Työttömät perhana töihin eikä vaan marista työttömyyskorvauksilla ettei rahat riitä.Ai jaa että se työpaikka tarvii oikeen tarjottimella tuoda.
Työttömät töihin
126
960
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ai sinä olet työtön. No niin minäkin.
- Anonyymi00002
Mamut ja Paperittomat-Paskiaiset -Jää aamulla - NUKKUMAAN -
- Ja muut menee töihin -- Anonyymi00106
Mut niillä on aina rahaa niin ei tarvitse töitä.
- Anonyymi00005
Eläkeläinen tarjottimella housut kintuissa&omena suussa🤢
- Anonyymi00006
Työttömät taloyhtiöissä voivat viedä nuortenkin eläkeläisten roskapussit.Notkuminen loputtava.Muut menevät töihin mutta työttömät jäävät nukkumaan.
- Anonyymi00008
Hih, Suomi nousuun. Sannin olis kantsinu jäädä nukkumaan. Meillä kaikilla olis asiat paremmin.
nimim. päivystys sadan kilometrin päässä - Anonyymi00021
Älä sönkötä apina. Olen pitkäaikaistyötön ja meidän rapusta lähden ekana päivän askareisiin säästä riippuen klo4-6. Pyörällä liikun maaliskuun puolivälistä joulukuulle kunnes tulee teille kuuraa ja jäätä. Turpa kiinni kun et tunne kuin itsesi kaltaisia.
- Anonyymi00026
Anonyymi00021 kirjoitti:
Älä sönkötä apina. Olen pitkäaikaistyötön ja meidän rapusta lähden ekana päivän askareisiin säästä riippuen klo4-6. Pyörällä liikun maaliskuun puolivälistä joulukuulle kunnes tulee teille kuuraa ja jäätä. Turpa kiinni kun et tunne kuin itsesi kaltaisia.
Hah hah päivän askareisiin juu 4-6 aikaan no no todellisuudessa pieret sängyssä.
- Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
Hah hah päivän askareisiin juu 4-6 aikaan no no todellisuudessa pieret sängyssä.
Huolehdin 86v äidistäni. hoidan myös hänen siirtolapuutarhapalstastastaan. Palkattomat työpäivät kestää 2-8 tuntia. Olen myös hälytysvalmiudessa 24/7, jos äidille sattuu jotain. Jos hän ei vastaa puhelimeen tai viestiin, käyn häntä katsomassa, homma jatkunut vuodesta 2015.
- Anonyymi00055
Ilmaista orjatyövoimaa ei tueta.Työstä on aina maksettava palkka.
- Anonyymi00057
Anonyymi00029 kirjoitti:
Huolehdin 86v äidistäni. hoidan myös hänen siirtolapuutarhapalstastastaan. Palkattomat työpäivät kestää 2-8 tuntia. Olen myös hälytysvalmiudessa 24/7, jos äidille sattuu jotain. Jos hän ei vastaa puhelimeen tai viestiin, käyn häntä katsomassa, homma jatkunut vuodesta 2015.
Teet rikoksen jos olet työttömyysetuudella.Te-toimisto kieltää sinua nimenomaan tekemästä töitä.Mikään ei ole sallittua.Te-toimisto on nilenomaan ankarasti kieltänyt kaiken työnteon josta voisi saada rahaa 👮♂️
- Anonyymi00068
Työttömät saavat nukkua rauhassa.Häudassa tosin kerkee nukkumaan vielä enemmän.Nukkuminen on kuin laittaisi rahaa pankkiin.Yleensä työttömän arki on sitä ettei uskalla edes silmää avata, koska ei roitä rahaa ruokaan. ♨️
- Anonyymi00070
Anonyymi00026 kirjoitti:
Hah hah päivän askareisiin juu 4-6 aikaan no no todellisuudessa pieret sängyssä.
Työttömällä ei ole varaa matkistaa.Koten jos haluaa kaupungille joutuu polkemaan niin monta kilsaa että voi mennä 3 tuntia.
Mene sinä läski lenkille Sinulla on liikaa persu-ihraa - Anonyymi00095
On se perkele että ei saa edes nukkua rauhassa. Se vois noi töihi menijät töihin lähtiessään kerätä roskapussit rappukäytävästä ja hipsutella hiljaa sinne töihin ettei aina herätä nukkuviaa lähtiessään.
