Lufthansa kertoi tänään peruvansa 22 000 lentoa kallistuneen polttoaineen takia. Sama tulee koskemaan muitakin lentoyhtiöitä ja mitä kauemmin Iranin kriisi kestää sitä vähemmän lentokoneet lentävät.
Ne ovat kuitenkin pahimpia saastuttajia.
Iranin sota valtava ilmastoteko
11
108
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kiitos Donald Trump, loppupeleissä aina oikeassa.
- Anonyymi00002
Ihan Covidin tasonen pelastus maapallolle.
- Anonyymi00003
Covidin jälkeen matkailu vain lisäänty, ei puupäät mitään tajua.
- Anonyymi00004
Kotimaan matkailulle hyvä asia jos syksyyn saakka kriisiä riittää.
- Anonyymi00009
Ei kukaan autoile kotimaassa kun bensa kallista.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei kukaan autoile kotimaassa kun bensa kallista.
Ajaa sähköautolla, joka tosin kokonaisuutena on vahingollisempi luonnolle ja teille
- Anonyymi00005
Lomamatkat lentäen pitäisi muuten kieltää
- Anonyymi00006
Suomessa on ihan tarpeeksi nähtävää
- Anonyymi00007
Haloo, ei lennoilla ole merkitystä
Sota se saastuttaa eniten. - Anonyymi00008
Lentokone onnettomuuksia on myös paljon, suomessa ne loppui 1960 luvulle mutta olivat sitten aika rajuja .. yllättävää ettei 60 luvun jälkeen finnari koneet enää tippuneet?? maailmalla enemmmän sääntö että tulee usein alas eri tavalla mitä haluttu.
- Anonyymi00011
Valtio pääsee taas pumppaamaan konkurssikypsälle Finnairille pari miljardia. Jännä mähdä, miten demukat asian hoitaa. Nykyhallituksen ei vielä tarvitse, mutta ensi keväämä on rahat loppu Finnairilta. Sais ajaa sen alas, mutta usksltaako Antti&Tytti ryhtyä toimeen. Tuskin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243