hah hah päivän askareisiin juu 4-6 aikaan no no todellisuudessa pieret sängyssä.

        Huolehdin 86v äidistäni. hoidan myös hänen siirtolapuutarhapalstastastaan. Palkattomat työpäivät kestää 2-8 tuntia. Olen myös hälytysvalmiudessa 24/7, jos äidille sattuu jotain. Jos hän ei vastaa puhelimeen tai viestiin, käyn häntä katsomassa, homma jatkunut vuodesta 2015.


      • Anonyymi00055

        Ilmaista orjatyövoimaa ei tueta.Työstä on aina maksettava palkka.


      • Anonyymi00057
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Huolehdin 86v äidistäni. hoidan myös hänen siirtolapuutarhapalstastastaan. Palkattomat työpäivät kestää 2-8 tuntia. Olen myös hälytysvalmiudessa 24/7, jos äidille sattuu jotain. Jos hän ei vastaa puhelimeen tai viestiin, käyn häntä katsomassa, homma jatkunut vuodesta 2015.

        Teet rikoksen jos olet työttömyysetuudella.Te-toimisto kieltää sinua nimenomaan tekemästä töitä.Mikään ei ole sallittua.Te-toimisto on nilenomaan ankarasti kieltänyt kaiken työnteon josta voisi saada rahaa 👮‍♂️


      • Anonyymi00068

        Työttömät saavat nukkua rauhassa.Häudassa tosin kerkee nukkumaan vielä enemmän.Nukkuminen on kuin laittaisi rahaa pankkiin.Yleensä työttömän arki on sitä ettei uskalla edes silmää avata, koska ei roitä rahaa ruokaan. ♨️


      • Anonyymi00070
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Hah hah päivän askareisiin juu 4-6 aikaan no no todellisuudessa pieret sängyssä.

        Työttömällä ei ole varaa matkistaa.Koten jos haluaa kaupungille joutuu polkemaan niin monta kilsaa että voi mennä 3 tuntia.
        Mene sinä läski lenkille Sinulla on liikaa persu-ihraa


      • Anonyymi00095

        On se perkele että ei saa edes nukkua rauhassa. Se vois noi töihi menijät töihin lähtiessään kerätä roskapussit rappukäytävästä ja hipsutella hiljaa sinne töihin ettei aina herätä nukkuviaa lähtiessään.


      • Anonyymi00097
        Anonyymi00057 kirjoitti:

        Teet rikoksen jos olet työttömyysetuudella.Te-toimisto kieltää sinua nimenomaan tekemästä töitä.Mikään ei ole sallittua.Te-toimisto on nilenomaan ankarasti kieltänyt kaiken työnteon josta voisi saada rahaa 👮‍♂️

        No enpä saa rahaa apina enkä ole työkkärissä työnhakijana, sinä äärimmäisen ilkeä ihminen.


    • Anonyymi00007

      Ihmettelen työttömän kadehtimista.
      Monissa muissa maissa kadehditaan menestyjiä.
      Niitä, joille rahaa tuodaan tarjottimella ilman ettei itse tarvi sormea nostaa.


      Minun käy sääliksi ihmisiä, joitten osaaminen menee hukkaan ja joita haukutaan maan talouden huonosta hoidosta, kun eivät edes risuja kerää!

      • Anonyymi00015

        Työttömien ei tarvitse sormeakaan nostaa rahaa saadakseen. Sehän se ongelma on.


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Työttömien ei tarvitse sormeakaan nostaa rahaa saadakseen. Sehän se ongelma on.

        Mitä se sulle kuuluu? Hanki elämä.


      • Anonyymi00058

        Yrittävät nostaa olematonta arvoaan haukkumalla muita ja nokkimalla kuin kanat. Lyövät lyötyjä. Sadisteja.Nämä ovat niitä entisiä koulukiusaajia eli sadisteja. 👍


      • Anonyymi00073
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Työttömien ei tarvitse sormeakaan nostaa rahaa saadakseen. Sehän se ongelma on.

        Eipä ne suojatyöpaikoissakaan mitään tee


      • Anonyymi00015 kirjoitti:

        Työttömien ei tarvitse sormeakaan nostaa rahaa saadakseen. Sehän se ongelma on.

