Mitä pahaa kirkko on vapareille tehnyt?
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Se voi olla kateutta.
Haluaisi käydä seurakunnan tilaisuuksissa, mutta ei voi kun on vapaa-ajattelija.- Anonyymi00007
Joulun aikaan seurakunnilla on paljon tilaisuuksia: kauneimmat joululaulut, kahvi- ja jouluruokailut.
Joillakin kaupunkiseurakunnilla on Taize- ja Tuomasmessutilaisuuksia, joissa nykyään käy paljon nuoria aikuisia.
Onnetonta, jos vaparilla on sellainen asenne, ettei voi käydä niissä tilaisuuksissa kun on vapaa-ajattelija.
Vapaa-ajattelu on ummehtunutta, sisäänlämpiävää toimintaa.
- Anonyymi00002
Usko ei ole joka miehen.
"..... ja että me pelastuisimme nurjista ja häijyistä ihmisistä; sillä usko ei ole joka miehen."
Tessalonikalaiskirje: 3:2 - Anonyymi00003
Vapareiden takapiruna on henkivalta, joka kiihottaa vapareita kirkkoa ja seurakuntaa vastaan.
Mutta kokee lopulta raskaan tappion.
Ateismi ankeuttaa uhrinsa elämän.
- Antivapari von Essen - Anonyymi00004
He eivät siedä ''väärinajattelijoita''
- Anonyymi00005
Vapaa-ajattelu on uskontoa ja kristityt ovat vaparien mielestä vääräuskoisia.
- Anonyymi00006
Nämä kun toteutuvat, vapareilka ei ole yhtään paha mieli: https://vapaa-ajattelijat.fi/blog/hallitusohjelmatavoitteet-2027/
- Anonyymi00008
Vapari ei kadu tekemäänsä pahaa, se tiedetään.
- Anonyymi00010
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741660- 211151
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134886Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48528
- 69520
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 34404
- 16399
- 82398