Mistä johtuu ? ?
Vapaa-ajattelun romahdus
404
1999
Vastaukset
- Anonyymi00003
Kylä se johtuu törttöhärikön tavattoman tehot omista pöntönpuheista tostettuna ammusta litaan ilman tapo ja kykyjä
- Anonyymi00004
On se mahdollista.
- Anonyymi00005
Okei !
- Anonyymi00006
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
- Anonyymi00007
Eikö tämän törttöhärikön pöntönpuheita tostettuna ammusta laitaan voisi palstan ylläpito poistaa keskustelun sääntöjen rikkomisesta.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eikö tämän törttöhärikön pöntönpuheita tostettuna ammusta laitaan voisi palstan ylläpito poistaa keskustelun sääntöjen rikkomisesta.
Kyllä.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eikö tämän törttöhärikön pöntönpuheita tostettuna ammusta laitaan voisi palstan ylläpito poistaa keskustelun sääntöjen rikkomisesta.
Koko törttöhärikkö pitäisi pistää 3 kk jäähylle keskustelusta.
- Anonyymi00010
Ei kai nyt joku törttöhärikkö pysty vaikuttamaan vapaa-ajattelun suosion laskuun.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei kai nyt joku törttöhärikkö pysty vaikuttamaan vapaa-ajattelun suosion laskuun.
Ei varmaan, ainakaan paljoa.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Koko törttöhärikkö pitäisi pistää 3 kk jäähylle keskustelusta.
Hyvä idea !
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei kai nyt joku törttöhärikkö pysty vaikuttamaan vapaa-ajattelun suosion laskuun.
Niin vaan on nyt käynyt
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Koko törttöhärikkö pitäisi pistää 3 kk jäähylle keskustelusta.
Jess !
- Anonyymi00015
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eikö tämän törttöhärikön pöntönpuheita tostettuna ammusta laitaan voisi palstan ylläpito poistaa keskustelun sääntöjen rikkomisesta.
Joo, pois pois vaan tämä törttöhärikkö palstalta.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Jess !
Kyllä, samaa mieltä minäkin.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kyllä, samaa mieltä minäkin.
Minä olen eri mieltä
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Joo, pois pois vaan tämä törttöhärikkö palstalta.
Kyllä!
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Minä olen eri mieltä
S(u)omessa on mielipiteenvapaus -.paitsi Päivi Räsäsellä.
- Anonyymi00020
Anonyymi00009 kirjoitti:
Koko törttöhärikkö pitäisi pistää 3 kk jäähylle keskustelusta.
Ei missään nimessä
- Anonyymi00021
Anonyymi00014 kirjoitti:
Jess !
Eiköhän se ylläpito pistä törttöhärikön jäähylle - ehkä jo huomenna.....
- Anonyymi00022
Ei se kyllä törttöhärikön pöntönpuheista johdu.
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Eiköhän se ylläpito pistä törttöhärikön jäähylle - ehkä jo huomenna.....
Ei pistä, rumba jatkuu
- Anonyymi00024
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Ei pidä paikkaansa !
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa !
Kyllä pitää!
- Anonyymi00026
Tee törttöhärikön pöntönpuheista ilmoitus ylläpidolle.
Poistavat törttöhärikön pöntönpuheet. - Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Tee törttöhärikön pöntönpuheista ilmoitus ylläpidolle.
Poistavat törttöhärikön pöntönpuheet.Jess, hyvä idea !
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Tee törttöhärikön pöntönpuheista ilmoitus ylläpidolle.
Poistavat törttöhärikön pöntönpuheet.Tee ilmoitus heti - tämä iltana !
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Tee ilmoitus heti - tämä iltana !
Jos et tee ilmoitusta ylläpidolle, niin törttöhärikön pöntönpuheet jatkuu......TOIMI !!!!
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Jos et tee ilmoitusta ylläpidolle, niin törttöhärikön pöntönpuheet jatkuu......TOIMI !!!!
Tee törttöhärikön pöntönpuheista kantelu ylläpidolle jo tänä päivänä !
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Tee törttöhärikön pöntönpuheista kantelu ylläpidolle jo tänä päivänä !
Jess.
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Tee törttöhärikön pöntönpuheista kantelu ylläpidolle jo tänä päivänä !