        Voi helevetti. Mikään ei kiellä sinua jäämästä nauttimaan tästä onnesta. Mikset jää?


      • Anonyymi00086
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Työttömien ei tarvitse sormeakaan nostaa rahaa saadakseen. Sehän se ongelma on.

        Mieheni oli työtön. Briteissä sanottaisiin 'between jobs', koska se ei ole pysyvä olotila. Silti maksut tulevat niinkuin ennenkin. Työttömyys kesti 5 kk. Yhden palkalla elettiin ja maksettiin asuntolainaakin. Siihen aikaan työttömyyskorvauksia sai odottaa. Sitten kun ne tulivat kolmen kuukauden päästä, ostettiin niillä rahoilla pieni auto,600 euroa. Että pystyi hakemaan työpaikkaa kauempaakin eikä vaan kotikaupungista.

        Se että työikäisiä tuetaan pahimman yli turvaa työttömän toimeentulon työnhaun aikana. Se on sosiaaliturvajärjestelmän osa, joka auttaa kattamaan elinkustannuksia silloin, kun palkkatuloa ei ole. Jos sitä ei olisi, oltais kuin Venäjällä. Harmaata taloutta, salakujetusta,trokaamista, varastamista ?? ainakin sellaista kuuluu olevan maissa, joissa ei ole sosiaaliturvaa.

        Yhteiskunnn vakauden takiahan heikoimmista on tavattu pitää huolta eikä heti tapettu, jos ei tuota.


      • Anonyymi00100
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Työttömien ei tarvitse sormeakaan nostaa rahaa saadakseen. Sehän se ongelma on.

        Voit itse ryhtyä työttömäksi , sun ei tarvi enää kärvistellä kuinka työttömät vie sun verorahat. Voit nauttia sohvalla makaamisesta, pitkään nukkumisesta, näet kuinka ihanaa ja helppoa on työttömän elämä! Tartu asiaan!


      • Anonyymi00130

        'Niitä, joille rahaa tuodaan tarjottimella ilman ettei itse tarvi sormea nostaa'

        ja näitähän riittää:

        https://www.is.fi/politiikka/art-2000011370536.html

        sopeutumattomia.

        ns. tavllinen jos jää pois/poistetaan työstään, niin johan kyykytetään/leikataan ja lakkautetaan ja annetaan ymmärtää etton jotain vikaa kunnet hae työpaikkoja tarpeeks.

        Eikähän ne vähät työpaikat ainakaan lisäänny, eläkeikiä nostamalla.

        Mutta yhteiskunta olisi monelle parempi paikkai, jos ko. varat ohjattaisiin tarvitseville, eikä monimiljonääreille.


    • Anonyymi00009

      Kuka mukamas työttömiä persaukisia ruokajakeluissa kadehtii.Työttömät on yhteiskunnan loisia.

      • Mummos on loinen.🎃


      • Anonyymi00059

        Persut ovat loisia.Syövät makkaraa,polttavat tupakkaa, juovat kaljaa ja aiheuttavat itselleen kalliita elämäntapasairauksia, joita sitten hoidetaan yleisessä terveydenhuollossa.

        Ylös ja lenkille läski-persu!!


      • Anonyymi00066
        Demokrates kirjoitti:

        Mummos on loinen.🎃

        Se on hyvin mahdollista että hänen mummo oli loinen.Minunkin mummoni oli kotiäiti.


      • Anonyymi00088

        Hei, työvoimareservi pitää palkat alhaisina! Siitä on työnantajille hyötyä. Ei tarvi pitää työläistä enää ihmisenä. Pois vaan, Oven takan on jono.


    • Anonyymi00010

      Jaa mihin töihin??

      • Navetan takana on kakkaa.🏚💩 Mene navetantaa lapioimaan sitä kakkaa.💩🏚


    • Anonyymi00012

      Ei tässä Virolaisessa paska maassa mitään töitä ole!
      Ei kohta edes Virolaisillekkaan, ovat jo nyt toimeentulotuella
      ja Suomalaiset maksaa, työttömät ja muut!
      Aneeminen itä-Eurooppalainen Suomi joka vain puhuu
      hienoja ja kovia, siis paskaa!!

