https://www.verkkouutiset.fi/a/is-suomeen-ennustetaan-elintason-laskua-koditkin-voivat-pienentya/ - elin ei nouse millään.
Suomi sakkaa kuten olen sanonut
24
138
Vastaukset
- Anonyymi00001
Suomalaiset yksiöihin ja kaksioihin, mamuille isot perheasunnot.
- Anonyymi00004
Tyhmyydestä sakotetaan.
Kaiken ulkomaalaisen ihailu ja pitäminen parempana kuin tavallista suomalaista tulee kostautumaan.
Suomalaiset päättäjät ja muutkin ovat halunneet unohtaa oman kulttuurin ja kansansa.
Onko ketään niin tyhmää kuin suomalainen, mitä ne nyt meistä ajattelee. - Anonyymi00008
Kelalla suomi nousuun. Milloin nämä idiootti päättäjät vasemmalla rahoittaa huuluutensa itse??
- Anonyymi00020
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kelalla suomi nousuun. Milloin nämä idiootti päättäjät vasemmalla rahoittaa huuluutensa itse??
Ei käsi ojossa elävät rahoita itse mitään..
- Anonyymi00002
Kiitokset voi lähettää saksiporukalle
- Anonyymi00003
Kyl se anttiki joutuu saksimaan.
- Anonyymi00009
Eipä kun kiitokset voi lähettää niille vasemmistoidiooteille, jotka kuvittelivat usea vuosikymmen sitten ja vielä nykyisinkin, että pelkät perseenpyörittäjät ja paperinpyörittäjät pystyvät tuottamaan nettoverovaroja hyvinvointivaltion yllåpitämiseen sen sijaan, että olisi satsattu yhteiskunnassa korkeatasoiseen huipputeknologian koulutukseen ja osaamiseen ja helpotettu tuon alan yritysten perustamista Suomeen. Nyt ollaan tosiasioiden edessä, että kehitysmaan tasoisella porukalla ei luoda hetkessä huipputeknologiaa osaavaa ja nettoveroja yhteiskunnalle synnyttävää hyvinvointivaltiota.
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Eipä kun kiitokset voi lähettää niille vasemmistoidiooteille, jotka kuvittelivat usea vuosikymmen sitten ja vielä nykyisinkin, että pelkät perseenpyörittäjät ja paperinpyörittäjät pystyvät tuottamaan nettoverovaroja hyvinvointivaltion yllåpitämiseen sen sijaan, että olisi satsattu yhteiskunnassa korkeatasoiseen huipputeknologian koulutukseen ja osaamiseen ja helpotettu tuon alan yritysten perustamista Suomeen. Nyt ollaan tosiasioiden edessä, että kehitysmaan tasoisella porukalla ei luoda hetkessä huipputeknologiaa osaavaa ja nettoveroja yhteiskunnalle synnyttävää hyvinvointivaltiota.
Se onnistui sen aikaa kun niitä ei ollut kuin rottalauaa. Suuriosa julkisilla kovissa viroissa puhtaasti hyväveli lume työpaikkoja jotka ei tuota.
Vain veroilla ylläpidettäviä virkoja.
Pienpalkalla ei enää pysty rahoittamaan tätä järjetöntä himmeliä, esimerkkeinä maanmittausloitos hulluine palkkoineen. Anonyymi00009 kirjoitti:
Katson vasemmalle - kusipäitä nään. Katson oikealle - kusipäitä siellä. Katson "keskustaa" - mitä milloinkin siellä, mutta ei ryhtiä eikä selkärankaa. Suomi olisi hyvä maa ilman kusipäistä politiikkaa. Yhteiskunnan rakenteet ovat hyviä ja toimivia, mikä on kansainvälisestikin noteerattu. Kyllä täällä kelpaisi olla ja elää ellei olisi kusipäistä polarisoitunutta politiikkaa, joka sotkee ja sössii kaiken. Ketkä tämän kusipäisen polarisaation tilasivat? Mistä se lähti? Minä vaan kysyn.
- Anonyymi00005
Peli on menetetty .
- Anonyymi00007
Kyllä kannatti syytää 5 miljardia euroa rahaa Ukrainan sodalle ilman takaisinmaksu velvoitetta.
Kyllä tämä on sairas maa.
- Anonyymi00006
Tämän maan Toopet päättäjät tämän maan ovat tuhonneet eikä sen kansa!
- Anonyymi00011
Kuule toope, ketkä nämä toopet päättäjät äänestää valtaan? Toopetko? Vai oletko vokevasuri joka luulee että eduskunnan päättäjät kuoriutuu munista.
- Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kuule toope, ketkä nämä toopet päättäjät äänestää valtaan? Toopetko? Vai oletko vokevasuri joka luulee että eduskunnan päättäjät kuoriutuu munista.
Toope kansa tai känsä.
- Anonyymi00010
Todellisuus on se että 80 prosenttia suomalaisista äänestää vokevasemmistoa joka on rakentanut 30 vuodessa nykytilanteen. Tarkkaanottaen kok, kesk ,sdp, vihvas ,rkp.
Luonto hoitaa vähälahjaiset eli suomalaiset kuten nyt tapahtuu ja loppu on 30 vuoden päästä jolloin suomalaiset ovat 30 prosentin vähemmistö nykysuomen alueella.- Anonyymi00013
Totta, kehitysmaalaiset luovat itse sen kehitysmaan, jossa asuvat ja Suomessa tätä kehitysmaaunelmaa on rakennettu usea vuosikymmen vihervasemmiston toimesta.
- Anonyymi00017
Tyhmä kansä tää aina väärin äänestää ja valittaa.
- Anonyymi00012
Täällä leikitään suurempaa kuin todellisuudessa ollaan. Ei olla köyhiä eikä kipeitä kun maailmalla liikutaan.
- Anonyymi00015
Kohta on maat myyty alta
- Anonyymi00018
Täällä ei nouse muut kuin mamujen määrä.
- Anonyymi00019
Rahat on loppu. Suomi maana lakkaa olemasta. Tulevaisuudessa eu päättää kaikesta.
- Anonyymi00021
Rahat ei ole loppu, sitä ei vain pidä jakaa kansalle hengissä pysymiseen.
- Anonyymi00022
Persuilla sähköinen dominion äänestys
https://www.instagram.com/reel/DBcB16Yh7DO/ - Anonyymi00023
Äänestäjällä on vain okeus valita pienen sisäpiirin esivalitsemista ehdokkaista joku. Demokratiasta ei ole tietoakaan ja tässä talousjärjelmässä ei senkään vertaa. Kun jokin asia on poskellaan, päättäjien on katsottava peiliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lopetin kokonaan ravintoloissa ruokailun ja juomisen
Ravintoloissa hinnat ovat aivan naurettava korkealla. Alkoholin juomisessa ravintoloissa ei ole senkään vertaa järkeä.1862880Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin232390Mari Rantanen eroa! Lausunnot vapun pahoinpitelystä ovat järkyttäviä!
Poliisiministerin, eli sisäministeri Mari Rantasen on syytä erota!1601123kukaan ei pakota kasteeseen..
Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot4001115- 691050
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171002- 67938
- 114888
Rakas, haluan sut niin hulluna kuin olet, tiedän jo sun pakkomielteet ja muut jutut, ihana naiseni
Kunhan et minun takia satuta itseäsi tai muita, minulla nyt ole niin väliä. Rakas mä ymmärrän ja näen kaiken, sun suure48794Ja taas oli vappu. Ja jokavuotinen ulina siitä kuinka juhlinnasta syntyy roskaa.
Pitäsköhän vaan juhliminen kieltää. Voitais kaikki viettää vaputkin vaan neljän seinän sisällä puhelimiamme hiplaten145734