Ihan kuin keijuilla, mutta enkelit ovat isompia. Tiedämme ettei ihminen voi lentää siivillä, joten enkelit ovat satuolentoja. Pronssikautinen vuohipaimen ei tiennyt väitteensä olevan naurettava.
Enkeleillä on siivet lentämistä varten
4
92
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ketkä me ?
Ainakaan minä en siihen me-ryhmään kuulu, koska en ole siltä osin ymmärrykseltäni saastaisallisen valheen omaksunut jälkijätteisyys, vaan olen Jumalaa kuullut.
Katso, sojenneella silmäkkeelläs kuin suon silmäkkeissilmin, vain henkevän henkellisesti viritteellisöitynyt korvake on vastaanottavainen kuullostus ymmärtäästys Jumalalta Raamattuun tullaksoituneen täystotuuksisen opetuksen oikein.
Vain saatanan saalisansaan jalastaan kiinnijääneeksineet ovat tulleet valheen juovuttamiksi.
"kulla on korvakkaat, se kuulkoot"
" Kulla on syvänmen uskollisuutensa Jeesukseen uskossaansa, se sen säilytelköön"
https://www.youtube.com/watch?v=eZQyVUTcpM4
Lihasmies,
Selef Urge - Anonyymi00002
Keijun siivet on kuvattu perinteisesti olevan kevyet ja läpinäkyvät sudenkorennon siivet.
Keiju kun on niin pieni ja hento olento.
Enkeli tuo taivaan kun on ihmisen kokoinen olento niin sille on kuvattu ihan reilun kokoiset linnunsiivet sulilla.
Eihän sitä muuten ilmassa pysy.- Anonyymi00003
Mitä hyötyä siivistä on avaruudessa? Sieltähän ne enkelit maahan tulevat.
Ja tosiaan: ihmisen kokoinen ja muotoinen ei siivillä lennä. Vuohipaimen ei tätä tiennyt.
- Anonyymi00004
>>>>>Ihan kuin keijuilla, mutta enkelit ovat isompia. Tiedämme ettei ihminen voi lentää siivillä, joten enkelit ovat satuolentoja. Pronssikautinen vuohipaimen ei tiennyt väitteensä olevan naurettava.<<<<~
kreikka " angelos", suomi " lähettiläs, sanansattaja."
Sekä saatanan että Jumalan lähetit kulkevat myös kahdella jalalla ilman mitään siipiä. Henki olennot ovat asia erikseen.
---------
Saatanan käytössä olleet ihmiset pahoin pitelivät,kivittivät, panettelivat, ym. Paavalia.
”Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta. ( jättäisi minut rauhaan)
Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa". Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan.
Sentähden minä olen mielistynyt heikkouteen, pahoinpitelyihin, hätään, vainoihin, ahdistuksiin, Kristuksen tähden; sillä kun olen heikko, silloin minä olen väkevä.”
2. Korinttilaiskirje 12:7-10 FB38
---------
"Valhe apostolit", " isoiset apostolit ", " super apostolit" ( kr." hyper apostolos", eli " yli apostolit")
”Mutta minä pelkään, että niinkuin käärme kavaluudellaan petti Eevan, niin teidän mielenne ehkä turmeltuu pois vilpittömyydestä ja puhtaudesta, joka teissä on Kristusta kohtaan.
Sillä jos joku tulee ja saarnaa jotakin toista Jeesusta kuin sitä, jota me olemme saarnanneet, tai jos te saatte toisen hengen, kuin minkä olette saaneet, tai toisen evankeliumin, kuin minkä olette vastaanottaneet, niin sen te hyvin kärsitte.
Mutta minä en katso itseäni missään suhteessa noita isoisia apostoleja huonommaksi.”
2. Korinttilaiskirje 11:3-5 FB38
”Mutta mitä minä teen, sen olen vastakin tekevä, riistääkseni aiheen niiltä, jotka aihetta etsivät, että heidät siinä, missä kerskaavat, havaittaisiin samankaltaisiksi kuin mekin.
Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi. Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.”
2. Korinttilaiskirje 11:12-15 FB38
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741244- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47876- 60829
- 47809
- 45732
- 40721
- 39688