    • Anonyymi00013

      Lehdessä oli kuvia sotkuisista tienvarsien levähdyspaikoista, miksi ihmeessä
      Maassa on 500.000 t yötöntä. Heidän tukiensa pitää olla vaan vastikkeellisia.
      Työtä tekemättömälle vain alhaista perustukea ja mitä enemmän työpalvelua
      niin sitä enemmän tukieuroja saisi. Se olsi rehtiä meininkiä.

      • Anonyymi00027

        Niin että sinä ja kaltaisesi voitte jatkaa roskien heittelyä.


      • Anonyymi00090

        Olishan se hienoa, jos tekemällä jotain saisi rahaa!
        Tavallisesti sitä sanotaan palkkatyöksi.
        Sosiaaliturvan kantaa vaikean ajan yli. Elävänä. Usein.
        Se rajoittaa elämän aika basic olotilaan, usein aiheuttaa masennusta, mitä useampi hylky,sitä syvemmälle uppoaa.


    • Anonyymi00014

      Tuo vastikkeellisuus pitäisi tulla kylläkin.Aikoinaan mielisairaaloissa oli 3 tuntia työpalvelua niin se vastas 8tunnin työpäivää.

      • Anonyymi00016

        Valtion ja kuntien pitäisi ottaa vastuu aiheuttamastaan suurtyöttömyydestä. Minimi työttömyyskorvaus vastaa yhtä tai kahta työpäivää viikossa tai kuukautta vuodessa. Sen verran pitäisi julkisen puolen tarjota palkkatyötä halukkaille. Julkiset menot eivät kasvaisi. Kansalaiset tulot eivät kasvaisi, mutta hän ei olisi enää työtön, vaan osa-aikatyötä tekevä köyhä. Verotulot hiukan pienenisivät, koska minitöistä ei juuri mene veroja, kun taas työttömyyskorvauksesta 20%!


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Valtion ja kuntien pitäisi ottaa vastuu aiheuttamastaan suurtyöttömyydestä. Minimi työttömyyskorvaus vastaa yhtä tai kahta työpäivää viikossa tai kuukautta vuodessa. Sen verran pitäisi julkisen puolen tarjota palkkatyötä halukkaille. Julkiset menot eivät kasvaisi. Kansalaiset tulot eivät kasvaisi, mutta hän ei olisi enää työtön, vaan osa-aikatyötä tekevä köyhä. Verotulot hiukan pienenisivät, koska minitöistä ei juuri mene veroja, kun taas työttömyyskorvauksesta 20%!

        Eli henkilö saisi jokseenkin saman rahan, mutta tekisi työtä sen vastineeksi? Kuulostaa hyvälle.


      • Hullu paljon töitä tekee.🎃👍


      • Anonyymi00091
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Valtion ja kuntien pitäisi ottaa vastuu aiheuttamastaan suurtyöttömyydestä. Minimi työttömyyskorvaus vastaa yhtä tai kahta työpäivää viikossa tai kuukautta vuodessa. Sen verran pitäisi julkisen puolen tarjota palkkatyötä halukkaille. Julkiset menot eivät kasvaisi. Kansalaiset tulot eivät kasvaisi, mutta hän ei olisi enää työtön, vaan osa-aikatyötä tekevä köyhä. Verotulot hiukan pienenisivät, koska minitöistä ei juuri mene veroja, kun taas työttömyyskorvauksesta 20%!

        Ei valtio ole vastuussa työttömyydestä. Valtion vain laastaroi yritysmaailman mokia.
        Jos yrittäjät maksais verovelkansa 4,5 miljardia, ei oltais niin tiukilla.


      • Anonyymi00101

        Vastikkeellisuus on ollut jo 20 vuotta. Sulta näemmä faktat menee sivu suun.


    • Anonyymi00017

      Vai niin! Etkö ole huomannut, että Suomessa ei työpaikkoja riitä kaikille halukkaille, vaan on työpaikkoista noin 350.000 kpl vajausta. Siis työpaikkoja ei riitä kaikille. Se on hallitus, joka huolehtii. että työpaikka pitäisi löytyä kaikille työttömille. No, haukkuu se koirakin joskus väärää puuta! Niin tässäkin!

