On kuin kurassa kahlaisi. Onneksi tämä on vapaaehtoista.
ET
Mitä mieltä olet palstan kommentoinnin tasosta?
25
337
Vastaukset 25
- Anonyymi00001
Ei tämä ikinä ole ollut mitään hyvää tasoa missään S24 palstoilla. Mutta niinhän tämä palvelu on tunnettu roskalaatikon pohjana.
Nyt on jokseenkin erilaista täällä ateismi palstalla kun ilmeisesti pahin multipersoona trolli ollut poissa kuvioista, ja taso noussut sen takia.
Ennenhän tuo tukotti niin paljon viestejä ja aloituksia päivässä, että muiden tekstit hukkuivat. Nyt näkyy muidenkin viestit.- Anonyymi00003
Kuka on poissa?
- Anonyymi00004
Kommentoinnin taso on parantunut kun varma-kakkiainen ja rajapinta-raija ovat hiljentyneet.
- Anonyymi00015
Olen minä täällä mutta kiireiden vuoksi en tänne kirjoittele.
Varma Tieto
- Anonyymi00005
Kurassa kahlaaminen haisee pahemmalta ja on työläämpää.
- Anonyymi00006
Roskatasoa, seuraan itse vakavampia ja älykkäämpiä keskusteluita Redditin r/DebateAnAtheist palstalla.
- Anonyymi00007
Nyt on taas tämä häiriköitynyt yksilö tullut takaisin ja taso tippuu kuin lehmän häntä. Ei siinä erota keskustelijoita enää kun yksi tukottaa ilmeisesti jo yli 100 viestiä päivässä, ja taas väsyneitä aloituksia ja AI roskaa.
Ihmettelen ettei hänen yksi persoona ole kuin vähän vasta vilahtanut, mutta jännästi oli poissa tämä rekisteröitynyt käyttäjä myös.- Anonyymi00010
Yhtälailla palstan tasoa alentaa lapsellinen nimittely ja kamala urputus AI postauksista
- Anonyymi00017
AI käyttö vaatii osaamista muuten pelkkää häirintää.
AI sopii moneen toimintaan pyysin tekemään osakesalkun pörssiin AI teki ja katso muhkeat osinkotulot kilahti tililleni.
Varma Tieto - Anonyymi00020
Mistä AI on lyhennys ?
- Anonyymi00021
Anonyymi00010 kirjoitti:
Yhtälailla palstan tasoa alentaa lapsellinen nimittely ja kamala urputus AI postauksista
Kyllähän se traumatisoi kun AI voittaa väittelyssä ja älykkyydessä
- Anonyymi00025
Anonyymi00017 kirjoitti:
AI käyttö vaatii osaamista muuten pelkkää häirintää.
AI sopii moneen toimintaan pyysin tekemään osakesalkun pörssiin AI teki ja katso muhkeat osinkotulot kilahti tililleni.
Varma TietoÄlä valehtele! Taaskin menetit rahasi älyttömiin sijoituksiin.
Aivan Varma Tieto - Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Älä valehtele! Taaskin menetit rahasi älyttömiin sijoituksiin.
Aivan Varma TietoKateus on pojulla suurta. Sinullakin on mahdollisuus hankkia taloustiedot ja valita tie vaurauteen. Elämäsi on pelkkää jumalan vastustamista jossa aikasi menee hukkaan. Hihhulit sentään ovat menossa taivaaseen sinun tiesi vie kateuteen, katkeruuteen kuvittelet kaikkien olevan onnettomia. Emme ole.
Varma Tieto - Anonyymi00028
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mistä AI on lyhennys ?
artificial intelligence
- Anonyymi00008
Joskus vaikuttaa siltä, että on joitakin ryhmiä, jotka eivät tahdo, että ateismista keskusteltaisiin. Ja tähän on erilaisia keskustelun sabotoinnin menetelmiä käytössä.
Syitä tähän voi vain arvailla. Onneksi aikakaudet vaihtuvat henkilöistä huolimatta ja vapaa keskustelu asiasta on saamassa yhä enemmän sijaa ateisminkin aihepiirissä tällä palstalla.- Anonyymi00012
Ketkä ei halua keskustella ateismista? Miten se ilmenee?
Miten keskustelua sabotoidaan? Esimerkkejä. - Anonyymi00022
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ketkä ei halua keskustella ateismista? Miten se ilmenee?
Miten keskustelua sabotoidaan? Esimerkkejä.Eipä taaskaan taida tulla vastausta. Ei edes puukenkäilystä...
- Anonyymi00009
Turhaa ajankäyttöä joka pv
- Anonyymi00011
Toisaalta, voihan sen nähdä niinkin, että keskustelua käydään samanaikaisesti monella eri tasolla...
- Anonyymi00016
Tämän palstan ja koko s24 keskustelu on verrattavissa kahden juoppoporukan huuteluun ja nahisteluun torin laidalla.
- Anonyymi00018
Amispojat täällä huutelee.
- Anonyymi00019
Omat kommenttini ovat huippuja, mutta muissa olisi parantamista.
- Anonyymi00023
Itse en ole koskaan ollut väärässä ja vedän kölin ali kaikki, jotka uskaltavat päästää pienenkin aivopierun. Tunnistan virheelliset väittämät helposti oman massiivisen yleistietoni ansiosta. Olen tunkion kukko ja kärpästen herra, jonka ympärillä pörrää teistisiä perskärpäisiä.
- Anonyymi00024
Humanist_Atheist eli Hard_Atheist pilaa palstan besserwisseröinnillään.
- Anonyymi00026
"Mitä mieltä olet palstan kommentoinnin tasosta?"
Kyllä tänne Jumalakin saisi hiljalleen tulla lätisemään.
Olisi jotain konkreettisempaa todistusaineistoa kuin
uskovaisten ainaiset väitteet.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493