Verovaroilla loisivien järjestöjen henkilökunta on yhteiskunnan syöpä. Yhdistyksien kuuluu rahoittaa toimintansa jäsenmaksuilla. Yhdistyksissä toimivat henkilöt toimivat tietenkin ilman palkkaa. Kyse on aatteellisesta toiminnasta, ei palkkatyöstä.
Järjestöpummi syö, röhkii ja ökyilee pöydässäsi
20
160
Vastaukset
- Anonyymi00001
1,4 MILJARDIA järjestöt kähmivät kaikista heikompiosaisten rahoja. Se on pois avustuksista köyhille.
- Anonyymi00022
Venäjästä tuli monarkia 1991 ja sumi jatkaa kommari linjaalla.
- Anonyymi00002
Yhdistykset ovat demareiden kavallusjärjestelmä.
- Anonyymi00003
Demarille ei työ maistu.
- Anonyymi00015
Anonyymi00003 kirjoitti:
Demarille ei työ maistu.
Muiden rahat kyllä varastavat.
- Anonyymi00020
.
- Anonyymi00004
UPi on on hyvä oikeistolainen hyvä veli kerho . Kohta on Stubb on poika TV ssä asiantuntijana .
- Anonyymi00005
Oikeistolaiset yhdistyksiä on vain avustettsva !
- Anonyymi00006
Täällä on pummiyhdistyksiä, jotka loisivat verovaroilla.
https://avustukset.stea.fi/- Anonyymi00013
Sosiaali- ja terveysjärjestöjen avustuskeskus (STEA) on vain yksi lukuisista eri sektoreilla veroeuroja jakelevista.
- Anonyymi00008
Huijarit kannattavat avustuksia järjestöille. Ovat itse varkaissa ja kavaltamassa verovaroja.
- Anonyymi00009
Miten tuollainen järjestelmällinen kansalaisten rahojen kavallus on sallittua?
- Anonyymi00010
Lahjakkaasti tarpeellisuudestaan runoilevat kuppaavat MILJOONIA !
HETI kolmasosa pois ja sitten vuosittaiset 20% vähennykset.- Anonyymi00011
Esimerkkiä näyttävät kuppaajat pilaavat tarpeellistenkin leikkausten imagon.
- Anonyymi00012
Taitaa nämä täällä järjestöjä haukkuvat olla kaikki persuja! Olen itse eräässä yhdistyksessä vapaaehtoisena ja tiedän miten tärkeä tuo yhdistys on heikompiosaisille joten lopettakaa se paskansuoltaminen yhdistyksistä, ei ne ole mikään syöpä eikä loisijoita.
- Anonyymi00014
Kusipäisiä huijareita kaikki yhdistyksien henkilökunta. Yhteiskunnan alinta pohjasakkaa.
- Anonyymi00017
Vihervasureiden kavallus- ja petosjärjestelmä, jonka avulla ryöstetään kansalaisilta rahat.
- Anonyymi00018
Tiedättekö mikä hyvää työtä tekevä vanha järjestö ei saa eikä edes halua valtion tai kuntien tukia?
- Anonyymi00019
Järjestöloisista pitäisi tehdä "tappolista" ja käydä listaa läpi...
- Anonyymi00021
Rasismia, rasismia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5252564Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial522225Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2052174Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131568Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191469Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip501376- 971339
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621141Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise931129Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?6931035