Käyttänyt 4kk lääkärin määräyksellä Opamox 3x30mg/päivä
Nyt alkanut annosten välissä tulemaan jotain Rebound oireita,kun vaikutus loppuu tabulla
Palelee,paha olo,ahdistus palaa voimakkaana,kuulo herkistyy ym..
Toleranssi noussut,vaikutus ei kestä enään,kun n.4h
Kokeilin yhdestä tabletista vähentää 1/4 osaan,mutta se vaan lyhensi vaikutusaikaa ja oireet palasi nopeampaa.
Miten näistä pääsee eroon:(
Opamox lopetus
Anonyymi-ap
1
156
Vastaukset
- Anonyymi00001
Lääkkeen teho voi heikentyä (sietokyky kasvaa), jolloin sama annos ei enää auta, ja lääkkeen vaikutuksen loppuessa oireet palaavat aiempaa voimakkaammin, Elimistö tottuu lääkkeeseen, jolloin sama annos ei enää toimi yhtä tehokkaasti.Elimistö voi siivota lääkkeen liian nopeasti, mikä johtaa oireiden äkilliseen palautumiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741254- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47886- 60856
- 47819
- 46745
- 40731
- 39698