- Anonyymi00097
Anonyymi00057 kirjoitti:
Teet rikoksen jos olet työttömyysetuudella.Te-toimisto kieltää sinua nimenomaan tekemästä töitä.Mikään ei ole sallittua.Te-toimisto on nilenomaan ankarasti kieltänyt kaiken työnteon josta voisi saada rahaa 👮♂️
No enpä saa rahaa apina enkä ole työkkärissä työnhakijana, sinä äärimmäisen ilkeä ihminen.
- Anonyymi00007
Ihmettelen työttömän kadehtimista.
Monissa muissa maissa kadehditaan menestyjiä.
Niitä, joille rahaa tuodaan tarjottimella ilman ettei itse tarvi sormea nostaa.
Minun käy sääliksi ihmisiä, joitten osaaminen menee hukkaan ja joita haukutaan maan talouden huonosta hoidosta, kun eivät edes risuja kerää!- Anonyymi00015
Työttömien ei tarvitse sormeakaan nostaa rahaa saadakseen. Sehän se ongelma on.
- Anonyymi00030
Anonyymi00015 kirjoitti:
Työttömien ei tarvitse sormeakaan nostaa rahaa saadakseen. Sehän se ongelma on.
Mitä se sulle kuuluu? Hanki elämä.
- Anonyymi00058
Yrittävät nostaa olematonta arvoaan haukkumalla muita ja nokkimalla kuin kanat. Lyövät lyötyjä. Sadisteja.Nämä ovat niitä entisiä koulukiusaajia eli sadisteja. 👍
- Anonyymi00073
Anonyymi00015 kirjoitti:
Työttömien ei tarvitse sormeakaan nostaa rahaa saadakseen. Sehän se ongelma on.
Eipä ne suojatyöpaikoissakaan mitään tee
Anonyymi00015 kirjoitti:
Työttömien ei tarvitse sormeakaan nostaa rahaa saadakseen. Sehän se ongelma on.
Voi helevetti. Mikään ei kiellä sinua jäämästä nauttimaan tästä onnesta. Mikset jää?
- Anonyymi00086
Anonyymi00015 kirjoitti:
Työttömien ei tarvitse sormeakaan nostaa rahaa saadakseen. Sehän se ongelma on.
Mieheni oli työtön. Briteissä sanottaisiin 'between jobs', koska se ei ole pysyvä olotila. Silti maksut tulevat niinkuin ennenkin. Työttömyys kesti 5 kk. Yhden palkalla elettiin ja maksettiin asuntolainaakin. Siihen aikaan työttömyyskorvauksia sai odottaa. Sitten kun ne tulivat kolmen kuukauden päästä, ostettiin niillä rahoilla pieni auto,600 euroa. Että pystyi hakemaan työpaikkaa kauempaakin eikä vaan kotikaupungista.
Se että työikäisiä tuetaan pahimman yli turvaa työttömän toimeentulon työnhaun aikana. Se on sosiaaliturvajärjestelmän osa, joka auttaa kattamaan elinkustannuksia silloin, kun palkkatuloa ei ole. Jos sitä ei olisi, oltais kuin Venäjällä. Harmaata taloutta, salakujetusta,trokaamista, varastamista ?? ainakin sellaista kuuluu olevan maissa, joissa ei ole sosiaaliturvaa.
Yhteiskunnn vakauden takiahan heikoimmista on tavattu pitää huolta eikä heti tapettu, jos ei tuota. - Anonyymi00100
Anonyymi00015 kirjoitti:
Työttömien ei tarvitse sormeakaan nostaa rahaa saadakseen. Sehän se ongelma on.
Voit itse ryhtyä työttömäksi , sun ei tarvi enää kärvistellä kuinka työttömät vie sun verorahat. Voit nauttia sohvalla makaamisesta, pitkään nukkumisesta, näet kuinka ihanaa ja helppoa on työttömän elämä! Tartu asiaan!
- Anonyymi00130
'Niitä, joille rahaa tuodaan tarjottimella ilman ettei itse tarvi sormea nostaa'
ja näitähän riittää:
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011370536.html
sopeutumattomia.
ns. tavllinen jos jää pois/poistetaan työstään, niin johan kyykytetään/leikataan ja lakkautetaan ja annetaan ymmärtää etton jotain vikaa kunnet hae työpaikkoja tarpeeks.