      • Anonyymi00028

        Useimmat ovat kuitenkin työpaikan löytäneet.


      • Anonyymi00122
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Useimmat ovat kuitenkin työpaikan löytäneet.

        On vai? Vai näitkö sittenkin unta?


    • Anonyymi00018

      Suomessa on paljon ns. piilotyöpaikkoja. Jos haluaa töitä. sitä pitää kysyä suoraan työpaikoista. Sillä tavalla saa helpoiten oikeaa palkkatyötä. Työnantajat arvostavat sitä, että on aktiivinen ja tulee itse kysymään työpaikkaa. Mediassa on ollut monta kertaa juttuja siitä, että yrittäjät eivät laita enää avoimia työpaikkoja julkiseen hakuun, koska hakemuksia tulee liikaa pakkotyönhaun vuoksi. Sen sijaan he palkkaavat kyllä uusia työntekijöitä jos tarvitsevat ja työtön tulee itse kysymään työtä.

      • Anonyymi00019

        En tarvitse työtä vaan rahaa

        Tupapölvästi, savo.


      • Anonyymi00044

        Olen saanut kaikki työpaikkani tuolla menetelmällä.
        Kavereiden juttujen perusteella. Paikallislehden uutisoinnin aktivoimana.
        Kerran mielenkiinnosta tuotetta kohtaan. Jatkuvalämmitteisen puukiukaan valmistus.
        Pk-putiikin omistaja / johtaja testasi minut. Kuormalavalla oli pino esisärmättyjä tulipesäaihioita. Tirehtööri antoi tehtäväkseni siirtää ne viereiselle lavalle. Arvasin juonen.
        Oli treenannut painonoston kisoja varten joten arvioin voimilleni sopivan pinkan korkeuden. Otin tanakan otteen paljaita käsiäni varjellen. Tartuin valitsemani paksuiseen osaan. Ote oli sopivasti noin polvikorkeudella. Nostin nivaskan käsieni varaan. Käännyin tirehtöörin puoleen ilman jalkojen siirtoa ja kysyin "mihis nää piti siirtää"? Tirehtööri sanoi, paa ne takasin ja tuu huomenna töihin klo 7:ksi.
        Oli ainoa työpaikka jossa puolen vuoden kuluttua palkkaani nostettiin pyytämättä.
        Muissa paikoissa ei tarvinnut antaa näyttöä.


      • Anonyymi00060

        Piilotyöpaikat menee hyväveliverkostolle


    • Anonyymi00020

      Tätähän tämä on, ihmisiä ei kiinnosta yhtään työnteko, mutta rahaa pitäisi saada lisää ilman omia ponnisteluja. Sosialistinen suomi on opettanut ihmiset laiskottelemaan ja vaatimaan lisää oikeuksia, mutta mitään velvollisuuksia ei saa asettaa.

      Suomessa kannattaa jättäytyä pois töistä jos bruttopalkka on alle 3000 euroa. Sosiaaliturva on niin hyvä. Yhteiskunta maksaa elämisen.

      • Anonyymi00031

        Oletko hiukan tyhmä.


      • Anonyymi00032

        Sosaaliturva niin hyvä mutta ruokajakeluissa jonot pidentyy toisaalta ku ilmatteeks saa.


      • Vaikutat hieman imbesilliltä.🐟


    • Anonyymi00033

      Tullaan tyhjentään sun kämppä kohta.

      • Anonyymi00034

        Pihalle nostavat kaikki tavarat, mikäpä ei ole nostaessa, kun satanut ei juuri ole.


    • Anonyymi00036

      marisen makaroneista kuten marinin aikaan. Ja aiemminkin

      Eläkeuuno

      • Voix makarooneista tehä kiljua?🤔
        Kaverin puolesta kyselen.🍺


      • Anonyymi00077
        Demokrates kirjoitti:

        Voix makarooneista tehä kiljua?🤔
        Kaverin puolesta kyselen.🍺

        Vedestä, sokerista ja hiivasta, mutta kyllä sinne voi makaroniakin sekaan heittää tai mitä nyt sattuu mieleen juolahtamaan, vaikka kuusenkäpyjä.


