https://www.timesofisrael.com/liveblog_entry/idf-says-image-of-soldier-destroying-jesus-statue-in-lebanon-is-real-vows-action/
Tämä kuva kertoo kaiken, mitä siionistit ajattelevat kristityistä.
Nyt Netanjahun täytyy kuitenkin teeskennellä olevansa pahoillaan, etteivät Israelin palvojat pistä rahahanoja kiinni.
ISRAELILAINEN SOTILAS ISKEE LEKALLA JEESUS-PATSASTA PÄÄHÄN
11
152
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kristityt ja muslimit ovat samanarvoisia Israelille . Gazastakaan ei päästetty kristittyjä poistumaan . Sinne niitä kuoli .
- Anonyymi00002
Miloin juutalaiset ovat Jeesuksesta tykänneet?
- Anonyymi00003
Eihän juutalaiset ole kristinuskoa. Hehän ristiinnaulitsivat Jeesuksen. Se on heidän kohtalonsa kunnes jumala avaa niiden silmät ennen loppua. Sekin on muuten lopunajan merkki. Juutalaiset sankoin joukoin tunnustavat Jeesuksen jumalan pojaksi. Siihen asti he eivät ymmärrä mitä tekevät. Tekevät mitä heidän täytyy tehdä. Kaikki tämä jotta aika täyttyy ja pahuus saa ansionsa mukaan.
- Anonyymi00004
Kristityt siunaavat ekstaasissa siionisteja, jotka tappavat muslimien lisäksi myös kristittyjä...JESS ! Hallelujaa Amen!
Milloinkahan Jumala avaa näiden maga-trumppi-jeesustelijoiden silmät vai meneekö tämä porukka näiden "juutalaisten jäännösporukan" ulkopuolelle jäävien 2/3 juutalaisten mukana sinne iankaikkiseen piinahelvettiin...
Ei nimittäin tule mieleen sellaista jesuiitoilta perittyä opetusta Raamatusta, että "tarkoitus pyhittäisi keinot" ja kristilliset periaatteet voisi joissakin tapauksissa heittää romukoppaan, kuten esim siunataanpa Juudasta, koska hänen paha tekonsa sai aikaan hyvää.
- Anonyymi00005
Noinhan juutalaiset aina ovat käyttäytyneet kristittyjä kohtaan. Minua on aikoinaan mm. Israelissa syljetty, lyöty, kivitetty, vain koska minulla oli vaaleat hiukset ja minut tiedettiin kristityksi.
- Anonyymi00006
Kyllä kannattaa rahoittaa tuon siionistiporukan sodankäyntiä...
Mitä enemmän rahaa ja aseita, sitä enemmän tuhoa ja muslimien sekä kristittyjen ruumiita uhrilahjaksi Herralle ! Hallelujaa !!!
Ja JEESUS KIITTÄÄ, VAI MITÄ HÖRHÖT !
Matt.25
31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niin kuin paimen erottaa lampaat vuohista.
33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
- Anonyymi00007
" Älä tee itsellesi jumalankuvaa äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla. Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä."
Jumalaa ei voi vankituttaa mihinkään kuolleeseen aineeseen, sillä Jumala on Henki, ei henketön puupöggelö tmv.
Selef Urge- Anonyymi00008
Eivät juutalaiset Jeesusta siksi moukaroi että ovat noudattavinaan vanhan liiton käskyjä, koska silloin pitäisi tappaa kaikki, jotka eivät vietä sapattia oikein ja tappaa myös omia.
Juutalaiset tappavat ja moukaroivat Jeesusta sen tähden kun ovat pahoja eikä meidän tietenkään tule höperyyksissämme yhtyä heidän pahuuteensa, vaan pitää itsemme puhtaana että pelastumme ja että omatuntomme on Herran edessä puhdas.
- Anonyymi00009
Se ei nyt edes mitään vielä jos kannatamme sitä että viattomia ihmisiä voi tappaa kun vain siihen liittää jotain sijaistoimintaa. Se synti nyt menettelee, mutta jos alamme kannattamaan sitä että Jeesus moukaroidaan vaikka kuvana, niin silloin olemme sellaisessa alhossa että on epävarmaa pääsemmekö siitä koskaan pois.
- Anonyymi00010
Mitähän me pakanat teemme- "kuvillamme".......
Palvotaan kultaista- vasikkaa, eli pakana- on suomennettuna ---epäjumalanpalvelija.
Olisi hyvä nyt tuon kuvan perusteella katsoa peiliin ja nähdä, että uskonnollisuutemme on kultainen vasikka ja periineoppi.
Sitä voisikin palvontapaikoillamme hajottaa kultainen vasikka, ja nähdä Jumalan Karitsan - sanomalliseen sisältöön, sekä Ylimmäiseen Pappiin.
Eli turhaa on padan- kattilaa soimata- vaan katsoa tosiasioita silmiin.
Meilläkin uskonnollisesti hakataan uskonnollisesti - sillä lekalla Jumalan Sanan tahtoa vastaan ja perinneopin- jolla teemme tyhjäksi Jumalan Sanan, me kumartelemme perinteitä kohtaan, kuin Jumalan Valtakunta olisi Ideaalinenn kohde. - elämässä. - Anonyymi00011
Kaikki muu vielä menettelee, mutta jos Jeesuksen-vaikka kuvallisenkin-moukarointia alamme puolustelemaan, niin silloin on jo toinen jalka tulisessa paikassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291859Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571812Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3581600- 1501227
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2141188Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 111044
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt51009- 2851005
- 82971