Eikähän ne vähät työpaikat ainakaan lisäänny, eläkeikiä nostamalla.
Mutta yhteiskunta olisi monelle parempi paikkai, jos ko. varat ohjattaisiin tarvitseville, eikä monimiljonääreille.
- Anonyymi00009
Kuka mukamas työttömiä persaukisia ruokajakeluissa kadehtii.Työttömät on yhteiskunnan loisia.
- Anonyymi00059
Persut ovat loisia.Syövät makkaraa,polttavat tupakkaa, juovat kaljaa ja aiheuttavat itselleen kalliita elämäntapasairauksia, joita sitten hoidetaan yleisessä terveydenhuollossa.
Ylös ja lenkille läski-persu!! - Anonyymi00066
Demokrates kirjoitti:
Mummos on loinen.🎃
Se on hyvin mahdollista että hänen mummo oli loinen.Minunkin mummoni oli kotiäiti.
- Anonyymi00088
Hei, työvoimareservi pitää palkat alhaisina! Siitä on työnantajille hyötyä. Ei tarvi pitää työläistä enää ihmisenä. Pois vaan, Oven takan on jono.
- Anonyymi00010
Jaa mihin töihin??
- Anonyymi00012
Ei tässä Virolaisessa paska maassa mitään töitä ole!
Ei kohta edes Virolaisillekkaan, ovat jo nyt toimeentulotuella
ja Suomalaiset maksaa, työttömät ja muut!
Aneeminen itä-Eurooppalainen Suomi joka vain puhuu
hienoja ja kovia, siis paskaa!! - Anonyymi00013
Lehdessä oli kuvia sotkuisista tienvarsien levähdyspaikoista, miksi ihmeessä
Maassa on 500.000 t yötöntä. Heidän tukiensa pitää olla vaan vastikkeellisia.
Työtä tekemättömälle vain alhaista perustukea ja mitä enemmän työpalvelua
niin sitä enemmän tukieuroja saisi. Se olsi rehtiä meininkiä.- Anonyymi00027
Niin että sinä ja kaltaisesi voitte jatkaa roskien heittelyä.
- Anonyymi00090
Olishan se hienoa, jos tekemällä jotain saisi rahaa!
Tavallisesti sitä sanotaan palkkatyöksi.
Sosiaaliturvan kantaa vaikean ajan yli. Elävänä. Usein.
Se rajoittaa elämän aika basic olotilaan, usein aiheuttaa masennusta, mitä useampi hylky,sitä syvemmälle uppoaa.
- Anonyymi00014
Tuo vastikkeellisuus pitäisi tulla kylläkin.Aikoinaan mielisairaaloissa oli 3 tuntia työpalvelua niin se vastas 8tunnin työpäivää.
- Anonyymi00016
Valtion ja kuntien pitäisi ottaa vastuu aiheuttamastaan suurtyöttömyydestä. Minimi työttömyyskorvaus vastaa yhtä tai kahta työpäivää viikossa tai kuukautta vuodessa. Sen verran pitäisi julkisen puolen tarjota palkkatyötä halukkaille. Julkiset menot eivät kasvaisi. Kansalaiset tulot eivät kasvaisi, mutta hän ei olisi enää työtön, vaan osa-aikatyötä tekevä köyhä. Verotulot hiukan pienenisivät, koska minitöistä ei juuri mene veroja, kun taas työttömyyskorvauksesta 20%!
- Anonyymi00035
Anonyymi00016 kirjoitti:
Valtion ja kuntien pitäisi ottaa vastuu aiheuttamastaan suurtyöttömyydestä. Minimi työttömyyskorvaus vastaa yhtä tai kahta työpäivää viikossa tai kuukautta vuodessa. Sen verran pitäisi julkisen puolen tarjota palkkatyötä halukkaille. Julkiset menot eivät kasvaisi. Kansalaiset tulot eivät kasvaisi, mutta hän ei olisi enää työtön, vaan osa-aikatyötä tekevä köyhä. Verotulot hiukan pienenisivät, koska minitöistä ei juuri mene veroja, kun taas työttömyyskorvauksesta 20%!
