SDP:n Lindtman vaatii pääministeri Orpon eroa: Maa pääsisi vihdoin eteenpäin tästä taaperruksesta

Anonyymi-ap

SDP:n Lindtman vaatii pääministeri Orpon eroa: ”Maa pääsisi vihdoin eteenpäin tästä taaperruksesta”
Antti Lindtmanin mukaan hallitus on epäonnistunut kaikissa taloustavoitteissaan, joten sen tulisi erota.

Lindtman on populisti joka haluaa hyödyntää saamansa nosteen ennen kuin äänestäjät huomaavat hänen valehtelevan

https://yle.fi/a/74-20222256

9

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Antti on juntti, kaupungin työntekijät ei tykkää antista.

      • Anonyymi00007

        Entinen kaivurikuski, nyt kaivelee vain kansalaisten taskuja...


    • Anonyymi00002

      Samaa sarjaa J Peltomä'en kanssa huijari.

    • Anonyymi00003

      Keskeisiä piirteitä Lindtmanin suhteessa työntekijöihin:
      Puolustaa työntekijöiden asemaa: Lindtman on profiloitunut keskustan ja oikeistohallituksen politiikkaa kritisoivana henkilönä, joka on puolustanut työntekijöiden asemaa ja vastustanut heikennyksiä.
      Tausta Itä-Vantaalla: Lindtman on taustaltaan yksinhuoltajaisän poika Itä-Vantaalta, mikä on vaikuttanut hänen poliittiseen ajatteluunsa ja korostaa hänen sitoutumistaan tavallisten työntekijöiden ja perheiden arkeen.
      Paikallistason toiminta: Lindtman toimii Vantaan kaupunginvaltuustossa ja on mukana paikallisessa päätöksenteossa.

      • Anonyymi00005

        Itse kuulin jotain muuta vantaan virkapummina.


    • Anonyymi00004

      - Juu - SDP:n "isoPoika" antti = Taapertaisi -HETI- Duunarin Kukkarolle - !

      - SDP - ON- VAATINUT-Jatkuvasti - - PalkkaVeroa - On -KIRISTETTÄVÄ- !

      Mutta mutta - PerusSuomalaiset +Kokoomus +RKP +KD = LASKEE -VEROA !

      .

    • Anonyymi00006

      Antilla lienee pätäkkää millä asiat alkaa taas rullaa. Tuplataan velanotto niin rahaa voidaan jakaa koko hallituskauden ajan täysin holtittomasti. Tupla tai kuitti!

      Tervisin SDP

      • Anonyymi00008

        Sanna jätti perinnöksi taikaseinän läpeen sopivan kortin.
        Demarit ovat aina hallinneet talouselämän ja bisneksen lainalaisuudet,,, ei väliä kenen piikkiin.


    • Vihdoinkin pääoppositiopuolueelta sentään selvää tekstiä. Vielä paljon parempi olisi jos Lindtman olisi selittänyt tarkemmin miksi hallituksen politiikka on mennyt pieleen ja miten asiat olisi voitu hoitaa paremmin. Minä olen sen kommenteissani näillä palstoilla kertonut joten kyllä sen kertominen pitäisi olla mahdollista vastuulliselle poliitikollekin. Mikä tässä hommassa oikein mättää?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1589
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1196
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      59
      1072
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      888
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      41
      797
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 64
      711
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      671
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      634
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      78
      598
    Aihe