💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Formula1-autoja pitää nyt ladata polttomoottorilla ajaessakin!!!! Siviili sähköautolla sentään pääsee pienen pätkän maantietä, ennenkuin pitää taas kerran mennä roikottamaan kaapelin päähän. Eihän noille voi kuin nauraa🤣🤣🤣🤣🤣
Sähkö pilasi formulatkin
13
227
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Sähkömoottoriurheilijat eivät kuulu moottoriurheilun kuninkuusluokkaan.
- Anonyymi00002
Eivätkä mihinkään autourheiluun. Ahvenistolla testasivat, niin 50 vuotta vanha polttomoottoriauto meni kovempaa kierroksella kuin uusi sähköauto. Jos olisi ajettu 5-7 kierrosta, niin sähköautosta olisi loppunut akku
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Eivätkä mihinkään autourheiluun. Ahvenistolla testasivat, niin 50 vuotta vanha polttomoottoriauto meni kovempaa kierroksella kuin uusi sähköauto. Jos olisi ajettu 5-7 kierrosta, niin sähköautosta olisi loppunut akku
Jos autolla on tarkoitus kiertää kehää niin sitten varmaankin se kehässä nopeampi polttis on parmepi. Minä ainakin ajant ihan tuolla teillä ja kaduilla autolla.
Miksi se kehän kiertäminen olisi tärkeää auton valinnassa?
Miten se auttaa kun ajan töihin ja takaisin ruuhkassa käyde tullessa prismassa. Sitten illalla muksut treeneihin. Onko se kehässä nopea polttis jotenkin parempi tähän perhekäyttöön? - Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Jos autolla on tarkoitus kiertää kehää niin sitten varmaankin se kehässä nopeampi polttis on parmepi. Minä ainakin ajant ihan tuolla teillä ja kaduilla autolla.
Miksi se kehän kiertäminen olisi tärkeää auton valinnassa?
Miten se auttaa kun ajan töihin ja takaisin ruuhkassa käyde tullessa prismassa. Sitten illalla muksut treeneihin. Onko se kehässä nopea polttis jotenkin parempi tähän perhekäyttöön?Tottakai on.
- Anonyymi00009
Anonyymi00002 kirjoitti:
Onko jossain jotain dokumentointia tästä?
- Anonyymi00004
V10 ja 12 takaisin, niin tulisi taas hieno siitäkin lajista. Sähköformulat ei kiinnosta ollenkaan.
- Anonyymi00006
Näyttää siltä, että F1-sarjassa palataan kunnollisiin V8-moottoreihin
https://yle.fi/a/74-20224144?utm_source=social-media-share&utm_medium=social&utm_campaign=ylefiapp - Anonyymi00007
Sähköauto on karvanoppakansan auto.
- Anonyymi00008
Sähköauto on vähäosaisille.
- Anonyymi00010
V12 takaisin!
Toyota lopetti koska V12 moottoreista luovuttiin ja otettiin V10 käyttöön.
Toyota voi tulla myös V8 mallilla koska on ollut kova menestys V8 moottoreilla USAn Nascar sarjassa.
Toyotan NASCAR-moottori on tarkoitukseen rakennettu, vapaasti hengittävä 358 kuutiotuuman (5,86 litran) työntötanko-V8. Toyota Racing Developmentin (TRD) Costa Mesassa Kaliforniassa valmistamat ja virittämät moottorit tuottavat 670–750 hevosvoimaa radan kokoonpanosta riippuen.
https://pressroom.toyota.com/toyota-claims-200th-nascar-cup-series-victory/- Anonyymi00012
V12 ois hyvä, mutta riittäisi V8 myös. Näkyy olevan F1-osakilpailu tänä viikonloppuna, mutta eipä viitsi katsoa, kun suorillakin pitää nostaa kaasua, että akku lataantuu. Ei tuo ole kilvanajoa, vaan pelkkää lataamista.
- Anonyymi00011
Lopetin formuloiden seuraamisen kesätauolla. Suorillakaan ei voi enää ajaa täysiä, kun pitää ladata akkua. Sähkö ja moottoriurheilu eivät sovi yhteen.
- Anonyymi00013
Parempi silti kuin Formula e sarja, jota ei pysty minuuttia pidempään katsomaan nukahtamatra ja joka ei kiinnosta ketään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa641375Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää921037- 164947
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105874Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30873Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as26844Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201772Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks47767Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu128738- 27714
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.170651- 63624
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa45623Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12585- 85558
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78530Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo187511sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75497- 55497