S24 onkin heidän suosikkifooruminsa, sillä he eivät uskalla mennä millekkään kunnolliselle keskustelufoorumille kun niissä joutuu kirjautuun.
Demarivasemmistolaiset spammaa kovasti tänne
31
167
Vastaukset
- Anonyymi00001
Palsta on ollut persujen propagandatuutti jo vuosikausia ja persut yrittävät omia palstan ja estää muiden mielipiteet palstalla.
- Anonyymi00003
Kaikki näkee kuinka juuri te vassut olette täällä yliedustettuina, demarit nimenomaan - turha valehdella.
Ota lääkkees boomeri. - Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kaikki näkee kuinka juuri te vassut olette täällä yliedustettuina, demarit nimenomaan - turha valehdella.
Ota lääkkees boomeri.Persut öyhöttävät palstalla yötä päivää.
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ota lääkkees boomeri.Otapa itse mömmösi huutelija.
- Anonyymi00017
Videolla näkyy miten persut kohtelevat toimittajia, jotka yrittävät kysyä ministeriltä SUOMEN KANSAA askarruttavia kysymyksiä.
https://youtube.com/shorts/qYUJiFQrvMg - Anonyymi00018
Anonyymi00006 kirjoitti:
Persut öyhöttävät palstalla yötä päivää.
30% perussuomalaisten äänestäjistä oli kotonaa nukkuvia työttömiä.
- Anonyymi00019
Anonyymi00006 kirjoitti:
Persut öyhöttävät palstalla yötä päivää.
Et sinä tiedä kuka on persu ja kuka ei. Miksi olet noin tyhmä, vai oletko sairas?
- Anonyymi00020
Anonyymi00008 kirjoitti:
Otapa itse mömmösi huutelija.
Sullahan on psyykelääkitys.
- Anonyymi00022
Anonyymi00017 kirjoitti:
Videolla näkyy miten persut kohtelevat toimittajia, jotka yrittävät kysyä ministeriltä SUOMEN KANSAA askarruttavia kysymyksiä.
https://youtube.com/shorts/qYUJiFQrvMgMiksi elät tukien varassa, hei sosse?
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Sullahan on psyykelääkitys.
Puhut taas itsestäsi öyhääjä.
- Anonyymi00002
Ethän sinäkään ole kirjautunut 😃, mutta nimet näkee aina vasemmlstonaisten haukkumiskommenteista. Pääasiassa miehiä itä- ja Pohjois-Suomesta.
- Anonyymi00007
Sinä ressukka et tiedä mitään.
Koska olet viimeksi ollut töissä? - Anonyymi00013
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sinä ressukka et tiedä mitään.
Koska olet viimeksi ollut töissä?Kohta lähden.
- Anonyymi00004
Kerro persutrolli lisää toiminnastanne.
- Anonyymi00005
Tännehän tulee jatkuvasti hallitusta/persuja haukkuvia juttuja, eli muutama ikityötön vasemmistolainen niitä väsää.
- Anonyymi00011
Persuissa on eniten työttömiä.
- Anonyymi00033
Anonyymi00011 kirjoitti:
Persuissa on eniten työttömiä.
Kerro miksi et tee töitä?
- Anonyymi00009
Miksi vasemmistolaiset pelkää kirjautumista? Itse olen kirjoitellut esim. Puheenvuorossa jossa joutuu käyttämään omaa nimeä.
Onko vassut pelkureita?- Anonyymi00012
Taidat itse olla pelkuri.
- Anonyymi00034
Anonyymi00012 kirjoitti:
Taidat itse olla pelkuri.
Sinä demu et uskalla mennä kommentoimaan Puheenvuoroon.
- Anonyymi00014
Persulle tulee itku jos paikalla on yksikin väärämielinen. Yleisestihän anonyymit nettisivut on juuri persupaskojen sun muiden rasistinatsien temmellyskenttiä
- Anonyymi00027
Miksi et uskalla mennä millekkään kunnolliselle foorumille, vassu? Olet ilmeisesti raukka.
- Anonyymi00015
Hyvä tämä nimettömyys. Ei tule joku vainoaja oven taakse. Monella pönttö aika sekasin.
- Anonyymi00016
Enemmän täällä on näitä persujen aivopieruja.
- Anonyymi00024
Totta.
- Anonyymi00031
Onko kivaa olla noin tyhmä? Et sinä voi tietää kuka on persu ja kuka ei.
- Anonyymi00021
Tuo vassari trolli tänne nakkaa satoja tyhmiä kommentteja plus aloituksia joka päivä eikä itse edes tajua sitä..mutta mitäpä narsissi ymmärtäs.
- Anonyymi00025
Hyvin näkyy vasemmistolaisten persupakkomielle, uskomatonta. No, mielensairaus on paha juttu.
Ps. Vasemmistolaiset tuli äkkiä kommentoimaan, näin ne paljastuu helposti. - Anonyymi00026
Ukrainalaisille maksettu lähes 0,5 miljardia euroa Kelan tukia.
- Anonyymi00035
Kyseessä muutama surkea ja köyhä raukka.
- Anonyymi00036
Kyseessä on tyhmät ja raukkamaiset demarit juuri.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2713376Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031673- 661223
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991067- 561024
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:50976- 63961
- 42807
- 47782
- 114748