Eli henkilö saisi jokseenkin saman rahan, mutta tekisi työtä sen vastineeksi? Kuulostaa hyvälle.
- Anonyymi00091
Anonyymi00016 kirjoitti:
Valtion ja kuntien pitäisi ottaa vastuu aiheuttamastaan suurtyöttömyydestä. Minimi työttömyyskorvaus vastaa yhtä tai kahta työpäivää viikossa tai kuukautta vuodessa. Sen verran pitäisi julkisen puolen tarjota palkkatyötä halukkaille. Julkiset menot eivät kasvaisi. Kansalaiset tulot eivät kasvaisi, mutta hän ei olisi enää työtön, vaan osa-aikatyötä tekevä köyhä. Verotulot hiukan pienenisivät, koska minitöistä ei juuri mene veroja, kun taas työttömyyskorvauksesta 20%!
Ei valtio ole vastuussa työttömyydestä. Valtion vain laastaroi yritysmaailman mokia.
Jos yrittäjät maksais verovelkansa 4,5 miljardia, ei oltais niin tiukilla. - Anonyymi00101
Vastikkeellisuus on ollut jo 20 vuotta. Sulta näemmä faktat menee sivu suun.
- Anonyymi00017
Vai niin! Etkö ole huomannut, että Suomessa ei työpaikkoja riitä kaikille halukkaille, vaan on työpaikkoista noin 350.000 kpl vajausta. Siis työpaikkoja ei riitä kaikille. Se on hallitus, joka huolehtii. että työpaikka pitäisi löytyä kaikille työttömille. No, haukkuu se koirakin joskus väärää puuta! Niin tässäkin!
- Anonyymi00028
Useimmat ovat kuitenkin työpaikan löytäneet.
- Anonyymi00122
Anonyymi00028 kirjoitti:
Useimmat ovat kuitenkin työpaikan löytäneet.
On vai? Vai näitkö sittenkin unta?
- Anonyymi00018
Suomessa on paljon ns. piilotyöpaikkoja. Jos haluaa töitä. sitä pitää kysyä suoraan työpaikoista. Sillä tavalla saa helpoiten oikeaa palkkatyötä. Työnantajat arvostavat sitä, että on aktiivinen ja tulee itse kysymään työpaikkaa. Mediassa on ollut monta kertaa juttuja siitä, että yrittäjät eivät laita enää avoimia työpaikkoja julkiseen hakuun, koska hakemuksia tulee liikaa pakkotyönhaun vuoksi. Sen sijaan he palkkaavat kyllä uusia työntekijöitä jos tarvitsevat ja työtön tulee itse kysymään työtä.
- Anonyymi00019
En tarvitse työtä vaan rahaa
Tupapölvästi, savo. - Anonyymi00044
Olen saanut kaikki työpaikkani tuolla menetelmällä.
Kavereiden juttujen perusteella. Paikallislehden uutisoinnin aktivoimana.
Kerran mielenkiinnosta tuotetta kohtaan. Jatkuvalämmitteisen puukiukaan valmistus.
Pk-putiikin omistaja / johtaja testasi minut. Kuormalavalla oli pino esisärmättyjä tulipesäaihioita. Tirehtööri antoi tehtäväkseni siirtää ne viereiselle lavalle. Arvasin juonen.
Oli treenannut painonoston kisoja varten joten arvioin voimilleni sopivan pinkan korkeuden. Otin tanakan otteen paljaita käsiäni varjellen. Tartuin valitsemani paksuiseen osaan. Ote oli sopivasti noin polvikorkeudella. Nostin nivaskan käsieni varaan. Käännyin tirehtöörin puoleen ilman jalkojen siirtoa ja kysyin "mihis nää piti siirtää"? Tirehtööri sanoi, paa ne takasin ja tuu huomenna töihin klo 7:ksi.
Oli ainoa työpaikka jossa puolen vuoden kuluttua palkkaani nostettiin pyytämättä.
Muissa paikoissa ei tarvinnut antaa näyttöä. - Anonyymi00060
Piilotyöpaikat menee hyväveliverkostolle
- Anonyymi00020
Tätähän tämä on, ihmisiä ei kiinnosta yhtään työnteko, mutta rahaa pitäisi saada lisää ilman omia ponnisteluja. Sosialistinen suomi on opettanut ihmiset laiskottelemaan ja vaatimaan lisää oikeuksia, mutta mitään velvollisuuksia ei saa asettaa.