Kantelussa ylläpidolle mainitse se että:
"törttöhärikön pöntönpuheet tostettuna ammusta litaan "
on poistettava keskustelusta. - Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Kantelussa ylläpidolle mainitse se että:
"törttöhärikön pöntönpuheet tostettuna ammusta litaan "
on poistettava keskustelusta.Kyllä.
- Anonyymi00034
>>>Kylä se johtuu törttöhärikön tavattoman tehot omista pöntönpuheista tostettuna ammusta litaan ilman tapo ja kykyjä<<<<<
Ei se kyllä niin mene.
Argumentoi vähän tuota kommenttiasi. - Anonyymi00035
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Näin on
- Anonyymi00036
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00037
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Näin on
- Anonyymi00038
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eikö tämän törttöhärikön pöntönpuheita tostettuna ammusta laitaan voisi palstan ylläpito poistaa keskustelun sääntöjen rikkomisesta.
Kyllä.
- Anonyymi00039
Taitaa vain pieni % vapareista keskustella tällä palstalla, niin että ei vaparien romahdus johdu törttöhärikön pöntönpuheista.
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Taitaa vain pieni % vapareista keskustella tällä palstalla, niin että ei vaparien romahdus johdu törttöhärikön pöntönpuheista.
Törttöhärikön pöntönpuheilla on ehkä pieni vaikutus vaparien romahtamiseen..
- Anonyymi00041
Saattaa sillä toisinaan jotain vaikutusta olla.
- Anonyymi00042
Anonyymi00040 kirjoitti:
Törttöhärikön pöntönpuheilla on ehkä pieni vaikutus vaparien romahtamiseen..
Ei pieni vaan suuri
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Ei pieni vaan suuri
Veikkaan että asteikolla:
Pieni 0 ----------------- 10 Suuri
Törttöhärikön pöntönpuheilla vaparien romahdukseen
on vaikutus 0,5. - Anonyymi00044
Anonyymi00037 kirjoitti:
Näin on
Jep
- Anonyymi00047
Anonyymi00043 kirjoitti:
Veikkaan että asteikolla:
Pieni 0 ----------------- 10 Suuri
Törttöhärikön pöntönpuheilla vaparien romahdukseen
on vaikutus 0,5.Lähempänä nollaa se on kuin ykköstä.
0,1. - Anonyymi00048
>>>Kylä se johtuu törttöhärikön tavattoman tehot omista pöntönpuheista tostettuna ammusta litaan ilman tapo ja kykyjä<<<<
On tuo sinunkin kommentointi aika erikoista:
"tostettuna ammusta litaan ilman tapo ja kykyjä"
Jospa opettelisit kirjoittamaan jotain järkevämpää, ennenkuin tulet tälle palstalle syyllistämään muita.
t. Antivapari Beatrix - Anonyymi00049
Anonyymi00035 kirjoitti:
Näin on
Jep
- Anonyymi00052
☪️Kylä se johtuu törttöhärikön tavattoman tehot omista pöntönpuheista tostettuna ammusta litaan ilman tapo ja kykyjä☪️
ooo
Pistän tähän yhden pönttöpuheeni.
Tästä kun teet ilmiannon keskustelun ylläpidolle niin lemppaavat minut jäähylle palstalta.
Toivottavasti lopullisesti - sillä en lupaa tehdä parannusta !
______________________________________
Vapaa-ajattelun romahdus johtuu siitä että vanhemmat ikäluokat siirtyvät ajasta ikuisuuteen jumalattomille hautausmailleen.
Nuorempia vapaa-ajattelu ei kiinnosta.
Myös vaparien pornotragedia
🧧Kolmen Kommunistisedän Patsaalla🧧
Helsingissä
oli sellainen törkytapahtuma jota kaikki vaparitkaan eivät hyväksyneet.
Toivottavasti vaparien jakamat pornolehdet olivat edes kliinisesti läpinäkyvään muovipussiin pakattuja pornolehtiä - eivät vaparien omia, vanhoja sperman kellastamia lehtiään.
Hyh, huh, huijjaa !!!
Erotkaa vapareista !
Vaparius ei tee ihmiselle hyvää 💋
t. Törttöhärikkö - Anonyymi00058
Anonyymi00040 kirjoitti:
Törttöhärikön pöntönpuheilla on ehkä pieni vaikutus vaparien romahtamiseen..
