Tytti Tuppurainen Aamu TV:ssä: "Hallituksen on leikattava vielä 1,4 miljardia!"
Tytti Tuppurainen Säätytalon portailla: "Hallituksen on lopetettava leikkaaminen!"
"Kaiken voi tehdä takkia kääntelemällä!"
- ÄssDP
☝️😆
Takki kääntyilee niin että helmat paukahtelee.
18
164
Vastaukset
Et taida vieläkään suostua siihen vetoon, jota olen ehdottanut?
- Anonyymi00001
Lopeta tuo jankkaaminen.
- Anonyymi00002
Et taida osata pysyä aiheessa, vaikka muilta sitä vaaditkin.
- Anonyymi00009
Anonyymi00002 kirjoitti:
#eriasia 🤷♂️
- Anonyymi00010
Takaveto vai etuveto?
Anonyymi00002 kirjoitti:
Typerää, Herra Täydellinen. Typerää pelleillä anona ja sitten peukuttaa itseään. Noloa myös.
TässäLyhytLausunto kirjoitti:
Typerää, Herra Täydellinen. Typerää pelleillä anona ja sitten peukuttaa itseään. Noloa myös.
On sulla jumaIauta pokkaa. Miten edes kehtaat väittää, että alentuisin missään tapauksessa milloinkaan sun tasoIIe? Joka ikinen kommentti, jonka kirjoitan, tulee mun omalla nimimerkillä. Todistit taas olevas mt-tapaus, etkä edes ymmärrä sitä.
☝️😆Mr.Perfect kirjoitti:
On sulla jumaIauta pokkaa. Miten edes kehtaat väittää, että alentuisin missään tapauksessa milloinkaan sun tasoIIe? Joka ikinen kommentti, jonka kirjoitan, tulee mun omalla nimimerkillä. Todistit taas olevas mt-tapaus, etkä edes ymmärrä sitä.
☝️😆Anna kun arvaan... kirjoitit itse tuon kyseisen kommentin, että saat tilaisuuden syyttää minua monologeista. Osui ja upposi?
Mr.Perfect kirjoitti:
☝️😆Siitäpä vain todistat jotenkin, että et kirjoittele anona itsellesi tukitekstejä. Se homma ei taida olla kovin helppoa. Kaltaisesi trollit toimivat juuri niin. Ja trolli sinä olet. Etkä itse asiassa edes kovin hääppöinen trolli. Huomiontarpeesi on rajaton.
Koko lässytyksesi tarkoitus oli nytkin vain se, että koetit siirtää huomion pois ehdotuksestani, joka koskee vedonlyöntiä kanssani. Et halua vetoon lähteä.
Taustallahan on se, että jokin aika sitten uhosit täällä tekemällä avauksen, jossa väitit SDP:n olevan matkalla pienpuolueeksi. Minä ehdotin jo silloin vedonlyöntiä: jos niin käy seuraavissa eduskuntavaaleissa, minä lopetan kirjoitteluni täällä. Vastapainona oli, että jos niin ei kävisi, sinä lopettaisit.
Et kommentoinut mitään - mikä ei yllätä. Tiedät itsekin liioitelleesi ja koettaneesi vain ärsyttää ja kerjätä huomiota. Siitähän sinä saat iloa. Selvästikään et edes halua ajatella vaihtoehtoa, että et kirjoittelisi tänne. Syyn voimme koettaa arvata.
Olen koettanut sen jälkeen useita kertoja haastaa sinua vetoon koskien seuraavia eduskuntavaaleja. Sinä et suostu, vaan joko vaikenet tai pelkåstään kiukuttelet, kuten nyt. Koetat päätä aukomalla paeta tilanteesta. Tyypillistä trolleille - ja luonnevikaisille.
Johtopäätös on helppo: tiedät hyvin itsekin, että PS ottaa tulevissa vaaleissa takkiin ja rajusti. Jostakin syystä et vain halua sitä myöntää. Etkä TIETENKÄÄN halua ottaa riskiä, että joutuisit lunastamaan lupauksesi vetäytyä täältä.
Koomiseksi jutun tekee se, että joka tapauksessa sinä voisit palata tänne eri nimimerkillä - kuten olet ennenkin tehnyt. Sinulla on suuri kuvitelma siitä, että tekstejäsi ei pysty tunnistamaan. Kyllä pystyy - kirjoititpa rekattuna tai anona.
Seuraavaksi näemme toimintasi kaavan. Luultavasti ensiksi jokunen ano haukkuu minua. Sinä itse joko vaikenet tai auot päätäsi. Itse vetoon et kommentoi muuta kuin enintään taas nimittelet minua.
Sitäpä siis odottelemme.
- Anonyymi00003
Tappuraisella on ongelma.
- Anonyymi00004
Sössöttää niin paljon että menee jo itsekin sekaisin sössötyksistään
- Anonyymi00005
SDP on huuhaa-puolue.
- Anonyymi00006
Remarit olettavat pääsevänsä hallitukseen päättämään yksin asioista.
- Anonyymi00007
Huh! Pääministerinä Antti Avuton ja taustapiruna Tytti Tuppura! Huh ja huh!
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Huh! Pääministerinä Antti Avuton ja taustapiruna Tytti Tuppura! Huh ja huh!
4 Antin hallitus....AA-kerholaiset ja tuplana.
- Anonyymi00008
Oulusta tulee aina jotenkin erikoisia henkilöitä alalle kuin alalle
- Anonyymi00011
Persut, nuo takinkäännön mestarit.
- Anonyymi00013
kaiken voi tehdä rosvoamalla omiin taskuihin - ole siis sinäkin demari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial41644Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1161623Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2431149Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078- 128919
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2856- 10835
Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29827Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48823Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.163819