Paras lääke ylivirittyneiseen hermostoon.

Anonyymi-ap

Nyt tarvitaan hyviä neuvoja lääkkeitä ylivirittyneisyyteen hermostoon. Oireeni ovat pulssi huitelee noin 90 kertaa minuutissa, normaalisti ennen pulssi noin 60. Yöuni erittäin katkonaista herään joka yö noin kolmen tunnin yöunen jälkeen enkä saa enää nukutuksi. Ahdistaa makoilla sängyssä ja pakko nousta ylös, koko ajan hieman pelokas hermostunut olo, ulkoilu metsässä hieman auttaa ja illalla parempi olo, mutta rumba alkaa uudestaan kun menen nukkumaan. Tätä jatkunut jo aika pitkään ja kuukausi sitten vietiin lanssilla päivystykseen kun pulssi ja verenpaine pilvissä. Kokeissa tai EKGssä ei havaittu mitään hälyttävää. Aikaisemmin syönyt masennukseen Sepramia yli kymmenen vuotta, nyt olen ollut ilman yli vuoden. Syy miksi lopetin tehot olivat menneet eivätkä auttaneet enää.

Eli kaipaisin kohtalotovereilta neuvoja tilanteeseeni, bentsoja eivät antaneet kuin 30 kpl Opamoxia vuodeksi! Nämä kyllä auttavat mutta eivät määrää niitä enempää, miten olette selvinneet vastaavanlaisen tilanteen kanssa. Ja oletteko jopa päässeet tilanteeseen jossa hermostonne on rauhoittunut?. Tällä hetkellä puuttuu siis rento olo ja lepäilystä ei tule mitään ahdistuksen takia. Neuvoja otetaan mielellään vastaan!.

6

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mulla oli ollut sama ongelma lähes 16 vuotta ja itse sain lääkkeeksi Xanor depot 4mg aamuisin, pregabalin 75mg×2 päivässä ja propral 120mg päivässä. Tällä lääkityksellä pysyy ylivirittynyt hermosto koko päivän tasasena ja syke 50-60 ja verenpaine normaalina. Eikä iske paniikkia koko ajan. Itselle nämä ovat pysyviä lääkityksiä ja kesti vuosia ennen kuin löydettiin lääkärien kanssa sopiva kombo. Olen lähestulkoon kaikki bentsotkin joutunut käymään läpi ja ssri/srni lääkkeet.

• Anonyymi00002

Kiitos vastauksesta, hienoa, että olet löytänyt oikean lääkityksen vaivaasi!. Miten tuo pregabalin 75mg auttoi ja oliko haittavaikutuksia? Bentsoja eivät suostu nykyisin helpolla määräämään, vaikka ne voivat olla joillekin todella tärkeä apu.

• Anonyymi00003

Se toimi heti ja pitää kyllä ahdistuksen poissa lähes täysin. Vaikutuksen huomaa heti ekana päivänä. Ainut oli vaan että jouduttiin säätään sitä annosta jonku aikaa mulla oli 300mg päiväs aluksi ja olin ihan pöhnässä siitä. Sit laskettiin 150mg päiväs ja se toimii todella hyvin. En oo saanu siitä mitään sivuvaikutuksia. Ei tietenkää tarkoita etteikö joku muu vois saada. Mutta mun annos on aika maltillinen.

• Anonyymi00004

Se toimi heti ja pitää kyllä ahdistuksen poissa lähes täysin. Vaikutuksen huomaa heti ekana päivänä. Ainut oli vaan että jouduttiin säätään sitä annosta jonku aikaa mulla oli 300mg päiväs aluksi ja olin ihan pöhnässä siitä. Sit laskettiin 150mg päiväs ja se toimii todella hyvin. En oo saanu siitä mitään sivuvaikutuksia. Ei tietenkää tarkoita etteikö joku muu vois saada. Mutta mun annos on aika maltillinen.

Oletko siis jo käyttänyt tuota lääkitys 16 vuotta menestyksekkäästi. Eli tullut toimeen ahdistuksen ja ylivirittyneisen hermoston kanssa.

• Anonyymi00005

Kyllä. En ole myöskään huomannut mitään sivuvaikutuksia lääkkeestä. Lisäksi propral hidastaa myös adrenaliinia aivoissa joten sekin toimii ylivirittyneeseen hermostoon ja tietenki Xanor Depot on aivan omassa luokassaan.

• Anonyymi00006

Kyllä. En ole myöskään huomannut mitään sivuvaikutuksia lääkkeestä. Lisäksi propral hidastaa myös adrenaliinia aivoissa joten sekin toimii ylivirittyneeseen hermostoon ja tietenki Xanor Depot on aivan omassa luokassaan.

Hienoa, että olet löytänyt oikeanlaisen lääkityksen tähän ikävään vaivaan! ja etenkin kun tilanne on ollut noin hyvä jo pitkään. Miten on unen kanssa pystytkö nukkumaan normaalisti ja paljonko nukut yleensä yhteensä vuorokauden aikana?.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      165
      2581
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2387
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1082
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      849
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      727
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      727
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      701
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      668
    Aihe