lontoon ammuttu pommimies

miksi?

poliisit oli kuulemma juossu sen äijän kiinni ja kaatanu sitten maahan ja ampunu viidesti lähietäisyydeltä...aloin vaan ihmettelee että minkä takia ne ampu sen vaikka se saatiin kiinni???

15

1129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sille

      Syylliset lähtevät yleensä poliisia karkuun. Onpahan yksi edesvastuuton siviilien tappaja vähemmän.

      • Jos demokraattisesti hallittu valtio harrastaa (ulko)politiikkaa, jota jokin ryhmä ei hyväksy, terrorismi on todella käypä keino vaikuttaa.

        Eivät ko. valtioiden sotilaat ja muut virkamiehet syyllisiä ole, he tekevät vain työtään. Syyllisiä ja siis terroristien vihollisia ovat nimenomaan näiden valtioiden kansalaiset, he ovat demokraattisissa vaaleissa valinneet hallitsijansa ja siis näin ollen antaneet luvan mm. Irakin miehitykselle.

        Mikäli demokraattisten hallitusten politiikka ja sen seuraukset nyppivät, niin siihen voi seuraavissa vaaleissa vaikuttaa. Eivät terroristit sellaisiin valtioihin iske, joilla ei ole osaa eikä arpaa heidän ajamassaan asiassa.


      • seboltsi
        dj-marco kirjoitti:

        Jos demokraattisesti hallittu valtio harrastaa (ulko)politiikkaa, jota jokin ryhmä ei hyväksy, terrorismi on todella käypä keino vaikuttaa.

        Eivät ko. valtioiden sotilaat ja muut virkamiehet syyllisiä ole, he tekevät vain työtään. Syyllisiä ja siis terroristien vihollisia ovat nimenomaan näiden valtioiden kansalaiset, he ovat demokraattisissa vaaleissa valinneet hallitsijansa ja siis näin ollen antaneet luvan mm. Irakin miehitykselle.

        Mikäli demokraattisten hallitusten politiikka ja sen seuraukset nyppivät, niin siihen voi seuraavissa vaaleissa vaikuttaa. Eivät terroristit sellaisiin valtioihin iske, joilla ei ole osaa eikä arpaa heidän ajamassaan asiassa.

        "Jos demokraattisesti hallittu valtio harrastaa (ulko)politiikkaa, jota jokin ryhmä ei hyväksy, terrorismi on todella käypä keino vaikuttaa. "

        No, onko se koskaan mikään valtio taipunut terroristien alle. Ei ole.

        "ivät ko. valtioiden sotilaat ja muut virkamiehet syyllisiä ole, he tekevät vain työtään. Syyllisiä ja siis terroristien vihollisia ovat nimenomaan näiden valtioiden kansalaiset, he ovat demokraattisissa vaaleissa valinneet hallitsijansa ja siis näin ollen antaneet luvan mm. Irakin miehitykselle. "

        Ovatko terrorististit sitten syyttömiä? Vai ovat kansalaiset nyt syyllisiä niihin PÄÄTÖKSIIN, jota hallitus tekee? Samalla logiikalla, jos olet valinnut työntekijän firmaasi tekemään tiettyä työtä, mutta hän tekeekin murhan, niin sinä olet murhaan syyllinen? Voi helvetti sentään.

        "Eivät terroristit sellaisiin valtioihin iske, joilla ei ole osaa eikä arpaa heidän ajamassaan asiassa. "

        Siis terroristeilla on oikeus iskeä sellaisten maiden siviileiden kimppuun, joiden hallitukset eivät ole samaa mieltä asioista, mitä terrorisit ajavat?

        Kuule, mene hoitoon.


      • seboltsi kirjoitti:

        "Jos demokraattisesti hallittu valtio harrastaa (ulko)politiikkaa, jota jokin ryhmä ei hyväksy, terrorismi on todella käypä keino vaikuttaa. "

        No, onko se koskaan mikään valtio taipunut terroristien alle. Ei ole.

        "ivät ko. valtioiden sotilaat ja muut virkamiehet syyllisiä ole, he tekevät vain työtään. Syyllisiä ja siis terroristien vihollisia ovat nimenomaan näiden valtioiden kansalaiset, he ovat demokraattisissa vaaleissa valinneet hallitsijansa ja siis näin ollen antaneet luvan mm. Irakin miehitykselle. "

        Ovatko terrorististit sitten syyttömiä? Vai ovat kansalaiset nyt syyllisiä niihin PÄÄTÖKSIIN, jota hallitus tekee? Samalla logiikalla, jos olet valinnut työntekijän firmaasi tekemään tiettyä työtä, mutta hän tekeekin murhan, niin sinä olet murhaan syyllinen? Voi helvetti sentään.

        "Eivät terroristit sellaisiin valtioihin iske, joilla ei ole osaa eikä arpaa heidän ajamassaan asiassa. "

        Siis terroristeilla on oikeus iskeä sellaisten maiden siviileiden kimppuun, joiden hallitukset eivät ole samaa mieltä asioista, mitä terrorisit ajavat?

        Kuule, mene hoitoon.

        Hallitukset on valittu kansan toimesta tekemään poliittisia päätöksiä kansan puolesta.