    • Anonyymi00037

      Kyllä ovat ikävästi nämä Suomen asiat kuulema.
      Työttömiä ja eläkeläisiä puolet kansasta, loput virolaisia ja muita muuttajia, venäläisiä.
      Velaksi maksetaan. Valtiolla velkaa 200. 000. 000. 000€.

      • Anonyymi00038

        Koivisto sanoi, tarttes tekdä työtä, eikä sossuntuella elää. Kyllähän se sauli niinistö kova bisnesmies ja ulkomaalaisen pääoman keksi esittää, mutta eihän tuosta apua, menivät suomalaisilta omatkin ulkomaan sijoitukset, kuten aina tavallisesti aiemminkin.
        Siinä sitä nyt ollaan, eikä tiedetä mitä pitäisi tehdä.
        Velkoja vaan maksetaan korkojen kera.


    • Anonyymi00039

      Huutele pilville sitten jos ei ole minkäälaista palkkatyötä tarjottavana.

    • Anonyymi00040

      Näin meillä vielä menee. valtio jäädyttää kansalaisten varat tai rajoittaa nostoa.

    • Anonyymi00041

      Sie ja siun tarjottimet.

    • Anonyymi00042

      Tuolla oli että on jopa 7.000 Virolaisiakin toimeentulotuella,
      siis SUOMESSA toimeentulotuella, Suomen verokanta
      maksaa tämänkin vai maksaako Viro mitään Suomelle?
      Ei tietenkään!
      Tyhmä yksinkertainen Suomihan maksaa valheiden eu'llekin
      miljardin joka vuosi ja taitaa Viro saada miljardin tai parikin?
      Että se on kuin Suomi maksaisi vielä toimeentulotukilaistenkin
      lisäksi miljardin Viron kassaan joka vuosi eu'n verokassan kautta!!

      • Anonyymi00063

        Huvä siksi laitankin heidät baarissa maksamaan juomani kun tiedän heidän pummivan maatani


    • Anonyymi00043

      Kaikkia tukiaisten ehtoja pitää ankarasti kiristää. Se olisi pysyvä ratkaisu.

      • Kuolemasi olisi paras lopullinen ratkaisu.☠️👎


    • Anonyymi00045

      Suomi on aneeminen maa, valtavasti työttömiä
      ja myös paljon verokannasta palkan saavia,
      lisäksi paljon eläkeläisiä ja lapsiakin,
      siihen kun lisätään vielä kaikki ihan turhaan Suomeen
      tulleet "Maahanmuuttajat"
      Saadaan katastrofi aikaan niinkuin on nyt käynyt,
      vain velkaraha korkoineen auttaa niinkauan kuin
      sitä saa ja tarpeeksi!!

    • Anonyymi00046

      Rehellisesti sanottuna itsellä ei ole rahkeita seksityöhön. Ehkä joku ämmä voisi kiinnostua en tiedä niistä.

      • Jorma 23 cm.🍆🥚🥚👍♥️


    • Anonyymi00047

      Suomi tarvitsee työperäistä maahanmuuttoa on fakta.

      • Anonyymi00062

        Sanoo kokoomuslainen hyvävelikerholainen, joka ei halua maksaa palkkaa.Kokoomus haluaa kaksiluokkaisen yhteiskunnan: 1. Rikkaat ja heidän 2. Mustat orjat. Persut ja luu keskiluokka kipataan mereen, koska ovat liian kallista työvoimaa 🛑


    • Anonyymi00048

      Maahanmuuton ydin on laatu ei määrä,
      Suomen laatu on pohjalla kun esim.
      Yhdysvallat, Canada ja Australia ovat huipulla.

    • Anonyymi00051

      Ei Ballttian Suomessa mitään töitä ole,
      ihan kuin Virossa!

    • Anonyymi00052

      Tuskin Virossakaan kukaan sanoo Virolaisille: Mee töihin! Mihin?
      Siihen sitten ennen sanoivat että: Suomeeeen!
      Enään eivät sano koska Suomi on kuin Viro!!

