Naispastorit.
Tekokynnet ja ripset.
Topatut rintaliivit tai silikonirinnat.
Miesten viekottelu.
Kaikenlainen houkutteleva koreilu ja seksikäs pukeutuminen.
Aborttien tekeminen.
Ei tuollainen ole Jumalasta vai onko ?
Seurakunnan johtajan vastuu ?
Ovatko Iisebelit huijareita
33
201
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksi Sodoma hävitettiin ?
Siellä vaikutti Iisebelin henki.- Anonyymi00034
Miksi Herra Sebaot loi maailman sellaiseksi kuin loi, vaikka kaikkitietävänä tiesi kuinka tulee käymään?
- Anonyymi00002
Tämä vaatii uskoa eikä hiusten värjäystä.
Eikä Aadamia petetty, vaan nainen petettiin ja joutui rikkomukseen.- Anonyymi00017
Pahempi se on pettää tietoisesti kuin vahingossa. Eikö järki sano mitään?
- Anonyymi00004
Uskotko Jeesukseen ?
[28] Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista himoiten häntä, on jo sydämessään tehnyt huorin hänen kanssansa. - Anonyymi00006
Maailman vanhin ammatti ?
- Anonyymi00008
Seurakunta on nainen, Raamatussa sanotaan morsiameksi.
Jäseninä on tyhmiä neitsyitä ja jokunen viisaskin.
Puolet avioliitoista päättyy eroon.- Anonyymi00020
Tämä olikin ihan aiheellinen muistutus, kun tämmöisiä naisia halventavia aloituksia kirjoitellaan, että Jumala ei naisia halveeraa, vaan Hän nimesi Poikansa seurakunnankin morsiameksi.
- Anonyymi00009
Monissa uskonnoissa vaikuttaa Iisebelin henki.
Etenkin jenkkilän uususkonnollisuus on korvausteologiaa
- toista helluntaita
- toista henkeä
- toista uskoa
- toista jeesusta- Anonyymi00027
>>>>Monissa uskonnoissa vaikuttaa Iisebelin henki.<<<
-----------
IIsebelillä oli Iisebelin henki, Aahabilla oli Aahabin henki. Kullakin ihmisellä on hänen oma henkensä jota ei voi toiselle antaa. ( 1.Kor.2:1.-16.) 1.Kor.2: 11.".. Sillä kuka ihminen tietää, mitä ihmisessä on, paitsi ihmisen henki, joka hänessä on? Samoin ei myös kukaan tiedä, mitä Jumalassa on, paitsi Jumalan Henki..."
Epätervettä uskonnollisuutta selittää jotakin "Iisebelin henkeä" nykypäivän ilmiöihin. Tulee pysyä Kirjoituksissa, niiden asiayhteyksissä eikä eksyä omapäiseen mielikuvitus juttuihin, joiden TUNNE LUMOISSA vielä jotkut luulevat Jumalan läsnäoloksi?
Jumala on läsnä Sanassa.Missä Jumalan Sanaa julistetaan siellä Jumala on läsnä Sanassaan. Jumalan Sana on elävä, ja voi muuttaa ( myös parantaa tahtonsa mukaan?) ihmisen hengellisesti kuolleesta eläväksi Hengessä.
Heprealaiskirje 4:12-13 FB38
”Sillä Jumalan sana on elävä ja voimallinen ja terävämpi kuin mikään kaksiteräinen miekka ja tunkee lävitse, kunnes se erottaa sielun ja hengen, nivelet sekä ytimet, ja on sydämen ajatusten ja aivoitusten tuomitsija; eikä mikään luotu ole hänelle näkymätön, vaan kaikki on alastonta ja paljastettua hänen silmäinsä edessä, jolle meidän on tehtävä tili.”
2. Korinttilaiskirje 3:18 FB38
”Mutta me kaikki, jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kuvan kaltaisiksi kirkkaudesta kirkkauteen, niinkuin muuttaa Herra, joka on Henki.” - Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
>>>>Monissa uskonnoissa vaikuttaa Iisebelin henki.<<<
-----------
IIsebelillä oli Iisebelin henki, Aahabilla oli Aahabin henki. Kullakin ihmisellä on hänen oma henkensä jota ei voi toiselle antaa. ( 1.Kor.2:1.-16.) 1.Kor.2: 11.".. Sillä kuka ihminen tietää, mitä ihmisessä on, paitsi ihmisen henki, joka hänessä on? Samoin ei myös kukaan tiedä, mitä Jumalassa on, paitsi Jumalan Henki..."
Epätervettä uskonnollisuutta selittää jotakin "Iisebelin henkeä" nykypäivän ilmiöihin. Tulee pysyä Kirjoituksissa, niiden asiayhteyksissä eikä eksyä omapäiseen mielikuvitus juttuihin, joiden TUNNE LUMOISSA vielä jotkut luulevat Jumalan läsnäoloksi?
Jumala on läsnä Sanassa.Missä Jumalan Sanaa julistetaan siellä Jumala on läsnä Sanassaan. Jumalan Sana on elävä, ja voi muuttaa ( myös parantaa tahtonsa mukaan?) ihmisen hengellisesti kuolleesta eläväksi Hengessä.