Suomessa kannattaa jättäytyä pois töistä jos bruttopalkka on alle 3000 euroa. Sosiaaliturva on niin hyvä. Yhteiskunta maksaa elämisen.- Anonyymi00031
Oletko hiukan tyhmä.
- Anonyymi00032
Sosaaliturva niin hyvä mutta ruokajakeluissa jonot pidentyy toisaalta ku ilmatteeks saa.
- Anonyymi00033
Tullaan tyhjentään sun kämppä kohta.
- Anonyymi00034
Pihalle nostavat kaikki tavarat, mikäpä ei ole nostaessa, kun satanut ei juuri ole.
- Anonyymi00036
marisen makaroneista kuten marinin aikaan. Ja aiemminkin
Eläkeuuno- Anonyymi00077
Demokrates kirjoitti:
Voix makarooneista tehä kiljua?🤔
Kaverin puolesta kyselen.🍺Vedestä, sokerista ja hiivasta, mutta kyllä sinne voi makaroniakin sekaan heittää tai mitä nyt sattuu mieleen juolahtamaan, vaikka kuusenkäpyjä.
- Anonyymi00037
Kyllä ovat ikävästi nämä Suomen asiat kuulema.
Työttömiä ja eläkeläisiä puolet kansasta, loput virolaisia ja muita muuttajia, venäläisiä.
Velaksi maksetaan. Valtiolla velkaa 200. 000. 000. 000€.- Anonyymi00038
Koivisto sanoi, tarttes tekdä työtä, eikä sossuntuella elää. Kyllähän se sauli niinistö kova bisnesmies ja ulkomaalaisen pääoman keksi esittää, mutta eihän tuosta apua, menivät suomalaisilta omatkin ulkomaan sijoitukset, kuten aina tavallisesti aiemminkin.
Siinä sitä nyt ollaan, eikä tiedetä mitä pitäisi tehdä.
Velkoja vaan maksetaan korkojen kera.
- Anonyymi00039
Huutele pilville sitten jos ei ole minkäälaista palkkatyötä tarjottavana.
- Anonyymi00040
Näin meillä vielä menee. valtio jäädyttää kansalaisten varat tai rajoittaa nostoa.
- Anonyymi00041
Sie ja siun tarjottimet.
- Anonyymi00042
Tuolla oli että on jopa 7.000 Virolaisiakin toimeentulotuella,
siis SUOMESSA toimeentulotuella, Suomen verokanta
maksaa tämänkin vai maksaako Viro mitään Suomelle?
Ei tietenkään!
Tyhmä yksinkertainen Suomihan maksaa valheiden eu'llekin
miljardin joka vuosi ja taitaa Viro saada miljardin tai parikin?
Että se on kuin Suomi maksaisi vielä toimeentulotukilaistenkin
lisäksi miljardin Viron kassaan joka vuosi eu'n verokassan kautta!!- Anonyymi00063
Huvä siksi laitankin heidät baarissa maksamaan juomani kun tiedän heidän pummivan maatani
- Anonyymi00043
Kaikkia tukiaisten ehtoja pitää ankarasti kiristää. Se olisi pysyvä ratkaisu.
- Anonyymi00045
Suomi on aneeminen maa, valtavasti työttömiä
ja myös paljon verokannasta palkan saavia,
lisäksi paljon eläkeläisiä ja lapsiakin,
siihen kun lisätään vielä kaikki ihan turhaan Suomeen
tulleet "Maahanmuuttajat"
Saadaan katastrofi aikaan niinkuin on nyt käynyt,
vain velkaraha korkoineen auttaa niinkauan kuin
sitä saa ja tarpeeksi!! - Anonyymi00046
Rehellisesti sanottuna itsellä ei ole rahkeita seksityöhön. Ehkä joku ämmä voisi kiinnostua en tiedä niistä.
- Anonyymi00047
Suomi tarvitsee työperäistä maahanmuuttoa on fakta.