Kyllä on
- Anonyymi00059
Jep
- Anonyymi00063
Ei vaparien romahdus johdu jonkun törttöhärikön pönttöpuheista.
Joku muu syy on. - Anonyymi00064
"ammusta litaan"
Joo, kyllä kaveri ampuu ohi kun väittää että joku törttöhärikkö pöntönpuheillaan romahduttaisi vaparit. - Anonyymi00066
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00067
"Kylä se johtuu törttöhärikön tavattoman tehot omista pöntönpuheista tostettuna ammusta litaan ilman tapo ja kykyjä"
--+++
Joku kaveri luulee että vaparien rysähdus johtuu jonkun törttöhärikön pöntönpuheista.
Ei pidä paikkaansa ! - Anonyymi00068
Anonyymi00067 kirjoitti:
"Kylä se johtuu törttöhärikön tavattoman tehot omista pöntönpuheista tostettuna ammusta litaan ilman tapo ja kykyjä"
--
Joku kaveri luulee että vaparien rysähdus johtuu jonkun törttöhärikön pöntönpuheista.
Ei pidä paikkaansa !Niin tai näin, rysähdys on joka tapauksessa tosiasia
- Anonyymi00069
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Jep
- Anonyymi00070
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Jep
- Anonyymi00072
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Kyllä
- Anonyymi00073
Joku väittää täällä että vaparien romahdus johtuu törttöhärikön pöntönpuheista.
Ei johdu ! - Anonyymi00074
Anonyymi00017 kirjoitti:
Minä olen eri mieltä
Jep
- Anonyymi00075
Anonyymi00017 kirjoitti:
Minä olen eri mieltä
Jep
- Anonyymi00078
Tee törttöhärikön pöntönpuheistä ilmianto.
- Anonyymi00079
Anonyymi00067 kirjoitti:
"Kylä se johtuu törttöhärikön tavattoman tehot omista pöntönpuheista tostettuna ammusta litaan ilman tapo ja kykyjä"
--
Joku kaveri luulee että vaparien rysähdus johtuu jonkun törttöhärikön pöntönpuheista.
Ei pidä paikkaansa !Mistähän kaveri on saanut sellaisen päähänsä
- Anonyymi00080
Anonyymi00073 kirjoitti:
Joku väittää täällä että vaparien romahdus johtuu törttöhärikön pöntönpuheista.
Ei johdu !Ei, jostain muusta johtuu.
- Anonyymi00082
Kaveri väittää että vaparien romahdus johtuu jostain törttöhärikön pöntönpuheista.
Ei johdu ! - Anonyymi00093
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00094
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Jep
- Anonyymi00096
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Jep
- Anonyymi00097
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00098
Anonyymi00017 kirjoitti:
Minä olen eri mieltä
Jep
- Anonyymi00099
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Jep
- Anonyymi00103
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kyllä pitää!
Kyllä
- Anonyymi00104
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00105
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00108
Anonyymi00105 kirjoitti:
Jep
Jep
- Anonyymi00114
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Jep
- Anonyymi00115
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Kyllä
- Anonyymi00116
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00117
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kyllä.
Jep
- Anonyymi00118
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Jep
- Anonyymi00119
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kyllä, samaa mieltä minäkin.
Jep
- Anonyymi00123
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Jep
- Anonyymi00124
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Jep
- Anonyymi00125
Anonyymi00117 kirjoitti:
Jep
Jep
- Anonyymi00126
Anonyymi00098 kirjoitti:
Jep
Jep
- Anonyymi00127
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kyllä pitää!
Jep
- Anonyymi00128
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00129
Anonyymi00041 kirjoitti:
Saattaa sillä toisinaan jotain vaikutusta olla.
Jep
- Anonyymi00132
Anonyymi00004 kirjoitti:
On se mahdollista.