    • Anonyymi00053

      Suomi on tosiaan enemmän kuin Viro kuin Ruotsi!
      Kumpaakin muuten haukkuvat Suomessa,
      mutta niin haukkuvat Suomeakin Virossa ja Ruotsissa!
      On aika touhua?!

    • Töihin tai varkaisiin luoja ei laiskoja elätä.🏴‍☠️

    • Anonyymi00054

      Perusongelma taitaa olla se että työttömillä EI OLE RAHAA MENNÄ TÖIHIN.

      Vain miljonääreillä on käteistä mennä töihin.

      • Anonyymi00076

        En ole miljonääri, eikä ole kukaan tainnut minulta rahaa pyytää töihin menemisestä. Päinvastoin, palkka tulee kerran kuussa.


    • Anonyymi00056

      Miksi maksaisin veroja kun en kannata maan nykyistä kehitys suuntaa , kyllä mä jään nukkumaan mielelläni ...... ja ryypiskelen tuet hyvillä mielin , koittakaahan olla ahkeria siellä .

    • Anonyymi00061

      Nämä persut jotka ei halua kuulua yhteiskuntasopimuksen piiriin, eivätkä hyväksy hyvinvointivaltion rakznteutä voisivat kaikki lähteä Suomesta 🧋🧋🧋

    • Anonyymi00065

      Pienmenoilla saattaa elää.

    • Anonyymi00069

      miljonäärit pakkotöihin ja rahat poia.. laiskueilta, miljonääreiltä

    • Anonyymi00071

      Vuokravelvolliset pihalle jos elkäkelpoiset eläkkeelle!

    • Anonyymi00074

      Persuja vituttaa työttömät siksi, koska huono omatunto omasta ahneudesta.Eivät halua minkäänlaista muistutusta siitä, että maassa on nälkää näkeviä

    • Anonyymi00075

      Ai töihi. No mä olin töis 10 päivää ja sain palkan käteen. Nyt ei ole duunia mutta niitä tulee.

    • Anonyymi00078

      Työtön istuu kotona ja pyörittelee peukaloita sitten sanoo oon lähettäny satoja työhakemuksia ni ei se noin mene vaan tarvii rakentaa sosiaalisia verkostoja vaikka harrastustusten myötä joku mainitsi joskus urheiluseurat,makkaran myyntiin,järkkäri,talkoot.

      • Anonyymi00079

        Ethän sinäkään mitään muuta tee. Pyöritä peukaloita joskus vastapäivään niin saat vaihtelua.


      • Anonyymi00089

        Ei saa harrastaa mitään.Se katsotaan työnteooksi, eikä ole edes varaa harrastaa mitään.Luuletko että työttömät menee harrastuksiin tutustumaan uusiin ihmisiin" moi mä oon työtön" teiltä puuttuu rralismi kokonaan, ettekä ymmärrä työttömän arkea.Pystyttekö ymmärtämäqn, että jos työtön menee päiväksikin puuhiin, mitkä voi laskea työksi, siitä voi menettää ruokarahansa? Jos haluatte aktivoida työttömiä niin että pääsevät harrastuksiin ja puuhiin, ilman että menettää ruokarahansa laittakaa kansalaisaloitteita.


    • Anonyymi00080

      Menisit töihin.

    • Anonyymi00081

      Kaikki ansioton arvon nousu on leikattava yhteiskunnan hyväksi: kaikkien hyväksi, ensisijaisesti niiden, jotka kärsivät.

      Kärsiviä pidä käyttää hyväksi, niin kuin nyt. Tässä kohtaa aita on kaikista matalin,
      eivät pysty pitää omistaa asioistaan huolta.

      Eikö ole vähän nurjaa ja ilkeä mielistä siellä taustalla, jotka valtaa käyttävät?

      Pervoilu ei ole kaunista.

    • Anonyymi00082

      Mihin vitun töihin,kun kunnollisia paikkoja ei ole.

      • Anonyymi00087

        Sinulle sopisi puhelinmyyntityö ja kaikki jättää vastaamatta.


