Rauhaa!
Jeesuksella oli 12 opetuslasta uskon saralla jotka kykenivät välittämään Pyhää Henkeä ja armolahjoja muillekin. Eivät vain itse omanneet niitä. Tämä on apostolinen sukksessio.,
Mutta lisäksi oli 72 opetuslasta rakkauden ja iankaikkisen elämän lahjan välittäjinä. Nämä olivat Elämän liittolaisia, jotka pitivät jokaisen elämää pyhänä. Jokainen ulkonaiseen tekijään katsomatta oli saatava elämään mahdollisimman pitkään.
Siksi omaisuudesta piti luopua köyhien hyväksi., Ja monet Jeesuksen opetuksista tähtää siihen että mahdollisimman monet saisivat elää pitkän ja hyvän elämän. Elämän pyhyyttä tähdennettiin näiden 72 opetuslapsen kautta.
Raamattu tuntee myös toisen liiton. Liiton Kuoleman kanssa. Vuonna 2012 Jehova tuomitsi Suomen naisväen koska heillä oli liitto kuoleman kanssa lasten tuhoamiseksi ja kuolemalle uhreja antamiseksi. Tulee 10 vieraan kansan tulva joka huuhtoo naiset joko manalan kidutuksiin tai Oholibaman asemaan (Hesekiel).
Tämä liitto on ikävä asia. Sen sijaan liitto elämän antamiseksi kaikille on poistanut tuberkuloosin ja muita tarttuvia tauteja. Eräät rikkaimmat Amerikassa ovat lahjoittaneet rahaa Afrikan rokottamiseksi etc.
Tänä päivänä kymmenpäinen Ravana hirviö tuhoaa salaa pyhiä ja kuoleman liitto on voittanut asemia voimakkaasti. En tiedä onko asialle mitään tehtävissä.
Elämän liitto Luuk. 9-13
Anonyymi-ap
0
65
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521043Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll20965Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl513831- 49791
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan59568Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560