Jepulis
- Anonyymi00133
Anonyymi00042 kirjoitti:
Ei pieni vaan suuri
Jep
- Anonyymi00135
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ei missään nimessä
Jep
- Anonyymi00136
Anonyymi00017 kirjoitti:
Minä olen eri mieltä
Jep
- Anonyymi00137
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Jep
- Anonyymi00138
Anonyymi00017 kirjoitti:
Minä olen eri mieltä
Jep
- Anonyymi00139
Anonyymi00036 kirjoitti:
Jep
Jep
- Anonyymi00142
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00143
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00144
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Jep
- Anonyymi00145
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Jep
- Anonyymi00146
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jepulis
- Anonyymi00147
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ei pistä, rumba jatkuu
Jep
- Anonyymi00148
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00149
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Jep
- Anonyymi00150
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kyllä pitää!
Jep
- Anonyymi00151
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Jep
- Anonyymi00152
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Jep
- Anonyymi00153
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Näin on
- Anonyymi00154
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Jep
- Anonyymi00156
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00157
Anonyymi00017 kirjoitti:
Minä olen eri mieltä
Jep
- Anonyymi00158
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Jep
- Anonyymi00159
Anonyymi00004 kirjoitti:
On se mahdollista.
Jep
- Anonyymi00160
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Jep
- Anonyymi00162
Anonyymi00035 kirjoitti:
Näin on
Jep
- Anonyymi00163
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Jep
- Anonyymi00164
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Jep
- Anonyymi00165
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00168
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Jep
- Anonyymi00169
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Jep
- Anonyymi00170
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00172
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00173
Anonyymi00017 kirjoitti:
Minä olen eri mieltä
Jep
- Anonyymi00174
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00175
Anonyymi00004 kirjoitti:
On se mahdollista.
Jep
- Anonyymi00176
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Jep
- Anonyymi00178
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00179
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00180
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kyllä pitää!
Jep
- Anonyymi00181
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Jep
- Anonyymi00182
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Jep
- Anonyymi00183
Anonyymi00017 kirjoitti:
Minä olen eri mieltä
Sama
- Anonyymi00184
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00185
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00186
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Jep
- Anonyymi00187
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Jep
- Anonyymi00188
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Jep
- Anonyymi00189
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Jep
- Anonyymi00190
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00191
Anonyymi00004 kirjoitti:
On se mahdollista.
Jep
- Anonyymi00192
Anonyymi00004 kirjoitti:
On se mahdollista.
Jep
- Anonyymi00193
Anonyymi00004 kirjoitti:
On se mahdollista.
Jep
- Anonyymi00194
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00195
Anonyymi00004 kirjoitti:
On se mahdollista.
Jep
- Anonyymi00196
Anonyymi00019 kirjoitti:
S(u)omessa on mielipiteenvapaus -.paitsi Päivi Räsäsellä.
Jep
- Anonyymi00197
Anonyymi00017 kirjoitti:
Minä olen eri mieltä
Jep
- Anonyymi00198
Anonyymi00004 kirjoitti:
On se mahdollista.
Jep
- Anonyymi00199
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00200
Anonyymi00004 kirjoitti:
On se mahdollista.
Jep
- Anonyymi00201
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00202
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00205
Anonyymi00004 kirjoitti:
On se mahdollista.
Jep
- Anonyymi00206
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00207
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00208
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00209
Anonyymi00004 kirjoitti:
On se mahdollista.
Jep
- Anonyymi00210
Anonyymi00004 kirjoitti:
On se mahdollista.
Jep
- Anonyymi00211
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00212
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00213
Anonyymi00004 kirjoitti:
On se mahdollista.
Jep
- Anonyymi00214
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00215
Anonyymi00004 kirjoitti:
On se mahdollista.
Jep
- Anonyymi00216
Anonyymi00004 kirjoitti:
On se mahdollista.
Jep
- Anonyymi00217
Anonyymi00004 kirjoitti:
On se mahdollista.
Jep
- Anonyymi00218
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Jep
- Anonyymi00220
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kyllä pitää!
Jep
- Anonyymi00222
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00224
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00226
Anonyymi00004 kirjoitti:
On se mahdollista.
Jep
- Anonyymi00227
Anonyymi00004 kirjoitti:
On se mahdollista.
Jep
- Anonyymi00228
Anonyymi00004 kirjoitti:
On se mahdollista.
Jep
- Anonyymi00229
Anonyymi00004 kirjoitti:
On se mahdollista.
Jep
- Anonyymi00230
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jepulis
- Anonyymi00231
Anonyymi00004 kirjoitti:
On se mahdollista.
Jep
- Anonyymi00232
Anonyymi00004 kirjoitti:
On se mahdollista.
