Mafia kerää myös suojelurahaa ei nyt sentään kerran viikossa niinkuin helluntaikokouksessa.
Ehtoolliskokous pitäisi pyhittää rahankeruulle ei ole raamatullista.
Siunausten ostaminen
8
170
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jeesus vihasi taloudellista hyväksikäyttöä jota temppeleissä harjoitettiin.
- Anonyymi00003
Aika aivotonta lihallista kirjoitustyyliä. Katso peiliin ja kuinka itse hyväksikäytät yhteiskunnassa- huonompiosasiten kohdalla varojasi.
Siis jokainen tajuaa sinun mussutuksesi henkisen tilan. Ei hyvää päivää, tuota jatkuvaa rallatusta.
HUOH. näin sivullisena pitää sanoa. ja olen sanonut, ettei minulta tuomiolla vaadita sinun vertasi- vaan saat itse maksaa viulusi sävelet.
- Anonyymi00002
Aloittaja tapansa mukaan rallattaa samaa tyhmää päätöntä veisuuttaan.
Kun ei sole kyse sinun rahoista, jota peliluoliisi kylvät, niin mitä se sinulle päättömälle KUULUU- mitä minä omillani teen.
ÄLYYTSÄ- vai oletko sinä tapasi mukaan ainainen dorka.
Omallasi suojelurahalla, hakkaat akkaasi kotoa, lähetät lapsesi puukko taskussa torille, ja ryyppäät rienaajankanssa kukkarosi tyhjäksi. Onhan se nähty monet kerrat.
Eli se siittä.- Anonyymi00004
Helluntaiseurakunta se vasta onkin peliluola.
🤑🤣😜 - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Helluntaiseurakunta se vasta onkin peliluola.
🤑🤣😜Miten se on, kerro lisää ,?
- Anonyymi00007
Luterilaiset keräävät, tai valtio kerää heidän puolesta, rahansa niin ovelasti ja salaisesti, että monet eivät edes huomaa, että heiltä on hävinnyt rahaa.
- Anonyymi00008
Tosi helluntaiäijät kieltää sen että kolehtien kerääjät ovat naisia.
Se on miesten juttu. - Anonyymi00009
Pakkovauvakastetuilla tulee Tampereella kirkkossa käynti maksamaan 340€/vuosi/yksi kerta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634