Seinäjoen ravintolat

Anonyymi-ap

Ei ole yhtään viihtyisää ravintolaa, jossa tarjolla jotain elämyksiä. Ei ole maisemaravintolaa, ei rantaravintolaa. Olisipa kiva esim Kyrkösjärvellä laineiden liplatuksella raikkaassa järven rannalla hieno tunnelma ainakin kesäisin. Kaikissa ravintoloissa on pimeä tunnelma tällä hetkellä eikä elävää musiikkia esim.

35

634

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Turvelauttoja,voimalaitoksen ulvonta ja savupilvet,ihan parhaat maisemat.

      • Anonyymi00005

        Ai sulla on tollasia kokemuksia. Millon viimeksi olet käynyt Kyrkösjärvellä? Ilmeisesti 90 luvulla.


    • Anonyymi00002

      Ja maakunnan asukkailla usein tapana tunkeutua vieraisiin pöytiin juttelemaan. Ei ole kiva tapa.

      • Anonyymi00004

        Totta ja se äänen käyttö . Kattokaa ny ku mä puhun . Näettekö ,


    • Anonyymi00003

      Ravintolaan mennään ryyppäämään, eikä mitää maisemia kattoon.

      • Anonyymi00009

        Kallista ryypätäravintolassa. Syöminen on elämys joka tavoittaa aistit, jos paikka on rauhallinen ja mieleenkäypä. 😄🍕


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Kallista ryypätäravintolassa. Syöminen on elämys joka tavoittaa aistit, jos paikka on rauhallinen ja mieleenkäypä. 😄🍕

        Köyhälle kaikki on kallista.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Köyhälle kaikki on kallista.

        Varsinki mulle joka olen … köyhä. Oletko sinä rikas?


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Varsinki mulle joka olen … köyhä. Oletko sinä rikas?

        Olen hyvin toimeentuleva.


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Olen hyvin toimeentuleva.

        👍 onnea köyhälle


    • Anonyymi00006

      Drive in ravintola sopisi pohjanmaalle, autolla suoraan pöytään, ilman käytöstapoja.

      • Anonyymi00007

        Isolla ameriikkalaisella nelivetoisella lava-autolla.


      • Anonyymi00014

        Drive-in roskaruokaloita jo on. Seuratkaapa, laiskanpulskeaa porukkaa siellä jonottaa napa koholla. Sit teekoon jonoos vähitellen .


    • Anonyymi00008

      Kenwoortilla.

    • Anonyymi00010

      Aloittavan kannattaa perustaa viihtyisä ravintola, kun kerran tietää millainen sen pitää olla!

      • Anonyymi00012

        Ei ole sellaista summaa, voi kuule näsäviisäs pelle. Etkö keksi mitään pirul lisenpaa kommenttia? 😂😂😂


    • Anonyymi00011

      Siis aloittajan!

    • Anonyymi00016

      Härmän Häjy on yliveto ravintola.

      • Anonyymi00017

        Siellä silmä lepää, eteläpohjalaista kulttuurimaisemaa parhaimmillaan 🤣


      • Anonyymi00022

        Se ei ole ravintola😤 vaan räkälä.


    • Anonyymi00018

      Tuollaiset ravintolat oli ennen vanhaan.

      Nukymaailmanaikaan se on rahakasta hommaa, joten sitten peritään pääsymaksu Jne..

      kuka kumma menee johonkin ravintolaan, jossa ihmiset yrittävät keskustella pauhaavan muusikin ylitse ja vältellä ympäripäissään olevia.
      Ei ei.

      Varaa hotellihuone vaikka Kokkolan rantahotellista ja kuuntele laineidenliplatusta.
      Mutta, olipas oikeasti ihan älytön aloitus : /

      • Anonyymi00020

        Olet saanut huomion.älytön kommentoija joka ei ymmärrä. Roskasakkia joka ei muuta 🤪🤪😎


      • Anonyymi00021

        Miksi kommentoit?


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Miksi kommentoit?

        Niin, miksi sinä juuri sinä kommentoit asiaa, josta et ymmärrä. Ymmärsitkö aloituksen ihan vituralleen?


      • Anonyymi00029

        Heh vai kokkolaan onko parempia ehrotusia


      • Anonyymi00033

        Ruokaravintolasta on avauksessa kyse… jossa rauhalinen tunnelma ja jotain klassista musiikkia tms pianonsoittaja. Kyseenalaistatko kaikki avaukset suomisaitilla?


    • Anonyymi00019

      Niin,maisema ravintolaa ei täällä ole vielä.Sellaanen Moro sky bar tai näsineulatyyppinen puuttuu kyrkkärin ravintolapaatista puhumattakaan. Ehkä jonain päivänä...

    • Anonyymi00023

      Kokemus paikallisesta lounasravintolasta. Takana oleva kommentoi, kun otin eri salaatteja lautaselle, että "syäksä muka nuata rehuja".

      • Anonyymi00030

        Ihmiset ( lue miehet ) täälä ovat kyllä aikamoisia takapenkin taaveja


    • Anonyymi00025

      Neuvostoliitossa oli ravintolassa monipuolinen ruokalista, mutta tarjolla oli vain yhtä ruokaa.

    • Anonyymi00026

      Millaisia elämyksiä haluaisit?

    • Anonyymi00028

      Kokemus paikallisesta lounasravintolasta. Takana oleva kommentoi, kun otin eri salaatteja lautaselle, että "syäksä muka nuata rehuja".
      --------------------------------
      Grillijonossa kuulee melkein aina "äläkä laita sinne sitten mitään rehuja"

    • Anonyymi00032

      Onhan tuota elävää musiikkia Sjoella tarjolla aika paljonkin.

    • Anonyymi00035

      Olisikin huikeeta, jos olisi ravintola jonkun korkean talon katolla.

    • Anonyymi00036

      Eivät oo hääviä. Lapuahovihin joutaa lähtiä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1651
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      340
      1244
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      63
      1145
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      192
      919
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      878
    6. 69
      768
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      760
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      35
      702
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      654
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      620
    Aihe