Jep
- Anonyymi00233
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00234
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00235
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00236
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00237
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00238
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00239
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00240
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Jep
- Anonyymi00241
Anonyymi00037 kirjoitti:
Näin on
Jep
- Anonyymi00242
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00243
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Jep
- Anonyymi00244
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00245
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00246
Anonyymi00004 kirjoitti:
On se mahdollista.
Jep
- Anonyymi00247
Anonyymi00037 kirjoitti:
Näin on
Jep
- Anonyymi00248
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00249
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00250
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Jep
- Anonyymi00251
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00252
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Jep
- Anonyymi00253
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00254
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00255
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00256
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00257
Anonyymi00004 kirjoitti:
On se mahdollista.
Jep
- Anonyymi00258
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00259
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Jep
- Anonyymi00260
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00261
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00262
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00263
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00264
Anonyymi00004 kirjoitti:
On se mahdollista.
Jep
- Anonyymi00265
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00266
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00267
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00268
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Jep
- Anonyymi00269
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00270
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00271
Jep
- Anonyymi00272
Jep
- Anonyymi00273
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00274
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Jep
- Anonyymi00275
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00276
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00277
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00278
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00279
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00280
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei varmaan, ainakaan paljoa.
Jep
- Anonyymi00281
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00282
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00283
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei varmaan, ainakaan paljoa.
Jep
- Anonyymi00284
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00285
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00286
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00287
Anonyymi00004 kirjoitti:
On se mahdollista.
Jep
- Anonyymi00288
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kyllä pitää!
Jep
- Anonyymi00289
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00290
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00291
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00292
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00293
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00294
Anonyymi00017 kirjoitti:
Minä olen eri mieltä
Jep
- Anonyymi00295
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00296
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00297
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00298
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00299
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Jep
- Anonyymi00300
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00301
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00303
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00304
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00305
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00306
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00307
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Jep
- Anonyymi00308
Anonyymi00004 kirjoitti:
On se mahdollista.
Jep
- Anonyymi00309
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00310
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00311
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00312
Anonyymi00004 kirjoitti:
On se mahdollista.
Jep
- Anonyymi00313
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Jep
- Anonyymi00314
Anonyymi00004 kirjoitti:
On se mahdollista.
Jep
- Anonyymi00315
Anonyymi00004 kirjoitti:
On se mahdollista.
Jep
- Anonyymi00316
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00317
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00318
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00319
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00322
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00323
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00324
Anonyymi00004 kirjoitti:
On se mahdollista.
Jep
- Anonyymi00325
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Kyllä
- Anonyymi00326
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00327
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00329
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00330
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Jep
- Anonyymi00331
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00332
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00333
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Jep
- Anonyymi00334
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00335
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00336
Anonyymi00004 kirjoitti:
On se mahdollista.
Jep
- Anonyymi00337
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00339
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Jep
- Anonyymi00340
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00341
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Jep
- Anonyymi00342
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00343
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00344
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00345
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00346
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00347
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00348
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Jep
- Anonyymi00349
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00350
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00351
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00352
Anonyymi00004 kirjoitti:
On se mahdollista.
Jep
- Anonyymi00353
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00354
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00358
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00359
Anonyymi00004 kirjoitti:
On se mahdollista.
Jep
- Anonyymi00360
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00361
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Jep
- Anonyymi00362
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00363
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00364
Anonyymi00004 kirjoitti:
On se mahdollista.
Jep
- Anonyymi00365
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00366
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00367
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00369
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00370
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00371
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00372
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Jep
- Anonyymi00373
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00374
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00375
Anonyymi00004 kirjoitti:
On se mahdollista.
Jep
- Anonyymi00376
Anonyymi00004 kirjoitti:
On se mahdollista.
Jep
- Anonyymi00377
Anonyymi00034 kirjoitti:
>>>Kylä se johtuu törttöhärikön tavattoman tehot omista pöntönpuheista tostettuna ammusta litaan ilman tapo ja kykyjä<<<<<
Ei se kyllä niin mene.
Argumentoi vähän tuota kommenttiasi.Jep
- Anonyymi00378
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00379
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00380
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00381
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00382
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00383
Anonyymi00004 kirjoitti:
On se mahdollista.
