Huoltaisitko auton Motomaatissa?

Anonyymi-ap

Kiertäisin kaukaa. Ei nuo tuolla tee sen enempää mitä ei autoilija voisi tehdä kotona. En voisi tietää osaako ”huoltaja” oikeasti asiansa.

Oikeastaan kierrän koko Motonetin kaukaa ja käytän paikallista pientä varaosamyyjää jos on tarvetta.

14

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
    • Anonyymi00002

      Mihin tarvitset edes autoromua, kun kaiken voi tilata kotiin toimitettuna?

      • Anonyymi00003

        Voiko työtkin tilata kotiin jos tekee oikeita töitä?


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Voiko työtkin tilata kotiin jos tekee oikeita töitä?

        Miten se autoon liittyy?


    • Anonyymi00005

      Itse kierrän kaukaa kaikki autohuoltamot, jotka ovat olleet olemassa alle 15 vuotta.

    • Toisaalta, hinnoiteltu hyvin houkuttelevaksi (osassa tilanteista riittää että maksat vain osan hinnan) ja tehty helposti saavutettavaksi.
      Eli omasta mielestäni tuota palvelua ei kannata mitenkään aliarvioida.
      Ei tietysti tarkoitettu sellaiselle joka itse tekee omat autoremontit, on siihen tarvittavat työkalut, paikka ja osaaminen. Muille sitten ihan reaistinen vaihtoehto.

      • Anonyymi00006

        Kerran kävin pyyhkijänsulat. Ja kun ei ollut ketään maatissa, niin sanoin poijalle, että vaihtaa. Eipähän tkllut edes täytettä omaan roskapönttöön.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Kerran kävin pyyhkijänsulat. Ja kun ei ollut ketään maatissa, niin sanoin poijalle, että vaihtaa. Eipähän tkllut edes täytettä omaan roskapönttöön.

        tokmannilla samat sulat 8 e pari...

        kukin tavallaan


      • Anonyymi00007 kirjoitti:

        tokmannilla samat sulat 8 e pari...

        kukin tavallaan

        Kukin tavallaan myös siltä kannalta katsottuna jos käyttää 4€ kpl maksavia pyyhkijänsulkija jotka ovat omalta osaltaan hyvinkin tärkeitä auton turvavarusteita... Onneksi itse ei tarvitse tuolaisia säästökohteita edes miettiä.
        Ja kun Tokmannin hinnastoa katsoo, niin halvimmat sulat maksaa 6,49€/kpl eli sen noin 13€/pari.
        Sitten kun mennään parempiin sulkiin, niin vaikapa Bosch:n AeroTwiniin mitä löytyy molemmista paikoista, niin Motonetin myyntihinta tuolle sulalle on jopa aavistuksen vähemmän kuin Tokmannilla, että se siitä perustelusta taas (tai jos haluaa 4€/sulat niin sitten, vaikka niitä ei Tokmannin listalta edes löydy).


      • Anonyymi00008
        santtu_1975X kirjoitti:

        Kukin tavallaan myös siltä kannalta katsottuna jos käyttää 4€ kpl maksavia pyyhkijänsulkija jotka ovat omalta osaltaan hyvinkin tärkeitä auton turvavarusteita... Onneksi itse ei tarvitse tuolaisia säästökohteita edes miettiä.
        Ja kun Tokmannin hinnastoa katsoo, niin halvimmat sulat maksaa 6,49€/kpl eli sen noin 13€/pari.
        Sitten kun mennään parempiin sulkiin, niin vaikapa Bosch:n AeroTwiniin mitä löytyy molemmista paikoista, niin Motonetin myyntihinta tuolle sulalle on jopa aavistuksen vähemmän kuin Tokmannilla, että se siitä perustelusta taas (tai jos haluaa 4€/sulat niin sitten, vaikka niitä ei Tokmannin listalta edes löydy).

        Ei ole Boschin sulat niin hyviä kuin joskus olivat . Valeon sulat on paremmat , ovat myös halvemmat .


      • Anonyymi00008 kirjoitti:

        Ei ole Boschin sulat niin hyviä kuin joskus olivat . Valeon sulat on paremmat , ovat myös halvemmat .

        Kyse olikin enemmän eri ostopaikkojen (Motonet vs. Tokmanni) hintojen vertailusta, kuin suoraan itse pyyhkimistä.
        Tuo Bosch:n AeroTwin kun löytyy molempien paikkojen hinnastoista, niin tuo kyseinen sulkamalli on silloin hyvä hintaverrokki kun kyseessä täysin sama tuote (mihin sitten Motonetissa saa myös asennuksen).


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        tokmannilla samat sulat 8 e pari...

        kukin tavallaan

        En asioi Tokmannilla.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        En asioi Tokmannilla.

        Hyvä periaate.Tokmanni on kauppojen roskakala.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        tokmannilla samat sulat 8 e pari...

        kukin tavallaan

        Joopa joo, mutta sulkien kiinnitykset vaihtelevat paljon nykyään - Tokmannilaiset
        eivät heittämällä käy joka autoon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe