Ensimmäinen kausi, jossa tutkittiin junaturmaa, oli kohtalaisen hyvä suomalaiseksi sarjaksi. Nyt esitettävä uusi kausi on aivan kauhea. Tarina on täysin epäuskottava. Eiväthän rakennukset nyt Suomessa romahda tuolla tavalla. Talvella rakenteilla oleva kerros tai sen osa on tosin joskus saattanut romahtaa, koska betonivalu on ehtinyt jäätyä ennen kovettumistaan, mutta tuho on aina kohdistunut pienelle alueella eikä siinä ole tarvittu onnettomuustutkintaa, koska romahduksen syy oli selvä.
Ja tällaiseen roskaan tuhlataan veromaksajien varoja. Minulle riitti ensimmäinen jakso.
Sekunnit 2
3
231
Vastaukset
- Anonyymi00001
Katsoitko edes loppuun asti? Siinähän selitettiin miten tuollainen romahdus voi olla mahdollinen
- Anonyymi00002
Nyt tehty nopeasti joku uusi "vastaava" katastrof-tilanne, mutta olikin lopulta onneton käsikirjoitus?
Ensimmäisen kauden käsikirjoitus oli hyvä ja yllättävä loppuun saakka, toisen kauden kokonaisuus ei ollut mitenkään erityinen loppuun saakka vaan tylsää jauhamista ei mistään! Jopa noloa alkaa näyttämään jo vuosia aiemmin tehtyjä rakennelmia jotka alkaneet murenemään sen jälkeen kun talo romahtaa.... ??? Noloa!
Katsojia pidetään pilkkana ja todella tyhminä? - Anonyymi00003
Olen katsonut nyt tätä kakkoskautta ja aika junnaavalta vaikuttaa. En jaksa sitä kuollutta siskoa ja turmaselvittäjien keskinäisiä suhdekuvioita. Mikä idea on tehdä näin kiinnostavasta aiheesta tällainen epäammattimainen toteutus. Olen tehnyt itsekin kriisityötä ja ei siellä tiuskittu ja kähmitty yhtään missään asiassa. Päähenkilön haahuilu on vaivaannuttavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2412608Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka122152Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3231880- 1031629
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois851540Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001250- 671200
- 251131
- 501083
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731016