Jep
- Anonyymi00384
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00385
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00387
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Jep
- Anonyymi00388
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00389
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00390
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00391
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00392
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00393
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00394
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Jep
- Anonyymi00395
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei kai nyt joku törttöhärikkö pysty vaikuttamaan vapaa-ajattelun suosion laskuun.
Jep
- Anonyymi00396
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei varmaan, ainakaan paljoa.
Jep
- Anonyymi00397
Anonyymi00004 kirjoitti:
On se mahdollista.
Jep
- Anonyymi00406
Anonyymi00004 kirjoitti:
On se mahdollista.
Jep
- Anonyymi00408
Anonyymi00004 kirjoitti:
On se mahdollista.
Jep
- Anonyymi00409
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00410
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Jep
- Anonyymi00411
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Jep
- Anonyymi00412
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Jep
- Anonyymi00413
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei varmaan, ainakaan paljoa.
Jep
- Anonyymi00414
Anonyymi00004 kirjoitti:
On se mahdollista.
Jep
- Anonyymi00415
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Jep
- Anonyymi00416
Anonyymi00004 kirjoitti:
On se mahdollista.
Jep
- Anonyymi00417
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00418
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00419
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00420
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei varmaan, ainakaan paljoa.
Jep
- Anonyymi00421
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Jep
- Anonyymi00422
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vaan on nyt käynyt
Jep
- Anonyymi00423
Anonyymi00004 kirjoitti:
On se mahdollista.
Jep
- Anonyymi00424
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00425
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00426
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00429UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romahdustyyppi on saanut vapaa-ajattelun polvilleen
Jep
- Anonyymi00050
Joko ilmiannoit törttöhärikön pönttöpuheet Suomi24 keskustelun poliiseille.
- Anonyymi00051
se on tietysti pönttörttöjen ansioita rommahdus täällä
törttöhärikön tavattoman
ilman tapo ja järkeä levitettyjen tehot omien höpöjen vaikusetusta- Anonyymi00056
Vaikea uskoa, mutta on se mahdollista jos kaikki palaset loksahtaa kohdalleen.
Mutta hyvin epätodennäköistä - Anonyymi00057
Jos joku törttöhärikkö pönttöpuheillaan onnistuu järisyttämään vapaa-ajattelun limnakkseta, niin heikoissa kantimissa on vapaa-ajattelu. Joutaa kaatua.
- Anonyymi00060
Kyllä sinun on keksittävä joku painavampi syy.
Ei törttöhäirikkö pöntönpuheillaan romauta vapaa-ajattelua.
- Anonyymi00061
☪️törttöhärikön tavattoman
ilman tapo ja järkeä levitettyjen tehot omien höpöjen vaikusetusta☪️
Ei vapaa-ajattelu kaadu mihinkään törttöhäirikön pöntönpuheisiin.
Vapaa-ajattelu kaatuu omaan oksennukseensa.- Anonyymi00062
Heh
- Anonyymi00065
Kyllä se rommautus on ja töröhärikön ansioita kakki
tänne tavattoman törkyä lappasi ilman tapoja
niin siitä se tommautus tuli ennen aikoaan sen
tehot omien tipputusten tuuttaamana- Anonyymi00071
Tee ilmianto palstan poliiseille tästä töröhäriköstä.
Tee nänä päivänä. - Anonyymi00084
Kuka tänä kaveri on ?
- Anonyymi00085
Anonyymi00084 kirjoitti:
Kuka tänä kaveri on ?
Taitaa olla joku huonosti suomea osaava somalipuistomamu, jolle ilmansuunnat eivät ehkä ole selvillä: pyllistää Mekkaan päin
- Anonyymi00092
Anonyymi00085 kirjoitti:
Taitaa olla joku huonosti suomea osaava somalipuistomamu, jolle ilmansuunnat eivät ehkä ole selvillä: pyllistää Mekkaan päin
Heh
- Anonyymi00113
Anonyymi00092 kirjoitti:
Heh
Jep
- Anonyymi00081
tähän vasta uskoon puolesta on töröhärikkö joka tehot omien puu
hien sakei nolla on kova pajattelun rom auttaja- Anonyymi00086
☪️tähän vasta uskoon puolesta on töröhärikkö joka tehot omien puu
hien sakei nolla on kova pajattelun rom auttaja☪️
------++--
Etäisesti suomen kieltä muistuttavaa kirjoitusta, mutta vaikea ymmärtää mitä sanot.
Jospa muuttaisin takaisin sinne muslimimaahan joista tulit. - Anonyymi00087
Anonyymi00086 kirjoitti:
☪️tähän vasta uskoon puolesta on töröhärikkö joka tehot omien puu
hien sakei nolla on kova pajattelun rom auttaja☪️
------ --
Etäisesti suomen kieltä muistuttavaa kirjoitusta, mutta vaikea ymmärtää mitä sanot.
Jospa muuttaisin takaisin sinne muslimimaahan joista tulit.Muuta takaisin sinne muslimi-Somaliaan.
Siellä sinun pölötystäsi ymmärretään ja
siellä voit vapaasti ja ymmärrettävästi kirjoitella
Somalia24 vapaa-ajattelu-palstalla ja raivota
muslimi-uskntoa vastaan vaikka sharia-laista.
Tällä palstalla älä puhu sharia-laista mitään. Suuri on suuttumuksemne sharia-lakia vastaan.
- Anonyymi00088
nolla on kova pajattelun rom auttaja töröhärikkö ja toivo tonta paus
tonta on hullu espaniaksi- Anonyymi00089
Voidaan kerätä kolehti että pääset takaisin muslimi-Somaliaan: Menolippu Mombasaan.
.Siellä voit pölöttöä muslimipölötyksiäsi niin paljon kuin sielu sietää.
Sharia-lakia ynnä muuta mukavaa muhamettilaista pölötystäsi. - Anonyymi00090
Anonyymi00089 kirjoitti:
Voidaan kerätä kolehti että pääset takaisin muslimi-Somaliaan: Menolippu Mombasaan.
.Siellä voit pölöttöä muslimipölötyksiäsi niin paljon kuin sielu sietää.
Sharia-lakia ynnä muuta mukavaa muhamettilaista pölötystäsi.Joo, pääset muslimoimaan Somaliaan.
Eikös se ole ihan hyvä juttu päästä kotiin ja kotimaahan.
Ei tarvitse täällä jatkaa somalipuistopölötystä. - Anonyymi00091
Suomi on liian kylmä maa sinulle kun joudut puistossa pölöttämään muslimimamupölötyksiäsi.
Hyvää matkaa Somaliaan. !
- Anonyymi00095
Ihmiset ovat huomanneet että vapaa-ajattelulla ei maailmaa paranneta.
Vaparius ei tee ihmiselle hyvää 💋 - Anonyymi00100
kyllä vapaliitto rommahteli hetikota sen jäkeen kun kovantason häritökkö tuli tänne paljastumaan sielunsa laiset melentervey sonkelot mien kasan
- Anonyymi00101
Rauhoitu!
Kohta pääset kotimaahasi Somaliaan.
Ei tarvitse pölöttää täällä puistosomalimamupölötyksiäsi.
- Anonyymi00102
Jatkuva töröhärikkö tehot omien puu
hien sakei nolla on ko va pa ja ttelun rom auttaja ei kahta kysmykstä- Anonyymi00106
Kommenttisi on mamu-kielellä, .mutta mitä se tarkoittaa suomen kielellä,?
Sanopa se ! - Anonyymi00107
Kirjoita Suomen kielellä.
Älä pölöpölö matu-kielellä.
- Anonyymi00109
Vapaa-ajattelu on HUU-HAATA.
Elämänkatsomustiedolle voisi antaa toisen nimen.
Elämänkatsomustieto = HÖPSISTÄ.- Anonyymi00110
ET = Entisistä Taistolaisia alkanut geenivirhe.
- Anonyymi00111
Anonyymi00110 kirjoitti:
ET = Entisistä Taistolaisia alkanut geenivirhe.
"ET = Entisistä Taistolaisia alkanut geenivirhe."
ET = Entisistä Taistolaisista alkanut geenivirhe.
- Anonyymi00112
- Anonyymi00120
Vaparius ei tee ihmiselle hyvää 💋
- Anonyymi00121
Ei tee ei.
- Anonyymi00177
Anonyymi00121 kirjoitti:
Ei tee ei.
Ei.
- Anonyymi00122
Ei kannata liittyä tähän vapariuskontoon.