    • Anonyymi00083

      Avoimet työpaikat täyttyvät koko ajan. Mitä enemmän avoimia työpaikkoja, sitä enemmän uusia työntekijöitä. Tätä sanotaan rekrytoimiseksi.

      Työtömien määrä kertoo vain yhteiskunnan tehokkuudesta, automaatiosta ja itsepalvelusta. Työttömien huonosti voiminen kertoo ettemme osaa suhtautua nykyaikaan.

    • Anonyymi00084

      Täytyy palkata uusia työnvälittäjiä ja pistää loput taiteilija eläkkeelle 3000kk

    • Anonyymi00085

      Ei tässä Wittu-maassa töitä ole!!

      • Anonyymi00099

        On vaikka miten paljon. Älä usko valemedioita.


    • Anonyymi00092

      Jos on varaa ryypiskellä, on se ihan ok. Ei kannata hakea kela-tukia silloin. Ne on tarkoitettu työttömille työnhakijoille. Niitä on kuitenkin se suuri enemmistö.

    • Anonyymi00093

      Tietenkään sellaisena päivänä kun ryyppää, ei ole työkuntoinen. Eikä ole oikeutettu tukeen.Onko työvoimatoimistoissa puhalluskokeet?

    • Anonyymi00094

      "Työ löytää tekijänsä". Sanoi vanha kansa.

    • Anonyymi00096

      Miten niin ei tarvii tarjottimella tuoda? Kyllä mun mielestä tarvii. Ja sitten limousine-kyyti työpaikalle. Siellä otan työn vastaan jos huvittaa.

    • Anonyymi00098

      Muistakaa tämä avus kun vaalit tulee ja äänestätte. (( PETOSJYTKY)) Saksikäsipetturi.

    • Anonyymi00102

      Tuolla on että Ruotsissa on 500.000 mijonääriä
      kun Suomessa on sama 500.000 työtöntä!

    • Anonyymi00103

      Nipuset erittää jatkuvasti teki niin tai näin.

    • Anonyymi00104

      Suomessa työttömyys 12% pop. 5.5 milj.
      Yhdysvalloissa 4% 350 milj.
      Ameriikassa taotaan urakalla rahaa valtion kassaan,
      tuottaa myös öljyä enemmän kuin Saudi Arabia
      eikä Suomi tuota yhtään öljyä.

      • Anonyymi00105

        Kyllä me tuotetaan jäteöljyä jalostettavaksi ja puun tuotannossa ollaan ykkösiä.


    • Anonyymi00107

      Ei täällä itä Euroopassa mitään töitä ole
      maahan on vararikossa ihan kuin Virokin.

    • Anonyymi00108

      Satojatuhansia työttömiä, ja kymmeniätuhansia avoimia työpaikkoja. "Mee töhin!". Matikka jäi peruskoulutasolle ja oma työpaikka saatu elämämkoulu-tutkinnolla? Karma tulee vastaan sinulle.

      • Anonyymi00113

        Et sinä tarvitse kuin yhden työpaikan. Ei sinun työsaantiasi estä, että joku toinen on työttömänä.


      • Anonyymi00124

        Turhaan näille täällä faktoja kerrot. Jokasella oma agendansa ja tosiasiat ei sinne uppoa.


    • Anonyymi00109

      Kerro osoite, minne ihmiset voivat alkaa tulemaan? Paljonko maksat tunnissa ja montako tuntia viikossa tarjoat tekemistä?

      • Anonyymi00114

        Kysele työnantajilta, älä suomi24:lla. Töitä löytyy helposti, jos jotain hyödyllistä osaa. Useimmat ovat töitä löytäneet.


      • Anonyymi00125
        Anonyymi00114 kirjoitti:

        Kysele työnantajilta, älä suomi24:lla. Töitä löytyy helposti, jos jotain hyödyllistä osaa. Useimmat ovat töitä löytäneet.

        Vau. Vai löytyy töitä helposti.


    • Anonyymi00110

      Itse ne työpaikat on etsittävä ei niitä tarjottimella tuoda.Luoda sosiaalisia verkostoja.Yks ukkeli hommas kaverille työpaikan mutta tyyppi ei viihtynytkään ni tämä joka järjesti paikan ni sano ettei koskaan enään neuvo ketään työpaikassa.