- Anonyymi00062
Sanoo kokoomuslainen hyvävelikerholainen, joka ei halua maksaa palkkaa.Kokoomus haluaa kaksiluokkaisen yhteiskunnan: 1. Rikkaat ja heidän 2. Mustat orjat. Persut ja luu keskiluokka kipataan mereen, koska ovat liian kallista työvoimaa 🛑
- Anonyymi00048
Maahanmuuton ydin on laatu ei määrä,
Suomen laatu on pohjalla kun esim.
Yhdysvallat, Canada ja Australia ovat huipulla. - Anonyymi00051
Ei Ballttian Suomessa mitään töitä ole,
ihan kuin Virossa! - Anonyymi00052
Tuskin Virossakaan kukaan sanoo Virolaisille: Mee töihin! Mihin?
Siihen sitten ennen sanoivat että: Suomeeeen!
Enään eivät sano koska Suomi on kuin Viro!! - Anonyymi00053
Suomi on tosiaan enemmän kuin Viro kuin Ruotsi!
Kumpaakin muuten haukkuvat Suomessa,
mutta niin haukkuvat Suomeakin Virossa ja Ruotsissa!
On aika touhua?! Töihin tai varkaisiin luoja ei laiskoja elätä.🏴☠️
- Anonyymi00054
Perusongelma taitaa olla se että työttömillä EI OLE RAHAA MENNÄ TÖIHIN.
Vain miljonääreillä on käteistä mennä töihin.- Anonyymi00076
En ole miljonääri, eikä ole kukaan tainnut minulta rahaa pyytää töihin menemisestä. Päinvastoin, palkka tulee kerran kuussa.
- Anonyymi00056
Miksi maksaisin veroja kun en kannata maan nykyistä kehitys suuntaa , kyllä mä jään nukkumaan mielelläni ...... ja ryypiskelen tuet hyvillä mielin , koittakaahan olla ahkeria siellä .
- Anonyymi00061
Nämä persut jotka ei halua kuulua yhteiskuntasopimuksen piiriin, eivätkä hyväksy hyvinvointivaltion rakznteutä voisivat kaikki lähteä Suomesta 🧋🧋🧋
- Anonyymi00065
Pienmenoilla saattaa elää.
- Anonyymi00069
miljonäärit pakkotöihin ja rahat poia.. laiskueilta, miljonääreiltä
- Anonyymi00071
Vuokravelvolliset pihalle jos elkäkelpoiset eläkkeelle!
- Anonyymi00074
Persuja vituttaa työttömät siksi, koska huono omatunto omasta ahneudesta.Eivät halua minkäänlaista muistutusta siitä, että maassa on nälkää näkeviä
- Anonyymi00075
Ai töihi. No mä olin töis 10 päivää ja sain palkan käteen. Nyt ei ole duunia mutta niitä tulee.
- Anonyymi00078
Työtön istuu kotona ja pyörittelee peukaloita sitten sanoo oon lähettäny satoja työhakemuksia ni ei se noin mene vaan tarvii rakentaa sosiaalisia verkostoja vaikka harrastustusten myötä joku mainitsi joskus urheiluseurat,makkaran myyntiin,järkkäri,talkoot.
- Anonyymi00079
Ethän sinäkään mitään muuta tee. Pyöritä peukaloita joskus vastapäivään niin saat vaihtelua.
- Anonyymi00089
Ei saa harrastaa mitään.Se katsotaan työnteooksi, eikä ole edes varaa harrastaa mitään.Luuletko että työttömät menee harrastuksiin tutustumaan uusiin ihmisiin" moi mä oon työtön" teiltä puuttuu rralismi kokonaan, ettekä ymmärrä työttömän arkea.Pystyttekö ymmärtämäqn, että jos työtön menee päiväksikin puuhiin, mitkä voi laskea työksi, siitä voi menettää ruokarahansa? Jos haluatte aktivoida työttömiä niin että pääsevät harrastuksiin ja puuhiin, ilman että menettää ruokarahansa laittakaa kansalaisaloitteita.
- Anonyymi00080
Menisit töihin.
- Anonyymi00081
Kaikki ansioton arvon nousu on leikattava yhteiskunnan hyväksi: kaikkien hyväksi, ensisijaisesti niiden, jotka kärsivät.
Kärsiviä pidä käyttää hyväksi, niin kuin nyt. Tässä kohtaa aita on kaikista matalin,
eivät pysty pitää omistaa asioistaan huolta.