Synkkä lahko.
Erotkaa vapareista !
.
VAPAA-AJATTELULLE KENKÄÄ..............🥾💥- Anonyymi00131
Just näin
- Anonyymi00130
törttöaloittajahärikön romahdusta pementää pyörenurkkaen pehmo houne
bmelisairaalan syljetulla osastolle jonne pitää sen kaltiaiset jonottaa ja
vapaaksi pästyään en tulevat tänne leventelemään- Anonyymi00140
☪️tulevat tänne leventelemään☪️
Ei, vaan menevät Turun Moskeijaan. - Anonyymi00141
Anonyymi00140 kirjoitti:
☪️tulevat tänne leventelemään☪️
Ei, vaan menevät Turun Moskeijaan.Heh
- Anonyymi00161
Romahdus tuli heti kuin höpöhärikköjä alotti teho häirinnän moni taso arvotelun ja armottoman järjettömän pöhkäilyn täälä jatkuvasti ja ilman keskeytystä yhtä mitaa koko ajan
- Anonyymi00204
☪️Romahdus tuli heti kuin höpöhärikköjä alotti teho häirinnän moni taso arvotelun ja armottoman järjettömän pöhkäilyn täälä jatkuvasti ja ilman keskeytystä yhtä mitaa koko ajan☪️
No. liittyykö Turun Moskeija mitenkään tähän ?
- Anonyymi00166
päivähoroskoopista, jonka aikana älyllinen toiminta on heikkoa, sumuista
mutta sopisiko sumuisena päivänä ajatella sumeata logiikkaa? - Anonyymi00167
kuopasta?
mutta kun kuopasta pääsee pois, voi ajatella jälleen vapaasti - Anonyymi00203
Vapaa-ajattelu on HUU-HAATA .
ET = ETG
ETG = Entisistä Taistolaisista periytyvä Geenivirhe - Anonyymi00219
Valiitto tuhoutui hetikun härikkö pani ison remminhäirinnän päälle koko leveydeltään
- Anonyymi00221
Jep
- Anonyymi00223
Eiköhän sitä 99 % suomalaisista ajattele vapaasti.
- Anonyymi00225
Härikön mielenhäriössä tuuttaavat häirinnät tuhosivat hetsillään
vapariliiton ja aiheuttivat siinä sisäisen ja ulkoisen tuhon - Anonyymi00302
Saraloollinen nostelija Valiittoromahdus tuli heti kuin höpöhärikköjä alotti teho
häirinnän moni taso arvotelun ja armottoman järjettömän pöhkäilyn täälä jatkuvasti ja ilman keskeytystä yhtä mitaa koko ajan odottaessaan bmielisairaalapakkaa
jonossa - Anonyymi00320
Johtuu ajattelun lisääntymisestä. Vapaa-ajattelu on sitä, että aivot on vapaalla. Kun pistää ykkösen pesään ja painaa, alkaa tapahtua.
- Anonyymi00321
presei leväkiimainen älyköpiöpainaa pönttö häkänä kuin vain bmielisairaalan
asiakas pystyy vai noharjaisuudessaan- Anonyymi00328
Noh noh
- Anonyymi00338
Olisko avaaja- pösilöllä jotain faktoja tästä "romahduksesta"?? Ai ei vai? No se on voi voi.... 😅
- Anonyymi00357
se hän on kesuskelukyvytön hodion tarpeessa olevatärähtänyt jop leivempiä psyykkisiä vammo ja on vaikea korjata jos ei ite huomaa
- Anonyymi00355
Hulu keskuseskelukyvytön älykäpiö postaapskaansa tännehäiriköidäksen
hyvällä tuloksella tehokasti valiiton alas tuhoon
härintäpskan monitasottelija ja armottoman järjettömän menetelmän tehokas soveltaja vain odottaa enään bmielisairaalapakkaa jonossa kyllä se sieltä lohkeaa - Anonyymi00427
Ei kiinnosta, ei !
Viekää pois ! Viekää pois !
Vapaa-ajattelu on HUU-HAATA, ja marginaalinen ET-humppa on vapaa-ajattelun etäispesäke!
Tulevat tuhoutumaan.- Anonyymi00428UUSI
Just noin
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251228
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 88800
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20759- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117517