Kokeilin kreatiinin käyttöä, mutta kun samalla sattui olemaan verikokeessa käynti, niin hoitaja kertoi että kreatiini näkyi kokeissa. Kun kerroin että olen aloittanut sen käytön, niin oli sitä mieltä että käyttö on lopetettava. Eikö kreatiinin käyttö saa normaalisti näkyä verikokeissa?
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Kreatiinilisän käyttö näkyy usein verikokeissa kohonneena kreatiniiniarvona (P-Krea/S-Krea). Korkea kreatiniiniarvo (P-Krea) veressä on merkittävä indikaattori munuaisten heikentyneestä toiminnasta tai vajaatoiminnasta. Se voi kertoa äkillisestä munuaisvauriosta tai kroonisesta munuaissairaudesta, jolloin munuaiset eivät pysty suodattamaan kuona-aineita tehokkaasti.
- Anonyymi00002
Jos haluaa pilata elimistönsä niin sehän on oma valinta.
- Anonyymi00003
Kreatiinilla saa naamaansa ja kroppaansa turvotusta, niillä määrillä, joita suositellaan kehonrakentajille. Pieninä määrinä hyödyllinen lisä, jos ei syö lihaa.
- Anonyymi00004
myös kalasta ja siipikarjasta saa kreatiinia. Kuinka moni kehonrakentaja on vegaani tai kasvissyöjä ?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
myös kalasta ja siipikarjasta saa kreatiinia. Kuinka moni kehonrakentaja on vegaani tai kasvissyöjä ?
Kuinka moni kehonrakentaja ei käytä hormoneja yms. kiellettyjä mömmöjä, aika harva?
Jos ei syö lihaa, se ei tarkoita että on vegaani, tai kasvissyöjä, mutta todennäköisesti sellainen omaa korkeat moraaliset ja eettiset arvot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1511251Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191048Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215798En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.59771- 64742
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä26729- 136705
- 45641
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58564