Matt 15:
7 Te ulkokullatut, oikein teistä Esaias ennusti, sanoen:
8 'Tämä kansa kunnioittaa minua huulillaan, mutta heidän sydämensä on minusta kaukana,
9 mutta turhaan he palvelevat minua opettaen oppeja, jotka ovat ihmiskäskyjä'."
Joissakin seurakunnissa on otettu mallia Hillsong kaavoista, mutta onko tuo ulkonaista, joka ei hyödytä, jos se ei tule sydämestä?
Kun menen seurakunnan jumalanpalvelukseen; en minä todellakaan ole ylistysmielellä useinkaan; joten olenko teeskentelijä, jos edes menen sinne, jossa ylistetään 30 min tai enemmän putkeen?
Kun sydän on täynnä monia huolia ja murheita, ahdistusta läheisten tähden, miten minä voisin teeskennellä, että sydän on täynnä ylistystä?
Kyllä minä ylistyksen ajan rukoilen ja puran taakkojani Herralle, mutta pitäisikö minun ylistää, kun on vaikea edes oppia noita uusia ylistyslauluja, kun ei niitä vanhoja enää lauleta, joita vielä osaisin?
Mitä mieltä te rakkaat olette?
Kyllä minä tiedän, että Raamatussa on valtavasti kohtia, joissa kehotetaan ylistämään, Mutta kun sydämessä ei ole ylistystä?
Pitäisikö teeskennellä, että sydämeni ylistää - eihän Herralle voi valehdella?
Pitäisikö minun pysyä poissa?
Onko seurakunnissa teeskentelijöitä?
Anonyymi-ap
4
85
Vastaukset
- Anonyymi00001
Lukeeko hellarit samaa Raamattua kuin kristityt ?
- Anonyymi00002
Kuka nyt Raamattua omalla kohdalla lukisi.
Sama se kuka, niin toisia sillä lyödään ja itselle käy vain korvasyyhy kohdat.
- Anonyymi00003
Eipä alkuseurakunnassa ollut bändejä ja piiitkiÄÄ ylistyssessioita.
Se on hengen pumppausta ja tunnelman kohotusta.
Helluntailaisuutta !- Anonyymi00004
Ei voinut, koska piti olla kuin kusi sukassa että juutalaiset eivät olisi tappaneet, piti olla lukittujen ovien takana piilossa eikä sieltä saanut mikään mökä kuulua. Muutoin olisi lähtenyt henki kun juutalaiset olivat tavoittaneet lainrikkojat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1303089EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje392949- 1051331
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1351057Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621047Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661037- 60977
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373949- 41777
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22753