Heprealaiskirje 4:12-13 FB38
”Sillä Jumalan sana on elävä ja voimallinen ja terävämpi kuin mikään kaksiteräinen miekka ja tunkee lävitse, kunnes se erottaa sielun ja hengen, nivelet sekä ytimet, ja on sydämen ajatusten ja aivoitusten tuomitsija; eikä mikään luotu ole hänelle näkymätön, vaan kaikki on alastonta ja paljastettua hänen silmäinsä edessä, jolle meidän on tehtävä tili.”
2. Korinttilaiskirje 3:18 FB38
”Mutta me kaikki, jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kuvan kaltaisiksi kirkkaudesta kirkkauteen, niinkuin muuttaa Herra, joka on Henki.”Jumala on ilmoittanut itsensä Sanassa , eikä tunteissa! Sanaa ja Henkeä ei tule eroitttaa toisistaan . Jumala on YKSI, Jumala on "Henki", Jumala on "Sana". Jumalan Sana on Hengen ilmoitusta.
JUMALA ON "HENKI" (Joh.4:1.- 45.) Joh.4:23.".. Mutta tulee aika ja on jo, jolloin totiset rukoilijat rukoilevat Isää hengessä ja totuudessa; sillä senkaltaisia rukoilijoita myös Isä tahtoo. 24. Jumala on Henki; ja jotka häntä rukoilevat, niiden tulee rukoilla hengessä ja totuudessa.".."
JUMALA ON "SANA" Joh.1:1."..Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala. 2. Hän oli alussa Jumalan tykönä. 3. Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on. ........... 14. Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta..."
JUMALA ON ILMOITTANUT ITSENSÄ LIHAKSI TULLEEN SANAN KAUTTA
(Joh.1:14. "..Ja Sana tuli lihaksi ..")
Joh.17:6.".. Minä olen ilmoittanut sinun nimesi ihmisille, jotka sinä annoit minulle maailmasta. He olivat sinun, ja sinä annoit heidät minulle, ja he ovat ottaneet sinun sanastasi vaarin. 7. Nyt he tietävät, että kaikki, minkä olet minulle antanut, on sinulta. 8. Sillä ne sanat, jotka sinä minulle annoit, minä olen antanut heille; ja he ovat ottaneet ne vastaan ja tietävät totisesti minun lähteneen sinun tyköäsi ja uskovat, että sinä olet minut lähettänyt..."
- Anonyymi00010
Menestyneiden johtajien rinnalla on Iisebelit, nuoret kauniit naiset.
Ne innoittavat johtajia kuten Trumppia, Putinia ja Stubbia.
Saatana ja Iisebel liitossa keskenään. - Anonyymi00011
Onko se sitten Jumalan vika jos erehtyi luomaan vahingossa naisen, jonka näkymät miellyttävät miehen silmää, jonka puhe on suloista, kivalta kuultavaa ja jonka hymy on kuin auringon paiste synnykkään päivään.
Asiasta täytyy reklamoida Jumalaa, että lähettää lisää niitä herjaavia noita-akkoja, jotka ovat käräjillä koko ajan.
Ja kun innokkaasti rukoilee ja toivoo, niin ehkä Jumala kuulee.- Anonyymi00021
Se, että sinun silmiäsi naiset niin kovasti miellyttävät, on omaa heikkouttasi. Ja Jumala haluaa reklamoida siitä sinua. Sen takia Jeesuskin käski repäistä semmoiset silmät mieluummin vaikka päästä irti kuin jatkaa sillä tiellä, koska himot vievät lopulta turmioon. Pahimmassa tapauksessa kadotukseen asti. Oppia kannattaa ottaa Jobista, joka sanoi: "Minä olen tehnyt liiton silmäini kanssa: kuinka voisinkaan katsoa neitosen puoleen!"
- Anonyymi00032
Anonyymi00021 kirjoitti:
Se, että sinun silmiäsi naiset niin kovasti miellyttävät, on omaa heikkouttasi. Ja Jumala haluaa reklamoida siitä sinua. Sen takia Jeesuskin käski repäistä semmoiset silmät mieluummin vaikka päästä irti kuin jatkaa sillä tiellä, koska himot vievät lopulta turmioon. Pahimmassa tapauksessa kadotukseen asti. Oppia kannattaa ottaa Jobista, joka sanoi: "Minä olen tehnyt liiton silmäini kanssa: kuinka voisinkaan katsoa neitosen puoleen!"
Sinun mielenterveytesi ei vaikuta lainkaan hyvältä.
Otan osaa, veli hyvä.
- Anonyymi00012
Naiset eivät tykänneet Johannes-kastajasta.
Johannekselke kävi huonosti.
Johannes saarnasi parannuksen kastetta.
Sitä tarvittaisiin myös uudestikastajien piireissä tänä päivänäkin.
Iisebelit ovat eri mieltä. - Anonyymi00013
Etenkin helluntaipiireissä rukoillaan syntiinlangennutta vaimoa.