Eikö ole vähän nurjaa ja ilkeä mielistä siellä taustalla, jotka valtaa käyttävät?
Pervoilu ei ole kaunista. - Anonyymi00082
Mihin vitun töihin,kun kunnollisia paikkoja ei ole.
- Anonyymi00087
Sinulle sopisi puhelinmyyntityö ja kaikki jättää vastaamatta.
- Anonyymi00083
Avoimet työpaikat täyttyvät koko ajan. Mitä enemmän avoimia työpaikkoja, sitä enemmän uusia työntekijöitä. Tätä sanotaan rekrytoimiseksi.
Työtömien määrä kertoo vain yhteiskunnan tehokkuudesta, automaatiosta ja itsepalvelusta. Työttömien huonosti voiminen kertoo ettemme osaa suhtautua nykyaikaan. - Anonyymi00084
Täytyy palkata uusia työnvälittäjiä ja pistää loput taiteilija eläkkeelle 3000kk
- Anonyymi00085
Ei tässä Wittu-maassa töitä ole!!
- Anonyymi00099
On vaikka miten paljon. Älä usko valemedioita.
- Anonyymi00092
Jos on varaa ryypiskellä, on se ihan ok. Ei kannata hakea kela-tukia silloin. Ne on tarkoitettu työttömille työnhakijoille. Niitä on kuitenkin se suuri enemmistö.
- Anonyymi00093
Tietenkään sellaisena päivänä kun ryyppää, ei ole työkuntoinen. Eikä ole oikeutettu tukeen.Onko työvoimatoimistoissa puhalluskokeet?
- Anonyymi00094
"Työ löytää tekijänsä". Sanoi vanha kansa.
- Anonyymi00096
Miten niin ei tarvii tarjottimella tuoda? Kyllä mun mielestä tarvii. Ja sitten limousine-kyyti työpaikalle. Siellä otan työn vastaan jos huvittaa.
- Anonyymi00098
Muistakaa tämä avus kun vaalit tulee ja äänestätte. (( PETOSJYTKY)) Saksikäsipetturi.
- Anonyymi00102
Tuolla on että Ruotsissa on 500.000 mijonääriä
kun Suomessa on sama 500.000 työtöntä! - Anonyymi00103
Nipuset erittää jatkuvasti teki niin tai näin.
- Anonyymi00104
Suomessa työttömyys 12% pop. 5.5 milj.
Yhdysvalloissa 4% 350 milj.
Ameriikassa taotaan urakalla rahaa valtion kassaan,
tuottaa myös öljyä enemmän kuin Saudi Arabia
eikä Suomi tuota yhtään öljyä.- Anonyymi00105
Kyllä me tuotetaan jäteöljyä jalostettavaksi ja puun tuotannossa ollaan ykkösiä.
- Anonyymi00107
Ei täällä itä Euroopassa mitään töitä ole
maahan on vararikossa ihan kuin Virokin. - Anonyymi00108
Satojatuhansia työttömiä, ja kymmeniätuhansia avoimia työpaikkoja. "Mee töhin!". Matikka jäi peruskoulutasolle ja oma työpaikka saatu elämämkoulu-tutkinnolla? Karma tulee vastaan sinulle.
- Anonyymi00113
Et sinä tarvitse kuin yhden työpaikan. Ei sinun työsaantiasi estä, että joku toinen on työttömänä.
- Anonyymi00124
Turhaan näille täällä faktoja kerrot. Jokasella oma agendansa ja tosiasiat ei sinne uppoa.
- Anonyymi00109
Kerro osoite, minne ihmiset voivat alkaa tulemaan? Paljonko maksat tunnissa ja montako tuntia viikossa tarjoat tekemistä?
- Anonyymi00114
Kysele työnantajilta, älä suomi24:lla. Töitä löytyy helposti, jos jotain hyödyllistä osaa. Useimmat ovat töitä löytäneet.
- Anonyymi00125
Anonyymi00114 kirjoitti:
Kysele työnantajilta, älä suomi24:lla. Töitä löytyy helposti, jos jotain hyödyllistä osaa. Useimmat ovat töitä löytäneet.
Vau. Vai löytyy töitä helposti.
