Omituinen kommentti myyjältä

Anonyymi-ap

6

177

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Samaa mieltä että periaatteessa kyllä, myyjän pitäisi tietää nuo asiat. Sitten käytännössä, varsinkaan jos liike/myyjä ei myy samaa autoa uutena, niin on aivan mahdotonta tarkasti tietää mitä ominaisuuksia ja varusteita joka ikisessä autossa on tai ei ole.

Toinen asia on sitten että jos tai kun tällaisia tapauksia tulee eteen, niin miten asia liikkeen puolelta hoidetaan. Haluttaessa tämänkin olisi varmasti saanut hoidettua kaikkia tyydyttävällä tavalla. Eikä tee pahaa että ostajakin oikeasti ottaa autosta etukäteen selvää, säästyy ainakin jos ei muulta niin siltä kaikelta vaivalta mikä tällaisten tapausten jälkikäteen selvittämiseen menee.

• Anonyymi00002

Jos autokauppaan menee ihminen jolla ei ole mitään kokemusta autoista kuin ajaminen eikä osaa etsiä tietoa mistään niin ei voida olettaa että asiakas tietäisi autosta tarpeeksi.
      Iäkkäät tutut eivät käytä nettiä vaan kaikki heidän tietonsa tulee myyjiltä.

• Anonyymi00003

Ostakaa vaan kiinalaista roskaa .

• Anonyymi00004

Ennen parhaat autot tuli Japanista. Ne syrjäytti hyvin esim. jenkkiautot Jenkeissä ja samoin kävi moottoripyörien kanssa. Suomessa oli ennen Ford kunnes sen korvasi Toyota.

Nyt ne parhaat tulee Kiinasta ja niitä tulee nopealla tahdilla. Made in China ei tarkoita aina että se on huono. Siellä on hyvää käsityötaitoa ja loistavia tehtaita.

Ihmiset vain ostaa kaikista halvinta mitä löytää ja jos ei löydä marketeista niin sitten Temusta mistä tulee käyttökelvotonta ja vaarallista romua.

• Anonyymi00005

Ja olen melko varma että kirjoitat tänne kiinalaisella laitteella. On mahdollista että et mutta hyvin epätodennäköistä.

• Anonyymi00006

eeee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      52
      1013
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      17
      916
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      501
      810
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      747
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      674
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      639
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      606
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      169
      562
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      550
    10. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      58
      546
    Aihe