Ei ole yhtään viihtyisää ravintolaa, jossa tarjolla jotain elämyksiä. Ei ole maisemaravintolaa, ei rantaravintolaa. Olisipa kiva esim Kyrkösjärvellä laineiden liplatuksella raikkaassa järven rannalla hieno tunnelma ainakin kesäisin. Kaikissa ravintoloissa on pimeä tunnelma tällä hetkellä eikä elävää musiikkia esim.
Seinäjoen ravintolat
35
634
Vastaukset
- Anonyymi00001
Turvelauttoja,voimalaitoksen ulvonta ja savupilvet,ihan parhaat maisemat.
- Anonyymi00005
Ai sulla on tollasia kokemuksia. Millon viimeksi olet käynyt Kyrkösjärvellä? Ilmeisesti 90 luvulla.
- Anonyymi00002
Ja maakunnan asukkailla usein tapana tunkeutua vieraisiin pöytiin juttelemaan. Ei ole kiva tapa.
- Anonyymi00004
Totta ja se äänen käyttö . Kattokaa ny ku mä puhun . Näettekö ,
- Anonyymi00003
Ravintolaan mennään ryyppäämään, eikä mitää maisemia kattoon.
- Anonyymi00009
Kallista ryypätäravintolassa. Syöminen on elämys joka tavoittaa aistit, jos paikka on rauhallinen ja mieleenkäypä. 😄🍕
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kallista ryypätäravintolassa. Syöminen on elämys joka tavoittaa aistit, jos paikka on rauhallinen ja mieleenkäypä. 😄🍕
Köyhälle kaikki on kallista.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Köyhälle kaikki on kallista.
Varsinki mulle joka olen … köyhä. Oletko sinä rikas?
- Anonyymi00031
Anonyymi00015 kirjoitti:
Varsinki mulle joka olen … köyhä. Oletko sinä rikas?
Olen hyvin toimeentuleva.
- Anonyymi00034
Anonyymi00031 kirjoitti:
Olen hyvin toimeentuleva.
👍 onnea köyhälle
- Anonyymi00006
Drive in ravintola sopisi pohjanmaalle, autolla suoraan pöytään, ilman käytöstapoja.
- Anonyymi00007
Isolla ameriikkalaisella nelivetoisella lava-autolla.
- Anonyymi00014
Drive-in roskaruokaloita jo on. Seuratkaapa, laiskanpulskeaa porukkaa siellä jonottaa napa koholla. Sit teekoon jonoos vähitellen .
- Anonyymi00008
Kenwoortilla.
- Anonyymi00010
Aloittavan kannattaa perustaa viihtyisä ravintola, kun kerran tietää millainen sen pitää olla!
- Anonyymi00012
Ei ole sellaista summaa, voi kuule näsäviisäs pelle. Etkö keksi mitään pirul lisenpaa kommenttia? 😂😂😂
- Anonyymi00011
Siis aloittajan!
- Anonyymi00016
Härmän Häjy on yliveto ravintola.
- Anonyymi00017
Siellä silmä lepää, eteläpohjalaista kulttuurimaisemaa parhaimmillaan 🤣
- Anonyymi00022
Se ei ole ravintola😤 vaan räkälä.
- Anonyymi00018
Tuollaiset ravintolat oli ennen vanhaan.
Nukymaailmanaikaan se on rahakasta hommaa, joten sitten peritään pääsymaksu Jne..
kuka kumma menee johonkin ravintolaan, jossa ihmiset yrittävät keskustella pauhaavan muusikin ylitse ja vältellä ympäripäissään olevia.
Ei ei.
Varaa hotellihuone vaikka Kokkolan rantahotellista ja kuuntele laineidenliplatusta.
Mutta, olipas oikeasti ihan älytön aloitus : /- Anonyymi00020
Olet saanut huomion.älytön kommentoija joka ei ymmärrä. Roskasakkia joka ei muuta 🤪🤪😎
- Anonyymi00021
Miksi kommentoit?
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Miksi kommentoit?
Niin, miksi sinä juuri sinä kommentoit asiaa, josta et ymmärrä. Ymmärsitkö aloituksen ihan vituralleen?
- Anonyymi00029
Heh vai kokkolaan onko parempia ehrotusia
- Anonyymi00033
Ruokaravintolasta on avauksessa kyse… jossa rauhalinen tunnelma ja jotain klassista musiikkia tms pianonsoittaja. Kyseenalaistatko kaikki avaukset suomisaitilla?
- Anonyymi00019
Niin,maisema ravintolaa ei täällä ole vielä.Sellaanen Moro sky bar tai näsineulatyyppinen puuttuu kyrkkärin ravintolapaatista puhumattakaan. Ehkä jonain päivänä...
- Anonyymi00023
Kokemus paikallisesta lounasravintolasta. Takana oleva kommentoi, kun otin eri salaatteja lautaselle, että "syäksä muka nuata rehuja".
- Anonyymi00030
Ihmiset ( lue miehet ) täälä ovat kyllä aikamoisia takapenkin taaveja
- Anonyymi00025
Neuvostoliitossa oli ravintolassa monipuolinen ruokalista, mutta tarjolla oli vain yhtä ruokaa.
- Anonyymi00026
Millaisia elämyksiä haluaisit?
- Anonyymi00028
Kokemus paikallisesta lounasravintolasta. Takana oleva kommentoi, kun otin eri salaatteja lautaselle, että "syäksä muka nuata rehuja".
--------------------------------
Grillijonossa kuulee melkein aina "äläkä laita sinne sitten mitään rehuja" - Anonyymi00032
Onhan tuota elävää musiikkia Sjoella tarjolla aika paljonkin.
- Anonyymi00035
Olisikin huikeeta, jos olisi ravintola jonkun korkean talon katolla.
- Anonyymi00036
Eivät oo hääviä. Lapuahovihin joutaa lähtiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731651
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3401244- 631145
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html192919- 44878
- 69768
- 49760
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244535702- 119654
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79620