Mitä tulee seuraavaksi ?
Rutto - maailmanlaajuinen pandemia
Miekka - sota
Mailma on jakautunut leireihin jotka vihaavat toisiaan.
"Minä lähetin teihin ruton niinkuin Egyptiin; minä tapoin miekalla teidän nuoret miehenne, ja teidän ratsunne otettiin saaliiksi; ja minä annoin löyhkän teidän leireistänne nousta teidän sieramiinne. Mutta te ette kääntyneet minun tyköni, sanoo Herra."
- tie - totuus - elämä -
Ps. Valmistaudu ruuan puutteeseen ja tee parannus.
Ensin tuli rutto ja sitten miekka
15
138
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei auttanut kuitenkaan mitään.
Eikä sota ainakaan saa mitään aikaan. Siitä vain ollaan innoissaan kun ihmisiä kuolee. Sitä ei kyllä pelätä. - Anonyymi00002
Tulee
• pedonmerkki
• uusi maailman järjestys (NWO)
• antikristus
Nämä eivät ole salaliittoteoriaa vaikka "maailman henki" yrittää väittää niin.
- tie - totuus- elämä - Valmistaudu ruuan puutteeseen ja tilaa Woltilta ruokaa.🍔🍟🥤👍
- Anonyymi00003
Varautuminen
https://pelastustoimi.fi/koti-ja-arki/ennaltaehkaisy/72-tuntia - Anonyymi00004
Seurakunnan ovet auki 24/7.
Jokaisella on jotain annettavaa on kristillinen periaate.- Anonyymi00007
Seurakunta on hyvä turvapaikka.
Ikkunat kannattaa suojata 10 mm vesivanerilla.
Aseistetut vartijat ovelle.
- Anonyymi00005
Luottammeko hengellisiin johtajiimme ?
- Anonyymi00006
Kastealtaan voi muuttaa sirpalesuojaksi.
- Anonyymi00008
Seurakuntaan saatava Star-link nopea nettiyhteys varmistetulla sähkönsyötöllä.
Ainoa toimiva ratkaisu poikkeusoloissa.
Nopeaa internet-yhteyttä satelliittien kautta tarjoava Starlink toimii nyt myös pohjoisilla leveysasteilla.
Päivä on historiallinen, sillä koskaan aiemmin nopeaa matalan latenssin nettiyhteyttä ei ole Suomessa ollut saatavilla aivan kaikkialle. - Anonyymi00009
Mitä tehdä seurakunnassa oleville tyhmille neitsyille ?
Se on johtajien päänsärky. - Anonyymi00010
Seurakunnassa nostettava jokapäiväistä rukousvalmiutta ja siirryttävä polvirukouksiin ylistävin kielin.
Se olisi uskottavampaa. - Anonyymi00011
Sinun miehesi kaatuvat miekkaan ja sinun sankarisi sotaan.
- Anonyymi00012
Kumpiko sopii helluntaipaimenelle paremmiin kaulaan,
risti
vai myllynkivi ?
Luukas 17:2
Hänen olisi parempi, että myllynkivi pantaisiin hänen kaulaansa ja hänet heitettäisiin mereen, kuin että hän viettelee yhden näistä pienistä.- Anonyymi00013
Myllynkivi hidas välinel
Ammutaan ohjus kuten tyttökouluun. - Anonyymi00014
Näin pari JHW-johtajaa muutama vuosi sitten ja eikä heilläkään ollut ristiä kaulassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652262Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2292151- 1201458
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj211232En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1051082
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875