        Jos minun palkkaamani työntekijä katsoo, että hänen työtehtävänsä menestyksekäs hoitaminen vaatii murhan, olen todellakin osasyyllinen. Ainakin moraalisesti.
        Minun olisi pitänyt tämä nähdä ennen palkkaamista, siis äänestäjien olisi pitänyt ajatella ennen äänestämistä. Tai ehkäpä he ovatkin ajatelleet?

        En minä terroristeja puolustanut, kerroin vain ääneen heidän tekojensa logiikan.


      • Lamppuharja
        dj-marco kirjoitti:

        Hallitukset on valittu kansan toimesta tekemään poliittisia päätöksiä kansan puolesta.

        Jos minun palkkaamani työntekijä katsoo, että hänen työtehtävänsä menestyksekäs hoitaminen vaatii murhan, olen todellakin osasyyllinen. Ainakin moraalisesti.
        Minun olisi pitänyt tämä nähdä ennen palkkaamista, siis äänestäjien olisi pitänyt ajatella ennen äänestämistä. Tai ehkäpä he ovatkin ajatelleet?

        En minä terroristeja puolustanut, kerroin vain ääneen heidän tekojensa logiikan.

        ...tämä meidän sivari-marcomme se vasta oikea älyllisyyden tiivistymä on. Väittää asioita, mitä milloinkin ja heti seuraavassa lauseessa / viestissä kumoaa ne...mietippä vähän mitä höpötät.
        Häpeätkö jotenkin olevasi länsimaalainen ihminen, niinkuin viesteistäsi voisi olettaa. Demokratia on on mielestäsi perseestä ja terroristi-iskut ovat täysin oikeutettuja länsimaalaisia kohtaan? Välillä olet tuomitsemassa iskuja ja toisinaan niitten kannalla. Mikä mies se sellanen on? ps. Lädi-idässä on tilaa jos demokratia ei kiinnosta. Siellä vallitsevat vielä tänäkin päivänä luonnon lait, jonka mukaan hengen riisto ei ole sen kummempi asia kuin mikään muukaan.


      • dj-marco
        Lamppuharja kirjoitti:

        ...tämä meidän sivari-marcomme se vasta oikea älyllisyyden tiivistymä on. Väittää asioita, mitä milloinkin ja heti seuraavassa lauseessa / viestissä kumoaa ne...mietippä vähän mitä höpötät.
        Häpeätkö jotenkin olevasi länsimaalainen ihminen, niinkuin viesteistäsi voisi olettaa. Demokratia on on mielestäsi perseestä ja terroristi-iskut ovat täysin oikeutettuja länsimaalaisia kohtaan? Välillä olet tuomitsemassa iskuja ja toisinaan niitten kannalla. Mikä mies se sellanen on? ps. Lädi-idässä on tilaa jos demokratia ei kiinnosta. Siellä vallitsevat vielä tänäkin päivänä luonnon lait, jonka mukaan hengen riisto ei ole sen kummempi asia kuin mikään muukaan.

        Mitähän minä olen kumonnut?

        Ja ihan tiedoksesi, 1996 talvella kertausharjoituksissa minä (esikuntakomppanian kirjuri) ja viestialiupseerimme tuhosimme omalla vastasissitoiminnallamme Kadettikoulun.


    • aloittaa

      uusi keskustelu aiheesta johon tuolla alempana on jo vastattu

      • onpi

        hatuntäydeltä paskaa.


      • miksi?

        voi anteeks kauheesti ku en huomannu teidän täydellisyytenne!!!!


    • Kirvesmies.

      Mistäpä me voisimme sen tietää??? nämä ihmiset ovat saanneet koulutuksen tehtäväänsä ja tietävät parhaiten mten toimia tuolaisisssa tilanteissa.
      Täytyisi kysyä joltain saman alan ammattilaiselta, että miksi näin toimittiin.

    • marco

      Ihan oikein sille.Mun mielestä kaikki euroopassa asuvat arabit ja muut sählämit voisi ampua ihan surutta.Loppuu ainakin pommien räjäyttäminen.

      • Nimetön

        Ja jos sillä on ollu pommi niin voihan sen räjäyttää vaikka poliisit ovat kiinnikin saaneet. Ihan oikeen ampua kaikki tommoset heti vaan. Ja ilman panoksia säästellessä...


    • Poliisit saattoivat esim.nähdä miehen puseron sisältä pilkottavan räjähdejohtoja.

      Päätös siitä, lentävätkö lähietäisyydellä olevat ihmiset kohta pieninä kappaleina ilmaan vai ammutaanko epäilty ennen kuin hän ehtii laukaista räjähdevyönsä tai -reppunsa on tehtävä sekunnin sisällä.

      Viivyttely tuollaisessa tilanteessa voi johtaa massamurhaan.

      • Nimetön

        Siinä paljoo haittaa jos ite pommimies kuolee, kun vältytään monelta sivullisen kuolemalta tai loukkantumiselta. Nuin se pitää tapahtuakin. Poliisit onnistuvat hyvin tällä kertaa.


    • Soldier-of-fortune

      ne poliisit ei olis etäämmältä osunu?Luotiaseella on vaikea osua liikkuvaan maaliin =)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe