https://www.is.fi/digitoday/tietoturva/art-2000011964888.html - tsää varoitus.
Päivittäkää se puhelin päivin ja öin
11
110
Vastaukset
- Anonyymi00001
Puhelimen käyttö on tehty lian vaikeaksi. Varsinkin ikäihmiset ovat ongelmissa. Ennen ei ollut mitään ongelmia https://www.wanhantalontavarat.fi/api/thumbnail?img=/files/helppilainen.kotisivukone.com/sa-puhelin_1.jpg&width=680&height=1000
- Anonyymi00004
Paljonko menee rahaa jatkuvaan puhelimen uusimiseen, "pankin takia" ... aivan liikaa, satojaeuroja - tuhansia euroja per kerta.
- Anonyymi00005
Minulle tulee vale googlelta ehdotuksia jatkuvasti. tietoturvasta ja google sanoo kaikki ok.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minulle tulee vale googlelta ehdotuksia jatkuvasti. tietoturvasta ja google sanoo kaikki ok.
Kaikki menee roskiin, joku hullu näkee vaivaa lähettää niitä. Aika on rahaa.
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Googlen tietoturva = kaikki tietosi luovutetaan googlelle.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kaikki menee roskiin, joku hullu näkee vaivaa lähettää niitä. Aika on rahaa.
Niitä lähettää spämmibotti miljoonia ja aina joku virusposti tärppää kun tarpeeksi hyväuskoinen tai dementoitunut klikkailee kaikki linkit ja uskoo valheet ja vedätykset. Tuollainen on kannattavaa toimintaa kuluistaan huolimatta ja siksi niitä hölmöjä p ornokiristyksiä sun muita älyttömyyksiä lähettävät.
Miljoonasta ihmisestä jos vaikka 10 000 hairahtaa viruslinkkiä klikkaamaan ja jos keskimäärin rahan menetys on vaikka 1000 euroa per nuppi niin se on lottovoitto roskapostittajalle.
- Anonyymi00002
Voi, kyllä minä päivittelen näitä nykyhärpäkkeitä ihan joka ainoa päivä😂
- Anonyymi00006
On se kumma, että auton ajokortin menettää 70-vuotiaana ilman lääkärin lausuntoa, mutta omaan terveyteen ja raha-asioihin liittyviä välttämättömiä asioita on muka iästä ja kunnosta riippumatta hoidettava joidenkin kaupallisten tietotekniikkayritysten ehdoilla. Sori. Ei toimi tämmöinen.
- Anonyymi00011
Hei sopulit, päivittäkää tietonne näistä VAKOILU-laitteista !
Googlaa: "älykännykkä on vakoilulaite taskussasi" !
Muistakaa, että tämä etäpääte on mafian seurantalaite, jolla ne voivat vaikka tappaa sinut, niin halutessaan. Näin ei käy suomessa mutta muualla kehitysmaissa kylläkin, varsinkin sielä missä IMPPERIALISTI on vallassa !!!!!!!!
t. haans.sea - Anonyymi00012
ostin n. 4v sitten x cover puhelimen ja heti uutena piti ajaa päivitys ja seuraavana päivänä uusi päivitys ja siitä seuraavana päivänä uusi jne.
Joskus 4 päivityksen jälkeen lopetin enkä ole päivittänyt puhelinta.
Osuuspankki teki myös uudistuksen heidän pankkisovellutukseen, alkoi tulla muistutuksia eräpäivistä puhelimen alasvetovalikkoon ja kun muistutusta klikkasi niin se aukaisi pankkisovellutuksen, en kirjautunut pankkiin sitä kautta.
Annoin palautetta pankille mutta tulis sitä diipadaata että heidän viestit ovat turvalliset, mistä kukaan tietää kuka sen viestin on lähettänyt.
Sama juttu keskon palautteessa, tulee vastaus että klikkaa linkkiä niin pääset lukemaan vastausken ja kirjoittamaan vastinetta.
Miksi pirussa nämä toimii kuin rikolliset, eli totuttavat ihmiset luottamaan niihin linkkeihin ja itsestään aukeaviin pankkisovellutuksiin?- Anonyymi00013
Ei pankkeja kiinnosta kuin viedä sulta rahat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181