- Anonyymi00110
Itse ne työpaikat on etsittävä ei niitä tarjottimella tuoda.Luoda sosiaalisia verkostoja.Yks ukkeli hommas kaverille työpaikan mutta tyyppi ei viihtynytkään ni tämä joka järjesti paikan ni sano ettei koskaan enään neuvo ketään työpaikassa.
- Anonyymi00115
Kerro osoitteesi, että ihmiset voivat tulla itse. Eivät he tarvitse mitään hopealusikkaa tai tarjotinta, elleivät ole sen alan ammattilaisia. Ja, jos työväki ei viihdy, voi katsoa peiliin, miksi homma ei pelaa. On eri roolit työnantajan, joka kantaa ja jakaa vastuuta ja työntekijän, jotka kantavat jaettua vastuuta. Jos ei sitten neuvo mitä tehdään, miksi tehdään ja miten tehdään ei voi odottaa, että asiat toimivat siten, että ne kehittyvät. Mikä taas on syynä siihen, että tilanne on se, mikä se on.
- Anonyymi00117
Välityksen kautta en saanut yhtä ainoaa työpaikkaa vaan ne järjestyivät kavereiden kanssa käytyjen, tavallisten keskustelujen yhteydessä saaduista impulsseista.
Kuka oli töissä missäkin ja heidän tuttaviensa työkokemuksien pohjalta hahmottui kuva kunkin työpaikan tilanteesta ja tarpeista.
Oli helppo valmitella kyselyä ottamalla enemmän selvää ko. firman tilanteesta, organisatiosta yms.
Suunnittelin valmiiksi mitä minulla olisi tarjota tuohon tilanteeseen. Etukäteen en asettanut mitään muuta reunehtoa kuin sen, että yrityksessä sovelletaan alan työehtosopimusta ja sekin tuli esiin kun keskustelun loppupuolella palkkaus tuli puheeksi. Vastaukseni: Talolla lienee oma palkkapolitiikkansa ja oletan, että sitä sovelletaan myös minuun ainakin viimeistään 3kk:n kokemuksen jälkeen tapahtuvan luokituksen tarkistamisen jälkeen.
Kokemuksia tuli äärestä toiseen. Suuremmissa yrityksissä oli ehdoton luokitus- ja palkkapolitiikka. Pienissä siitä keskusteltiin ja sovittiin.
- Anonyymi00116
Olet wittumainen maa nykyään!
Olet sellainen suuria puhuva, hienoja puhuva
mutta teet vastoin, petät kansaa.
Pieni osa kansasta luopioita jotka Unionin juoksupoikia.
Vaaran aiheuttajia suurelle enemmistölle sekä maan sisältä
että ulkoa, sinä pettävä luopio! - Anonyymi00118
Ansiosidonnainen riitti mainiosti. Keskustan, rannassa sijaisevan sijaitsevan kerrostalon kolmion kustannus 52€/kk ja lisäksi kulutusmaksut.
Kaikki muukin halpaa. Myös se mitä suuhunsa kaataa.- Anonyymi00119
Apina
- Anonyymi00120
Mulle on aina tuotu työt tarjottimella kotiin joten en kai nyt helvetti sentään ala liikkua sohvalta!
- Anonyymi00121
Kyllä ihmisillä pitää saada olla oikeus tehdä asioita nakkimakkaroidensa eteen. Suurimmalla osalla on koulutukset, useat ammatit jne.
- Anonyymi00123
Työtä tekevät työttömiksi!!
Työttömät voittaa!! - Anonyymi00128
Työpaikkoja pitää kysellä Purralta ja Juusolta, nehän varmaan tietää kun käskivät mennä töihin. Tietääkö joku numerot joihin soittaa, laittakaa tänne niin soitetaan kaikki niihin.
- Anonyymi00129
Miksi nämä trollialoitukset saavat aina näin paljon vastauksia? Sitä ihmettelen. Ei minulla muuta.
- Anonyymi00132
Työnantaja työllistää, ei kukaan muu. Ei valtio eikä kunta elleivät ole työnantajia. Työttömät ovat työnhakijoita. Avoimet työpaikathan täyttyvät koko ajan. Missä ovat ne paikat joihin "voi mennä töihin"? Kukaan ei ole toistaiseksi sitä kertonut.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 129926
- 95785
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten291734Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504