Voihan sitä itseään pettää hurmoksessa että Satu tai Iisebeli on synnitön. - Anonyymi00014
Naispastorit. Houkuttelevat seireenien lailla vanhurskaita rietasteluun. Alban alla vain korsetti ja verkkosukat. Vilauttelevat hengellisissä kokouksissa sulojaan. Ahdistelevat seurakunnan nuoria perheenisiä ja pakottavat heidät sakastin pöydällä mitä saastaisimpiin tekoihin.
- Anonyymi00015
Helluntailaisuus alkoi homostelusta ja tänä päivänä on vieläkin sakeampaa huttua.
- Anonyymi00018
Maassa, jossa kiihottaminen kansanryhmää vastaan on selkeästi kielletty, suomi 24 ylläpitää palstaa, jossa valitsevan käytännön mukaan saa vapaasti solvata, vainota ja kertoa halventavia, selvästi valheellisia tarinoita uskonnollisesta ryhmästä, helluntailaisuudesta. Kuinka voi olla näin!
Eikö suomi24:n ylläpidossa ole yhtä ainoaa järkevää ja oikeudentajuista ihmistä, jolla olisi valta poistaa helluntailaisuutta käsittelevä palsta! - Anonyymi00025
Helluntailaisuus on syntynyt ensimäisenä Helluntaina Jerusalemissa, kun Pyhä Henki laskeutui Jeesuksen opetuslapsiin ja sitten he puhuivat kielillä.
- Anonyymi00029
>>>>Helluntailaisuus alkoi homostelusta ja tänä päivänä on vieläkin sakeampaa huttua.<<~<
"..Kiihottamiseen kansanryhmää vastaan syyllistyy se, joka asettaa yleisön saataville taikka muulla tavalla levittää yleisön keskuuteen tai pitää yleisön saatavilla tiedon, mielipiteen tai muun viestin, jossa uhataan, panetellaan tai solvataan jotakin ryhmää rodun, ihonvärin, syntyperän, kansallisen tai etnisen alkuperän, uskonnon tai vakaumuksen, seksuaalisen suuntautumisen tai vammaisuuden perusteella taikka muulla niihin rinnastettavalla perusteella..."
Lähde :
https://www.minilex.fi/a/kiihottaminen-kansanryhmää-vastaan
- Anonyymi00016
Uskoa voi tietenkin käyttää myös omaan hekumoitiin ja fantasiohin, mutta siihen löytyy helpomiakin tapoja saavuttaa happy ending itselleen kuin uskonnollinen fantasiointi.
Mutta kukin taplaa tyylillään. - Anonyymi00019
Iisebel ei ole mikään yleisnimi kevytkenkäisille tai pinnallisille tekokynsinaisille.
Iisebel tarkoittaa hengellisesti haureellista ihmistä, Jumalan totuuden vääristelijää, joka profetoi valheita ja eksyttää uskovia vääriin oppeihin.- Anonyymi00023
Se käsittää myös herjaavat uskovat, niille joille usko on muiden herjaamista, niin heissä on se iiseebelin henki vaikuttamassa. He eivät voi kääntyä Herran puoleen, ei eivät voi uskoa kuten uskoa tulee, vaan heitä riivaa henki, joka keskittää asiat aivan muualle kuin uskoon ja Jeesukseen.
- Anonyymi00022
Aloitus on hölynpölyä.
- Anonyymi00024
Jeesus ilmoitti itsensä ensimmäksenä naiselle sykarin kaivolla. Tämä nainen on ensimmäinen joka lähti kertomaan Jeesuksesta Kristuksesta.
- Anonyymi00026
Tämä on dokumentoitu Johanneksen evankeliumin luvussa neljä.
- Anonyymi00031
Anonyymi00026 kirjoitti:
Tämä on dokumentoitu Johanneksen evankeliumin luvussa neljä.
Siitä ne Jeesuksen vaikeudet sitten alkoivat kun sai fariseukset kimppuunsa kun ei enää ollutkaan kunnon juutalainen, vaan naiset saivat ensimmäisenä kertoa salaisuuden sekä vielä nainen, jota kunnon juutalainen ei olisi edes puhutellut.
- Anonyymi00030
Sykarin kaivon nainen oli hutsu ja miesten nielijä.
Taisi olla helluntainainen mutta ei ollut kun teki parannuksen.
Johannes 4:17-18
[17] Nainen vastasi ja sanoi: "Ei minulla ole miestä". Jeesus sanoi hänelle: "Oikein sinä sanoit: 'Ei minulla ole miestä', [18] sillä viisi miestä sinulla on ollut, ja se, joka sinulla nyt on, ei ole sinun miehesi; siinä sanoit totuuden." - Anonyymi00033
Raamattu on edelleenkin ainoastaan vilkkaan mielikuvituksen tuote ja jokainen tervejärkinen ymmärtää tämän tosiasian.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2723388Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031683- 681249
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991077- 581041
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:50986- 63971
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is199871- 42817
- 47792