      • Anonyymi00115

        Kerro osoitteesi, että ihmiset voivat tulla itse. Eivät he tarvitse mitään hopealusikkaa tai tarjotinta, elleivät ole sen alan ammattilaisia. Ja, jos työväki ei viihdy, voi katsoa peiliin, miksi homma ei pelaa. On eri roolit työnantajan, joka kantaa ja jakaa vastuuta ja työntekijän, jotka kantavat jaettua vastuuta. Jos ei sitten neuvo mitä tehdään, miksi tehdään ja miten tehdään ei voi odottaa, että asiat toimivat siten, että ne kehittyvät. Mikä taas on syynä siihen, että tilanne on se, mikä se on.


      • Anonyymi00117

        Välityksen kautta en saanut yhtä ainoaa työpaikkaa vaan ne järjestyivät kavereiden kanssa käytyjen, tavallisten keskustelujen yhteydessä saaduista impulsseista.
        Kuka oli töissä missäkin ja heidän tuttaviensa työkokemuksien pohjalta hahmottui kuva kunkin työpaikan tilanteesta ja tarpeista.
        Oli helppo valmitella kyselyä ottamalla enemmän selvää ko. firman tilanteesta, organisatiosta yms.
        Suunnittelin valmiiksi mitä minulla olisi tarjota tuohon tilanteeseen. Etukäteen en asettanut mitään muuta reunehtoa kuin sen, että yrityksessä sovelletaan alan työehtosopimusta ja sekin tuli esiin kun keskustelun loppupuolella palkkaus tuli puheeksi. Vastaukseni: Talolla lienee oma palkkapolitiikkansa ja oletan, että sitä sovelletaan myös minuun ainakin viimeistään 3kk:n kokemuksen jälkeen tapahtuvan luokituksen tarkistamisen jälkeen.
        Kokemuksia tuli äärestä toiseen. Suuremmissa yrityksissä oli ehdoton luokitus- ja palkkapolitiikka. Pienissä siitä keskusteltiin ja sovittiin.


    • Anonyymi00116

      Olet wittumainen maa nykyään!
      Olet sellainen suuria puhuva, hienoja puhuva
      mutta teet vastoin, petät kansaa.
      Pieni osa kansasta luopioita jotka Unionin juoksupoikia.
      Vaaran aiheuttajia suurelle enemmistölle sekä maan sisältä
      että ulkoa, sinä pettävä luopio!

    • Anonyymi00118

      Ansiosidonnainen riitti mainiosti. Keskustan, rannassa sijaisevan sijaitsevan kerrostalon kolmion kustannus 52€/kk ja lisäksi kulutusmaksut.
      Kaikki muukin halpaa. Myös se mitä suuhunsa kaataa.

      • Anonyymi00119

        Apina


    • Anonyymi00120

      Mulle on aina tuotu työt tarjottimella kotiin joten en kai nyt helvetti sentään ala liikkua sohvalta!

    • Anonyymi00121

      Kyllä ihmisillä pitää saada olla oikeus tehdä asioita nakkimakkaroidensa eteen. Suurimmalla osalla on koulutukset, useat ammatit jne.

    • Anonyymi00123

      Työtä tekevät työttömiksi!!

      Työttömät voittaa!!

    • Anonyymi00128

      Työpaikkoja pitää kysellä Purralta ja Juusolta, nehän varmaan tietää kun käskivät mennä töihin. Tietääkö joku numerot joihin soittaa, laittakaa tänne niin soitetaan kaikki niihin.

    • Anonyymi00129

      Miksi nämä trollialoitukset saavat aina näin paljon vastauksia? Sitä ihmettelen. Ei minulla muuta.

    • Anonyymi00132

      Työnantaja työllistää, ei kukaan muu. Ei valtio eikä kunta elleivät ole työnantajia. Työttömät ovat työnhakijoita. Avoimet työpaikathan täyttyvät koko ajan. Missä ovat ne paikat joihin "voi mennä töihin"? Kukaan ei ole toistaiseksi sitä kertonut.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      132
      948
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe