Expersut lisääntyy vauhdilla ja jopa 40% Perussuomalaisten kansanedustajista uhkaa tippua seuraavissa eduskuntavaaleissa.
Paniikkinappula on pohjassa!
10
94
Vastaukset
- Anonyymi00001
Nyt Trollataan täydellä teholla 💪
- Anonyymi00002
Vaan expersun lisääntyy vauhdilla...
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Vaan expersun lisääntyy vauhdilla...
🤣🤣🤣
- Anonyymi00004
Suomella on vielä toivoa?
- Anonyymi00005
Tiedä miten nämä ketkut alkavat vuodenpästä uutta hallitusta kyhäämään. Ainahan ne ruottalaisetkin pienpuolueena niissä mukana roikkuu.
- Anonyymi00006
Riikka Purra on laitettava syrjään.
- Anonyymi00007
Ainut keino saada Suomen ja Perussuomalaisten kannatus nousuun.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ainut keino saada Suomen ja Perussuomalaisten kannatus nousuun.
Hienoa että Perussuomalaisten kannatus laskee. Ei Riikka Purraa saa laittaa syrjään.
- Anonyymi00009
Persut kuolivat kaikki siihen, kun minä olin käynyt persuja äänestämässä ja kuolinsyynä oli miljardiomaisuuteni näkeminen ja lapsenikin olivat käyneet persuja äänestämässä sen merkiksi, että Nordean vihersiirtymä oli tehty. Puolue joutuu selvittämään äänestäjiensä varallisuuden, vaikka miljardiomaisuus oli persuissa ollut valtiosalaisuuden luokkaa. Sitä oli persuissa siirrelty lakimiesten papereissa moneen kertaan ja suomalaismiljardööri tais persu-tiedoissa olla Purra. Purralla oli ollut sen verran pikkusiskon mainetta, et hän oli joutunut auttamaan moniongelmaista isosysterii Nordean johtamises.
Et ne vaan kuoli kaikki Purra-huijaukseen. Jäin leskeksi sen persujen äänestämisen jälkeen ja aviomieheni ehkä oli tehnyt itsemurhan Purra-huijauksen takia. Ettei minua olisi olemassakaan siks, koska olen niin ruma ja Purra olisi saanut kaiken kauneutensa tähden. Aviomieheni kirurgi-kollegat olivat siitä aivan varmoja, ettei kirurgi Lavaste voinut olla niin tyhmä kuin vaimo luuli. Sairaalalääkärit kaikki tietävät sen, että sytostaatti-potilaiden suu tuhoutuu täysin ja hammaslääkärit varsinkin sen tietävät kun syöpähoitojen jälkeen on koko purukaluston rekonstruoiminen lasiosilla normaali käytäntö. Syöpäkroonikon suutelemiseen kuolee ja pahanhajun takia aortta repeää. Vaimona olin sitä mieltä, että Mika oli täysin hullu.
Mika oli joutunut psykiatrille ja minä menin Provestaan asumaan siks aikaa, kun jouduin selvittämään sen hullun tautia. Mika eli sellaisessa kunnossa, että hänen suurin ongelma oli Eeva-vaimon pillu kun sinne mahtuu vain etusormi ja hän ei halunnut olla sormettaja. Mutta 69 Eevan kanssa oli parasta kaikesta ja olimme eroa tekeneet jo vuosien ajan, eikä ollut Eevaa parempaa löytynyt omaan sänkyyn. Paitsi yks ja se olin minä, mut liian ruma. Se oli ihan jäbätasoinen sälli ja sitten Espoossa sanottiin sekin, mitä Suomessa vain on tapahtumassa. Mikan joulumulkkua vain siirretään toiselle anopille ja meidän perhe luulee sitä anoppiongelmaksi. Se oli Mikan joulumulkun siirto vain, koska anoppi oli sitä oikein kehaissut. Siihen hulluuteensa se kuoli.- Anonyymi00010
Perussuomalaisten trollitehdas on paniikissa ja kirjoittelee ihan sekavia.
Paniikkinappula on pohjassa 🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1542505Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61764
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648