KATUJENGIRIKOLLISUUDESTA

Anonyymi-ap

IS:
"Poliisi epäilee, että vyyhdin rikokset liittyvät pääkaupunkiseudun katujengirikollisuuteen sekä kansainväliseen järjestäytyneeseen rikollisuuteen. Rikosten toteuttamisessa on poliisin mukaan käytetty alaikäisiä nuoria."
Kommentti:
Niin niin, mutta jotkut polissithan ovat sitä mieltä, ettei meillä katujengejä ole...

12

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Poliisit itse on ongelmien kehittäjä. Jos jengejä ei ole niin eihän ne mitään tee. Poliisijohdolla on lopputilien jakelu edessä ja PIAN.

• Anonyymi00002

Katujengit ja katujengirikollisuus eivät kuulu suomalaiseen mielenmaisemaan, suomalainen on reilu ja rehti ihminen ja tekee ahkerasti työtä toimeentulonsa eteen...

• Anonyymi00003

yhdessä sanoo moktar gubta sdp kehuja

• Anonyymi00004

Toivottavasti poliisi ja oikeuslaitos suhtautuvat ymmärryksellä katujengijutuissa nuariin syytettyihin, koska nuaret ovat viälä nii herkässä iässä...

• Anonyymi00005

Jos kovia tuamioita annetaan, nuarten elämä voi mennä hetken hairahdusten vuaksi kokonaan pilalle...

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Jos kovia tuamioita annetaan, nuarten elämä voi mennä hetken hairahdusten vuaksi kokonaan pilalle...

Nuaret vasta etsivät itseään ja luontevinta tapaa viättää omannäköistään elämää...

• Anonyymi00008

Vuosaaren rikollisjengi, eikö näillä tytöillä ole vanhempia ja jonkinlaista kontrollia missä liikkuvat ja kenen kanssa? Luulisi myös olevan kotiintuloaika, kun kuitenkin ovat noinkin nuoria. Eli vanhemmat myös vastuuseen jälkikasvunsa tekemisistä.
      Ja jos ovat matuja, niin kansalaisuus pois vanhemmilta ja paluulippu kotimaahan!
      Luulen, että somppulandiassa tai jossain muslimimaassa tytöille laitettaisiin burga niskaan ja naitettaisiin 100-vuotiaalle ukolle jalkavaimoksi.
      Saattaisi ruveta mieli muuttumaan, tänne stana tullaan eläteiksi ja sitten käyttäydytään kuin apinalauma.
      Mutta mitäpä muuta voi odottaa noista sisäsiittoisista kulttuureista tulevilta, väkivaltaisuus on heidän geeneissään kun ÄO on kehitysvammaisen tasolla!
      Ei noissa maissa korkeakulttuuri kukoista, pelkkää älämölöä, minkä tuovat tänne tullessaan.
      Taannuttavat Suomenkin kehitysmaaksi, vai nämäkö sen nostavat muka taas maailman huipulle teknologian ja innovaatioiden maaksi?

• Anonyymi00010

Rajat on rakkautta. Lapsilla tulee olla rajat ja kaikki kasvatus lähtee kotoa. Pahasti on mennyt lasten kasvatus pieleen mikäli vanhemmat alkaa pelätä suuriksi kasvaneita teinejään. Täytyy olla aikuisilta ihmisiltä ja vanhemmilta pahasti vanhemmuus hukassa jos kauhua herättää 11 vuotiaat varhaisteinit. Ei hyvää päivää, sanon minä. Nyt pentulaumat kuriin ja joutuisasti 😠.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Rajat on rakkautta. Lapsilla tulee olla rajat ja kaikki kasvatus lähtee kotoa. Pahasti on mennyt lasten kasvatus pieleen mikäli vanhemmat alkaa pelätä suuriksi kasvaneita teinejään. Täytyy olla aikuisilta ihmisiltä ja vanhemmilta pahasti vanhemmuus hukassa jos kauhua herättää 11 vuotiaat varhaisteinit. Ei hyvää päivää, sanon minä. Nyt pentulaumat kuriin ja joutuisasti 😠.

Voi herran tuuteli näitä....miten tälle asialle ei voi tehdä mitään, "tarjottu sovittelua" Sekö on ainut mihin tämä maa pystyy? Voi prkl sanon minä. Pitää näyttä pennuille närhenmunat ja ottaa luulot pois!
        Ei noihin sovittelut enää auta!

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Voi herran tuuteli näitä....miten tälle asialle ei voi tehdä mitään, "tarjottu sovittelua" Sekö on ainut mihin tämä maa pystyy? Voi prkl sanon minä. Pitää näyttä pennuille närhenmunat ja ottaa luulot pois!
        Ei noihin sovittelut enää auta!

Sovittelu voi olla yhtä hyödyllinen kuin ehdollinen tuomio...

• Anonyymi00009

On otettava laki omiin käsiin ja porukalla kiinni nämä paska kasat.

• Anonyymi00012

SDP:n äänestäjäkuntaa?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      62
      2099
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      4
      1756
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      231
      1232
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      920
    5. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      20
      832
    6. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      57
      826
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      104
      731
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      38
      678
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      666
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      92
      659
    Aihe